Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας, κ. Δημήτρης Παπακώστας είπε ότι η Ελλάδα βρίσκεται σήμερα σε μία φάση παρακμής στον χώρο της αμυντικής βιομηχανίας και ότι οι πρόσφατες κυβερνητικές πρωτοβουλίες για αναθέρμανση εξοπλιστικών προγραμμάτων είναι σημαντικές.

«Οι αμυντικές βιομηχανίες δεν είναι μόνο οικονομικές οντότητες, είναι εθνικές οντότητες που εξυπηρετούν την άμυνα της χώρας ώστε να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε περίπτωση εξωτερικής απειλής». Μίλησε αναλυτικά για την ΕΑΒ και το πρόγραμμα προσλήψεων που έχει ξεκινήσει.

«Μέχρι το τέλος του 2021 από 1400 θα έχουμε 2000 εργαζόμενους. Η ΕΑΒ βρέθηκε ανέτοιμη να αντιμετωπίσει τον φόρτο εργασίας εμπρόθεσμα, χωρίς αρκετή ανθρωποδύναμη. Τώρα προσλαμβάνουμε κυρίως νέα παιδιά, με κατάρτιση, όρεξη και ενθουσιασμό και πιστεύω ότι θα είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις».

Όπως εξήγησε, η χώρα μας προχωρά ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε συνεργασία με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, κάτι που μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για συνεργασίες σε εκπαιδευτικά προγράμματα και με άλλες χώρες. Τέλος είπε ότι η αναβάθμιση των F-16 σε Viper, αλλά και τα αεροσκάφη P-3 αυξάνουν την ισχύ της χώρας μας και ότι η ΕΑΒ έχει αναλάβει το 30% του έργου επισκευής F-16 και C-130. «Ευελπιστούμε να βγούμε στον εξωτερικό και να ενισχύσουμε με αυτόν τον τρόπο τις διπλωματικές μας σχέσεις», συμπλήρωσε.

Comments

  1. Δεν βρέθηκε ανέτοιμη την έκαναν έτσι για να την πουλήσουν!
    Η λογική παντού ίδια να ξεπουλήσουμε κάτι για να βγάλουμε την τετραετία.
    Έπρεπε να είχε 2.500 εργαζόμενους για να βγάλει τον φόρτο εργασίας.
    Δεν έχει μόνο την συντήρηση αλλά και τον εξυχρονισμό F-16, P-3 B κλπ.
    Δεν το ήξεραν πως έπρεπε να προσλάβουν κόσμο;
    Τα ψέματα τους άλλου!

    1. Σωστός και με την ΕΛΒΟ έτσι κάνανε φυσικά μετά την απόλυτη εξαθλίωση δεκαετιών. Την δώσαμε προίκα στο Ισραήλ και δήθεν θα έχει αυτόνομο έργο χωρίς την στήριξη του κράτους. Ναι; Που είναι ακόμα τίποτα δεν ακούμε εκτός από την ξαφνική δήλωση ενδιαφέροντος για το νέο φορτηγό των ΕΔ το οποίο θα ολοκληρωθεί σε βάθος δεκαετίας. Ποιον κοροϊδεύουμε; Α ναι τον Έλληνα που κορδώνεται για στρατηγικές συμμαχίες.
      Θα μπορούσαν να πουλήσουν την ΕΛΒΟ για 1 δολλαριο στην Ελληνική εταιρία που θα μπορούσε να παρουσιάσει Ελληνικό προϊόν σαν τον Οπλίτη και με την προϋπόθεση αποσβέσεις μέρος των χρεών σε βάθος χρόνου και ανταμοιβή την ανακριτή έργου για το φορτηγό και ΟΜΠ σε οποία μορφή θέλαν.

  2. βρεθηκε απροετοιμαστη…αν ηταν προπονητης και τα ελεγε αυτα σε συνεντευξη τυπου μετα απο ηττα της ομαδας του , θα τον ρωτουσε καποιο δημοσιογραφος. εσεις κυριε τι κανατε? Και μιας κ αναλαβατε προσφατα ο προκατοχος σας τι ευθυνες εχει? ο προεδρος?? ( κυβερνησεις διαχρονικα, η τελευταια κυβερνα σχεδον 2 χρονια κ δεν εχει δικαιολογιες πλεον.) Πως εφτασε η ΕΑΒ να εχει 700 εραζομενους αοριστου χρονου απο 3000 το 2010? Δεν μας ειπε αυτοι οι 2300 εργαζομενοι μεταλαμπαδευσαν την τεχνογνωσια τους πριν αποχωρησουν γιααλλες εταιριες λογω του μνημονιου , η λογω συνταξιοδοτησης.ΑΝ ΟΧΙ ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙς ΕΧΕΙ στην παραγωγικη διαδικασια? Θα φτασει λεει τους 2000 εργαζομενους… Δεν ειπε βεβαια οτι μιλαει για συμβασιουχους…θα πει κανεις πιο το προβλημα με τους συμβασιουχους? Ενα συντομο παραδειγμα. c130 συντηρηση απασχολει 10 εργαζομενους που δεν επαρκουν προφανως. Προσλαμβανονται πχ αλλοι 10 συμβασιουχοι το 2016 ….αποκτουν εμπειρια και ξεκινουν να αποδιδουν……2021 πλεον απο τους 10 παλιους εργαζομενους 5 εχουν συνταξιοδοτηθει ενω 7 συμβασιουχοι εχουν επιτυχει σε αλλους διαγωνισμους σοχ και εχουν μετακινηθει κει που ειχαν προκυρηχθει οι νεες θεσεις πχ αναβαθμιση viper καθως και εκει υπαρχουν αναγκες για προσωπικο….αποτελεσμα να εχει πλεον λιγοτερους εργαζομενους απο οτι το 2016 και λιγοτερους παλιους να μεταδωσουν γνωση…..και γενικα ενα μπαχαλο. ….και δυστυχως η χωρα μας με λιγοτερα μεταγωγικα…..που να προσλαμβανεις αοριστου χρονου και με σοχ καλα ειμαστε….μα τα αεροσκαφη πως θα βγουν?? μην αγχωνεσται εχουμε την λυση ……..
    https://www.militaire.gr/eav-proslipseis-apostraton/
    ….αν ειχαν προσληφθει εργαζομενοι, αποκτησει εμπειρια, απεδιδαν αεροσκαφη στην π.α. θα επρεπε μετα ο μανατζερ να φερει νεα εργα στην εαβ…….ποιος ασχολειται…..αυτα αο ενα κομματι της εαβ μονο…….

    1. Εάν δεν δίνει παραγγελίες το κράτος, υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα.
      Και αυτό δεν ισχύει μόνο για την Ελλάδα, αλλά για ΚΑΘΕ κράτος.
      Άμα δεν παραγγείλει π.χ. η Ιταλία και η Γαλλία για 15 χρόνια ξέρω γω τίποτα, και η Naval Group και η Fincantieri, σε κάποια χρόνια θα πτωχεύουν. Έτσι πάνε αυτά.

      1. Μα δεν μιλαμε για Πρόγραμματα τα οποια εχουν σχεση με παραγγελιες , κατ’ουσιαν αντισταθμιστικά, μιλαμε για προγράμματα συντήρησης c130 οπως ειχε γινει παλαιότερα συτηρηση σε πολωνικα c130 ή μαροκινα canadair. Για να αναλαβεις τετοια προγράμματα συντηρησης θες προφανώς να παρουσιασεις κ ανθρωποδυναμη στον πελατη. Πως θα βγει το εργο? Αρα δεν εχεις τεχνικους δεν εχεις εργο . Είναι φαυλος κυκλος

      2. Σε αυτό έχεις δίκιο αλλά δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα. Όλες οι εταιρίες του ευρύτερου δημοσίου έχουν γίνει διαχρονικά στρατώνες κομματικού διορισμού. Γι αυτό δε λύνεται το πρόβλημα. Οι πολιτικοί δεν μπρούν να απολύσουν τα παράσιτα που οι ίδιοι διόρισαν, με όρους κομματοκρατίας και αναξιοκρατίας, και τα οποία τους στηρίζουν για να κερδίζουν την εξουσία. Δεν μπορούν επίσης να καθιερώσουν φυσιολογική λειτουργία των εταιριών αυτών διότι αν λειτουργούν με αμιγώς επιχειρηματικά κριτήρια η δυνατότητα κομματικού διορισμού ανάξιων μηδενίζεται. Οι φυσιολογικές εταιρίες προσλαμβάνουν αυτόν που είναι καλύτερος για τη δουλειά και όχι αυτόν που είναι πελάτης του τάδε πολιτκού παράγοντα.
        Τέλος αν οι εταιρίες αυτές λειτουργούσαν κανονικά θα έπρεπε οι επιχειρηματίες που τις αναλάμβαναν κατά την ιδιοτικοποίηση τους να έχουν να προτείνουν κάποιο επιχειρηματικό πλάνο, κάποιο σχέδιο αναδιάρθρωσης, εσωτερικής αναδιοργάνωσης κπ. Επίσης πρόβλημα με τα διορισμένα παράσιτα, τους εργατοπατέρες και την απ΄ευεθείας ανάθεση σε επιχειρηματίες-«κολλητούς».

        1. Εν μερη θα συμφωνησω. Αφου λοιπον βλεπουμε οτι προσωπικο παλαιοτερων εποχων εχει αποχωρησει και εχει προσληφθει νεο μεσω ασεπ, οπου στο 95% προσληφθηκαν αξιοκρατικα. Δωστους κίνητρα να Στηριξε αυτο το προσωπικο , με μια συμβαση αοριστου χρόνου , επανδρωσε ολα τα σημεια που εχεις προβλημα και πες. Κυριοι προσληφθηκατε αππ δω και στοβεξης αυτη θα ειναι η εργασια σας.Τωρα πολυ κοιταζουν να επαναπροσληφθουν με διαδοχικες συμβασεις ωστε να λαβουν περισσότερες πιστοποιήσεις που μετα θα τις αξιοποιησουν οταν φυγουν. Δυστυχως δεν υπαρχει ελπιδα

  3. Βρέθηκε απροετοίμαστη.
    Έχει απόλυτο δίκαιο ο κ.Παπακωστας.
    Γιατί σκέφτομαστε με τη λογική του δημοσίου.αν ήταν εταιρία του ιδιωτικού τομέα ,στη σημερινή καταχνιά της αγοράς και της δινόταν τέτοια ευκαιρία θα έκανε την νύχτα μέρα,θα πέταγε τη σκούφια της.
    Λυπάμαι που σκεφτόμαστε με λογικές σοβιετικές. Επίσης να προσέχουμε να μην τα λέμε έτσι γιατί ακούν και οι ξένοι που είμαστε πελάτες τους και όταν ζητήσουμε αύριο να γίνουμε εταίροι τους με τέτοια που ακούνε θα κόψουν λάσπη.

  4. Φυσικά όταν προσλαμβάνει συνταξιούχους ρουσφετολογικα και όχι προσωπικο για δουλέψει. Η παλιά τέχνη του ρουσφετιου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *