Το 2023 τοποθετείται χρονικά η έναρξη εκσυγχρονισμού μέσης ζωής (ΕΜΖ) των ελικοπτέρων S-70 Aegeanhawk του ΠΝ. Σύμφωνα όσα υπογραμμίζουν επιτελείς του ΠΝ στον γράφοντα μέσα στο Ιούνιο αναμένεται η τελική λίστα με αυτά που θα περιλαμβάνει ο ΕΜΖ των ελικοπτέρων του ΠΝ. Ο εκσυγχρονισμός κρίνεται ως βαθύς και ριζικός.

Σήμερα στα Μέγαρα στις εγκαταστάσεις της Aeroservices παραδόθηκε το πρώτο ελικόπτερο που έχει υποστεί μια γενική επισκευή και συντήρηση. Οι εργασίες συντήρησης στο ελικόπτερο ολοκληρώθηκαν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Aeroservices, του πιστοποιημένου εγχώριου επισκευαστικού φορέα των ελικοπτέρων Sikorsky, στο αεροδρόμιο των Μεγάρων.

Στο χαιρετισμό του, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ ανέφερε ότι παραδόθηκε «το πρώτο από τα ένδεκα ελικόπτερα Aegean Hawk που κατέχει το Πολεμικό Ναυτικό» και πρόσθεσε: «Αυτό είναι ένα μικρό κομμάτι από ένα μεγάλο εξοπλιστικό πρόγραμμα, που προχωρά με γρήγορη, αποτελεσματική και διαφανή εκπλήρωση».

Ο κ. Φλώρος σημείωσε ότι «η διαθεσιμότητα των μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων είναι σημαντική για την ασφάλεια, τη σταθερότητα και την ειρήνη στην περιοχή», ενώ χαρακτήρισε τη χρήση των ελικοπτέρων «εξαιρετικά σημαντική στην αποτρεπτική ικανότητα της χώρας».

Συνεχάρη, δε, το Πολεμικό Ναυτικό για τη συνεργασία του με ιδιωτικό φορέα για τη συντήρηση και αναβάθμιση των ελικοπτέρων, τονίζοντας πως «το Πολεμικό Ναυτικό, σε δύσκολους καιρούς, καταφέρνει να αυξάνει τη διαθεσιμότητα των μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων».

Επιπλέον, επεσήμανε ότι στο τέλος του 2021 και στις αρχές του επόμενου έτους «θα αρχίσουν να καταφτάνουν τα επτά ελικόπτερα Romeo» και αυτό «θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες του Πολεμικού Ναυτικού».

Από την πλευρά του, ο αρχηγός ΓΕΝ υπογράμμισε ότι «το πρόγραμμα αναβάθμισης των ελικοπτέρων Aegean Hawk έχει ως στόχο την ταχεία ανάπτυξης της επιχειρησιακής δυνατότητας του Πολεμικού Ναυτικού».

Από την πλευρά του, ο αρχηγός ΓΕΝ υπογράμμισε ότι «το πρόγραμμα αναβάθμισης των ελικοπτέρων Aegean Hawk έχει ως στόχο την ταχεία ανάπτυξης της επιχειρησιακής δυνατότητας του Πολεμικού Ναυτικού».

Παράλληλα, χαρακτήρισε τη συνεργασία με την Aeroservices ως ζήτημα «υψηλής προτεραιότητας, καθώς θα ενισχύσει το επιχειρησιακό αποτύπωμα του Πολεμικού Ναυτικού στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο».

Comments

    1. κοιταμε και την πολιτικη στηριξη εκτος των δυνατοτητων των πλοιων !! και μαντεψε αυτοι δεν ειναι η ολλανδια !
      ετοιμασου να υποδεχθεις τις MMSC ….

  1. Επιτέλους!
    Έχουν μπεί πολλά πράγματα στη θέση τους και απομένουν ακόμη να καλυφθούν τεράστια κενά!
    Ναυτικό και στρατός ξηράς έχουν πολύ μεγάλες ανάγκες, αλλά τουλάχιστον ξέρουμε ότι τώρα κάποιοι δεν το… ρισκάρουν.

      1. @ Βασίλης

        Απαπαπα…. Δε νομίζω. Ελπίζω δηλαδή ούτε για περιπολικά να μην έρθουν.
        Η μόνη περίπτωση που βλέπω να καταλήγουν σε εμάς, είναι να δώσουν ακαταμάχητα ανταλλάγματα. Τίποτα «ευκολίες» ας πούμε από προηγμένους στρατιωτικούς δορυφόρους.
        Για εμάς οι πιο κατάλληλες λύσεις είναι νομίζω οι Ολλανδικές και οι Αγγλικές φρεγάτες, για διαφορετικό λόγο η κάθε μία.

  2. Το πιο όμορφο μέρος του άρθρου σας είναι ότι δεν αναφέρετε πουθενά την βδέλλα εξ’ αμερικής εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα sites, ΕΥΓΕ.

    1. Συντήρηση κάναν !
      Τέτοιες αντικαταστάσεις που γραφεις θέλουν χρόνο
      Υπάρχει και το lead in time!
      Κανεις δεν κρατάει τέτοια κομμάτια σε αποθήκη ώστε να τα έχει άμεσα διαθέσιμα
      Το άρθρο εδώ δίνει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση
      Εάν έχει αλλάξει άλλωστε το FLIR/SONAR κάποια φωτογραφία θα βγει!!

  3. Εγώ δεν καταλαβαίνω κάτι.
    Πριν μερικές ημέρες, δόθηκε στο ΠΝ, το πρώτο S-70 Aegeanhawk από την εταιρεία που είχε αναλάβει τις εργασίες. Μάλιστα γράφτηκε και ως αναβαθμισμένο.
    Εάν η αναβάθμιση αρχίσει το 2023, τότε τι έκαναν 2 μήνες με το ε/π στην Aeroservices? Ένα απλό service?
    Δεν λέω ή δεν ξέρω εάν κάτι δεν πάει καλά, πάντως η ενημέρωση είναι ελλιπής.

  4. Γνωρίζουμε τι εργασίες ΑΚΡΙΒΩΣ έγιναν στο ελικόπτερο και στα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν,ή είναι διαβαθμισμένη πληροφορία?

    1. Προφανώς αυτό που έγινε μέχρι τώρα, ήταν στα πλαίσια της FOS. Δηλ. συντήρηση για να έχει πτητική ικανότητα και ίσως ένας νέος υπολογιστής αποστολής, γιατί ο υπάρχων είναι πολύ παλαιός και θα ακολουθήσει το 2023 μια σχετική αναβάθμιση, η οποία είναι άγνωστο μέχρι τώρα τι θα περιλαμβάνει.
      Εγώ αυτό έχω καταλάβει.

  5. Λογικά με την άφιξη των Romeo θα ακολουθήσει η απόσυρση των Agusta Bell AB-212ASW .
    Τα 8 παλιότερα S-70B-6 Aegean Hawk (HN 51-58) το 2023 θα εκσυγχρονιστούν με GLASS COCKPIT και θα έρθουν στο ίδιο επίπεδο με τα HN 59 – 60 – 61 ενώ όλα θα φέρουν link-16.
    Έτσι θα ομογενοποιηθεί η στόλος των ελικοπτέρων του ναυτικού σε δύο τύπους, S-70B και MH-60 Romeo.

  6. Νομίζω στη φάση αυτή γίνεται η αντικατάσταση του AAQ-22 στα S-70B-6 και η εγκατάσταση ενός συστήματος EO/IR με υψηλότερες επιδόσεις και κυρίως με ικανότητα σήμανσης λέιζερ στόχου για καθοδήγηση βλημάτων AGM-114M1 Hellfire II.
    Υπενθυμίζεται πως τα τρία νεότερα S-70B που έχουν glass cockpit παραδόθηκαν με ΕΟ/IR σύστημα AN/AAS-44 της Raytheon, το οποίο περιλαμβάνει μονάδα σήμανσης λέιζερ Dark Star για την καθοδήγηση βλημάτων Hellfire II.

    1. @SPY
      Αμφιβάλλω! Μάλλον απλή συντήρηση κάναν
      Θέλει λίγο ψάξιμο για τα αλλα που γραφεις και θα διαρρεύσει καμια σχετική φωτογραφία
      Ανεξάρτητα από την αγορά των ROMEO κάτι είχε γραφει περί αντικατάστασης των ήλεκτρο οπτικών σε ελικόπτερα με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για τον έλεχο λαθρομετανάστευσης
      θέλει λίγο ψάξιμο τι και εάν προχώρησε και εάν αφορούσε τα SH η τα Dauphin του Λιμενικού

      1. @CK
        https://www.ptisidiastima.com/navy-to-procure-eo-systems-for-s-70b6-helos/
        Σημειωτέον τα AAQ-22 μάλλον θα φορεθούν στα Agusta Bell AB-212ASW για όσο ακόμα υπηρετούν διότι το flir STAR SAFIRE II που φοράνε η εταιρεία έχει σταματήσει την υποστήριξή του εδώ και τουλάχιστον 3 χρόνια.
        Με την απόσυρση των Agusta Bell AB-212ASW το AAQ-22 θα φορεθεί σε άλλα μέσα του λιμενικού.

        1. Ναι αυτό είναι
          Εάν υπογράφηκε η σύμβαση to 7/2018 kai 36 μήνες διάρκεια έργου τότε πρέπει να έχει ήδη έρθει το πρώτο flir

          Θα φανεί στις φωτογραφίες!

          Ποιο σύστημα τελικά αποκτήθηκε??
          το ανάλογο των ROMEO AN/AAS-44???

  7. Παιδια εχω μπερδευτει ….η πτηση αναφερει =Κλείνοντας, να απαντήσουμε και σε κάποιες απορίες. ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ (σε αυτή τη περίοδο, θα γίνει στο μέλλον), αλλά συντήρηση σε αυτή τη φάση. -Τα αλλα σιτε μιλουν για συντηρηση κ αναβαθμιση-εδω αναφερεται οτι το 2023 θα εχουν ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ…Ερωτω =Γιατι ο εκσυγχρονισμος δεν γινεται ταυτοχρονα με την συντηριση κ αναβαθμιση ? -Γιατι να μην ξηλωθουν να αλλαξουν ολα δηλ εκσυγχρονισμο κ μετα να πανε σε συντηρηση κι αναβαθμιση ειδικα οταν εχουμε μερικα ελικοπτερα που εχουν ηδη ακινητοποιηθει ? -Υπαρχει δηλαδη νοημα που πρωτα γινεται συντηρηση κι επισκευη κι αναβαθμιση οταν στον εκσυγχρονισμο πολλα θα αντικατασταθουν [ δεν ειμαι ειδικος ελπιζω καποιος να μας εξηγησει τι σημαινει αναβαθμιση στη συγκεκριμενη περιπτωση κ εαν αυτη θα επηρεαστει οταν θα γινει ο εκσυγχρονισμος ]…Μηπως δηλ διπλοπληρωνουμε κανοντας αναποδα τη διαδικασια που κανονικα επρεπε να ακολουθηθει ?

    1. Τον μάζεψαν τον σανό απόψε
      Για να γίνει ο εκσυχρονισμός πρέπει να έχουν παραγγελθεί τα parts να έχουν κατασκευαστεί και να έχουν παραδοθεί!
      Και αυτό παίρνει χρόνο
      Η σύμβαση για τα πρώτα ROMEO υπογράφηκε πέρσι το καλοκαίρι οποτε εξαιρετικά δύσκολο να έχουν ΉΔΗ παραδοθεί κάποια parts (sonar-FLIR?-??)
      Όπως γραφει και το DR ο εκσυχρονισμός θα ξεκινήσει από το 23
      Μέχρι τότε τα ελικόπτερα πρέπει να κάνουν τις συντηρήσεις που πρέπει για να είναι επιχειρησιακά
      Η συγκεκριμένη συντήρηση κράτησε περίπου 2 μήνες δηλαδή δεν ήταν ούτε επιπεδου D-check

    2. Η FOS και ο εκσυγχρονισμός, είναι δύο διαφορετικά προγράμματα με διαφορετικές απαιτήσεις.
      Δεν γίνεται σε λίγους μήνες να είναι έτοιμα τα συστήματα και τα υλικά για την αναβάθμιση.

      1. κανεις λαθος.

        Εκτό του οτι σε (λιγες) FOS υπάρχει υποχρέωση να αντικαθίσταται το κάθε υλικό που δεν έχει την υποστήριξη του κατασκευαστή ( προληπτικά σε service).

        Σε όλες ομως , αντικαθίσταται οτι χαλάει τέτοιο υλικό, και αν το υλικό δεν υποστηρίζεται τότε αναγκαστικά θα κανεις αναβάθμιση με το νεότερο που πρεπει να ειναι και συμβατό. Βεβαια οι μάγκες που κάνουν FOS έχουν την πρόνοια να εχουν στοκαρει (φθηνα) ανταλακτικά που είναι εκτός υποστήριξης στην αποθήκη τους ώστε να γλιτώσουν την αναβάθμιση.

  8. Ακόμα και στις συντηρήσεις των aegeanhawk πάει ο ποδηλάτης.
    Θέλει να έχει τους δικούς μας από κοντά μην τυχόν και λοξοδρομησουν και δεν επιλέξουν τελικά τις τρατες.
    Το μεγαλύτερο σκανδαλο ever ειναι στα σκαριά.
    Δεν φτάνει προφανώς ο φόβος ότι θα αυτοκτονησουν πολιτικά και θα χάσουν τις καρέκλες τους, αν υπογράψουν για τις τρατες.
    Δεν τους καίγεται καρφί αφού οι μίζες της ΛΜ και τα ανταλλάγματα της αμερικανικής κυβερνησης θα τους κάνουν να εξασφαλίσουν τα παιδιά τους για πάντα.
    Πρεπει να νιώσουν το φόβο ότι θα διωχθούν ποινικά.
    Μονό τότε το ΠΝ έχει ελπίδες να γλυτώσει τις τρατες και να μην καταστραφεί.

    1. @Romeo60
      Θα έχουν και αυτοί σύντομα το Ακαταδίωκτο σαν την Επιτροπή των Παπαρολόγων… Τι Άρθρο 62 του Συντάγματος (που αφορά μόνον στους βουλευτές…) και κουραφέξαλα. Το χρήμα μόνο να ραίνει τα γρανάζια 😉

  9. Στην όλη υπόθεση των ελικοπτέρων του ΠΝ νέων και παλαιοτερων ,μια παράμετρος μου δίνει χαρά,ότι έχουμε τα 214 αρκετά χρόνια ώστε οι ελικόπτεραδες μας να έχουν μεγάλη εμπειρία και συμπεράσματα στον τρόπο αντιμετώπισης των συγκεκριμένων υποβρυχίων,πολλά βήματα μπροστά από τους Τουρκους ,που ακόμα δεν ταχουν ρίξει στο νερο…
    Ελπιζω το ΠΝ να προμηθευτεί σύντομα την επόμενη τεχνολογική γενιά στα υποβρύχια ,ώστε να διατήρηση την πρωτοπορεία του στις θάλασσες .
    Με εκτίμηση

  10. Χαίρονται οι υπαλληλοι της πρεσβείας και της ΛΜ που ο προϊστάμενος τους ποδηλάτης πηγαίνει ακόμα και στις παραδόσεις συντηρημενων ελικοπτέρων.
    Σου λέει μεγάλο γεγονός ας το κάνουμε και άρθρο.
    Η κατάντια τους δεν έχει πάτο.

    1. Πράγματι μεγάλη ξεφτίλα να πέφτεις στο επίπεδο να εκμεταλλεύεσαι ακόμα και μια παράδοση ενός συντηρημένου ελικόπτερου για πολιτικές σκοπιμότητες.
      Σε μια παράδοση ολοκλήρου πλοίου φαντάζομαι θα έχουμε μάλλον εθνική γιορτή με καλεσμένους αξιωματούχους απο όλες τις χώρες του ΝΑΤΟ στο πανηγύρι παράδοσης.

        1. @Γ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ
          Ναι ο 😴 όπως τον λέει ο περουκ👱🏼‍♂️κιας.
          Μπορεί να φέρουν και τους Rolling Stones, εκεί να δεις ξεφάντωμα, θα καεί το πελεκούδι😅

    2. εντωμεταξυ φιλε απο δεξια εντυπα μεχρι αριστερα απο περιδικα μαγειρικης μεχρι αστρολογιας.

      δεν υπαρχει ιστοσελιδα η περιοδικο που οι αναγνωστες κατα 90% του να διαφωνουν τοσο με την αποψη για βασικο θεμα για τοσο καιρο,

      πραγματικα εγω μπαινω καθε μερα για τα σχολια και γελαω μαζι τους ολοι τους εχουν παρει χαμπαρι.

      και σκεψου ποσους διαγραφουν κιολας

      ειλικρινα αν τους πει εκει στις παρουσιασεις ο παγιατ παιδια πατε φερτε μου τσιγαρα παιδια πλυντε το car μου θα τρεξουν με χαρα μεγαλη ειμαι βεβαιος. δεν εχει υπαρξει τετοια ξεφτυλα ξανα.

      θα πρεπει να εξηγησει καποιος στους κυβερνωντες οτι αν σε 5 χρονια που θα εχουν ερθει τα πρωτα πλοια νεα και μεταχειρισμενα και γινει παλι κανα ωπα με τουρκους και βγουν οι στολοι.
      αν οι τρατες αποσυρονται απο βλαβες η γινει κανα επεισοδιο και αδυνατουν να βοηθησουν και η χωρα χασει κανα νησι το στρατοδικειο τους περιμενει τους μπουμπουκους με ανοιχτες αγκαλες. Δεν το σκεφτονται?

      1. Λογικά δεν θα έπρεπε να ασχολούνται πουθενά με αυτή την φυλλάδα, αφού είναι γνωστό ότι εξυπηρετεί ξένα πολιτικά συμφέροντα, όχι να τους σχολιάζουν παντού μεταδίδοντας έτσι και τις σαχλαμάρες που γράφει για το θέμα με τα σαπιοκάραβα των αμερικανών που προωθεί.
        Όσο παραμένει στην συζήτηση η συγκεκριμένη σελίδα θα έχει επισκεψιμότητα και θα πουλάει παραμύθι σε ανυποψίαστους που θα νομίζουν ότι έχουν αξιόπιστη πληροφόρηση.

    1. @Γ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ
      Ίσως να πήρε και προαγωγή και να έγινε myth crusher Αρχισμηνίας η Ανθυπασπιστής.
      Υπήρχε και ένας hoax hunter νομίζω, εκείνος ήταν υπεύθυνος για την political education των πελατών του μαγαζιού.😉

  11. μπορει να γινει μια αναλυση απο την ιστοσελιδα για την σιγμα 10514?

    θα αντεχει με 25000 τονους σε δυσκολο καιρο?

    περνει captas 2?

    και το κυριοτερο μπορει η μεγαλη σιγμα 10515 να παρει captas 4 που δεν εχει αναφερθει πουθενα?

    1. Δεν είναι θέμα εκτοπίσματος μόνο είναι και άλλα που παίζουν ρόλο.
      Τα captas 4 είναι 3 δεν είναι ένα μόνο.
      Παίζουν ρόλο τα τετραγωνικά κάτω από το ελικοδρόμιο.
      Τα υπόλοιπα ότι δήθεν το εκτόπισμα μετράει είναι μπούρδες.
      Είναι θέμα σχεδίασης.

    2. H μεγάλη Sigma σίγουρα παίρνει captas 4 compact , η μικρή φέρει ήδη captas 2.
      Όλα τα πλοία έχουν stabilazers , λάβε υπόψη ότι οι «S» έχουν καλύτερη συμπεριφορά στον καιρό από τις ΜΕΚΟ

      1. αν η μικρη σιγμα περνει καπτας 2 ραμ bl2 32 εσσμ2 τορπιλες NS200 8 NSM και στραλες στα 350 μυρια

        πιασε 4 μαζι με τις 4 μεγαλες να τελειωνουμε

        η μικρη ειναι κλασεις καλυτερη απο τη τρατα

  12. Που φτάσαμε. Για την προβλεπόμενη συντήρηση ενός ελικοπτέρου να χαιρετίζει ο Α/ΓΕΕΘΑ. Είναι σαν να λέμε πηγαίνω για service το 10ετές αυτοκίνητό μου και μετά καλώ την οικογένεια και τους φίλους για ολοήμερο πάρτυ. Ε ρε γλέντια!!!!!!!!!!!!!

    1. Πράγματι τσίρκο όλη αυτή η παράσταση.
      Οι Ισραηλινοί που παρέλαβαν νέο πλοίο είχαν απεσταλμένο τον πρέσβη που ήταν ούτως η άλλος στην χώρα που ναυπηγήθηκε το πλοίο και στην Ελλάδα στήνουν πανηγύρια ανώτατων για παράδοση ελικόπτερου που πήγε για συντήρηση.

  13. ΑΥΤΗ Η ΓΡΙΑ ΜΑΓΙΣΑ Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΟΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ Π.Ν. ΤΡΕΧΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΑΚΟΥΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΩΝΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΠΡΩΞΕΙ ΤΙΣ ΜΑΟΥΝΕΣ ΒΡΕ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ….ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟ Π.Ν. ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ…….ΠΑΝΤΩΣ ΟΛΛΑΝΔΟΙ ΚΑΙ ΑΓΓΛΟΙ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗ…..ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΣΠΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΦΙΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ……….ΑΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ HELENIC MMLC.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *