Μιλώντας στην βουλή, ο Υπουργός Άμυνας της Ιταλίας επιβεβαίωσε ότι η Πολεμική Αεροπορία της χώρας θα προχωρήσει στην προμήθεια οκτώ (8) ισραηλινών συστημάτων, τέσσερα έγκαιρης προειδοποίησης CAEW (Conformal Airborne Early Warning) και τέσσερα πολλαπλών αισθητήρων, πολλαπλών αποστολών JAMMS (Joint Airborne Multi-sensor Multi-mission System), όλα επί αεροσκαφών G550. Ήδη η Ιταλία διατηρεί σε υπηρεσία δύο (2) αεροσκάφη του τύπου, στην έκδοση CAEW, τα οποία παρέλαβε το 2017 και το 2018 αντίστοιχα, στο πλαίσιο συμφωνίας με το Ισραήλ για την πώληση των 30 εκπαιδευτικών αεροσκαφών M-346 το 2012.

Επίσης, ο Ιταλός Υπουργός Άμυνας δήλωσε ότι στο πλαίσιο υλοποίησης του συγκεκριμένου προγράμματος η Ιταλία θα εξετάσει την περίπτωση δημιουργίας κέντρου συντήρησης των αεροσκαφών G550 για την Ιταλική Αεροπορία, αλλά και για άλλους χρήστες. Τα ραντάρ και τα ηλεκτρονικά συστήματα των δύο (2) πρώτων αεροσκαφών είναι της ισραηλινής Elta, θυγατρικής της IAI, εκτός από ορισμένα συστήματα επικοινωνιών, τα οποία είναι της Leonardo. Επίσης τα αεροσκάφη ενσωματώνουν και ολοκληρωμένο σύστημα αυτοπροστασίας, που αποτελείται από ενεργητικούς και παθητικούς αισθητήρες και αντίμετρα κατά επερχόμενων απειλών.

Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Οκτώβριο η Ιταλία ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να αποκτήσει ένα ολοκληρωμένο, εναέριο σύστημα διοίκησης και ελέγχου, συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης, αναγνώρισης και πρόσκτησης στόχου (C4ISTAR) επί αεροσκάφους G550. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το αεροσκάφος θα αποκτηθεί το 2021 και στη συνέχεια θα γίνει η σταδιακή εγκατάσταση των συστημάτων C4ISTAR. Συνολικά, το κόστος του προγράμματος, μαζί με την υποστήριξη και τις όποιες αναβαθμίσεις αποφασιστούν, έχει προϋπολογιστεί με το ποσό των € 1,223 δισεκατομμυρίων, μέχρι το 2032.

Comments

  1. Θα μπορούσε κάποιος να δώσει καμιά παραπάνω λεπτομέρεια για το πρόγραμμα αυτό γιατί είτε δεν το διαβάζω καλά, είτε δεν καταλαβαίνω και πολύ καλά τι είδους πλατφόρμες είναι.

    Μιλάμε για είδος ιπτάμενου ραντάρ? (στην φωτό δεν μου μοιάζουν τόσο για ιπτάμενα ραντάρ όσο κάπως κοντά σε αυτό που θα έχουν τα P3) Και αν ναι, η τιμή του 1,2 δις είναι για 8 αεροσκάφη με τα συστήματά τους, και FOS μέχρι το 2032? Και αν ναι, οι επιδόσεις και το κόστος αυτού του πράγματος πως αντιπαραβάλλεται με τα δικά μας Erieye?

    Και μια και ανέφερα το Erieye, η Βραζιλία λέει παρέλαβε το πρώτο ανακαινισμένο/αναβαθμισμένο, χρήσιμο θα ήταν όπως έχω ζητήσει και στο παρελθόν να μας πει κάποιος τελικά πόσο κόστισε ανά αεροπλάνο και τι βελτίωσε στις επιδόσεις του

  2. Τ ι εγινε εκει που βισκονται στην καρδια της ανδημιας δεν εχει αναβολες κάι πάλινωδιες απανωτα για μηνες ωστε να λουφάξουν οι κρατικοι;
    Και φρεγατες κατασκευαζουν και μια χαρα παραγουν αμυντικο υλικο παρα τις αντιξοοτητες και χωρις καμια άπειλη στον οριζοντα.
    Ποιοι σε κυβερνουν καημενη Ελλαδα.

  3. Λοιπό όλοι κακιούλες βλέπω για τον νέο εθνικό προμηθευτή, αλλά καμιά πληροφορία που θα απαντήσει στις απορίες μου δεν βλέπω.

    Και μια που είπα και την λέξη εθνικός, σκέφτηκα ότι η ΛΜ έκανε ένα λάθος, αν το έλεγε εθνική φρεγάτα και ότι ανέπτυξε το σχέδιο κατόπιν συμβουλών της ομάδας Als, θα είχε υποστήριξη από πάρα πολύ κόσμο.

    Ότι και να πάρουμε (τυφέκιο, φορτηγό κτλ κτλ) άμα πάρει και το πρόθεμα εθνικό, μια χαρά αποδοχή και φανατικούς οπαδούς έχει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *