Σύμφωνα με δημοσιεύματα του αιγυπτιακού τύπου η χώρα παρέλαβε τέσσερα ραντάρ επιτήρησης αέρος Ground Master-400, προϊόν συνεργασίας της γαλλικής Thales και της αμερικανικής Raytheon. Η οικογένεια ραντάρ Ground Master αποτελείται από ραντάρ πολλαπλού ρόλου, με διαφορετικές δυνατότητες, ανάλογα με τις απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη. Όλα τα ραντάρ Ground Master έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν έγκαιρο εντοπισμό και προειδοποίηση με μεγάλη ακρίβεια με χαμηλό κόστος υποστήριξης.

Τα Ground Master μπορούν να εντοπίσουν όλες τις αεροπορικές απειλές του σήμερα, όπως αεροσκάφη, UAV, ελικόπτερα, σε κίνηση ή σε αιώρηση, βλήματα, κατευθυνόμενα ή βαλλιστικά, βλήματα όλμων, ρουκέτες και πλοία σε μικρά, μεσαία και μεγάλα ύψη, καθώς και στην επιφάνεια της θάλασσας, κάτι που τα καθιστά ιδανικά για παράκτια άμυνα. Επίσης λειτουργούν και ως συστήματα C-RAM, όχι όμως στο κομμάτι της αναχαίτισης, αλλά σ’ αυτό του εντοπισμού.

Το Ground Master-200 φέρεται επί τροχοφόρου οχήματος 6 x 6 ή 8 x 8, επί κοινού εμπορευματοκιβωτίου (container) μήκους 20 μέτρων και βάρους λιγότερου των 10 τόνων. Συνεπώς μπορεί να τοποθετηθεί σε σταθερή θέση, ως στατικό ραντάρ. Ενσωματώνει τεχνολογία GaN, ενώ παρουσιάζει μια μείζονα βλάβη κάθε 3.000 ώρες λειτουργίας, η οποία απαιτεί μόλις 30 λεπτά χρόνο επιδιόρθωσης. Το μέγιστο βεληνεκές του είναι 250 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να εντοπίζει στόχους σε ύψος 80.000 ποδών (24.384 μέτρα).

Επίσης ενσωματώνει και σύστημα ηλεκτρονικών αντί-αντιμέτρων (ECCM), κάτι που το καθιστά βιώσιμο σε περιβάλλον ηλεκτρονικού πολέμου και έντονων ηλεκτρονικών παρεμβολών. Το Ground Master-400 είναι μια έκδοση του Ground Master-200 με μεγαλύτερες επιδόσεις: 470 χιλιόμετρα μέγιστο βεληνεκές και 100.000 πόδια (30.480 μέτρα) μέγιστο ύψος εντοπισμού.

Comments

    1. Κοίτα, οι τιμές ποικίλουν. Μια γενική τιμή σε παρόμοιο, πριν λίγα χρόνια ήταν περί τα 15 εκ. ή περίπου 25 εκ τα δύο. Πάντως είναι θέμα διαπραγμάτευσης και οι τιμές διαφέρουν από πώληση σε πώληση.
      Μια ιδέα μπορείς να πάρεις εδώ, αν και νομίζω ότι της Thales οι τιμές είναι ακριβότερες:
      https://defbrief.com/2021/01/14/slovakia-orders-17-mmr-3d-radars-from-israels-iai/

      1. Απο οτι βλεπω δεν εχουν κανενα τρελο κοστος αποκτησης γαι να μας αποτρεπει την αντικατασταση της αρχαιολογιας που εχουμε τωρα .Με εναν διαγωνισμο πετυχαινουμε και τιμες και επιτελους και μεταφορα τεχνογνωσιας στην χωρα με εμπλοκη Ελληνικων εταιριων πχ ΕΑΒ,IDE κλπ.

  1. Εμείς, 3 AN/TPS-43E/470χλμ. έχουμε ήδη αποσυρθεί. Tα 2 HR-3000/450 χλμ. και τα 3 S-743D/370 χλμ. που έχουμε, είναι επίσης πολύ παλαιά και πρέπει να αντικατασταθούν.
    Αυτή τη στιγμή, κανονικά θα θέλαμε 8 ανάλογα (του άρθρου) ραντάρ (ή Giraffe 8 ή EL/M-2084).

  2. Όπως πολύ σωστά έχουν καταδείξει πολλοί γνώστες του αντικειμένου, όπως ο αξιότιμος και αγαπητός Σμήναρχος της ΠΑ κ. Ζηκίδης, η προστασία του εναέριου χώρου προϋποθέτει και ξεκινά από το να γνωρίζεις τι πετάει πριν επιλεγούν τα κατάλληλα μέσα που θα αντιμετωπίσουν την κάθε απειλή, είτε αυτή είναι αεροσκάφη, UAV ή βλήματα κτλ. Δηλαδή από το Σύστημα Αεροπορικής Επιτήρησης (ΣΑΕ).

  3. ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ MASTER-400 ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ,,,,,,ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ……

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *