Η ελληνική εταιρεία που συμμετέχει στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των P-3B Orion του ΠΝ εγκαθιστώντας το ολοκληρωμένο τακτικό σύστημα με την ονομασία «M²IMS» και αποτελεί κομβική ελληνική αμυντική βιομηχανία κέρδισε τη σύμβαση από το Υπουργείο Άμυνας της Ινδονησίας.

Η εταιρία SCYTALYS, συνεχίζοντας την επιτυχημένη και δυναμική της διεθνή παρουσία στην ανάπτυξη προηγμένων και καινοτόμων τεχνολογιών στους τομείς άμυνας και ασφάλειας, ανακοινώνει σήμερα την ανάθεση σύμβασης από το Υπουργείο Άμυνας της Ινδονησίας αξίας $49 εκατομμυρίων, κατόπιν διεξαγωγής ανοιχτού διεθνούς διαγωνισμού, για την παροχή ολοκληρωμένου Συστήματος Διαλειτουργικότητας, Διοίκησης & Ελέγχου προς τις Ινδονησιακές Ένοπλες Δυνάμεις.

Το έργο, το οποίο η SCYTALYS αναλαμβάνει να υλοποιήσει και παραδώσει μέσα σε χρονικό ορίζοντα 3 ετών, συμπεριλαμβάνει τις εξής ενότητες:

Α) Σχεδιασμό και ανάπτυξη του Εθνικού Συστήματος Τακτικών Ζεύξεων Δεδομένων.

Β) Σχεδιασμό και ανάπτυξη Κέντρου Επιχειρήσεων αποτελούμενο από ένα υπερσύγχρονο σύστημα C4ISR, συμπεριλαμβανομένης και της κατασκευής νέων υποδομών όπου θα λειτουργήσει. Το σύστημα αυτό θα επιτύχει τη σύνθεση της Κοινής Επιχειρησιακής Εικόνας (Common Operational Picture) με άμεσο αντίκτυπο την ενίσχυση της Επίγνωσης της Επιχειρησιακής Κατάστασης (Situational Awareness).

Γ) Διασύνδεση πολλαπλών Κέντρων Διοίκησης από όλα τα σώματα των Ενόπλων Δυνάμεων με το κεντρικό σύστημα C4ISR.

Δ) Σχεδιασμό και ανάπτυξη ενός συστήματος Επιτήρησης και Παρακολούθησης, διασυνδεδεμένο με το κεντρικό σύστημα C4ISR με σκοπό την ενίσχυση της Επίγνωσης της Επιχειρησιακής Κατάστασης και Διαλειτουργικότητας.

Ολοκληρωμένες λύσεις Διαλειτουργικότητας για εναέρια, θαλάσσια και επίγεια μέσα.

Το πρόγραμμα θα επιτύχει να θεμελιώσει τo Εθνικό Πλαίσιο Διαλειτουργικότητας των Ινδονησιακών Ενόπλων Δυνάμεων, διανοίγοντας τον δρόμο για την επίτευξη των Δικτυο-Κεντρικών τους Επιχειρήσεων (Network Centric Operations), κρίσιμου παράγοντα στο σύγχρονο θέατρο πολεμικών επιχειρήσεων. Αυτό θα αποτελέσει πολλαπλασιαστή ισχύος για τις Ινδονησιακές Ένοπλες Δυνάμεις, ενισχύοντας σημαντικά τις δυνατότητες και την αποτελεσματικότητά τους και βελτιώνοντας την γεωπολιτική ισχύ της Ινδονησίας στην Νοτιοανατολική Ασία και την ευρύτερη περιοχή.

«Αποδίδουμε ιδιαίτερη αξία στην ανάθεση αυτού του έργου, το οποίο θεωρούμε ως στρατηγικού χαρακτήρα, καθόσον θα επιτρέψει στις Ινδονησιακές Ένοπλες Δυνάμεις να αποκτήσουν τις απαραίτητες τεχνολογίες και υποδομές (Εθνικό Σύστημα Τακτικών Ζεύξεων Δεδομένων, σύστημα C4ISR κ.α.) για την υλοποίηση του πλαισίου Διαλειτουργικότητάς τους και την επιτυχή διεξαγωγή Δικτύου Κεντρικών Επιχειρήσεων στο μέλλον. Η SCYTALYS δεσμεύεται να παραδώσει την ολοκληρωμένη λύση ικανοποιώντας πλήρως τις απαιτήσεις του Ινδονησιακού Υπουργείου Άμυνας», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της SCYTALYS, κ. Δημήτρης Καραντζάβελος.

«Πρόκειται για κορυφαία επιχειρηματική επιτυχία που αξιοποιεί την τεχνογνωσία, τη διεθνή εμπειρία και τις καινοτόμες τεχνολογίες στις οποίες έχει εξειδικευτεί εδώ και 27 χρόνια η SCYTALYS. Το επίτευγμα αυτό καταδεικνύει τις δυνατότητες που έχει η ελληνική αμυντική βιομηχανία να αναλαμβάνει έργα τέτοιου βεληνεκούς και ιδιαίτερα υψηλών τεχνολογικών απαιτήσεων. Μέσω του Ομίλου EFA GROUP και των πρόσφατων βιομηχανικών συνεργασιών του, η SCYTALYS αποσκοπεί στην περαιτέρω διεύρυνση του χαρτοφυλάκιού της ως διεθνή προμηθευτή τεχνολογιών και  ολοκληρωμένων λύσεων Δικτυοκεντρικών Επιχειρήσεων, Διαλειτουργικότητας, Ζεύξεων Δεδομένων και Συστημάτων Διοίκησης & Ελέγχου για τους τομείς της άμυνας και ασφάλειας», πρόσθεσε ο κ. Νίκος Παπάτσας, Διευθύνων Σύμβουλος της EFA VENTURES.

H SCYTALYS (πρώην ISI HELLAS) είναι μέλος του Ομίλου EFA GROUP. O Όμιλος EFA GROUP δραστηριοποιείται στην αγορά της αεροδιαστημικής, άμυνας και ασφάλειας και έχει εδραιωθεί σε περισσότερες από 45 χώρες παγκοσμίως. Απασχολεί πάνω από 240 άτομα προσωπικό, ως επί το πλείστον Έλληνες επιστήμονες και μηχανικούς. Στον Όμιλο ανήκουν, εκτός από τη SCYTALYS (Συστήματα Τακτικής Διοίκησης, Ελέγχου, Επικοινωνιών, Ζεύξης Δεδομένων, Εξομοίωσης, Λύσεις Διαλειτουργικότητας), επίσης η EFA VENTURES (Διεθνής Πάροχος Βιομηχανικών Συνεργασιών και Συναφών Ολοκληρωμένων Λύσεων και Υπηρεσιών), η ΤΗΕΟΝ SENSORS (Συστήματα Νυχτερινής Όρασης και Θερμικής Απεικόνισης), η ES SYSTEMS (Ολοκληρωμένα Συστήματα Αισθητήρων με τεχνολογία MEMS και Λύσεις IoT) και η DEFENDER (Πανοραμικές Κάμερες και Συστήματα Ανάλυσης και Επεξεργασίας Εικόνας).

Comments

  1. Μου φαίνεται ότι έχετε και μια χιουμοριστική τρολ διάθεση 🙂

    Σε άρθρο με τον τίτλο η Ελλάδα της υψηλής τεχνολογίας, πρώτη μούρη είναι φωτογραφία με ένα P3 50 ετών (μπορεί και παραπάνω…). Ναι πολύ υψηλή τεχνολογία…

    Καλύτερα βάλτε φωτό από κανένα κύκλωμα της Scytalys ή κάτι άλλο (η ίδια στο διαφημιστικό μπάνερ της έχει μια ωραία), με το P3 και αυτόν τον τίτλο ανατρίχιασα.

    Κατά τα άλλα μπράβο της, οποιαδήποτε ελληνική μπορεί και πουλάει έξω, θέλει συγχαρητήρια!

    1. Φαίνεται όντως χιουμοριστικό και ισως λίγο ειρωνικό, είναι όμως και οι Γάλλοι σε ανάλογο πρόγραμμα που με το Atlantique 2 όπου επιλέχθηκε ένα παλιό αεροσκάφος της ψυχροπολεμικής εποχής για εκσυγχρονισμό με πρόβλεψη να προσφέρει υπηρεσίες για άλλα 10 χρόνια στην ναυτική αεροπορία της Γαλλίας.
      Δεν ξέρω όμως πόσο τους στοίχισε, αφού αυτοί τα φτιάχνουν με εγχώριες εταιρίες.

      1. Πιο περιορισμένος ο εκσυγχρονισμός των Γάλλων. Από εκεί και πέρα παράγγειλαν και νέα αεροσκάφη MPA, που αυτό ειναι το δικό μας «ΑΦΝΣ»…

        1. Πιο περιορισμένος στο σύνολο προφανώς, αλλά όχι στον εξοπλισμό αποστολής απο ότι έχει γνωστοποιηθεί. Αφού φαίνεται πως δεν είχαν αφεθεί στην γωνιά να σκουριάζουν όπως τα ελληνικά Ορίον, ενώ παρέμεινε αυτό που ήταν εξαρχής MPA μετά τον εκσυγχρονισμό,σε αντίθεση με το ελληνικό πρόγραμμα.

          October 29, 2019 – Dassault Aviation announced that last week, Florence Parly, Minister of the Armed Forces, flew on an updated aircraft to highlight the progress made in the «standard 6» upgrade program.

          Standard 6 includes:

          – new radar: Thales Search Master with active antenna,
          – new Thales acoustic subsystem to gather and process signals from the latest-generation air-dropped sonobuoys for submarine detection,
          – new navigation console designed by Dassault Aviation,
          – new consoles for the tactical display subsystem, developed by SIAé.

          According to Dassault, the standard 6 upgrade will improve the ATL2s’ capability to support the Strategic Ocean Force, to deal with modern threats (future nuclear or conventional submarines, naval forces at sea, etc.) and to support air-land missions, until 2030.

          https://www.blogbeforeflight.net/2019/10/french-navy-receives-first-two-upgraded-atlantique-2.html

  2. Τα P3 Orion με ελεχιστα επιπλέον χρήματα μπορούν να γίνουν υπερόπλα για την επόμενη 20ετία.
    Ενα Link 16 στο καθένα με 200 χιλιάρικα, και θα έχουμε στην ουσία 4 επιπλέον ΑΣΕΠΕ να προστίθονται στα 4 EMbraer, και να δινουν εικόνα και στην αεροπορια. 200 σύχρονους ηχοσημαντηρες το καθένα με 500 χιλιάρικα το καθένα και ένα προγραμμα ταυτοποιησης των ηχων που πολυ πιθανον να υπαρχει ήδη στους καινουργιους υπολογιστες της ελληνικης SKYTALIS που θα τοποθετηθουν και ο ανθυποβρυχιακος μας αγωνας θα εκτοξευτει σε δυνατοτητες μαζι και με τα ROMEO 60.
    Κερασακι στην τουρτα να αγοραστουν καμια 100σταριά SLAM-ER (που ηδη εχουν αποδεσμευτει στους τουρκους. αρα γιατι οχι και σε εμας?) για τα F-16 μας και να μπορεί να πάρει και απο 6 πυράυλους το κάθε P3, με τον διπλο ρόλο που έχουν και αντιπλοικοι και κρουσης στα 280 χιλιόμετρα εμβέλεια, τα τουρκικα πλοια και τους ναυσταθμους τους στο αιγαιο, θα τους αλλαξουμε τον αδοξαστο.

    1. Αυτά καλό θα ήταν να γίνονταν. Αλλά τα ποσά είναι μεγαλύτερα.
      Το Link 16 π.χ. κοστίζει περί τα 300-340 χιλ./μονάδα. Όχι τίποτα τρομερό βέβαια.

  3. 500mil και πρέπει να πετάξουμε …Ακόμα Μερικά σε αυτά για να γίνουν αξιόμαχα!!!

    Δώστε και σώστε!

    Link 16 Δεν χρησιμοποιεί το Ναυτικό :είναι της αεροπορίας και δεν τους γουστάρουν οι Nautaioi
    Εξού έχουμε πλέον διοίκηση Αεροπορίας ναυτικού!

    Aντε και με F/A18 !!!

    Περί ASW των P-3:

    ΟΙ ηχοσημαντιρες έχουν περιορισμένη αποτελεσματικότητα στο επιχειρησιακό περιβάλλον του αιγαίου

    Είναι πανάκριβοι splash και min χιλιάρικο$

    Για να χρησιμοποηθούν πρέπει να έχει επιτευχθεί πλήρη αεροναυτική υπεροχη ώστε το να πετάει με συγκεκριμένα profiles

    Επιπλέον:
    Για την χρήση των sonobuoys απαιτείται ειδικό μηχάνημα acoustics signal processor
    Από όλες τις αναφορές παρουσιάσεις άρθρα για τα p-3 μονο σε μια έχει βρεθεί αναφορά σε συγκεκριμένο σύστημα της LM Canada
    Το M2IMS της SCYTALIS είναι Mission System δεν μπορεί να κάνει επεξεργασία σήματος

    Και δεν έχουμε ηχοσημαντιρες by the way!!

    Επίσης ουδεμία αναφορά έχει γίνει πως τα P-3 θα τροποποιθουν ώστε να φέρουν όπλα τύπου SLAM/HARPOUN

    Το φιάσκο!!

    1. Σε αυτές τις περίεργες αντιλήψεις του είδους -δεν θέλω σύστημα που χρησημοποιεί ο άλλος κλάδος που τον αντιλαμβάνομαι ως ανταγωνιστή η αντίπαλο- που υιοθέτησαν μερικοί στρατιωτικοί μαζί με μερικά άλλα περίεργα έθιμα απο ξένους συναδέλφους στο εξωτερικό, πρέπει να βάλουν οριστικό τέλος οι πολιτικοί προϊστάμενοι, και οποίου δεν του αρέσει αυτό να παίρνει παπούτσι απο το στράτευμα.
      Αυτές οι γελοιότητες μόνο ζημιά προκαλούν αντί να προσφέρουν στο έργο αποτροπής. Οι διαμάχες μεταξύ στρατηγών – ναυάρχων – πτεράρχων είναι σενάριο για τους υψηλόβαθμους γραφειοκράτες σε ένα πεντάγωνο των 5 λωρίδων στις ακτές του ποταμού Ποτόμακ η σε μυθιστορήματα, όχι όμως σε μια Ελλάδα.

      1. Εδώ ξεκίνησαν εκπαίδευση Δοκιμων για πιλότους από το μηδέν από το PPL!!

        Όταν ανακάλυψαν ποσο θα τους πήγαινε το μαλλί για να βγάλουν κυβερνήτες τότε ζήτησαν βοήθεια από την αεροπορία
        https://doureios.com/se-adiexodo-to-polemiko-naftiko-me-to-programma-anavathmisis-ton-p-3b

        Μέχρι και το Ναυτικής Συνεργασίας άλλαξαν σε Ναυτικών Επιχειρήσεων

        Έπρεπε να πέσουν πολλά κεφαλια όταν το ξεκίνησαν
        Ένα σωρό υποναυάρχους αντιναυάρχους και αρχιπλοιάρχους
        Aντε να βγάλουν και ναuτικους πτέραρχους!
        ξεφτιλιλικια

        1. Μάλιστα, άλλη μια ιστορία επιτυχίας που μέχρι στιγμής παράγει μόνο έξοδα.
          Όταν θα ξεμείνουν απο πλοία ελπίζω να περικοπούν και οι θέσεις για καριέρες για να μάθουν να προγραμματίζουν ρεαλιστικά.

          Σοβαρή αεροπορία θα έχουν πάντως, με 4 αεροσκάφη σταθερής πτέρυγας -όταν τα πάρουν- και 25 ελικόπτερα.

      2. Αν το σχόλιο είναι για το link 11 vs 16, νομίζω ότι η διαφορά τους και ο λόγος που το χρησιμοποιεί ο ένας και όχι ο άλλος δεν είναι γινάτι αλλά πρακτικός. Τα F-16 θέλουν datalink που να στέλνουν κάτι αστραπιαία σε αποστάσεις πχ από 400 χλμ έως έστω 700χλμ. Το πλοίο που μπορεί να είναι στον Ινδικό ωκεανό, αν θέλει να στείλει data έχει διαφορετικού τύπου data διαφορετικού τύπου απαιτήσεις και αποστάσεις.

        Ωστόσο το καθένα είναι για τα συστήματά του, λόγω μεγέθους το πλοίο μια χαρά μπορεί να βάλει και link 16 όχι ως κύριο σύστημα αλλά για να μπορεί το δικό τους σύστημα να συνεργαστεί με τα αεροσκάφη κτλ.

        Δεν θυμάμαι την διαφορά των δύο συστημάτων, ναι το link11 είναι παλιό και πάει να αντικατασταθεί από το link22 ο αριθμός του όμως δεν σημαίνει ότι είναι ανταγωνιστικό και ανώτερο του link16. Σαν έναν χονδροειδέστατο παραλληλισμό (καμία σχέση αλλά για το παράδειγμα) θα ήταν σαν το link 16 να είναι τα FM (πολύ ποιοτικό σήμα κοντινής εμβέλειας vs βραχέα που είναι φτωχότερο σήμα σε μακρινές αποστάσεις).

        Επίσης νομίζω ότι και για το link 16 έρχεται γρήγορα και ο αντικαταστάτης του, δεν θυμάμαι τι χρησιμοποιούν τα F-35, αλλά νομίζω προς τα εκεί πήγαινε…

        1. Σε περίπτωση που αναφέρεστε στο δικό μου σχόλιο, η λέξη ανταγωνισμός πήγαινε στον ανταγωνισμό μεταξύ των κλάδων, όχι σε μια σύγκριση των δυο συστημάτων datalink που χρησημοποιούν.

          Όσον αφορά το MADL δεν νομίζω ότι θα εγκατασταθεί στα ελληνικά μαχητικά η σε άλλο μέσο.
          Εδώ δεν έχουν πιστοποιήσει όλα τα αμερικάνικα όπλα της ΠΑ σε όλα τα F-16 απο Block 50 και πάνω και ο HARM φέρεται σκέτος χωρίς υποστήριξη απο HTS και θα ασχοληθούν με αντικατάσταση του λίνκ;

          Εγώ δεν το θεωρώ ρεαλιστικό πάντως για την ελληνική πραγματικότητα, αφού δεν είναι και σίγουρο ότι θα μπορούσε να προσφέρει κάτι παραπάνω απέναντι στα μέσα που έχουν οι Τούρκοι, ενώ η αντικατάσταση θα είχε και αρκετά έξοδα.

          1. Ναι στο δικό σας αναφέρθηκα, καθώς (λανθασμένα) θεώρησα ότι η αναφορά στον ανταγωνισμό των κλάδων αφορούσε τα συστήματα, άκυρο, λλά έδωσε και μια ευκαιρία να μιλήσουμε για τα links.

            Για το MADL είναι προφανές ότι δεν θα εγατασταθεί στα τωρινά συστήματα, υποθέτω όμως ότι σε 10-15 χρόνια προς τα εκεί θα πάει ο αντικαταστάτης του link 16, για το οποίο είχα διαβάσει κάπου ότι ναι μεν πολύ καλό, αλλά η ένταση εκπομπής του ή κάτι τέτοιο είναι πολύ ισχυρό και βοηθάει ένα τεχνολογικά καλά εξοπλισμένο αντίπαλο να σε εντοπίσει από την εκπομπή του σήματός του.

          2. Αν γίνει διαθέσιμο για εξαγωγή ως ξεχωριστό εξάρτημα και στάνταρ για να εγκατασταθεί σε 10-15 χρόνια σε μαχητικά 3ης και 4ης γενιάς εκτός Αμερικής, στην Ελλάδα θα φτάσει μάλλον με αρκετά χρόνια καθυστέρηση και δεν θα συμβαίνει για πρώτη φορά, αφού και στα ατρακτίδια σκόπευσης εμείς θα παίζουμε ακόμα με -όπως λέγεται- μερικώς αναβαθμισμένα συστήματα AN/AAQ-14 LANTIRN που θα έρθουν ως δωρεάν παραχώρηση απο τα αποθέματα της USAF, ενώ οι περισσότεροι άλλοι έχουν πάει ήδη στο σύστημα Sniper η ένα αντίστοιχο ευρωπαϊκό σύγχρονο σύστημα που αγόρασαν.

            Έχουμε μεγάλη ιστορία σε αυτά τα θέματα, επειδή δεν έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια που ορισμένοι ανώτατοι στην ΠΑ θεωρούσαν τα συστήματα αυτοπροστασίας ως περιττά συστήματα επειδή θυμόταν ακόμα έναν Georges Guynemer και άλλα γνωστά ονόματα εκείνης της εποχής.

            Πολεμική Αεροπορία: Επικίνδυνη Αυταρέσκεια

            https://belisarius21.wordpress.com/2016/09/18/πολεμική-αεροπορία-επικίνδυνη-αυταρ/

  4. Όταν απειλείσαι πρώτα πρέπει να έχεις όπλα να σε προστατέψουν και έπειτα σύγχρονα συστήματα να ελέγχεις τα όπλα. Ποιά θα είναι τα νέα όπλα του ΠΝ? Κανείς δεν ξέρει. Άρα τι συστήματα ελέγχου να πάρεις.
    Έπειτα η Ινδονησία δεν είναι στο ΝΑΤΟ και κάνει ότι θέλει.Το ΠΝ πρέπει να ακολουθεί ΝΑΤΟΙΚΑ πρωτόκολλα, υπάρχει τέτοια διαλειτουργικότητα?

  5. Ανάλογο πρόγραμμα με αυτό της Ινδονησίας, έχουν σκεφτεί να κάνουν και στις ελληνικές ΕΔ και σώματα ασφαλείας;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *