Σύμφωνα με δημοσιεύματα του αμερικανικού αμυντικού τύπου, η επιχειρησιακή ένταξη του νέου εκπαιδευτικού αεροσκάφους T-7A RedHawk θα καθυστερήσει μέχρι το 2028. Ο αρχικός χρόνος επιχειρησιακής ένταξης των αεροσκαφών στην Αμερικανική Αεροπορία ήταν το 2024, αλλά προβλήματα με το κάθισμα εκτίναξης έχουν καθυστερήσει το πρόγραμμα. Πλέον, η Αρχική Επιχειρησιακή Ικανότητα του αεροσκάφους έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο τρίμηνο του 2028. Τα T-7A επιλέχθηκαν προκειμένου να αντικαταστήσουν τα παλαιά T-38C Talon. Το αμερικανικό πρόγραμμα αφορά στην προμήθεια 351 αεροσκαφών και 46 εξομοιωτών έναντι $ 9,2 δισεκατομμυρίων. Το αεροσκάφος κατασκευάζει η αμερικανική Boeing, σε συνεργασία με τη σουηδική Saab. Tο αεροσκάφος ενσωματώνει έναν κινητήρα τύπου F404-GE-103 της General Electric, μέγιστης ξηρής ώσης 11.000 λιβρών, ή 17.200 λιβρών με μετάκαυση. Το μέγιστο βάρος απογείωσης ανέρχεται στα 5.500 κιλά, η μέγιστη ταχύτητα είναι Mach 1,05 και η τυπική εμβέλεια του είναι 1.830 χιλιόμετρα.