Όπως και στην προηγούμενη, έτσι και στη φετινή «EuroNaval», η ιταλική Leonardo παρουσίασε ενδιαφέροντα εκθέματα, όπως το μη-επανδρωμένο ελικόπτερο AW Hero. Πρόκειται για ένα πραγματικό πολυεργαλείο με πλειάδα εφαρμογών, ιδιαίτερα στις ναυτικές επιχειρήσεις: (α) Ανθυποβρυχιακών επιχειρήσεων με χρήση ηχοσημαντήρων (β) Σύνθεσης εικόνας επιφανείας αφού διαθέτει το ραντάρ GABBIANO επίσης της Leonardo και (γ) Συλλογής πληροφοριών. Να σημειωθεί ότι το AW Hero μπορεί να λειτουργεί ως οργανικό μέσο πλοίων επιφανείας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Leonardo, ανάδοχος εταιρία του ευρωπαϊκού προγράμματος «Ocean 2020», στο οποίο συμμετέχει και η Ελλάδα, μέσω της Intracom, έχουν πλέον καθοριστεί οι κοινές απαιτήσεις, οι οποίες θα λειτουργήσουν ως οδηγός για τις επερχόμενες τεχνικές εργασίες που απαιτούνται στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος «Ocean 2020». Οι κοινές απαιτήσεις βασίστηκαν στις παρατηρήσεις 10 ευρωπαϊκών ναυτικών δυνάμεων. Στο επίκεντρο του προγράμματος «Ocean 2020» είναι το AW Hero.

Μέχρι σήμερα το πρόγραμμα, έχει αποσπάσει χρηματοδότηση, από την ΕΕ, ύψους € 35 εκατομμυρίων. To πρόγραμμα «Ocean 2020» είναι διετούς διάρκειας και αφορά στη δοκιμή και ολοκλήρωση μη-επανδρωμένων συστημάτων (εναέριων σταθερής πτέρυγας, εναέριων ελικοφόρων, επιφανείας και υποβρύχια) με τα συστήματα διοίκησης και ελέγχου στην ξηρά και επί πολεμικών πλοίων με στόχο την άμεση και γρήγορη ανταλλαγή δεδομένων και πληροφοριών μέσω δορυφόρων.

Τα δεδομένα που θα συλλέγουν κατά τη διάρκεια των επιδείξεων θα αποσταλούν σ’ ένα δοκιμαστικό κέντρο διοίκησης και ελέγχου στις Βρυξέλες. Το AW Hero έχει μέγιστο βάρος απογείωσης τα 205 κιλά, ενώ το ωφέλιμο φορτίο είναι 85 κιλά (καύσιμο και αισθητήρες). Η αυτονομία του είναι 6 ώρες. Εκτός από την Indracom στο πρόγραμμα συμμετέχουν και εταιρίες όπως η ισπανική Indra, η γαλλική Safran, η σουηδική Saab και η ευρωπαϊκή κοινοπραξία MBDA.

Comments

  1. Οι Ιταλοί ερευνούν και σχεδιάζουν συστήματα με ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση, ενώ στην Ελλάδα αυτά τα χρήματα πηγαίνουν σε μυστικούς λογαριασμούς φορολογικών παραδείσων μέσο του Λουξεμβούργου η της Ελβετίας,

  2. Καλοί και οι ηχοσημαντήρες αλλά θα προτιμούσα να ρίχνει σόναρ, να είχε τουλάχιστον 12ωρη αυτονομία και ο έλεγχός του να γινόταν 100% από μία πλατφόρμα στην οργανική κορβέτα που θα ήταν χρεωμένο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *