Στην ετήσια έκθεση εξοπλισμών, η οποία δημοσιοποιήθηκε στις 31 Ιανουαρίου, η Γερμανία αναφέρει καθυστέρηση στη φάση προκαταρκτικής αναθεώρησης της σχεδίασης του προγράμματος Eurodrone, λόγω προβλημάτων στη συνεργασία των εταιριών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και τεχνολογιών οι οποίες δεν έχουν ωριμάσει. Σύμφωνα με την έκθεση η καθυστέρηση στη προκαταρκτικής αναθεώρησης της σχεδίασης μπορεί να οδηγήσει και σε καθυστέρηση στην επόμενη φάση που είναι η φάση κρίσιμης αναθεώρησης της σχεδίασης. Η φάση της κρίσιμης αναθεώρησης της σχεδίασης είναι βαρύνουσας σημασίας και αν αποτύχει μπορεί να οδηγήσει σε ακύρωση του προγράμματος Eurodrone. Η προκαταρκτικής αναθεώρησης της σχεδίασης έπρεπε να ξεκινήσει το Σεπτέμβριο του 2023, αλλά λόγω προβλημάτων στη συνεργασία των εταιριών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και τεχνολογιών που δεν έχουν ωριμάσει έχει καθυστερήσει. Ομοίως η φάση της κρίσιμης αναθεώρησης της σχεδίασης έχει προγραμματιστεί για το Σεπτέμβριο του 2024.

Το Eurodrone είναι ένα από τα σημαντικότερα κοινά ευρωπαϊκά προγράμματα. Σχεδιάζεται ως πλατφόρμα πολλαπλού ρόλου (επιτήρησης, συλλογής πληροφοριών, αναγνώρισης και προσβολής στόχων εδάφους και θαλάσσης). Η πρώτη του πτήση έχει προγραμματιστεί για το 2025 και η ένταξη του σε υπηρεσία για το 2028. Η έναρξη του προγράμματος έγινε τον Μάιο του 2015 από τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία (η Ισπανία εντάχθηκε στο πρόγραμμα το 2017). Οι βεβαιωμένες παραγγελίες αφορούν σε 20 ολοκληρωμένα συστήματα με 60 μη-επανδρωμένα συστήματα, εκ των οποίων επτά συστήματα για τη Γερμανία, πέντε για την Ιταλία και από τέσσερα για τη Γαλλία και την Ισπανία. Το Eurodrone θα έχει ικανότητα μεταφοράς φορτίου βάρους 2.300 κιλών (μέγιστο βάρος απογείωσης 11.000 κιλά), μήκος 16 μέτρα και άνοιγμα φτερών 26 μέτρα. Θα ενσωματώνει δύο κινητήρες, θα επιτυγχάνει ταχύτητα πλεύσης 500 χιλιόμετρα την ώρα σε υψόμετρο 13.700 μέτρων.