Η βρετανική BAE Systems ανακοίνωσε ότι η ναυπήγηση της πρώτης φρεγάτας κλάσης «Hunter» της Αυστραλίας θα ξεκινήσει το 2020. Υπενθυμίζουμε ότι τον Ιούνιο του 2018 το Αυστραλιανό Υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε την επικράτηση της BAE Systems και της σχεδίασης Type-26 για το πρόγραμμα ναυπήγησης των εννέα (9) φρεγατών κλάσης «Hunter», συνολικού κόστους $ 25,9 δισεκατομμυρίων.

Τα πλοία θα ναυπηγηθούν στο πλαίσιο του προγράμματος «Project Sea 5000» και θα μπορούν να εκτελέσουν όλες τις σύγχρονες επιχειρήσεις που μπορεί να απαιτηθούν από ένα πλοίο επιπέδου φρεγάτας, ανεξάρτητα ή σε συνεργασία με άλλα πλοία, για μικρά ή μεγάλα χρονικά διαστήματα. Τα πλοία θα αντικαταστήσουν τις φρεγάτες κλάσης «Anzac» (MEKO-200), αρχής γενομένης από το 2027-2028.

Comments

  1. Δυστυχώς η αντικατάσταση των Ανζακ θα έρθει πολύ αργά, άρα η ενδιάμεση λύση των μτχ. από εκεί ακυρώνεται. Με εξαίρεση τις Adelaide που θα είναι μεν προσωρινό μπάλωμα αλλά πολύ μεγάλης σημασίας για εμάς αν γίνει. Πρέπει να πάμε σε συνολική λύση αντικατάστασης 9 φρεγατών με καινούρια πλοία. Αυτό σημαίνει σοβαρό και σωστό προγραμματισμό για αγορά των πλοίων με τις σωστές προδιαγραφές για εμάς, αλλά και μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση και μεγάλος κόστος. Αν όλα γίνουν σωστά θα παραλάβουμε τα πρώτα πλοία το 2025; Δύσκολα τα πράγματα.

    1. https://www.realcleardefense.com/articles/2019/04/01/australias_transition_to_the_hunter-class_frigate_114299.html

      https://www.anao.gov.au/sites/default/files/Auditor-General_Report_2018-2019_30.pdf

      Ακριβώς

      Όλες οι πληροφορίες δίνουν πλέον ως ημερομηνία απόσυρσης της πρώτης ANZAC το 2029-2030

      too late για μας – Ακόμα και για τις εκσυχρονισμενες S

      Aλλωστε τότε h 1h ANZAC θα είναι 35ara!!

      Περί ναυπήγησης των hunter δείτε και το

      https://www.baesystems.com/en-aus/article/australian-businesses-to-build-hunter-class-frigate-prototyping-blocks

      Η ναυπήγηση της φρεγάτας θα αρχίσει από το 022
      Παράδοση late 2020s

      Κατά τα αλλα αρκετοί ονειρεύονται belhares να παραδίδονται το 022-23!!

  2. οι Belharra με επίσημη ανακοίνωση της Naval Group αναφέρει οτι το πρώτο πλοίο θα παραδωθεί επιχειρησιακά στο γαλλικό ναυτικό το 2023. Φυσιολογικά το δεύτερο πλοίο πάει για το 2025, εάν υποθέσουμε οτι το παίρνουμε στην γαλλική διαμόρφωση. Προσωπικά για 1 δις πλοίο το βρίσκω εξωφρενικό να το πάρουμε στην γαλλική διαμόρφωση και όχι σε μία δική μας κατασκευασμένη εγχώρια. Τότε το πρώτο πλοίο θα παραδωθεί late 2020s.

    https://www.youtube.com/watch?v=H4wuQQbKy_8

    Δεν κρύβω οτι προτιμώ για κύριες μονάδες μας τις hunter class αλλά είναι αλμυρές, με κόστος 1,5 – 2 δις το πλοίο. Η παράδοση του πρώτου πλοίου των αυστραλών μάλλον πάει για mid 2020s Το ζητούμενο για εμάς είναι η ενδιάμεση λύση και οι επιλογές θα πρέπει να γίνουν με βάση αυτόν τον όρο, που εάν δεν μπορούν να ικανοποιήσουν οι γάλλοι στρεφόμαστε αλλού. Και δεν πιστεύω να ακούσω σαν πρόταση τις La Fayette. Το ίδιο ισχύει και για τους αμερικανούς με τις LCS

    1. Η πρώτη Belhara θα παραδοθεί στο γαλλικό ναυτικό το 2023 αλλα επιχειρησιακά θα ενταχθεί το2025

      Έχω δώσει ένα σωρό links/references για το παραπάνω

      https://www.edrmagazine.eu/naval-group-details-fti-capabilities-and-programme-development

      The French Direction Générale de l’Armement (DGA) notified to today Naval Group, the reported EUR3.8 billion-contract for the five FTIs on April 2017, the first to be delivered in late 2023 and be certified as fully operational in 2025, after operational testing and evaluation.

      Οι Γάλλοι θέλουν 2 χρονια δοκιμες πριν εντάξουν επιχειρησιακά το 1o πλοίo της κλάσης που είναι λογικότατο

      Για τα Hunter : Το 1o θα παραδοθεί late 2020s όπως γραφει η αναφορά

      Οποτε βάλτε και εδώ 2 χρονια δοκιμες αποδοχής από τους Αυστραλούς και φθάνουμε στο 030 που θα αποσυρθεί η 1H ANZAC

      Προγραμματισμό το λένε λέξη άγνωστη για τα ελληνικά δεδομένα

      Τα HUNTER έχουν εκτόπισμα υπeρδιπλασιο των BELHARA 8700 tn vs 4000 tn
      https://en.wikipedia.org/wiki/Hunter-class_frigate

      Κόστος : 35 billionA$ για 9 πλοία —35*0.6/9 = 2.3 billion Euros / πλοίo !!

      Μην ακούσω και εγώ για τις Lafayette ως ενδιάμεση λύση και γίνω furious!

      Φοβάμαι πως έχουμε να κάνουμε με κιθάρα πολιτική απόφαση να πάρουμε γαλλικά πλοία!

    1. Από τα λίγα που είδα οι πορτογαλλικές περνάνε(;) πρόγραμμα εκσυγχρονισμού άρα λογικά δε θα είναι διαθέσιμες, και οι ιταλικές είναι αρκετά παλιές.

  3. Για το Π.Ν η πιο ,,τίμια,, επιλογή είναι οι γερμανικές ΜΕΚΟ Α-200. Και για να δώσουμε την δουλειά στους γερμανούς να θέσουμε ως προυπόθεση να μας πουλήσουν τις 4 F-123 τους. Έτσι σχεδόν άμεσα θα ανανεωθεί η δύναμη των φρεγατών μας (με την απόσυρση των τριων μη εκσυγχρονισμένων S και την μείωση του μ.ο ηλικίας των φρεγατών μας) ενώ μετά θα ακολουθήσουν οι 4 νέες ΜΕΚΟ που κανονικά θα πρέπει να ναυπηγηθούν στην Γερμανία γιατί σε διαφορετική περίπτωση το Π.Ν θα παραλάβει κάποτε τις τρεις (το πρώτο πλοίο θα ναυπηγηθεί στην Γερμανία) από τα πεθαμένα ελληνικά ναυπηγεία.
    Σε ότι αφορά άλλες μεταχειρισμένες φρεγάτες είναι δεδομένο ότι θα περάσουν χρόνια μέχρι να είναι διαθέσιμες κάποιες αυστραλιανές ΜΕΚΟ-200. Τότε θα είναι πολύ αργά για να τις περιμένουμε. Σε ότι αφορά τις Perry, είναι έγκλημα να σκεφτόμαστε το 2019 να πάμε να αγοράσουμε Perry.
    Oυσιαστικά η πιο καλή περίπτωση για μεταχειρισμένες φρεγάτες είναι αυτή των γερμανικών F-123.

    1. Για πολιτικούς λόγους δύσκολα θα γίνει καμια μεγάλη παραγγελια από τους φίλους μας
      Μάλλον το ξέρουν και για αυτό δεν έχει ακουστεί καμια πρόταση από μέρος τους για φρεγάτες
      Εκτος και εάν γνωρίζουν πως δεν μπορεί να βρεθεί xρηματοδότηση για τέτοιο πρόγραμμα και έχουν αφήσει τους γάλλους να τρέχουν μάταια!!

      Οι Adelaideείναι οι πλέον αξιόλογες μεταχειρισμένες φρεγάτες που είναι διαθέσιμες άμεσα
      Οι αυστραλοί τις έχουν εκσυχρονίσει καμια σχέση με Perry
      Μην ξεχνάμε πως μπορούν να φέρουν 2 sea hawk και έχουν πολύ σύχρονο sonar suite
      εκτος από τα MK41/ESSM/SM2 που τα έχουμε συζητήσει

      Οι F123 είχα την εντύπωση πως θα άρχισαν να τις αποσύρουν από το 025 οποτε ήταν ότι πρέπει για να φύγουν οι εKSυχρονισμενες S

      Αλλα μάλλον πάνε και αυτές για αργότερα όπως οι M, HALIFAX,ANZAC, (2030…)

      Εάν έρθουν οι 2 Adelaide οι μη εksυχρονισμενες S θα φύγουν άμεσα όπως πρέπει να γίνει

      1. Συμφωνώ, Αν είναι να δώσουμε κάτι σε Γερμανούς για πολιτικούς λόγους ας είναι τα υπόλοιπα 2 υποβρύχια για να πάμε σε στόλο με 6+1 σύγχρονα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να εμπλακούν σε καινούριο εξοπλιστικό πρόγραμμα Γερμανικές εταιρίες για τα επόμενο 100 χρόνια. Ας λεηλατήσουν ότι μπορούνε από το υπερταμείο και τους εύχομαι να πνιγούν.

    2. Εξαιρετικη περιπτωση οι F-123 στο υποστεγο ομως των οποιων ΔΕΝ χωρανε τα Σιχωκ! Θελει μετασκευη η εισοδος.
      Για μτχ πλοια οι μονες ρεαλιστικες επιλογες ειναι οι Μ (4τμχ) και οι Ντελαπενε (2τμχ)

      1. Περί M:

        Αναφέρεσαι στις 2 του ολλανδικού ναυτικού και στις άλλες 2 του βελγικού ναυτικού

        Αυτές είναι να αντικατασταθούν από νέα φρεγάτα που σχεδιάζουν:
        https://en.wikipedia.org/wiki/Future_Surface_Combatant_(Koninklijke_Marine)
        Το βλέπω από το 2028και βλέπουμε
        το Wikipedia δίνει 2024 Entry into service για τους ολλανδούς αλλα Ακόμα δεν νομίζω να έχει τελειώσει καν το design

        Περi DLP:

        Αστο………..
        Τα πλοία είναι με ηλεκτρονικά και οπλικά του 80s
        Δεν έχουν VLS/ESSM/sm2…

        Θέλουν RADAR/CMS/SM2/COMMUNICATION SUITE/ VLS/ESSM/CIWS/=100S of millions

        έχουν και τεράστιο πλήρωμα

        Για αυτό λέω πως οι Adelaide είναι οι καλύτερες διαθέσιμες μεταχειρισμένες

  4. Υποθετικο σεναριο:
    Γιατι δεν επιλεγουμε καποιο Κινεζικο σκαρι ΑΛΛΑ να το εξοπλισουμε με δυτικα συστηματα (προωση,οπλισμο,ηλεκτρονικα);
    Το εχει κανει η Τα’ι’λανδη:
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Naresuan-class_frigate
    ή καποια Κορεατικη σχεδιαση με ΑΩ τα KDX1 και S209

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *