Τα ισπανικά ναυπηγεία Navantia ανακοίνωσε ότι στις 12 Νοεμβρίου το υποβρύχιο S-81 «Isaac Peral», τύπου S-80, του Ισπανικού Ναυτικού ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές των πετρελαιοκινητήρων των υποβρυχίων. Το υποβρύχιο καθελκύστηκε τον περασμένο Απρίλιο και είναι το πρώτο από τα τέσσερα S-80 που θα παραλάβει το Ισπανικό Ναυτικό. Το πρώτο υποβρύχιο αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2023, ενώ τα υπόλοιπα τρία το 2025, το 2027 και το 2029 αντίστοιχα. Το πρόγραμμα έχει ταλαιπωρηθεί από χρονικές καθυστερήσεις και υπερβάσεις κόστους. Το συμβόλαιο υπογράφηκε το Μάρτιο του 2004 και ήταν ύψους € 1,8 δισεκατομμυρίων, το 2010 το συνολικό κόστος είχε αυξηθεί στα € 2,1 δισεκατομμύρια, ενώ πλέον έχει φτάσει τα € 3,9 δισεκατομμύρια.
Σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα το πρώτο υποβρύχιο έπρεπε να παραδοθεί το 2011, στη συνέχεια η ημερομηνία μετακύλησε για το 2013, το 2015 και πλέον για το 2023. Τα S-80 έχουν εκτόπισμα 3.200 στην επιφάνεια και 3.426 τόνους σε βύθιση. Έχουν μήκος 81,05 μέτρα και πλάτος 11,68 μέτρα. Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 19 κόμβους (35 χιλιόμετρα την ώρα) και εμβέλεια 8.000 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τη Navantia το μέγιστο επιχειρησιακό τους βάθος είναι τα 460 μέτρα. Απαιτούν πλήρωμα αποτελούμενο από 32 άτομα, ενώ μπορούν να φιλοξενήσουν και οκταμελή ομάδα Υποβρυχίων Καταστροφών. Ενσωματώνουν έξι τορπιλοσωλήνες για τορπίλες διαμετρήματος 533 χιλιοστών.