Σύμφωνα με δημοσίευμα της αμυντικής ιστοσελίδας «Aviation Week» το Αμερικανικό Ναυτικό εξετάζει την περίπτωση τα μαχητικά αεροσκάφη F/A-18 Block.3 Super Hornet να μην ενσωματώνουν σύμμορφες δεξαμενές καύσιμου (CFT : Conformal Fuel Tanks), λόγω τεχνικών, δοκιμών και προβλημάτων υποστήριξης που εντοπίστηκαν και καταγράφηκαν στις δοκιμές. Η ενσωμάτωση των CFT στα αεροσκάφη θα αυξήσουν την εμβέλεια του αεροσκάφους κατά 160-320 χιλιόμετρα (από τα 725 χιλιόμετρα στα 885-1.045 χιλιόμετρα), ανάλογα με το φόρτο, ενώ θα αφαιρέσει την ανάγκη μεταφοράς δύο (2) εξωτερικών δεξαμενών καυσίμου, άρα θα απελευθερωθούν δύο σημεία ανάρτησης οπλισμού στην άτρακτο. Συγκεκριμένες ή περισσότερες λεπτομέρειες για τα προβλήματα δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Comments

  1. εχουμε το καλυτερο μιξ αεροσκαφων για την ΠΑ με το λιγοτερο δυνατο κοστος αποκτησης.
    18 RAFALE, 123 F16 Advanced/Viper, 24 Mirage 2000 5 και ισως και 24 F35 μελλοντικα ειναι ικανα να κανουν τον Ερντογανακο αρνακι!!!!!

  2. Δομικό πρόβλημα, χαμηλή ταχύτητα αεροσκάφους, αύξηση οπισθέλκουσας, αδυναμία ελιγμών.

    Θα της αγοράσουν σε μικρούς αριθμούς υποχρεωτικά εκτός και έχει προχωρήσει το UAV τάνκερ.

  3. Θα το βάλω εδώ φίλε Γιάννη.
    https://www.redstar.gr/index.php?option=com_content&view=category&id=206&Itemid=491&lang=el

    Μπορείς να ασχοληθείς με την παρουσίαση του σαιτ που σου βάζω.
    https://www.redstar.gr/index.php?lang=el

    Εχει δικά του πρότζεκτ.
    Ξέρει πολύ καλά τα Ρωσικά συστήματα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *