Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βελγικού τύπου, τα οποία το Υπουργείο Άμυνας της χώρας ούτε διέψευσε ούτε επιβεβαίωσε, το φετινό καλοκαίρι το Βέλγιο θα αποσύρει από την υπηρεσία τα τέσσερα μεταφορικά ελικόπτερα NH-90 TTH (Tactical Transport Helicopter). Το Βέλγιο έχει ανακοινώσει την πρόωρη απόσυρση των ελικοπτέρων και την αντικατάσταση τους από H-145M (τα τέσσερα βελγικά NH-90 NFH θα παραμείνουν σε υπηρεσία). Το θέμα της απόσυρσης και πιθανής πώλησης των βελγικών NH-90 TTH είδε, για πρώτη φορά, το φως της δημοσιότητας τον Ιούνιο του 2020. Το 2007 το Βέλγιο υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια οκτώ NH-90, εκ των οποίων τέσσερα ΝΗ-90 TTH και ισάριθμα ΝΗ-90 NFH, με δικαίωμα προαίρεσης για δύο ακόμα ΝΗ-90 TTH. Το πρώτο βελγικό NH-90 ΤΤΗ πέταξε για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του 2012, ενώ το πρώτο ελικόπτερο, ένα ΝΗ-90 NFH, παραδόθηκε τον Αύγουστο του 2013. To πρώτο ΝΗ-90 TTH παραδόθηκε τον Οκτώβριο του 2013, ενώ και τα οκτώ ελικόπτερα είχαν παραδοθεί μέχρι τις αρχές του 2015.
Ο λόγος της βελγικής απόφασης απόσυρσης των ελικοπτέρων είναι το υψηλό επιχειρησιακό κόστος και η χαμηλή διαθεσιμότητα. Τον Ιούνιο του 2024 το Βέλγιο ανακοίνωσε ότι υπέγραψε τη σύμβαση προμήθειας των 17 H-145M. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το 2026 και να ολοκληρωθούν το 2027. Σε υπηρεσία θα αντικαταστήσουν τα 13 A-109 και τα τέσσερα NH-90 TTH. Το H-145M μπορεί να μεταφέρει μέγιστο φόρτο οκτώ βλημάτων Spike-ER2, με δυνατότητα να ενσωματώνει και Spike-NLOS στο εγγύς μέλλον. Το H-145M είναι ένα ελαφρύ, ιδιαίτερα αθόρυβο, ελικόπτερο, το οποίο βρίσκεται σε υπηρεσία σε πάνω από 15 χώρες (πολιτική και στρατιωτική χρήση). Ενσωματώνει κινητήρες Safran Arriel 2E, σύστημα FADEC και ψηφιακό πιλοτήριο Helionix. Το μέγιστο βάρος απογείωσης του είναι 3,7 τόνοι και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλούς διαφορετικούς ρόλους. Επίσης ενσωματώνει το σύστημα μάχης HForce, το οποίο μπορεί να ενσωματώσει σειρά όπλων (ατρακτίδια πυροβόλων, ρουκέτες, αντιαρματικούς πυραύλους).