Με σχετική ανακοίνωση της, στις 16 Οκτωβρίου, η Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών & Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ) γνωστοποίησε την προκήρυξη του δεύτερου επαναληπτικού διαγωνισμού για τη σύμβαση εν συνεχεία υποστήριξης των ελικοπτέρων AS-332C1 Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ). Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση το κριτήριο ανάθεσης θα είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά προμήθειας και παροχής υλικών και υπηρεσιών υποστήριξης. Η δαπάνη της σύμβασης ανέρχεται στα € 37.767.204 (χωρίς ΦΠΑ), ενώ καλύπτει τα έτη 2021-2024.

Καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση προσφορών είναι η 1η Δεκεμβρίου 2020, ενώ η αποσφράγιση των σχετικών φακέλων θα γίνει την επόμενη μέρα. Η υποστήριξη των AS-332C1 Super Puma είναι ένα πρόγραμμα που εκκρεμεί από το Δεκέμβριο του 2017. Συγκεκριμένα, στις 28 Δεκεμβρίου του 2017 προκηρύχτηκε ο αρχικός διαγωνισμός, ο οποίος μετά από διαδοχικές παρατάσεις τελικά ακυρώθηκε στις 1 Ιουνίου 2018. Ακολούθησε η προκήρυξη του πρώτου επαναληπτικού διαγωνισμού, στις 4 Οκτωβρίου 2018, ο οποίος τελικά ακυρώθηκε για να φτάσουμε στις 16 Οκτωβρίου 2020 και την προκήρυξη του δεύτερου επαναληπτικού διαγωνισμού.

Comments

  1. Σιγά σιγά παιδιά!! Δεν βιαζόμαστε!
    Να γίνουν όλα νόμιμα!Έχουμε και τον νομο του Βενιζέλου να σεβαστούμε!
    Μια χαρά τα πάμε στο SAR!!
    Τα αλλα μέσα(SEA HAWK-DAUPHIN-.C130-C27-NH90-….) έχουν πολύ καλές διαθεσιμότητες
    Εξάλλου ποιος άλλος θα μπορούσε να κάνει SAR εντός του FIR Αθηνών ?/
    Το διεκδικεί κάνας άλλος άλλωστε??
    τι να το κάνει??
    με αυτή την αγγαρεία θα ασχολούμαστε!!!????

    1. https://www.kathimerini.gr/society/561121621/35-rantar-kai-26-kameres-tha-epitiroyn-to-aigaio/
      Κινητικοτητα υπαρχει , μην ειμαστε αρνητικοι.
      Το ζητουμενο ειναι τι και ποτε θα υλοποιηθει απο ολες αυτες τις προσπαθειες.
      Πολλα προγραμματα τρεχουν , δυστυχως εκ των υστερων .
      Η αναποτελεσματικοτητα του Ελληνικου Κρατους ειναι διαχρονικη.
      Και δεν ειναι ευθυνη ενος , αλλα πολλων παραγοντων και προσωπων.
      Το χειροτερο απ ολα ειναι οτι ειμαστε ερμαιο μιας κυριαρχης ιδεολογιας αφοπλισμων. και απαξιωσης οτιδηποτε εχει σχεση με Στρατιωτικα θεματα.
      Ισως να ειμαστε και οι μοναδικοι στον κοσμο….

      1. Αυτό το πρόγραμμα έχει ανακοινωθεί πολλές φορες στο παρελθόν αλλα δεν προχώρησε
        Γιατί? (Γιατί μπορεί να χάλαγε τις δουλειές πολλών φίλων (λαθρο) επιχειρηματιών
        και τα φιλαράκια το Λιμενικό τα προσέχει!!Τι πετάει από τα ιπτάμενα μέσα του Λιμενικού??)

        Γιατί έχω την εντύπωση πως τώρα υπάρχει αμερικανικη πίεση και χρηματοδότηση για αυτό το πρόγραμμα επιτήρησης?

          1. Λογικα αφορουν κονδυλια της ΕΕ.
            Οπως πολλα προγραμματα , ΕΣΠΑ κτλ
            Δεν υπαρχει δικαιολογια οικονομικης φυσεως , μαλλον καποιοι δεν κανουν καλα τη δουλεια τους.
            Επιμενω πως ολα ειναι θεμα ιδεολογικης αντιληψης.
            Η απαξιωση της Αμυντικης λεγομενης Βιομηχανιας εχει πολλαπλα καταστροφικα αποτελεσματα.
            Εαν ειχαν λιγο μυαλο θα ειμασταν ετη φωτος μπροστα , τωρα τρεχουμε να προλαβουμε τις εξελιξεις.
            Εαν ειναι Αμερικανοι απο πισω τοτε σιγουρα θα αποκτηθουν…

  2. Μπορει καποιος να μας πει ποσα εκατομυρια κοστισαν, ποτε ολοκληρωθηκε ο διαγωνισμος και ποτε παρεληφθηκαν ολα;
    Το 2012 αν δεν κανω λαθος ειχαμε 4. Και τωρα μια κρισιμη ερωτηση οταν ενα καινουργιο Ελικοπτερο με 0 ωρες πτησεις θελει 37 εκατομυρια fos για να πεταξει;

  3. Oι μεγαλες επιτυχιες των Ελληνικων εξοπλιστικων προγραμματων. Εχουμε συνολικα 11 διαφορετικους τυπους ελικοπτερων, με διαφορετικους κινητηρες και συστηματα κανοντας σχεδον αδυνατη και εξαιρετικα δαπανηρη τη λογιστικη υποστηριξη τους.

    Εχουμε ταυτοχρονα Super Puma, NH-90, S-60 (δηλαδη UH-60), Dauphin, Βell 212 κτλ.

    Ενταξει, δεν μπορουν να κανουν ολα τα ελικοπτερα για τις ιδιες χρησεις, αλλα ποιος νοσηρος εγκεφαλος αποφασισε την ταυτοχρονη αγορα Super Puma και NH-90 το 2003 ??? Κανενας αλλος απο τον Γιαννο Παπαντωνιου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *