Το ΓΕΕΘΑ (Γενικό Επιτελείο Εθνικής Αμύνης) έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για την προσφορά της ΜΟΜΚΑ (Μονάδα Μελετών και Κατασκευών) σε ακριτικές περιοχές της Ελλάδας. Συγκεκριμένα, στα Αντικύθηρα πραγματοποιήθηκε η κατασκευή χωμάτινου δρόμου μήκους 2.142 μέτρων και πλάτους 3,5 μέτρων, καθιστώντας ασφαλέστερη και ευκολότερη την πρόσβαση του προσωπικού του ΠΝ στον Φάρο Ακρωτηρίου Απολυτάρας. Στη Νίσυρο επισκευάστηκε με τσιμεντόστρωση η Περιφερειακή Οδός Μανδρακίου μήκους 1.146 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων, η Οδός Καρδιά-Μακρύ Κομμάτι μήκους 1.146 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων και η Οδός Χαρουπιά-Ληδία μήκους 1.160 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων.

Επίσης, ολοκληρώνεται η αποκατάσταση λειτουργικών προβλημάτων της γέφυρας τύπου «ΜΠΕΛΕΥ» στον Πόρο Κεφαλλονιάς, με την  κατασκευή μεσόβαθρου για την αύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου φορτίου της γέφυρας, τη μείωση των ταλαντώσεων, την επίτευξη ασφαλέστερης διέλευσης οχημάτων και τη μικρότερη καταπόνηση των στοιχείων της. Για το μέλλον έχουν προγραμματιστεί έργα στην Κάλυμνο (αρχική διάνοιξη δρομολογίου μήκους 900 μέτρων και πλάτους 7,5 μέτρων, που θα συνδέει το λιμάνι της Καλύμνου και την περιοχή Άγιοι Πάντες), στην Αστυπάλαια (εργασίες για την βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης του κτιρίου φιλοξενίας του Αστυνομικού και Λιμενικού Σταθμού, καθώς και για την επίλυση λειτουργικών προβλημάτων του), στην Κάσο (κατασκευή δρομολογίου που θα οδηγεί από την περιοχή Αγ. Γεωργίου Χαδιών στην περιοχή Πλατύ Αυλάκι, στη νοτιοδυτική πλευρά της νήσου) και στη Νίσυρο (επισκευή και τσιμεντόστρωση της Οδού Κάπαρι-Σταυρός, μήκους 930 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων).

Comments

  1. Να σας πω κι εγώ τις εντυπώσεις μου για την παλαι ποτε ΜΟΜΑ:

    Δύο παρατηρήσεις, μια θετικη και μια αρνητικη:

    – Οι δρόμοι που κατασκευασαν ηταν πολυ καλης κατασκευής. Καμμία σχέση με κατοπινους εργολαβους που εβαζαν λιγη ασφαλτο που διαλυοταν σε λιγα χρονια.

    – Ο ρυθμος με τον οποίο δουλευε η ΜΟΜΑ ήταν απιστευτα νωχελικός. Λίγα μέτρα δρόμο, μια δυο ώρες δουλεια και τα σηκωναν και εφευγαν. Ρυθμοι ελληνικου δημοσιου και μην πω χειροτερα. Όλα αυτα οταν δεν υπηρχε οδικο δικτυο και ηταν εθνικης σημασίας η κατασκευή υποδομών στα ακριτικά νησιά. Είτε με ΠΑΣΟΚ, είτε με ΝΔ, η ΜΟΜΑ δουλευε με τους ιδιους ρυθμους σαλιγκαριου, επομενως δεν ειχε να κανει με καποια συγκεκριμενη κυβερνηση.

  2. Έτσι πιστεύω είναι και τώρα το δημόσιο. Αλλά αφού και οι ιδιώτες λες ( και συμφωνώ) δεν έκαναν καλή δουλειά, μάλλον αυτά είναι ασθένεια της Ελληνικής κοινωνίας … και στο τέλος χρεοκοπήσαμε .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *