Η Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία, δια στόματος του Πτέραρχου Maryanne Miller, Διοικητή της Διοίκησης Αεροπορικών Μεταφορών, ανακοίνωσε-παραδέχθηκε ότι δεν θα είναι σε θέση να αναπτύξει τα νέα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού KC-46A Pegasus, σε επιχειρήσεις ανά τον κόσμο, για τα επόμενα 3-4 χρόνια, λόγω σοβαρών τεχνικών προβλημάτων. Συγκεκριμένα υπάρχει πρόβλημα με το σύστημα όρασης του χειριστή του συστήματος Boom και του ίδιου του συστήματος Boom.

Η καθυστέρηση αυτή πρακτικά σημαίνει επιμήκυνση του χρόνου χρήσης του στόλου των KC-135 και KC-10, τα οποία όμως έχουν ακριβότερη συντήρηση από τα νεότερα KC-46A. Υπενθυμίζουμε ότι το πρώτο KC-46A έγινε αποδεκτό από την Αμερικανική Αεροπορία τον Ιανουάριο του 2019. Ωστόσο προέκυψε πρόβλημα με το σύστημα RVS (Remote Vision System) του χειριστή του συστήματος Boom και με το σύστημα Boom.

Ο έλεγχος του συστήματος Boom επιτυγχάνεται μέσω στερεοσκοπικού συστήματος όρασης, το οποίο συνδυάζει δισδιάστατη και τρισδιάστατη εικόνα, την οποία παράγουν ηλεκτροπτικά και υπέρυθρα συστήματα στο ουραίο τμήμα του αεροσκάφους. Στη διάρκεια των δοκιμών καταδείχθηκε ότι ο χειριστής, ο οποίος χρησιμοποιεί γυαλιά τρισδιάστατης απεικόνισης δεν έχει πάντα την ακριβή θέση του συστήματος Boom. Το άλλο πρόβλημα είναι η μεγάλη αστάθεια του συστήματος Boom, αποτέλεσμα του προβλήματος στο RVS, το οποίο προκαλεί εκδορές στα αεροσκάφη, κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού.