Σύμφωνα με τον προϊστάμενο του τμήματος ανάπτυξης ναυτικών μέσων του Ισραηλινού Ναυτικού, Αντιπλοίαρχο Yonatan Kudish, το Ισραηλινό Ναυτικό θέλει να εντάξει σε υπηρεσία την πρώτη κορβέτα κλάσης «Reshef» το 2027. Οι νέες κορβέτες θα αντικαταστήσουν τις εν υπηρεσία Saar-4.5. Το πρόγραμμα έχουν αναλάβει τα ναυπηγεία Israel Shipyards, στο πλαίσιο σχετικού συμβολαίου του Αυγούστου του 2021. Το πρόγραμμα βρίσκεται σε φάση λεπτομερούς σχεδίασης, ενώ οι εργασίες ναυπήγησης του πρώτου πλοίου αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2023 ή στις αρχές του 2024. Τα δομικά τμήματα του πλοίου θα κατασκευαστούν στις ΗΠΑ, στη συνέχεια θα μεταφερθούν στον Ισραήλ για την ενσωμάτωση των όπλων και των αισθητήρων. Ο λόγος για τον οποίο τα δομικά τμήματα θα φτιαχτούν στις ΗΠΑ είναι οικονομικός και έχει να κάνει με τη μείωση του τελικού κόστους.

Το ολικό μήκος των πλοίων είναι 72 μέτρα, το πλάτος τους 11 μέτρα, το βύθισμα τους 3 μέτρα και το εκτόπισμα τους 1.000 τόνοι. Μπορούν να παραμείνουν  στη θάλασσα για 21 μέρες και απαιτούν πλήρωμα 50 ατόμων, ενώ μπορούν να φιλοξενήσουν ομάδα Ειδικών Δυνάμεων 20 ατόμων. Οι S-72 ενσωματώνουν το ραντάρ πολλαπλών λειτουργιών ELM-2258 ALPHA τεχνολογίας AESA. Στην τυπική του έκδοση η μέγιστη εμβέλεια του είναι τα 200 χιλιόμετρα, ενώ στην έκδοση αυξημένου βεληνεκούς είναι τα 400 χιλιόμετρα. Ο οπλισμός των πλοίων αποτελείτε από 8 βλήματα κατά πλοίων Gabriel, αντιπυραυλικό σύστημα C-Dome, 1 πυροβόλο OTO Breda των 76 χιλιοστών, 6 τορπιλοσωλήνες και τηλεχειριζόμενο πύργο με πυροβόλο των 30 χιλιοστών. Τα πλοία ενσωματώνουν δύο πετρελαιοκινητήρες MTU 16V1163M94 V16 μέγιστης ισχύος 7.939 ίππων έκαστος. Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 30 κόμβων (56 χιλιόμετρα την ώρα) και εμβέλεια 6.100 χιλιόμετρα.