Η νεοσύστατη ελληνική εταιρεία Hellenic Instruments βραβεύτηκε για την καινοτομία και την εξωστρέφεια της στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Made in Greece 2017», που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Tα βραβεία Made in Greece, φέρνουν στην επιφάνεια, την Ελλάδα που όλοι αγαπούμε, θέλουμε και χρειαζόμαστε. Αναδεικνύουν την καινοτομία, την εξωστρέφεια και τη μαχητικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων.

Τα βραβεία «Made in Greece» απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρήσεων και οργανισμών που παράγουν στην Ελλάδα και για τις οποίες η ποιότητα, η καινοτομία η εξωστρέφεια και η δύναμη των επώνυμων προϊόντων τους πρωτοστατούν στην ανάπτυξη και στην ευημερία τους.

Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.) επιβραβεύει την παραγωγή και αναδεικνύει την Ελλάδα θεσπίζοντας τα βραβεία «Made in Greece». Ο θεσμός αυτός της ΕΛ.Α.Μ. εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειάς της για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων βασισμένων στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά σήματα (brand names).

Σκοπός του θεσμού αυτού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων και οργανισμών που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία.

Τα βραβεία απευθύνονται στο σύνολο των επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και για τις οποίες η ποιότητα, η καινοτομία, η εξωστρέφεια και η δύναμη των σημάτων της (brands) πρωτοστατούν στην ανάπτυξη και στην ευημερία τους.

Τα βραβεία «Made in Greece» είναι η εξωτερίκευση της ανάγκης να αναδείξουμε τη σημαντικότητα της βιομηχανικής και αγροτικής παραγωγής για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας μας και η απάντηση των ανθρώπων του ελληνικού μάρκετινγκ στις ανάγκες της ελληνικής οικονομίας που σήμερα περισσότερο από ποτέ πριν έχει εναποθέσει την ελπίδα της εξόδου από την κρίση στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Το 2015 αναδείχθηκαν 12 νικητές από 88 υποψηφιότητες που προέκυψαν συνολικά από 60 επιχειρήσεις, οργανισμούς και συνεταιρισμούς. Στην πρώτη διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε το 2013, αναδείχθηκαν 7 νικητές από 122 υποψηφιότητες που προέκυψαν συνολικά από 85 επιχειρήσεις, οργανισμούς και συνεταιρισμούς.