Την περασμένη Δευτέρα, 7 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση, στη Διοίκηση Αεροπορικής Υποστήριξης (ΔΑΥ), εκπροσώπων της ισραηλινής IAI (Israel Aerospace Industries) με αρμόδιους επιτελείς της ΔΑΥ κατά την οποία έγινε παρουσίαση των δυνατοτήτων της εταιρείας στον τομέα της εργοστασιακής συντήρησης των C-130 Hercules της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ). Η συνάντηση δεν έγινε στο πλαίσιο μιας τυπικής παρουσίασης, αλλά, όπως σας είχαμε ενημερώσει στις 18 Φεβρουαρίου του 2021, στο πλαίσιο της αναζήτησης λύσης στο μείζον ζήτημα της υποστήριξης των ελληνικών C-130 Hercules. (δείτε ΕΔΩ)

Τότε, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή, είχε δηλώσει: «Δεδομένης της χαμηλής διαθεσιμότητας των αεροσκαφών (Α/Φ) C-130 και της μη ικανοποιητικής απόδοσης της ΕΑΒ ως προς το ρυθμό συντήρησης και απόδοσης αυτών στην Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ), μέχρι στιγμής, το ΥΠΕΘΑ εξετάζει εναλλακτικές επιλογές ως προς τη λύση του επείγοντος προβλήματος. Στο πλαίσιο αυτής της διερευνητικής πρωτοβουλίας, υποβλήθηκε πρόταση από την εταιρεία Israel Aerospace Industries (ΙΑΙ) του Ισραήλ για τη συντήρηση και απόδοση στην ΠΑ τριών Α/Φ C-130 εντός συγκεκριμένου και δεσμευτικού χρονοδιαγράμματος».

Comments

    1. Εδώ αυτά που έχουμε δεν φτάνουν για να καλύψουν τις ανάγκες αερομεταφορών εσύ θέλεις να κάνουμε κ κάποια τάνκερ;;;
      Υπάρχουν κ θα υπάρξουν ευκαιρίες για μεταχειρισμένα τάνκερ.
      Οι Ισπανοί πούλησαν τα δικά τους κ εμείς κοιτούσαμε.
      Οι Αμερικάνοι αποσύρουν 10-15 KC-10 ας ζητήσουμε 4 να μπουν στα ανταλλάγματα για τις βάσεις.
      Επίσης οι Βρετανοί πουλάνε 5 C-130J C.Mk5 Super Hercules που έχουν κατασκευαστεί από το 2005 κ μετά στα 35 εκατομμύρια .
      Τα συγκεκριμένα θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή μιας κ με ένα 160αρι τα παίρνεις κ αναβαθμίσεις τις δυνατότητες σου κατακόρυφα.
      Επίσης υπάρχουν εκατοντάδες Α330 στην αγορά που οι αεροπορικές εταιρείες «σκοτώνουν » λόγω της κρίσης που προκάλεσε ο covid-19.
      Μπορείς άνετα να βρεις 4 με ελάχιστα χρήματα κ να τα στείλεις στην AIRBUS για μετασκευή σε A330 MRTT.

      1. Αγαπητέ φίλε, είτε c130,είτε Α330,είτε ο,τι άλλο δεν με νοιάζει.το μόνο που με νοιάζει είναι να ξυπνήσουν και να αποκτήσουν τάνκερ,διαφορετικά δεν βγαίνει τίποτε σοβαρό στην αν.μεσογειο. εδώ οι μπανανιες της λατ.αμερικης έχουν και εμείς δεν έχουμε ούτε φωτογραφία,έλεος πια!

  1. Απλά απογοήτευση. Που φτάσαμε. Η ΕΑΒ μια εταιρεία 45 ετών να μην μπορεί να συντηρήσει α/φη δεκαετίας του 60. Και μετά μιλάμε για αναβάθμιση των F 16. Αλήθεια πριν πεθάνουμε θα προλάβουμε να δούμε κανένα αναβαθμισμένο P 3 στον αέρα; Ότι και να πεις ΛΙΓΟ……………………………..

      1. Δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ δικαιολογία. Η πρόκειται για ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ή ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. Διαλέξτε και πάρτε. Ιδιώτης στα Ιωάννινα (συνταξιούχος αστυνομικός) και έφτιαξε μικρό μονοκινητήριο αεροσκάφος ενώ 45 ετών βιομηχανία δεν κατασκευάζει ΟΥΤΕ ΧΑΡΤΑΕΤΟ. Όταν συστάθηκε η ΕΑΒ περί το 1975 (με την βοήθεια της Northop αν θυμάμαι καλά) είχαν πει ότι μετά από κάποια χρόνια θα γινόταν κατασκευαστική. Τώρα προκύπτει ότι δεν μπορεί να συντηρήσει μισού αιώνα αεροσκάφη. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ;

    1. Καλημέρα. Τα πράγματα είναι πιο απλά. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος στα υπόστεγα αεροσκαφών για συντήρηση επιπλέον C-130H. Ήδη γίνονται εργασίες συντήρησης σε Ελληνικά C-130H βάση συμφωνημένου προγράμματος. Τα υπόστεγα είναι δεσμευμένα και με άλλα Α/Φ όπως και οι εργαζόμενοι. Άρα για πρακτικούς και μόνο λόγους δεν μπορούν άμεσα να μπουν κι άλλα C-130H για συντήρηση. Από εκεί και πέρα κατά πάγια τακτική της η Π.Α. φροντίζει ως οφείλει, να εξασφαλίζει τις διαθεσιμότητες που προβλέπει ο αμυντικός σχεδιασμός αποστέλλοντας υλικό για συντήρηση σε φορείς του εξωτερικού.

      1. Αφήστε τα παραμύθια. Εδώ και χρόνια οι διθεσιμότητες των C 130 είναι απαράδεκτες. Δεν πρόκειται λοιπόν για πρόβλημα που προέκυψε χθές λόγω χώρου. Άλλωστε, τα είπε όλα ο Κος Υπουργός : «Δεδομένης της χαμηλής διαθεσιμότητας των αεροσκαφών (Α/Φ) C-130 και της μη ικανοποιητικής απόδοσης της ΕΑΒ ως προς το ρυθμό συντήρησης και απόδοσης αυτών στην Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ)». Τι άλλο να πούμε. Επανερχόμενος στο θέμα των P 3, τον Ιούνιο του 2016 η διοίκηση της ΕΑΒ είχε αναφέρει ότι θα προσληφθούν περί τους 70 τεχνικούς για να προχωρήσει το πρόγραμμα των Orion πιο γρήγορα. Μετά από 5 χρόνια δεν πετάει ΚΑΝΕΝΑ αναβαθμισμένο P 3. ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ για την αναβάθμιση α/φους που σε λίγο μπορεί να το δούμε σε κανένα μουσείο στο εξωτερικό.

        1. θα συμφωνησω ως προς το προδοσια που γραφετε παραπανω αλλα δεν μας λετε και εσεις ποι την διαπρατουν τελικα….αρχικα η εαβ συσταθηκε σε συνεργασια με την lockheed martin , η μαλλον μαρτιν οπως ηταν τοτε. Πολλοι εχουν την δυνατοτητα να παραγουν αλλα το θεμα ειναι κατα ποσο τους αφηνουν, βλ οπλουργος την Λαρισσα που ετρεχε στα αστυνομικα τμηματα…….ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ 70 ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ P3….. Μονο που η εταιρια τοτε ειχε αναγκη καμια 200αριαα τεχνικων , συνολικα, για το προγραμμα του π3 αλλα και του κατασκευαστικου προγραμματος c130j .ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ………….προσελαβε 130 ……..ποσοι εργαστηκαν στο π3?? λιγοτεροι απο 40……..οσοι ειναι περιπου και τωρα………και αν θελετε μαι αποδειξη του τι λυσεις αναζητησαν προ δυο μηνων ια εξειδικευμενο προσωπικο???
          https://drangkroaerospace.com/career/

          https://www.google.com/search?q=kongsberg+p3+apg+&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk02BooadbeEcHgRTW8hV_WN8AOBzpA%3A1623410167535&ei=90XDYOb5H7KwrgTBqIf4BQ&oq=kongsberg+p3+apg+&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAM6BwgAEEcQsAM6BAgjECc6BQghEKABUNgwWJJJYONLaAFwAngAgAGlA4gBnSKSAQcyLTUuNy4xmAEAoAEBqgEHZ3dzLXdpesgBB7gBA8ABAQ&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwim0fCSuo_xAhUymIsKHUHUAV8Q4dUDCA4&uact=5
          Η δευτερη αγγελια εχει διαγραφη 9 πρωτη στην αναζητηση 0 αλλα φαινεται το τι ζητουσε επιργραμματικα.
          Τελικα δεν προχωρησε αυτη η διαδικασια ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΟΙ………δες αν θες και το ωρομισθιο τους…..33$ ανα ωρα…………
          Κοινως τοσα χρονια ειναι υποστελεχωμενο η εαβ και απλα μας αλλα ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ…………….ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ…..ΟΠΩς ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΙΑΕΤΑΙ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΠΧ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΕΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ………φταει το κακο το ριζικο μας

          1. Πολλά φταίνε με πρώτο από όλα ότι τελικά έχουν καταλήξει να έχουν πιο πολύ άλλο προσωπικό από τεχνίτες.

            Αλλά και αυτό το ότι απασχολούνται στα P3 40 τεχνίτες, να αναφέρεται ότι είναι λίγοι, μου φαίνεται περίεργο (ίσως και γιατί είμαι άσχετος με το αντικείμενο). Σε έναν άσχετο με το αντικείμενο φαίνεται ότι αν επί 5 χρόνια από μία βίδα την ώρα να έκανε ο καθένας την ημέρα επί 40 άτομα από περίπου 1.700 μέρες από τότε, εεε δεν μπορεί, 1-2 αναβαθμισμένα θα έπρεπε να υπάρχουν. Αν πάλι δεν δούλευαν φουλ time γιατί πχ περίμεναν να έρθουν οι πτέρυγες, υποθέτω θα δούλευαν πχ στα C-130 οπότε και αυτά θα έπρεπε να προχωράνε.

          2. Αγαπητέ S/M εγώ δεν είμαι και δεν ήμουν ποτέ διοικητικό στέλεχος της ΕΑΒ. Η εκάστοτε διοίκηση όμως είναι ΥΠΕΥΘΥΝΗ και ΥΠΟΛΟΓΗ στο να βρίσκει ΛΥΣΕΙΣ. Δεν στρογγυλοκάθεται και απολαμβάνει μισθούς και προνόμια για να διαχειρίζεται κακείν κακώς και όπως μπορεί τα προβλήματα. ΒΡΙΣΚΕΙ ΛΥΣΕΙΣ. Η τότε διοίκηση ανέφερε στον τότε Α/ΓΕΕΘΑ ότι με τα άτομα που θα προσλάμβανε θα επιτάχυνε το πρόγραμμα των P 3 και θα δινόταν ώθηση και στη συντήρηση των C 130 που από τότε πάρκαραν στα υπόστεγα. Τώρα αν μία κρατική βιομηχανία δεν μπορεί να βρει προσωπικό ανα την υφήλιο, μάλλον πρόκειται για ΑΣΤΟΧΙΑ (για να μην πω τίποτα άλλο) παγκοσμίου επιπέδου. Ομως ακόμη και αν δεν υπάρχει η ανάλογη υποστήριξη από τις εκάστοτε κυβερνήσεις ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΟΜΩΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕΙΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΑΒ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ. Από την άλλη πλευρά βέβαια κανείς δεν αρνήτε ότι υπάρχουν και σοβαρές ευθύνες των εκάστοτε κυβερνώντων όχι μόνο για την κατάσταση στην ΕΑΒ αλλά και για την απαξίωση της κρατικής αμυντικής βιομηχανίας.

        2. Εσύ νομίζεις ότι έχουμε υλικά στην ΕΑΒ και επαρκή αριθμό τεχνικών για να φέρουν εις πέρας ΤΑ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑ και ΠΝ και καθόμαστε; Τα χρόνια του μνημονίου 2010 – 2018 έφυγαν πολύ συνάδελφοι με πολύ πείρα και γνώση με σύνταξη αλλά και για εργασία στο εξωτερικό με καλύτερο μισθό. Βάλε και την οικονομική στενότητα όλης της χώρας αρά και της ΕΑΒ και θα καταλάβεις γιατί πήγαν όλα πίσω. Λεπτομέρειες για τη διαχείριση των οικονομικών της εταιρίας από τη διοίκηση δε γνωρίζω. Πρωταρχική μέριμνα πάντως υπήρξε και υπάρχει η έγκαιρη καταβολή των μισθών. Τώρα τα πράγματα πάνε πολύ καλύτερα. Το πρόγραμμα των C-130 και P-3 προχωράει κανονικά. Ό,τι παράπονα έχεις να απευθυνθείς στην παρούσα κυβέρνηση.

  2. Εξοπλισμό με Ισραηλινά ECM και FLIR. Τελευταία ευκαιρία πριν γίνουν ιπτάμενοι στόχοι από τούς Τούρκους και Πακιστανούς. Εκτός και αν απαγορεύεται κάθε άλλη αναβάθμιση.

  3. @agnostos δεν ειναι ετσι δυστυχως τα πραγματα….το χρονοδιαγραμμα που εχει συμφωνηθει ειναι για να πραγματοποιουνται εργασιες σε 3 2 και 3 αεροσκαφη ταυοχρονα……..οποτε καταλαβαινεις οτι τα 40 ατομα προσωπικο ειναι ελαχιστα καθως τοσα περιπου πρεπει να αντιστοιχουν ΑΝΑ αεροσκαφως.Επισης η αναβαθμιση αρχισε περιπου το 2018 καθως πριν γινοταν μονο η συντηρηση της ενδιαμεσης λυσης….οι πτερυγες ρικονταν εδω απο νωρις…..βλεπεις οι αμερικανοι ξερουν απο προγραμματισμο ….μην πστευεις ομως οτι ειναι ευκολο ( και νομιμο ) να δουλευει τεχνικος σε αλλον τυπο αεροσκαφους απο αυτον που εχει εκπαιδευτει…….
    @ Ioannis Chatzidimos Δυστυχως πολλα λεγονται αλλα πολλα ΑΛΛΑ γινονται…… δεν μπορουν να βρουν τεχνικο προσωπικο καθως ειδικα το συγεκριμενο προγραμμα ειναι πολυ ιδιαιτερο τεχνικα. Θα επρεπε να το ειχαν 4-5 χρονια τωρα οποτε δεν θα χρειαζονταν να ψαχνουν….αλα δεν ειναι αστοχια…..ειναι επιτυχια και ανικανοτητα ταυτοχρονα.
    ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
    Μα πριν τοποθετηθουν στην θεση τους εχουν λαβει ηδη κατευθηντηριες οδηγιες. Ξερετε πολλες φορες οταν τους ακουω στις συνεντευξεις (πολιτικους) ετσι μεγαλοσχημα που τα λενε και ξερω την πραγματικοτητα….σκεφτομαι οτι λογικα το ιδιο ισχυει σε ολους τους τομεις της διοικησης……οποτε λεω φαντασου που παμε…..

    https://www.protothema.gr/politics/article/468872/omologia-vomva-tis-lockheed/
    Για ποιο θεμα αραγε παραιτηθηκε καποιος στην Ελλαδα? Για τα φ16 χωρις αυτοπροστασια? για τις τορπιλες που ακομα περιμενουμε? Για το ματι? για τα γερανια ορη?
    Μιας και εσκασε κ η ειδηση σημερα(που στην εαβ ειναι γνωστη καιρο τωρα) δημιουργησαν τοσο καιρο το προβλημα και τωρα θα το διορθωσουν μοιραζοντας χρηματα σε φιλους…….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *