Τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri ανακοίνωσαν ότι στις 7 Απριλίου ξεκίνησε η ναυπήγηση του έκτου περιπολικού πλοίου (PPA) κλάσης «Thaon di Revel» του Ιταλικού Ναυτικού. Συνολικά η Ιταλία θα ναυπηγήσει επτά πλοία του τύπου, έναντι € 3,9 δισεκατομμυρίων, στις εκδόσεις PPA Full+ (τρία πλοία), PPA Full (δύο πλοία) και PPA Light (δύο πλοία). Πρόκειται για πλοία πολλαπλού ρόλου, περιπολικά, έρευνας και διάσωσης, αλλά και μάχης, καθώς μπορούν να εξοπλιστούν με βαρύ οπλισμό. Η ένταξη του σε υπηρεσία έχει προγραμματιστεί για την περίοδο 2021-2026 και θα αντικαταστήσουν τέσσερις ελαφρές φρεγάτες κλάσης «Soldati» και τέσσερις κορβέτες κλάσης «Minerva».

Περισσότερες λεπτομέρειες για τα πλοία και τον πραγματικά εντυπωσιακό οπλισμό που ενσωματώνουν, ανάλογα της διαμόρφωσης, μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω άρθρο:

Comments

    1. Είναι αξιόλογο πλοίο, κατά κάποιο τρόπο είναι το αντίστοιχο της Belharra για τους ιταλούς.
      Αν θα το βλέπαμε ως πιθανή λύση στο δικό μας ΠΝ, το μειονέκτημα είναι πως φέρει μόνο 2×8 SYLVER Α50 ή Α70 δηλαδή μέγιστο 16 α/α βλήματα. Σημαντικό πλεονέκτημα που μόνο σε ιταλικές ναυπηγήσεις βλέπουμε, τα 2 κύρια πυροβόλα 127 και 76 χιλιοστών.

  1. Μπορείς να βάλεις περισσότερα ή ΜΚ-41.
    Χαμηλό κόστος έχει τα έχει όλα μεγάλο εκτόπισμα και εμείς συζητάμε τι;
    Να πάρουμε άχρηστα πλοία.
    Τα πυροβόλα στο αιγαίο είναι πολύτιμα.

  2. ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΦΘΗΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

  3. Η τιμή είναι με το κλειδί στο χέρι (ie φορτωμένο και με τα όπλα) ή κάτι άλλο?

    Έτσι για να μπορούμε να συγκρίνουμε

  4. Ο ρόλος τους είναι αυτός του παλιού «αντιτορπιλικού συνοδείας», ονομασία που ταιριάζει και σήμερα λόγο εκτοπίσματος. Ο όρος «περιπολικό» είναι αποπροσανατολιστικός και με συγχίζει

  5. Θα πρέπει η Ελλάδα να βολιδοσκοπήσει την Ιταλία σχετικά με την αγορά τουλάχιστον δύο ελαφρά μεταχειρισμένων φρεγατών FREMM εξοπλισμένων με Αστέρ 30,να προχωρήσει σε έναν light εκσυγχρονισμό των φρεγατών Μέκο με το μικρότερο δυνατό κόστος και να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό για την προμήθεια και συμπαραγωγή 12 φρεγατών,σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει το Πολεμικό Ναυτικό,οι οποίες θα καλύψουν την ανάγκη αντικατάστασης των πεπαλαιωμένων φρεγατών του,που πρέπει να αποσυρθούν μέχρι το 2040. Όσο μαζικότερη είναι η παραγγελία των φρεγατών τόσο πιο μικρό θα είναι το κόστος ανά μονάδα, ενώ όσο μεγαλύτερο είναι το ποσοστό εγχώριας συμπαραγωγής,τόσο περισσότερο θα ενισχυθεί το εγχώριο Α.Ε.Π. Σε άμεσο διάστημα θα πρέπει η Ελλάδα να προχωρήσει σε παραγγελία συμπληρωματικών Ραφάλ μίας ή και δύο μοιρών.

    1. @ Avk

      Αυτα αν ηθελαν ισχυρο το ΠΝ, αλλα καρφι δεν τους καιγεται.
      Τωρα ειναι αργα για διεθνη διαγωνισμο.
      Το τι θελει το ΠΝ,το ξερουν καλα, οπως και εμεις τι θελουν αυτοι.
      Ακομα και το ΠΝ κοιταει την ευκολια του και κοιταει σε λαθος πλευρα.
      Ενω οι πολιτικοι κοιτανε μονο την καρεκλα τους,
      που το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν την δινουμε εμεις.
      Ο θειος ανεβαζει, εμεις κατεβαζουμε.

  6. Όσο για το κόστος είναι στα 600 εκατομμύρια ευρώ το συγκεκριμένο πλοίο.
    Για να ξέρουμε πόσο το πληρώνουν οι Ιταλοί
    Αρκετά ακριβά θα έλεγα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *