Το Ολλανδικό Ναυτικό ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές του καινοτόμου δομικού μέρους Hull Vane στο περιπολικό σκάφος HNLMS «Groningen». Σύμφωνα με τα αποτελέσματα το Hull Vane επέδωσε τα αναμενόμενα, ως προς τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Συγκεκριμένα, σημειώθηκε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε ποσοστό 16% με ταχύτητα πλεύσης τους 17,5 κόμβους (32 χιλιόμετρα την ώρα) και 10% μείωση καυσίμου σε ολόκληρο το φάσμα της επιχειρησιακής ανάπτυξης του σκάφους, δηλαδή με πλεύσε με διαφορετικές ταχύτητες. Το Hull Vane είναι ένα δομικό μέρος που ομοιάζει με πτερύγιο και μετατρέπει τον κυματισμό σε προωθητική δύναμη. Τα πτερύγια έχουν άνοιγμα 11 μέτρα και μήκος 2 μέτρα. Η χρήση του μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.