Όπως ανακοίνωσε η ΓΔΑΕΕ (Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων), κατόπιν εξουσιοδότησης από τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Νίκο Παναγιωτόπουλο, ο Γενικός Διευθυντή της ΓΔΑΕΕ, Αντιπτέραρχος (Ι) Θεόδωρος Λάγιος (εα), υπέγραψε αμυντική διακρατική συμφωνία μεταξύ της Ελλάδας και του Ισραήλ για την εν συνεχεία υποστήριξη των κινητήρων Τ-700-401C, οι οποίοι εξοπλίζουν τα ελικόπτερα ναυτικής συνεργασίας S-70 Aegean Hawk του Πολεμικού Ναυτικού (ΠΑ) και τα επιθετικά ελικόπτερα AH-64 Apache του Στρατού Ξηράς. Η συμφωνία αφορά στη συντήρηση των κινητήρων, στην παροχή τεχνικής βοήθειας, καθώς και στην εφοδιαστική υποστήριξη τους. Πρόκειται για ένα σημαντικό πρόγραμμα που εξασφαλίζει τη διαθεσιμότητα δύο κρίσιμων οπλικών συστημάτων για το ΠΝ και το Στρατό.

Comments

  1. Μήπως να υπάρξει μέριμνα μετά την λήξη της παρούσης, να φτιαχτεί υποδομή για εργοστασιακού επιπέδου συντήρηση των κινητήρων δεδομένου ότι θα έχουμε 17seahawk (άρα τουλάχιστον 34+εφεδρικούς) και περίπου άλλους τόσους από τα Απάτσι;

  2. Την αναβάθμιση των Apache την ξεχάσαμε ή μου φαίνεται?
    Δεν αρκεί μόνο να πετάει, γιατί και οι μύγες πετάνε. Διάφορα συστήματα δεν υποστηρίζονται καν και άλλα είναι εντελώς παρωχημένα. Και υπάρχει και ένας Spike να μπει (λέω εγώ τώρα).
    Αυτά πότε ρε παιδιά?

  3. Tα κατορθωματα του Παπαντωνιου και του ΠΑΣΟΚ, αντι να αγορασει ελικοπτερα Blackhawk (τα οποια ξεραμε καθως ειχαμε τα AegeanHawk στο ΠΝ) ωστε να υπαρχει ομοιοτυπια και απλοποιηση της συντηρησης, και βιομηχανικη συμμετοχη, αγορασε ΝΗ90 με εντελως διαφορετικα συστηματα και κινητηρες.

    Αποτελεσμα να εχουμε αγορασει 20 ελικοπτερα ΝΗ90, να εχουμε παραλαβει 14, και να πετανε μολις 2 ΝΗ90, και να εχουν προβληματα διαθεσιμοτητας τοσο τα Apache, και τα AegeanHawk.

    1. To ΝΗ εχει διπλασια μεταφορα στρατιωτων, μεγαλυτερη εμβελεια, ταχυτερο απο black hawk, οποτε ας μαθουν να τα υποστηριζουν σωστα και οπως πρεπει, και μετα να παραπονιομαστε για την αποδοση του συστηματος.

      Εδω προσωπικα τουλαχιστον, δεν εχω δει να απογειωθει C 130/27 να παρουν την μοιρα απ την Κρητη να γινει ριψει πχ στην Ανδραβιδα, να γινει πορεια 80Km και καταδρομικη απ τη μοιρα, Aνδραβιδα, απογειωση και Κρητη τελος. Ουτε τα πιο βασικα δεν κανουν σε επιπεδο ειδικων δυναμεων και εσυ εχεις φαει κολλημα με τα black hawk, επειδη τα εχουν στη πατριδα σου.

      1. Ακριβώς τα NH90 είναι ότι καλύτερο σε μέση μεταφορικής ικανότητας ελικόπτερα. Επίσης, εκτός διπλάσιας μεταφορικής ικανότητας…μπορούν να πετάνε υπό ακραίες συνθήκες, έχουν stealth χαρακτηριστικά, αντέχουν σε ηλεκτρονικό πόλεμο και γενικά είναι άσος στο μανίκι μας.
        Ο σκοπός είναι να τα αυξήσουμε και να τα διατηρούμε με FOS.

    2. Ουτως η αλλως το εκσυγχρονιστικο Πασοκ (οι λεγομενοι σιμητοφυλακες) σημερα στη ΝΔ ειναι. Οποτε, δεν πας μια βολτα απο κανενα υπουργειο να τα πειτε;

  4. ΜΕΓΑΛΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΤΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΑΜΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΥΤΑ…ΤΑ ΑΠΑΤΣΙ ΣΤΟΝ Ε.Σ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ………

  5. Το εχω γραψει στο παρελθον κι θα το ξαναγραψω.

    θα πιουμε πικρο ποτηρι με την συναψη «στρατηγικης συμμαχιας» με το ισραηλ…….

    https://www.proelasi.com/afstralia-o-stratos-afairei-systima-diacheirisis-machis-pollon-dis/
    » Αυστραλία: Ο Στρατός αφαιρεί σύστημα διαχείρισης μάχης
    Το υπουργείο άμυνας της Αυστραλία έχει ξεκινήσει να αφαιρεί τεχνολογία ισραηλινής ανάπτυξης από τα συστήματα του Στρατού λόγω των φόβων ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη συλλογή ευαίσθητών στοιχείων από τα στρατιωτικά συστήματα και μέσα.

    Η εν λόγω εταιρεία, Elbit Systems of Australia, απέρριψε κατηγορηματικά τον ισχυρισμό χαρακτηρίζοντας τον ως «φήμες» που συνδέονται με το σύστημα διαχείρισης μάχης (BMS) αξίας πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων που προσφέρει.

    Ωστόσο, το τηλεοπτικό δίκτυο Australian Broadcasting Corporation (ABC) αποκαλύπτει ότι τον προηγούμενο μήνα το Αρχηγείο Στρατού εξέδωσε διαταγή που υποχρεώνει τον Στρατό να «σταματήσει την χρήση» του συστήματος Διοίκησης και Ελέγχου Elbit BMS (BMS-C2) και να προετοιμαστεί για αντικατάσταση του συστήματος. «

    Και θετω το ερωτημα.

    Ποιος εχει αναλαβει τον ανεξαρτητο και αντικειμενικο ελεγχο των συστηματων που αγοραζει η Ελλαδα απο το ισραηλ;;

    Εαν βρεθουν θεματα μη-λειτουργικοτητας ὴ μη συβατοτητας με το Ελληνικο σχεδιασμο κι τα υπολοιπα συστηματα που ηδη υπαρχουν στα διαφορα σωματα των ΕΔ, μπορουμε να εμπιστευτουμε αυτην την κυβερνηση να μεταλλαξει ή να ακυρωση αγορα συστηματος απο το ισραηλ;;;

    1. @ eksothen

      Με τα ανθρωπακια που εχουμε πικρο ποτηρι θα πιουμε απο εχθρους και φιλους.
      Προετοιμασιες για την επομενη εθνικη καταστροφη κανουμε με τον καλυτερο τροπο.
      Συπληρωνουμε την συλλογη μας απο προστατες.
      Ενα κοτετσι με πολλους κοκορους και μια κοτα.

      1. Οπως τα περιγραφεις ὴ προφητευεις, ειναι τα πραγματα, αγαπητε.

        Κατα την γνωμη μου/
        Το Ισραηλ εχει την ιδια μεθοδο διαχειρησης ή καλυτερα να το πω, εκμεταλευσης των σχεσεων αγοροπωλησιας με τριτους οπως ακριβως εχουμε βιωσει απο τον αλλο στρατηγικο συμμαχο – τρομαρα μας – βλεπε ΗΠΑ.

        Ενω η Γαλλια που προσφερεται ως συμμαχος με διαφορετικη σταση κι πολιτικη προς τα κρατη με τα οποια συναπτει συμμαχιες, βλεπουμε πως το πολιτικο σωμα στην Ελλαδα ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ αποφευγει καθε σοβαρη αμυντικη/γεωπολιτικη σχεση με την Γαλλια διοτι πολυ απλα το πολιτικο σωμα, ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ παλι, ειναι εγκαθετο κι δεδομενο και παντα ΕΝΑΝΤΙΟΝ του Εθνικου συμφερον.

  6. Επιτέλους! Περιμέναμε πολύ καιρό να γίνει αυτό και τελικά ήρθε η μέρα. Ένα όπλο (Απάτσι) που μπορεί να προσφέρει τα μέγιστα, παρέμενε ουσιαστικά εκτός μάχης.
    Το τέλος της χρονιάς θα βρει την αεροπορία πολύ διαφορετική από ότι ξεκίνησε.
    Όσο είμαστε «ζεστά» με τους Ισραηλινούς, μπορούμε να εποφεληθούμε σε πολλούς ακόμη τομείς.

  7. Υπάρχουν πληροφορίες για 2 ζητήματα . Πρώτο ποιο είναι το τίμημα;
    Μέχρι σήμερα πως γινόταν η συντήρηση κινητήρων και σε ποια χώρα; Το Ισραήλ έχει τεχνολογια αλλά οι σχέσεις της χώρας μας όλο και περισσότερο καλύπτει πέπλο. Εκτός και αν αποφασιστικής παράγοντας για δουλειές είναι η «ηθική ακεραιότητα » των δικών μας και του Μπιμπι….

    1. @ Banker

      Νομίζω ότι βλέπουμε και πάλι την λογική «γράμματα κερδίζω, κορώνα χάνεις».
      Αν δεν τα φτιάξουν, «τί κάνουν οι άχρηστοι και τα έχουν παρατήσει».
      Αν τα φτιάξουν «πόσο κόστισαν; Δώθηκαν μίζες; Πού πήγαν τα λεφτά;».
      Αν τα δώσουμε στο Ισραήλ πάμε σε «ηθικές ακαιραιτότητες», πέπλα που καλύπτουν και άλλα συνομοσιολογικά.
      Αν δεν τα δώσουμε στο Ισραήλ «ο Ερντογάν επεκτείνεται σε όλο το κόσμο και εμείς δεν μπορούμε ούτε με τους διπλανούς να συνεννοηθούμε».

  8. Οπλα δεν ακουω για εξοπλισμο απο αεροσκαφη μεχρι ελικοπτερα και ανησυχω.
    Αυτοι οι Spike Nlos τι απεγιναν;
    Οπλικα συστηματα χωρις καταλληλα οπλα ειναι μειωμενης αποδοσης.
    Ας το χωνεψουμε αυτο καποτε .

    1. Όχι γκρίνιες…τόσα γίνονται. Δεν νομίζω να περιμένεις ότι όσα δεν έγιναν τόσα χρόνια …να γίνουν σε μια νύχτα.

  9. Πέστα ΚΝ.
    Άρχισαν να τρέχουν όσο μπορούν και θέλουμε να γίνουν όλα χθές ξεχνώντας ότι τόσα χρόνια που δεν γινόταν τπτ μπορούν να καλυφθούν μέσα σε 1 με 2 το πολύ. Λες και αγοράζονται τσίχλες για περίπτερο.
    Ελληνάρες κλασικοί. Ποτέ δεν θα πάει μπροστά αυτή η χώρα.

    1. @ Christos

      Οταν η εις βαρος μας διαφορα με τους απεναντι και με τους κατω,
      αντι να μειωνεται αυξανεται, δεν εχουμε κανενα λογο να ειμαστε ευχαριστημενοι.
      Αληθινα τρεχουν οι αλλοι και οχι εμεις.

    2. @Christos
      «Ποτέ δεν θα πάει μπροστά αυτή η χώρα. «

      ΔΕΝ ειναι χωρα, Εθνος ειμαστε. αγαπητε μου…..

      Εθνος, με Λαο ενος Γενους !!

      Χωρα κι χωρος, ειναι η αυλη σου, η αυλη μου κι το χωραφι το μπαρμπα μου !

      Οκ??

  10. Τι τα θέλουμε τα APACHE? Δεν έχει εμβέλεια το πυραυλάκι. Δεν είναι fire and forget. Και είναι πανάκριβά στη συντήρηση και στον εκσυγχρονισμό.

    πώληση άμεσα όλων και πάμε σε tiger

  11. Τα ελικόπτερα αυτά τα έχουμε πανω απο 2ο χρονια και καπου εκαναν μεχρι τώρα υποστηριξη κινητήρων. Ειναι κατι προφανές, αν και αλλοι εχουν καλύτερες γνωσεις, οπότε να με διορθώσουν . Μια ανακοίνωση που θα ανέφερε οτι επιλέξαμε το Ισραήλ για λόγους τιμής υπηρεσιών , κλπ δεν θα δημιουργούσε τις αρνητικές υπόνοιες των απ ευθείας αναθέσεων που παρατηρείται τελευταία.

  12. Τα ελικόπτερα αυτά τα έχουμε πανω απο 2ο χρονια και καπου εκαναν μεχρι τώρα υποστηριξη κινητήρων. Ειναι κατι προφανές, αν και αλλοι εχουν καλύτερες γνωσεις, οπότε να με διορθώσουν . Μια ανακοίνωση που θα ανέφερε οτι επιλέξαμε το Ισραήλ για λόγους τιμής υπηρεσιών , κλπ δεν θα δημιουργούσε τις αρνητικές υπόνοιες των απ ευθείας αναθέσεων που παρατηρείται τελευταία.

  13. Εγω να ρωτησω κατι;

    Γιατι πηγαμε για «τη συντήρηση των κινητήρων, την παροχή τεχνικής βοήθειας, καθώς και την εφοδιαστική υποστήριξη τους» στο Ισραηλ και οχι στους Αμερικανους; Σταματησαν οι Αμερικανοι να χρησιμοποιουν η να υπστηριζουν τους συγκεκριμενους κινητηρες;

    ΟΚ.Υπογραψαμε για το service κινητηρων που απο οτι φαινεται ειμαστε και εδω ανικανοι να το κανουμε μονοι μας.Η Aeroservices που τοσο πολυ διαφημιστηκε τις τελευταιες μερες οσον αφορα τα Aegean Hawk απο την Πτωση τελικα τι κανει; Πλυσιμο μεσα-εξω στο χερι; Γιατι αν δεν μπορει να «δει» και τους κινητηρες τοτε προς τι ο τοσος «χαμος»;

    Οσο για τα Apache.Τα Α+ ειναι πια ξεπερασμενα.Ενα service κινητηρων δεν προσφερει τιποτα.Και για την εστω και οριακη αναβαθμιση δεν ειπωθηκε τιποτα.

    1. Για να γίνει στους θέλει μεγάλη επένδυση και δεν είναι σίγουρο εάν αξίζει να το κάνουν μονο για τους ελληνικούς T700
      Το ίδιο ισχύει και για τα ελικόπτερα
      Δεν νομίζω να έγινε έλεχος επιθεώρηση επιπεδου D-Check στο SEA HAWK δεδομένων των 3? μηνών που έμεινε εκεί
      Ανάλογα με τη άδεια των εργασιών πουν έχουν από τον κατασκευαστή είναι και οι εργασίες που μπόριε να κάνουν

      Αυτά παθαίνουνε όσοι κατακερματίζουν τις αγορές!!

      Αντί να αγοράσουν τα NH90 έστω με τους T700 πήγαν και τα πήραν με κινητήρες R-R τελείως ξένους με τα logistics της αεροπορίας στρατού

      Αντίθετα οι γείτονες μείναν στα UH60 και στον T700με αποτέλεσμα να έχουν σήμερα πλήρες δυνατότητες συντήρησης αλλα και τελικής «συναρμολογχισιHS!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *