Σε συνέχεια την ανάρτησης μας, στις 2 Μαρτίου και με τίτλο «Ακυρώνει τη ναυπήγηση 12 νέων υποβρυχίων η Αυστραλία; Οι απαιτήσεις που έχουν οδηγήσει σε υπέρβαση κόστους και χρονική καθυστέρηση», σας μεταφέρουμε τις τελευταίες εξελίξεις σύμφωνα με δημοσιεύματα του αυστραλιανού τύπου. Όπως σας είχαμε ενημερώσει με την προηγούμενη ανάρτηση μας  ο Πρόεδρος της Naval Group, Pierre Eric Pommellet, βρέθηκε στην Αυστραλία για συναντήσεις με Υπουργούς σε μια προσπάθεια να διασώσει το πρόγραμμα της ναυπήγησης των 12 υποβρύχιων Shortfin Barracuda Block 1A προς αντικατάσταση των υποβρύχιων κλάσης «Collins» του Πολεμικού Ναυτικού της Αυστραλίας.

Σύμφωνα με αυστραλιανά μέσα ο Πρόεδρος της Naval Group παρέμεινε στην χώρα για τρείς εβδομάδες και επήλθε συμφωνία-οδικός χάρτης για τα επόμενα δύο χρόνια (να σημειωθεί ότι η συμφωνία θα πρέπει να κυρωθεί από την κυβέρνηση). Σύμφωνα με όσα συμφωνήθηκαν: (α) Συνέχιση της διαδικασία κατασκευής του κύτους του πρώτου υποβρύχιο στα ναυπηγεία Osborne της Naval Group στην Αδελαΐδα (β) Συνέχιση της ανάπτυξης του κέντρου δοκιμών του συστήματος διαχείρισης μάχης της Lockheed Martin και της ολοκλήρωσης της φάσης λεπτομερούς σχεδίασης του συστήματος διαχείρισης μάχης (γ) Το κύτος του πρώτου υποβρυχίου θα πρέπει να είναι έτοιμο το 2024, ενώ το πρώτο υποβρύχιο θα πρέπει να χαρακτηριστεί επιχειρησιακό στα μέσα του 2035.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα του αυστραλιανού τύπου, ο Πρωθυπουργός της χώρας, Scott Morrison, έδωσε εντολή στον Αντιναύαρχο Jonathan Mead και στον Στόλαρχο Tim Brown να ερευνήσουν πιθανές εναλλακτικές λύσεις υποβρυχίων συμβατικής πρόωσης. Ωστόσο μετά την συμφωνία, κάτι τέτοιο μοιάζει πλέον απίθανο, τουλάχιστον προς το παρόν. Μια νέα συμφωνία επί της αρχής, η οποία αναμένεται να συμφωνηθεί σύντομα, θα καθορίσει τη βιομηχανική συμμετοχή της Αυστραλιανής αμυντικής βιομηχανίας, σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ναυπήγησης, με απώτερο στόχο, στο τέλος του προγράμματος, η συμμετοχή της Αυστραλίας να είναι της τάξεως του 60% (δηλαδή το 60% του συνολικού προϋπολογισμένου κόστους των $ 90 δισεκατομμυρίων, ναυπήγηση και υποστήριξη, στο όλον της επιχειρησιακής τους ζωής, να δαπανηθούν στην Αυστραλία).

Comments

  1. Αυτή η ΛΜ είναι καρκίνος σκέτος.
    Ολη η κόμπλα γινότανε γιατί ήθελε να μασουλήσει και αυτη απο το τεράστιο ποσό, και απαίτησε να μπεί δικό της CMS σε γαλλικό υποβρύχιο. Μόλις το αποδεχτήκαν οι γάλλοι το πρότζεκτ ξεκόλλησε.
    Αν φτιάχναν και υποβρυχια οι της ΛΜ φυσικά και οι αυστραλοί αυτα θα πέρναν αυτά και όχι γαλλικά.
    Σκεφτείτε τι κάνουν σε εμάς (πιέσεις) για να πάρουμε τις ρίο μάρε τους.

    1. Γιατί Sapionderonga το Setis δεν μπορούσε να διαχειριστεί το σύστημα μάχης του υποβρυχίου; Πιο πολύ απαίτηση της Αυστραλίας μου κάνει παρά αδυναμία του Γαλλικού συστήματος.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *