Το γαλλικό πυρηνοκίνητο υποβρύχιο «Suffren», το πρώτο από τα πέντε (5) κλάσης «Barracuda» που ναυπηγεί η Γαλλία, και αναμένετε να ενταχθεί στο στόλο το 2021, πραγματοποίησε σειρά δοκιμαστικών βολών τορπιλών και βλημάτων. Συγκεκριμένα εκτέλεσε δοκιμαστική βολή βλήματος SCALP-Naval (MdCN), βλημάτων κατά πλοίων SM-39 Exocet και τορπιλών F21. Πρόκειται για όπλα τα οποία θα εξοπλίζουν τα νέα υποβρύχια.

Comments

    1. Π.Α. τα αξιόλογα Scorpene είναι πλέον παλιά σαν σχέδιο, όπως και τα άλλοτε τέλεια Type 214. Τώρα ή Barracuda σε Γαλλία ή συνεχίζουμε Γερμανικά με το επόμενο μοντέλο το Type 216. Ακόμα και η προαίρεση για τα +2 Type 214 να ασκηθεί έχουμε άλλα 4 Type 209 που χρήζουν άμεσης αντικατάστασης.

  1. Δυστηχως δεν μπορουμε να αλλαξουμε τυπο υποβρυχιου πλεον.
    Το κοστος για εναν νεο τυπο θα ειναι πολυ μεγαλο.
    Μακροπροθεσμα θα χτισουμε πιστευω αλλα 4 παπανικολης ακομα, και εδω ειναι το ζουμι,
    σχετικα ευκολα μπορουμε και τα 3 αυτα γαλλικα οπλα να τα χρησιμοποιουν τα 4+1+4 (ποσα θα ειναι) παπανικολης.
    Και οι γαλλικες τορπιλες ειναι ανωτερες, και ο mdcn μπορει ευκολα να μπει στους 4 απο τους 8 τορπιλοσωληνες και
    ο exocet απο υποβρυχια ειναι ανωτερος subharpoon που εχουμε τωρα αφου εχει μεγαλυτερη εμβελεια (180 vs 120 Κm και δινει και πολυ μικρότερο ιχνος εντοπισμου κατα την εκτοξευση απο τον subharpoon.
    Αν και τα περισσοτερα δημοσιευματα λενε οτι παιρνουμε γερμανικες, ευελπιστω μεχρι τελευταια στιγμη να κλεισουμε γαλλικες.
    Επίσης γνωρίζει κανείς πόσους subharpoon εχουμε?
    Μηπως ενας λόγος που το «χαζολογαμε» τοσα χρονια με τις τορπιλες (εκτος του κοστους) ειναι οτι εχουμε και ικανο αριθμο subharpoon?

    1. Εξ όσων γνωρίζω Romeo60 τα υποβρύχια έχουν δυνατότητα μεταφοράς έως 16 τορπιλών ή πυραύλων με δυνατότητα σε θέση εκτόξευσης τους 8 δηλαδή τους μισούς και ένα ακόμη φόρτο για ξαναγέμισμα.

    1. Απλά μάλλον κάποιοι βαριούνται να δουλέψουν και το έχουν βρεί » θέμα κόστους» . Η λέξη τσίπα και αξιοπρέπεια δε τους λέει κάτι.

    2. gk

      Επειδή με παράδειγμα την περίπτωση των Γαλλικών -με συμβατική πρόωση- για την Αυστραλία τα έξοδα για αγορά και ένταξη νέων υποβρυχίων έχουν εκτιναχτεί σε ύψη που είναι εκτός των οικονομικών ικανοτήτων μιας χώρας σαν την Ελλάδα που αντιμετοπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα.

      https://www.aspistrategist.org.au/has-the-cost-of-australias-future-submarines-gone-up-part-1/

  2. ο επομενος τυπος υποβρυχιου λογικα θα μας εισαγει στη δυνατοτητα (ή τουλαχιστον θα προβλεπεται) , εκτοξευσης πυραυλων cruise. Η δυναμικη της Τουρκιας στον τομεα των stand-off αλλα και βαλλιστικων πυραυλων ειναι τεραστια και προφανως θα ενσωματωσει αυτα τα καλουδια στις μελλοντικες τις πλατφορμες , επομενως θα πρεπει να εχουμε την δυνατοτητα ανταποδοτικου πληγματος απο αθεατα μεσα. Ουσιαστικα ειναι μια ψυχροπολεμικη αντιπαραθεση στη λογικη του δογματος MAD και SIOP , εξασφαλιζοντας ετσι οτι παντα θα μπορεις να απαντησεις. σε αυτη την κατευθυνση δυστυχως τα γερμανικα υποβρυχια δεν μας κανουν ( ισως μονο μια εκδοση του U-218SG) και η λογικη λεει μονο Γαλλια. , ειτε αυτο λεγεται SMX31 , ειτε shortfin barracuda , ειτε καποια εκδοση με το προσωνυμιο GR/HEL .

    1. Αυτά ακριβώς χρειαζόμαστε και στις bel 32 κελιά μόνο για aster 30 και camm ή essm block2 ή MICA VL/NG και scalp μόνο σε ΠΑ και υποβρύχια για ύπουλα χτυπήματα στην Τουρκία στις φρεγάτες είναι περιττοί και ανεβάζουν το κόστος.

  3. Επίσης τα υποβρύχια χρειάζονται κάποιο βλήμα για α/α προστασία από τα ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα της Τουρκίας όπως π.χ.idas ίσως κάποιον mica αν υπάρχει σε έκδοση υποβρυχίων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *