Το πρώτο πτητικά ικανό ελικόπτερο τύπου AEGEAN DAUPHIN, το οποίο από χθες επανήλθε στην ενεργό δράση και στην επιτήρηση του εθνικού θαλάσσιου χώρου, παρέλαβε το Λιμενικό Σώμα. Η επισκευή του ελικοπτέρου, μετά από βλάβη που είχε υποστεί, πραγματοποιήθηκε χάρη στη χορηγία της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Πολιτιστικού και Κοινωφελούς Έργου «ΑΙΓΕΑΣ» συμφερόντων κ. Αθανάσιου και Μαρίνας Μαρτίνου. Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, εξέφρασε τις ευχαριστίες του στην «ΑΙΓΕΑΣ» και την ικανοποίησή του καθώς όπως επισήμανε, «από τα έξι  ελικόπτερα που αποκτήθηκαν το 2004, μόνο ένα ήταν σε υπηρεσία και αυτό θα καθηλώνονταν πολύ σύντομα, έχοντας συμπληρώσει τις πτητικές του ώρες». 

Αναφερόμενος στο συνολικό έργο του Λιμενικού Σώματος ο κ. Πλακιωτάκης σημείωσε ότι: «Η ολική επαναφορά του Λιμενικού Σώματος στην πρώτη γραμμή της διασφάλισης των εθνικών και κυριαρχικών μας δικαιωμάτων ξάφνιασε πολλούς μιας και τους έφερε μπροστά σε μια νέα πραγματικότητα. Το Λιμενικό Σώμα παραμένει σταθερό στην πιστή τήρηση των διεθνών και ευρωπαϊκών συνθηκών για τον σεβασμό και την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, έχοντας διασώσει χιλιάδες ανθρώπους που κινδύνευαν. Οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι  παραμένουμε σταθεροί και ακλόνητοι».  Τέλος, αναφέρθηκε στο ολοκληρωμένο εξοπλιστικό πρόγραμμα που έχει καταθέσει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής στην ΕΕ, «ειδικά για την ενίσχυση των εναερίων μέσων και του προσωπικού με προμήθειες και δράσεις που ξεπερνούν τα 85 εκ. ευρώ, μέσω του Ταμείου Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Συνόρων 2021-2027.

Ο σχεδιασμός των εξοπλιστικών προγραμμάτων  και το  επενδυτικό πλάνο του Λιμενικού Σώματος έχει ορίζοντα 10ετίας, και στόχος μας είναι κάθε ευρώ να πιάνει τόπο». Από την πλευρά του, ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχος Λ.Σ. Θεόδωρος Κλιάρης σημείωσε: «Η ανάγκη από αέρος υποστήριξης του πολύπλευρου έργου του Λιμενικού Σώματος καθώς και οι εξελίξεις στα Ανατολικά θαλάσσια σύνορα της Πατρίδας μας απαιτούν τη μέγιστη διαθεσιμότητα του στόλου των εναερίων μέσων. Με δεδομένο ότι η ωφέλιμη ζωή των εναερίων μέσων γενικά υπολογίζεται στα σαράντα έτη, με κατά μέσο όρο τις 20.000 ώρες πτήσεις, το γεγονός ότι το συγκεκριμένο ελικόπτερο έχει μόλις 1.000 ώρες πτήσεις καταδεικνύει τα υψηλά περιθώρια περεταίρω επιχειρησιακής εκμετάλλευσής του».

Comments

  1. Eξαιρέτικα νέα δηλαδή για να καταλάβω απο τα 6 που είχαμε το ενα πάταγε και μάλιστα αυτο που παραδίνεται ξανά γίνεται χάρις δωρεάς…Τι Ελλαδιστάν είμαστε τελικά ρε και μετά μου λες για να κάνουμε ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΩΜΗΧΑΝΙΑ…Πάμε μπροστά βλέπω μπράβο…

  2. Βρήτε πόσους διαφορετικούς τύπους ελικόπτερων έχουμε αγοράσει…
    Από πίσω το S. Puma της πυροσβεστικής, σιγά μην πετάει και αυτό

  3. 85 εκατ. Νεο εξοπλιστικό προγραμμα. 5 Ελικοπτερα πλεον 15 ετιας που δεν πετανε και χορηγια για να επανελθει το 1/5.Και μετα ακουγεται οτι η Ελλαδα δεν διαθετει εναερια μεσα επιτηρησης.Η αληθεια ειναι οτι οπως ολα απο την εναρξη των μνημονιων ετσι και αυτα σαπιζουν.Οπως τα εξοσετ και σκαλπ της αεροποριας που δεν ειχαν συντηρηθει κλπ κλπ

  4. Δηλαδή εάν δεν υφίστατο η ιδιωτική πρωτοβουλία το ελικόπτερο θα παρέμενε στα αζήτητα; Αλήθεια, Κράτος υπάρχει;;;

    1. Όσον αφορά το 2ο σας ερώτημα. Ο αμερικανός Πωλ Α. Πόρτερ έδωσε νομίζω απάντηση πρίν απο πολλά χρόνια όπου υποστήριζε ότι δεν υπάρχει.

  5. Τόσα χρόνια όλα είχα αφεθεί στην τύχη τους και ευτυχώς σιγά σιγά και γρήγορα γρήγορα ανάλογα τις περιπτώσεις …η σημερινή πολιτική και στρατιωτική ηγεσία δείχνει να προσπαθεί…για κάτι καλύτερο. Τίποτα δεν είναι αυτονόητο μέχρι κάποιος να το κάνει να είναι!!
    Το ΛΣ θα εχει απο 1 ελικόπτερο 2 πλέον ….. Ελπίζουμε σύντομα 6 πάλι και καινούργια.
    Όσο γιατί πλέον αγοράζουμε καινούργια μέσα … Οφείλεται ότι η ΕΕ θα επιδοτεί έως 90% για την αγορά τους που σχετίζεται με τη φύλαξη συνόρων. Οπότε πολλές φορές συμφέρει αγορά καινούργιων από ανανέωση ή συντήρηση παλιών.

  6. ΑΒ 205, ΑΒ206, ΑΒ212, UH IH ,ΝΗ90, CH47D,OH58,AH64A+/D, DAUPHIN, S PUMA, S 70B, A 109, EC 135, BO 105, HN300C, BK 117…..ξεχασα κατι ? Mε τον ηλιο τα βγαζω με τον ηλιο τα βαζω, τι εχουν τα ερμα και ψοφανε…

  7. Το 2016 σε επίσκεψη στην ΕΑΒ είχα δεί ένα τέτοιο ελικόπτερο του ΛΣ παρκαρισμένο για επισκευή. Πιθανότατα αν πάει κανείς στην ΕΑΒ θα το δει στην ίδια θέση. Είμαστε άξιοι της τύχης μας.

  8. Τι περιμένεις από Λαό που δεν έχει πειθαρχία, βαριέτε να δουλεύει, δεν ενδιαφέρετε για τίποτα, κοιτά να βολευτεί και τα εύκολα, κοιτά τον κ@λο του, περιμένει από άλλους και σε όλλα ρίχνει τις ευθύνες σε άλλους;
    Και πάντα μια αντιπολίτευση που μόνο σκοπό έχει να διχάζει, να είναι πιο εχθρική και από την Τουρκία, ώστε πως και πως σε τέσσερα χρόνια να μπει στην εξουσία και να πιάσει πόστα;
    Χωρίς πειθαρχία, οργάνωση και πάνω απ’όλλα να δουλεύουν όλλοι για το καλό του Κράτους (που είναι ο καθένας μας) δε κάνουμε τίποτα.
    Άξιοι της τύχης μας, γι’αυτό μή κλαιγόμαστε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *