Λόγω έλλειψης προσωπικού, ο Βελγικός Στρατός έλαβε σημαντικές αποφάσεις, σχετικά με τα πτητικά του μέσα. Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η μείωση των πτήσεων των μεταφορικών ελικοπτέρων NH-90 TTH και η πρόωρη απόσυρση των UAV τύπου B-Hunter, τέσσερις μήνες πριν τον προβλεπόμενο χρόνο απόσυρσης. Εκτός από την έλλειψη προσωπικού, η διαθεσιμότητα των NH-90 επηρεάζεται και από αρρυθμίες στη διαδικασία υποστήριξης τους, κυρίως λόγω της έλλειψης τεχνικού προσωπικού.

Έτσι, το βελγικό Υπουργείο Άμυνας αποφάσισε να δώσει προτεραιότητα στα NH-90 NFH (έκδοση ναυτικής συνεργασίας), τόσο ως μέσο επαύξησης της επιχειρησιακής ικανότητας των βελγικών φρεγατών, αλλά και ως απολύτως αναγκαία μέσα για αποστολές Έρευνας και Διάσωσης. Σχετικά με τα B-Hunter, η διαθεσιμότητα τους είναι ιδιαίτερα χαμηλή, ενώ έχουν κριθεί ως ακατάλληλα για το σύγχρονο πεδίο μάχης. Έτσι αποφασίστηκε η πρόωρη απόσυρση τους έτσι ώστε το προσωπικό να ξεκινήσει άμεσα τη διαδικασία εκπαίδευσης τους στα MQ-9B SkyGuardian, τα οποία αναμένεται να ενταχθούν στο Βελγικό Στρατό το 2023.

Comments

  1. Άλλα δημοσιεύματα μιλούν για απόσυρση ΝΗ-90 και αντικατάσταση τους από άλλα φθηνότερα στην χρήση μέσα. Στην Ελλάδα που πασχίζει για να διατηρήσει οπλικά συστήματα κομβικής σημασίας σε λειτουργία όμως κάποιοι επιμένουν ότι τα ΝΗ-90 πρέπει να διατηρηθούν σε υπηρεσία και να συνεχίσουν οι παραλαβές τους.

    1. Άλλες οι ανάγκες του Βελγίου κ άλλες οι ανάγκες της Ελλάδας.
      Το Βέλγιο δεν έχει την Τουρκία δίπλα που ετοιμάζεται να χτυπήσει νησιά κ βραχονησίδες που θα χρειαστούν άμεση κ γρήγορη μεταφορά δυνάμεων για να υποστηριχθούν ή ακόμα κ να γίνει ανακατάληψη, έχει χώρες χωρίς στρατό που κοιτάζουν την ανάπτυξη τους χωρίς να θέλουν να «κλέψουν» του γείτονες.
      Τα NH-90 είναι υπεραπαραιτητα για τους σχεδιασμούς κ τις ανάγκες τωνΕ.Δ μην πω ότι ακόμα κ αν έρθουν όλα της αρχικής παραγγελίας είναι λίγα κ θα πρέπει να πάρουμε αλλά τόσα για να φύγουν επιτέλους κ να τα Χιούι.
      Αν ο Καμμένος δεν τα είχε κάνει μαντάρα τώρα θα είχες όλα τα ελικόπτερα στις μονάδες τους κ θα είχες κ κανονικά ροή ανταλλακτικών για να μην υπάρχει θέμα υποστήριξης.
      Δεν το συζητώ ότι μόλις πριν λίγους μήνες αρκετές χώρες χρήστες των NH-90 έκαναν μια συμφωνία ώστε να κάνουν μαζικές κεντρικές παραγγελίες ανταλλακτικών κ γενικά υλικών υποστήριξης για να ρίξουν το κόστος αλλά κ τους χρόνους παραλαβής των υλικών αλλά εμείς για άλλη μια φορά «πετουσαμε χαρταετό».

        1. Ασβος

          Ανεξάρτητα απο το RCS νομίζω ότι το συγκεκριμένο πετάει όντως καλύτερα, όταν το αφήνουν φροντίζοντας για την συνεχόμενη τεχνική υποστήριξη…

      1. Μεγάλη ζημιά προκάλεσε αυτός ο παραμυθάς στο ελληνικό κράτος, αφού με την στάση του άφησε και φέσι 35 εκατ. € για αποθήκευση των ελικοπτέρων που αρνούνταν να παραλάβει ενώ υπάρχει συμφωνία.
        Λογικά θα έπρεπε να αποζημιώσει το κράτος για την οικονομική ζημιά που προκάλεσε με την πρακτική του η να τον πάρουν με τις πέτρες, αφού ξέφυγε την πρώτη φορά…

        1. Μόνο μεγάλα λόγια ήξερε να λέει αυτός ο ψεύτης, στο φινάλε όμως μόνο ζεστό αέρα παρήγαγε όσο ήταν υπουργός και γενικά ως πολιτικός. Μια χαρά δεξαμενή είναι η ελληνικη πολιτική σκηνή για αποτυχημένους καραγκιόζηδες που το παίζουν και σοβαροί μπροστά στο πόπολο.

          ΝΗ-90: Μαζεύοντας τα “σπασμένα” του Π. Καμμένου
          https://doureios.com/nh-90-mazevontas-ta-spasmena-toy-p-kammenou/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *