Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η απαξίωση των εναερίων μέσων του Λιμενικού Σώματος από το Αρχηγείο ΛΣ και την πολιτική ηγεσία. Όπως μαθαίνουμε πριν από 4 ημέρες καθηλώθηκε και το μοναδικό διαθέσιμο ελικόπτερο AS 365 Ν3 Dauphin III λόγω έλλειψης σύμβασης τεχνικής υποστήριξης.

Η αδιαφορία πολιτικής και φυσικής ηγεσίας έχει ξεπεράσει κάθε όριο και μέτρο. Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει και δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Είναι τραγικό το ΛΣ να διαθέτει υπερσύγχρονα ελικόπτερα όπως τα AS 365 Ν3 Dauphin III και να μην τα αξιοποιεί. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο και ο λόγος που γράφουμε αυτό το άρθρο είναι μήπως και ιδρώσει κανένα αυτί.

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης δήλωσε στον γράφοντα τον Μάιο πως για το θέμα των πτητικών μέσων θα υπάρξει άμεσα μέριμνα. Φτάσαμε στον Οκτώβριο και λύση δεν δόθηκε.

Παραδέχθηκε επίσης πως τα εναέρια μέσα του ΛΣ κυριολεκτικά ήταν σε εγκατάλειψη πλην όμως ήδη έχουν παρθεί οι αποφάσεις για πλήρη αποκατάσταση του στόλου τόσο των ελικοπτέρων (πετάει μόνον ένα και σύντομα αναμένεται να καθηλωθεί) όσο και των αεροσκαφών.

Μάλιστα, για πρώτη φορά ο Υπουργός μας επισήμανε πως το ΛΣ θα προμηθευτεί νέα ελικόπτερα και αεροσκάφη απαντώντας σε σχετική ερώτηση του γράφοντος.

Δυστυχώς, αντί το ΛΣ να αξιοποιήσει κοινοτικά κονδύλια απόρροια της γιγαντιαίας εμπλοκής του στο μεταναστευτικό και να διογκώνει τις επιχειρησιακές του δυνατότητες, τις μειώνει!

Στο Αρχηγείο του ΛΣ υπάρχουν τεράστιες ευθύνες γι’ αυτή τη κατάντια. Ελπίζουμε να προβληματιστούν.

Comments

  1. Τα γράφετε όλα: ΚΑΤAΝΤΙΑ

    Το πρόβλημα βεβαια δεν ξεκίνησε από τη σημερινή κυβέρνηση αλλα τελικά στα ίδια μην πω τη λέξη κινούνται και αυτοί

    Εάν γίνει καμια στραβή και χαθούν ζωές λόγω έλλειψης μεσων θα αποδοθούν ευθύνες?/

    Ποια ελικόπτερα SAR δουλεύουν τελικά? AB205???

    NH90- DAUPHIN καθηλωμένα
    SUPER PUMA SEA HAWK με χαμηλές διαθεσιμότητες

    Κατά τα αλλα θα υπογράψουμε 2BILLION για RAFALE!!

    ΞΕΦΤΊΛΕΣ

    1. Να μην υπογράψουμε λοιπόν για τα Ραφάλ, μέχρι να επιδιορθωθούν τα ελικόπτερα του λιμενικού.
      Αυτό μας λέτε;

      1. Αυτό που λέω είναι πως όταν τα ελικόπτερα σου και πολλά αλλα αεροπλάνα και συστήματα είναι καθηλωμένα από έλλειψη FOS/ συντήρησης ανταλλακτικών επισκευών ιπταμενων κλπ ΔΕΝ πας να υπογράψεις για νέου τύπου μαχητικά
        Τουλάχιστον εάν είσαι σε ΣΏΦΡΟΝ χωρα!!

          1. Ο C/K είναι εκτός τόπου και χρόνου τσάμπα ασχολείσαι μαζί του. Ζεί σε τσιχλόφουσκα εδώ και καιρό.
            Θυμίζει Τσιπούρα έντονα η γκρίνια του.

          2. Εσύ είσαι ο μαχαλόμαγκας του πληκτρολογίου που προσβάλει τους πάντες απρόκλητα για να νιώσει σημαντικός στον καναπέ του;
            Και για να ξέρεις τί υπάρχει στα σκουπίδια, μάλλον έχεις γνώση της περιοχής.

        1. @ KITSOS!
          Ναι δίκιο έχει!ς
          Έξω από τη τσιχλόφουσκα που ζω τα πράγματα είναι μια χαρά :
          οι διαθεσιμότητες στα ύψη
          η οικονομία ακμάζε
          ι η κυβέρνηση πετυχαίνει όλο νίκες
          η χωρα έχει πολύ λίγους λαθρομετανάστες SORRY προσφυγες
          το δημόσιο σύστημα παιδείας είναι άψογο και
          παίρνουμε και RAFALE με τα οποια θα έχουμε το πλεονέκτημα!!

          A θα τα πάρουμε και αυτά με FOS όπως τα M2000 που πετάνε τόσα χρονια χωρίς προβλήματα!!

          Το ποιος ζει σε τσιχλόφουσκα και δεν βλέπει τι γίνετε είναι προφανές!!

          1. Kαταλαβαινω το γενικο σκεπτικο σου οτι πρεπει να εχεις σωστα θεμελια οταν χτιζεις κατι. Απο την αλλη η λογικη πχ να μην αγορασεις rafale γιατι τα erieye εχουν χαμηλη διαθεσιμοτητα, να μην παρεις globaleye γιατι τα συστηματα του ΣΑΕ θελουν αναβαθμιση, να μην παρεις καινουργιες φρεγατες γιατι δεν εχεις τορπιλες δεν οδηγει καπου. Τα κονδυλια ειναι συγκεκριμενα μπορει το ποιοτικο πλεονεκτημα που επιτυχεις με μια αγορα να καλυψει τα κενα που αφησε η αποσυρση ενως αλλου συστηματος.

          2. @ddd

            Για να σηκώσουμε μια οικοδομή δεν ξεκινάμε από το «ρετιρε» αλλα από τα θεμέλια!

            Τι να τα κάνω τα RAFALE όταν το επίγειο δίκτυο RADAR/SAE/C3 αντιμετωπίζει μαζική παλαιότητα και τα ERIEYE δεν πετάνε λόγω έλλειψης FOS??

            Τι να τα κάνω τα RAFALE όταν μου έχουν φύγει ένα σωρό πιλότοι κυρίως επειδή δεν πετάνε και δεν μπορώ να εκπαιδεύσω καινούργιους αφού πετάνε μονοψήφιos arithmos T2 και T6??

            Να συνεχίσω τη γκρίνια ?

            Πρέπει να μπει ένας προγραμματισμός και ορθολογισμός

            Εάν δεν μπορείς να συντηρήσεις το αυτκίνητο που έχεις πας και παίρνεις και άλλο για να πουλήσεις μόστρα στον γείτονα!!

          3. συμφωνώ με CK.
            Αν δεν δω να λειτουργούν τα υπάρχοντα, οποιαδήποτε αγορά Ραφαλίων F35 κλπ είναι για παρελάσεις και για την πρακτικά ανύπαρκτη «πολιτική προστασία» της χώρας μεσω αγορών…

          4. Και να συμπληρώσω,
            τι να τα κάνω τα ραφαλ, όταν αρχίσει το πανηγύρι:
            Α. βασίζομαι για τις τηλεπικοινωνίες μου σε δημόσια και ιδιωτικά δίκτυα χωρίς καμία πρόβλεψη επιβλεψιμοτητητας και επιβιωσιμοτητας.
            Β. το επίπεδο μου στον τομέα του ηλεκτρονικού πολέμου είναι πρωτόγονο.
            Γ. όταν η επιβιωσιμοτητα της παροχής ενέργειας σε μονάδες και κέντρα διοίκησης – επιχειρήσεων είναι ανύπαρκτη.
            Δ. Όταν το σύστημα ανεφοδιασμού σου και των μεταφορών σου είναι διαλυμένο και θα εξαρτασαι από το ΚΤΕΛ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
            Έχει ποτέ σκεφτεί κάποιος στην κορύφωση του Παρμενίωνα να κόψει η Μεγαλόπολη και το Αλιβέρι την παροχή να δούμε τι θα γίνει, όταν δεν θα ανάβει ούτε λάμπα και θα έχει ξεφορτισει το κινητό;
            Καλή η Φεράρι, αλλά κάνε μια πρόβλεψη να της βάλεις και λάστιχα ρε φίλε, γιατί με τις ζάντες θα μείνεις στο πάρκινγκ.
            Απλά!!!!!

        2. Βλακειες! Το οτι βρεθηκαν λεφτα για τα ραφαλ δειχνει οτι για ολα αυτα που περιγραφεις, αιτια δεν ηταν η ελλειψη χρηματων αλλα η προκλητικη αδιαφορια των υπευθυνων. Δηλαδη τοσα χρονια που δεν αγοραζαμε τιποτα, οι διαθεσιμοτητες κ οι συντηρησεις θα πρεπε να ταν για φιλημα! Μολις αποφασισε να αλλαξει νοοτροπια η πολιτικη ηγεσια κ ραφαλ πηρες κ fos για τα μιραζ απεκτησες! Κ στο λιμενικο το ιδιο γινεται. Δε τους φταινε τα ραφαλ, η μ…ια που τους δερνει φταιει, που ενω τριγυρω βρεχει ευρωπαικα κονδυλια που μπορουν να εκμεταλλευτουν, αυτοι απολαμβανουν τον υπνο τους

          1. Έτσι ακριβώς!
            Η απαξίωση των υπαρχόντων ιπτάμενων μέσων που δεν πετάνε, είναι συστηματική πρακτική που δεν σχετίζεται με την απόφαση για τα νέα γαλλικά μαχητικά.
            Ειδικά τα ευρωπαϊκά προϊόντα μερικοί ύποπτοι παράγοντες τα αντιμετωπίζουν σαν «ψυχοπαίδια» λες και αυτά δεν τα πλήρωσε ο Έλληνας φορολογούμενος.

            Για τα Mirage 2000EG π.χ. που αποκτήσαμε πρίν απο 30 χρόνια, ο φορολογούμενος λέγεται ότι πλήρωσε 192.000.000.000 δραχμαί και οι αχάριστοι παραμυθάδες τα άφησαν να σκουριάζουν στα υπόστεγα για να στήνουν γλέντια με FMS και ταξίδια αναψυχής στην Αμερική.

            Ο παραμυθάς πρόσφατα ανακοίνωσε -με υπερηφάνεια- την αγορά 4 νέων ΜΗ-60R «που είναι τα πιο σύγχρονα» όπως είπε, ένω δεν φρόντισε πρώτα για την ολοκλήρωση των παραλαβών των υπολοίπων ΝΗ90 για να μην πληρώνουμε έξοδα για αποθήκευση στην εταιρία, και ενώ αυτά που έχουμε παραλάβει ήδη φυλάνε τα υπόστεγα επειδή δεν έχουν τα απαραίτητα υλικά και ανταλλακτικά για συντήρηση.

        3. 3 λαλουν και 2 χορευουν, ότι να ναι, το έχω ξανα γράψει, αφήνεται μερικους να χαλάνε το site σας, γιατι δεν ειναι μόνο τα αθρα αλλά και το επίπεδο των σχολιαστών.

        4. Θα προχωρήσει και αυτό το θέμα με την συντήρηση των μέσων όλων των κλάδων.-
          Μην λέμε τα ίδια και ίδια σαν τις υστερικές χείρες.

          Το ΛΣ δεν μπορεί να ανταπεξέλθει με τα ελικόπτερα, αγοράστηκαν χωρίς να έχει υπολογιστεί το κόστος λειτουργίας τους και σε μια νύχτα τα φόρτωσαν στο Λιμενικό, είτε πρέπει να πουληθούν είτε να αξιοποιηθούν από την πολιτική προστασία αν αξίζει τον κόπο, αν και για αυτό το σκοπό καλύτερα θα ήταν τα EC-145.

    2. Ξεφτίλα είναι πλέον τίτλος τιμής για όλους αυτούς και μιλάω διακομματικά.
      Δεν τους ακουμπάνε τέτοιοι χαρακτηρισμοί, χρόνια τώρα, γιατί ξέρουν ή μάλλον ελπίζουν πως δεν υπάρχει τιμωρία.

          1. Ck
            Theoris esi me tin tosi grinia oti sinisferis poli?
            Eidika otan eno milame gia peziko px petas kati gia nautiko i aeroporia kai tous exis olous na milane gia tis grinies tis dikies sou kai oxi ta tou opoiou arthrou.
            A re karamitro. Min ektononesai edo…..

    3. Υποτίθεται ότι αυτά ειναι διαδικαστικά πρόβλημα δεδομένης ρουτίνας άμεσης επίλυσης χωρίς να γίνετε θεμα και προχωράμε στα υπόλοιπα μιζονα προγράμματα όπως τα ρομεο που ειναι ενα θεμα .Στο ελληνικο δημοσιο οπως η κοινη λογικη δεν υπάρχει .

  2. Ελληνοποιημενη securite civile με συγκεντρωση ΟΛΩΝ των ιπταμενων μεσων των ΣΑ/ΕΚΑΒ καθως και των CL, PZL και σμηνους VIP της ΠΑ, ΑΜΕΣΑ!!!!!

    1. Σωστή παρατήρηση και ιδέα, αλλά στην Ελλάδα αυτό θα γίνει άλλη μια δεξαμενή για αχαΐρευτους που με μια ψήφο η λόγο γνωριμιών νομίζουν ότι αποκτούν δικαιώματα για διορισμό σε δημόσιες υπηρεσίες.
      Ένα μοντέλο όπως το ελβετικό με την Rega που στελεχώνεται επίσης απο επαγγελματίες ίσως να ήταν προτιμότερο.

  3. Προτείνω όταν αλλάζουμε αεροπλάνα και ελικόπτερα να τα βάζουμε απευθείας σε τραπεζική θυρίδα ή Μουσείο. Αφού δεν τα χρησιμοποιούμε έτσι και αλλιώς

  4. Για τα πανηγύρια!!! Να δουλεύουν τα ΑΒ-205 SAR και τα Dauphin στο έδαφος! Τα έχουμε πει χίλιες φορές…

    Όσο για την πολιτική ηγεσία, όταν μπορείς να συνδυάζεις «γερό» μισθό (βουλευτική αποζημίωση) ισάξιο μεγαλοστελέχους του ΙΔ αλλά να έχεις νοοτροπία κλητήρα του Δημοσίου, είσαι αραχτός…

    1. SLLLOUUUUUUUUUUUUPPPPP fffffff
      ρούφηγμα στη φραπεδιά
      Με ελικόπτερα αυτά πως τα λένε θα ασχολούμαστε τώρα??
      Μήπως πρέπει να στήσουμε έναν neon δημοσιo φορέα να τα αναλάβει όλα αυτά
      Με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση?
      Πόσους ψηφοφόρους μπορώ να χώσω?
      Έχω και κάτι φιλαράκια για θέσεις στο διοικητικό
      Καλή ιδέα τέλκα ρε μπαγάσηδες!!

      SLLLOUUUUUUUUUUUUPPPPP fffffff
      ρούφηγμα στη φραπεδιά

  5. Είναι γνωστό σε όλους πως το Λιμενικο ειναι φουλ στους βύσματιες και οι περισσότεροι μπήκαν εκει απο το παράθυρο. Το γεγονός οτι υπάγεται στο Υπουργείο Ναυτιλίας που έχει κουλτούρα φραπεδιας, κανει τα πράγματα απείρως χειρότερα, ενω ο Πλακίωτακης ΔΕΝ φημίζεται για τη δουλειά του, αλλα για το οτι ειναι άσσος στο τάβλι και ειδικά το … πλακωτο!!!

    Μόνη εξαίρεση φυσικα η ΜΥΚ.

  6. Πραγματικά, δεν προλαβαίνει κανείς να κλείνει τρύπες.
    Προχωράς τα MLRS και διαπιστώνεις τα κενά στην αντιdrone αεράμυνα.
    Υπογράφεις για υποστήριξη των mirage, βλέπεις την τρύπα στην εναέρια επιτήρηση.
    Πας για βαριές τορπίλες, παροπλίζονται τα ελικόπτερα του λιμενικού.
    Και πού να πούμε για ατομική εξάρτηση, ηλεκτρονικό πόλεμο, μεταφορικά αεροσκάφη, βλήματα πυροβολικού, ενίσχυση θωράκισης στα μισά (και πλέον) Λέοπαρντ και πόσα ακόμη που έχουν μείνει… 20 χρόνια πίσω.

    1. Και μετά ξυπνάς και βλέπεις ότι οι σύμμαχοί σου στους επένδυσες πολιτικά (Γερμανία, ΗΠΑ) δεν σε παίζουν. Και πας να αγοράσεις γαλλική μπάλα αλλά δεν έχεις λεφτά γιατί τα χάλασες σε καραμελίτσες. Με τους κολλητούς σου..

  7. Απορία στον αρθρογράφο.
    Από την στιγμή που αναφέρετε κοινοτικά κονδύλια γιατί δεν αναφέρετε συγκεκριμένα νούμερα που δεν έχουν απορρoφηθεί ?
    Το τεράστια δεν λέει τίποτα συγκεκριμένο με όλο το σεβασμό. Στον αντίποδα ακούγετε «παράξενο».

  8. »Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης δήλωσε στον γράφοντα τον Μάιο πως για το θέμα των πτητικών μέσων θα υπάρξει άμεσα μέριμνα. »
    Ξέρετε κ.Νικήτα,στην πολιτική,ο χρόνος έχει μια σχετικότητα ακαθόριστη . Λέγοντας άμεσα,αυτό μπορεί να κυμαίνεται από 1 ώρα έως 1 αιώνα.
    Σε ένα υπουργείο από το οποίο έχουν παρελάσει ως υπουργοί, γυναικολόγοι,φαρμακοποιοί και προσφάτως βιοχημικοί μηχανικοί δλδ.δεν ξέρουμε κατά που πέφτει η πλώρη και κατά που η πρύμνη,ερχόμαστε να αναρωτηθούμε γιατί δεν πετάνε τα dauphin.

    1. Δεν μπόρεσε ακόμη να πάει στο Ασύλου αλλά το προσπαθούν. Κάνουν ότι μπορούν για να τους κλείσουν συγγνώμη να τους πάνε εκεί!

  9. Όσο δεν τιμωρείται κανείς σε συνδυασμό με τον διορισμό στις ανώτερες θέσεις «δικών μας» δλδ βυσμάτων στερουμένων υγιών φιλοδοξιών, ,ε, ναι, δεν πρόκειται να ιδρώσει κανένα αυτί.

    1. Δεν φτάνει που τα έχουν του κουτιού (στο κουτί) κάποιοι γκρινιάζουν κιόλας!
      Τέτοιοι είμαστε να πληρώνουμε για ανταλλακτικά μετά….

  10. Το Dauphin είναι ένα πολύ καλό, σχετικά νέο και πολύ οικονομικό ε/π.
    Δεν είναι μεγάλο το ποσό για FOS. Είναι θέμα ηθελημένης απαξίωσης, όχι κονδυλίων.
    Όπως και καλά ολόκληρη χώρα, 10 χρόνια τώρα δεν βρήκε 100 εκ. ξέρω γω για τορπίλες.

    1. @gdmast

      Ακριβώς!

      έχει γραφει πως εάν ποτε το Λιμενικό αποκτήσει μέσα εναέριας επιτήρησης μπορεί να χαλάσει τις (λαθρο) δουλειές φίλων κολλητών χορηγών και λοιπόν επιχειρηματιών οποτε τα αφήσανε να γίνουν ρόιδο

      Πρέπει να πέσει γενικό ξήλωμα από πάνω μέχρι κάτω

      Αλλα Dέv υπάρχει πολιτική βούληση για μεταρρυθμίσεις και τις απαιτούμενες αλλαγές!

      1. Ξήλωμα χρειάζεται σίγουρα, αλλά αυτός που θα τους ξηλώσει όλους αυτούς τους φαταούλες φαίνεται πως δεν γεννήθηκε ακόμα, η να έφυγε στο εξωτερικό επειδή σιχάθηκε όλο αυτό το απατηλό σύστημα που έχει ακόμα πάρα πολλούς οπαδούς.

  11. Μπράβο ένα χειροκρότημα στην κυβέρνηση όλοι μαζί παρακαλώ!

    Δοξάστε τους.

    Αφού ο εάν και εφόσον είπε ότι ενδιαφερόμαστε για το FCAS!!

    Τους έχουν πάρει χαμπάρι οι Τούρκοι ότι είναι εντελώς για τα πανηγύρια!

    1. Όχι ότι οι Τούρκοι πολιτικοί είναι λιγότερο ψεύτες φίλε Μιχάλη, αφού και εκείνοι έχουν φλομώσει στο ψέμα την πελατεία τους, αλλά εκεί που θεωρούν ότι χρειάζεται να γίνεται πρόοδος με προοπτική και την αύξηση εξαγωγών σε άλλες χώρες, είναι συνεπείς.

      https://m.youtube.com/watch?v=lc0laZFmrzo

      1. Πράγματι φίλε Ndgi αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρει ούτε με αφορά πόσο ψεύτες είναι οι απέναντι αλλά τα δικά μας νούμερα γιατί αυτά μας επηρεάζουν τη ζωή.

        1. Ασφαλώς δεν είναι εκεί του ζουμί φίλε Μιχάλη.
          Χρησιμοποίησα απλά το παράδειγμα για να επισημάνω σε πιο σημείο ξεχωρίζουν, και πιο είναι το μέγεθος της ξεφτίλας στην πολιτική σκηνή στην Ελλάδα.

  12. Ήταν,είναι και θα είναι ένα ξεφτιλισμένο σώμα..
    Οι υπάλληλοι του λιμενικού από τον τελευταίο μέχρι τον πρώτο να ξέρουν ότι πριονίζουν την καρέκλα τους..
    Μεγάλες και οι ευθύνες της πολιτικής ηγεσίας τώρα και 30 χρόνια.
    Κρίμα.

  13. Μην τα ζηλεύετε αυτά είναι πολυτελειας, εδώ αθάνατο χιούι και ξερό ψωμί. Και πραγματικά αφού έχουν αποφασίσει στην ηγεσία ότι δεν θέλουν κάτι άλλο από αυτό που ξέρουν και εμπιστεύονται (όπως έλεγε και μια διαφήμιση παλιά) δεν τα κάνουν χιουι 2 τουλάχιστον να αναβαθμιστούν λίγο κι να πουλήσουν όλα τα υπόλοιπα. Εκεί στην ηγεσία του Λιμενικό τι κάνουν; χαρταετό;

  14. Συγχαρητηρια στο λιμενικο σωμα και στο υπουργειο που ανηκουν για το κατορθωμα ειτε να κρατανε ομπρελα ενω βρεχει ευρωπαικα κονδυλια ειτε ανικανοτητας ειτε δημοσιουπαλληλικης αδιαφοριας δεν καταλαβαινω γιατι συνσχολιαστες μπερδευουν τα εξοπλιστικα του υπουργειο αμυνας και κλαδων αυτου με το λιμενικο και υπουργειο θαλασσιας πολιτικης, ο andreasmp412c και ο G_P εδωσαν το σωστο στιγμα για το κατορθωμα αυτο.

  15. Κάτι που λείπει από τό λιμενικό είναι ένα κλειστό σκοπευτήριο στή σχολή Λ/Φ γιά εκπαίδευση τού προσωπικού σε πιστόλια 9mm,0.45αcp τυφέκια 7.62/51,5.56/45 καί περίστροφα γιά σκοποβολή επίσης σκοποβολή σέ προσωμειωτές μέ όλα τά όπλα.

    1. Νομίζω πως έχουν μεταφερθεί στον Σκαραμαγκά (από τον Άγιο Κοσμά). Κάποιος φίλος στη ΔΥΚ του ΠΝ μου είχε αναφέρει κάτι για εκπαίδευσή τους σε 7,62 & 5,56. Στα πιστόλια πέραν του κλασικού Glock 17 gen4 παίζουν και μερικά Walther PPQ (M2/NAVY). Από το Λ.Σ. αξίζει η ΜΥΑ (όλοι εκεί είναι εξαίρετοι επαγγελματίες, πραγματικά 100%). Κατά τα λοιπά, ΛΣ χωρίς ιπτάμενα μέσα είναι σαν φαντάρος χωρίς όπλα και εξάρτυση.

  16. Δυστυχώς το Λιμενικό έχει καταντήσει ένα σώμα που ασχολείται κατά 70 % με χαρτουρα και στατιστικά. Το μόνο πού ενδιαφέρει την διοίκηση είναι οι αριθμοί για να φαίνεται ότι δουλεύει το σύστημα.Οσο για το προσωπικό υπάρχουν αρκετά στελέχη που έχουν ορεξει για πολλά άλλα το μόνο που ενδιαφέρει το σώμα είναι να κάνουμε τους παρκαδορους στα λιμάνια. Για να δεις το επίπεδο ενός οργανισμού σαν το Λ.Σ όποιος θέλει ας κοιτάξει το επίπεδο της ηγεσίας τα τελευταία χρόνια και θά καταλάβει πολλά για τα χάλια του.

  17. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΦΕΙΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ,ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ…ΤΑ ΡΑΦΑΛ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΡΟΛΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΑ Ε/Π ΤΟΥ Λ/Σ,ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ,ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΤΑΤΟ ΟΤΙ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ ΤΟΤΕ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ..ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑ ΜΥΡΙΑ,ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ,ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ FOS ΜΙΡΑΖ Ε/Π ΚΛΠ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ…ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΙΔΙΑ ΠΕΙΡΑ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΨΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ,ΥΦΑΚΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ,ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ Π.Ν.

  18. Νομίζω ότι υπάρχει μπέρδεμα με τις διαθεσιμότητες και ποιος ευθύνεται.
    Δεν είναι θέμα κάθε πολιτικής ηγεσίας κάθε φορά να ασχολείται με ανταλλακτικά…. αλλά θέμα μόνιμων υπηρεσιακών παραγόντων.
    Εδώ έχουμε συγκεκριμένους αξιωματικούς που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους ( έχουν ονόματα) …και δεν προωθούν έγγραφα ή και δεν ζητούν καν ανταλλακτικά όπως π.χ. με τα Μιράζ! Οι υπάλληλοι του Υπουργείου Άμυνας έκαναν 10 μήνες να στείλουν τη σύμβαση στο ελεγκτικό συνέδριο!!!!!!Και μάλιστα χωρίς τα όλα τα απαραίτητα χαρτιά!!!! 10 μήνες!!!!!!
    Σε αυτό όμως που έχει απόλυτη ευθύνη ο Γενικός Γραμματέας & Υπουργός είναι ότι επιτελικα δεν ζητούν να ενημερώνονται τι λειτουργεί ανά χρονικά διαστήματα!
    Εδώ πέρα στο κεφάλι Αξιωματικών οι οποίοι πάνε για παράβαση καθήκοντος…. φυσικά υπάρχει πολιτικό θέμα …το οποίο πρέπει να ρυθμιστεί αντίστοιχα …αρχικά με το Γενικό Γραμματέα Υπουργείου….και μετα τον Υπουργό!
    ΥΓ. Μη ξεχνάμε ότι πολλές φορές τα προβλήματα είναι πιο απλά. Πχ υπουργείο Υγείας πολλές φορές δεν υπάρχουν υλικά ενώ δίνονται χρήματα… γιατί απλά οι υπεύθυνοι διοικητικοί υπάλληλοι δεν τρέχουν τις διαδικασίες και πεθαίνουν άνθρωποι …γιατί απλά δεν τους νοιάζει και δεν τιμωρούνται!

  19. Γενικα συμφωνω με τον CK οτι προτεραιοτητα πρεπει να εχει παντανη υποστηριξη του ηδη υπαρχοντος υλικου και η καλυτερη δυνατη αξιοποιηση του.

    Εν προκειμενω ομως, δεν εχουμε να κανουμε με ενοπλες δυναμεις, επομενως η αγορα rafale δεν επηρεαζει στο ελαχιστο το Λιμενικο. Η απιστευτη ξεφτιλα της καθηλωσης ολων των Ντοφενμ εχει να κανει αποκλειστικα με την εγκληματικγ ανικανοτητα της ηγεσιας του Λιμενικου.

    Οι Τουρκοι συναδελφοι τους εχουν την ΕΕ να τους πληρωνει τα παντα. Θα μπορουσαν και οι δικοι μας να χρεωσουν τη fos και τα λοιπα εξοδα στην ΕΕ, που ειναι απολυτα προθυμοι να πληρωνουν χρηματα αρκει να μετατρεπουμε σε στρατοπεδα λαθρομεταναστων τα νησια μας. Ομως για να λαβει κανεις ευρωπαιη χρηματοδοτηση, πρεπει να τρεξει, να φτιαξει φακελους, να παρουσιασει αναγκες , να δουλεψει εν ολιγοις.

    Εαν ηθελαν, θα ειχαν και μερικες ντουζινες drones με ευρωπαικα κονδυλια, περα απο ιπταμενα μεσα και σκαφη.

    Ειναι θεμα τεμπελιας και πληρους ανικανοτητας. Ευρωπαικα κονδυλια … υπαρχουν.

    1. phormio

      Προφανώς δεν υπάρχουν οι σωστοί μηχανισμοί και το κατάλληλο προσωπικό για να τους χρησιμοποιεί.
      Όταν πρόκειται όμως για FMS συμπεριφέρονται σαν τα σκυλιά όταν μυρίζονται φρέσκα λουκάνικα, για να το θέσω ευγενικά.

  20. Έχει αναλυθεί το θέμα σε αρκετά άρθρα. Αν ονομάζουμε πολυτυπία την κατάσταση με τα μαχητικά αεροσκάφη, η κατάσταση που επικρατεί με τα ελικόπτερα θα έπρεπε να λέγεται χιλιοτυπία. Αν δεν αποφασιστεί να υπάρχει -ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ- ο ίδιος τύπος ελαφρού, μέσου και βαρέως ελικοπτέρου στις αντίστοιοχες εκδόσεις σε όλες τις υπηρεσίες και τα σώματα δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα. Και με αυτό τον τρόπο, εκτός των άλλων πλεονεκτημάτων περί ομοιοτυπίας και εξοικονόμησης πόρων για υποδομές, συντήρηση, και εκπαίδευση θα έφερνες και σημαντικό βιομηχανικό έργο, και όχι με Tavor, Themistoklis, MMSC και Plasan. Αλλά προφανώς πρέπει να μοιράζεται η πίτα ώστε να είναι ευχαριστημένοι οι διάφοροι και δυστυχισμένοι εμείς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *