Στις 14 Μαΐου είχαμε αναρτήσει το άρθρο «Εξετάζοντας την προοπτική απόκτησης των T-209.1400 της Βραζιλίας» με αντικείμενο την πιθανότητα απόκτησης των υπό απόσυρση βραζιλιάνικων υποβρυχίων T-209.1400. Τελικά, ενδιαφέρουσα ή μη η περίπτωση χάθηκε οριστικά καθώς Βραζιλία και Αργεντινή ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν στην πώληση και αγορά αντίστοιχα των υποβρυχίων.

Τα βραζιλιάνικα T-209.1400 είναι υποβρύχια ηλικίας 20-30 ετών. Συγκεκριμένα το S-30 «Tupi» άρχισε να ναυπηγείται το 1985, καθελκύστηκε το 1987 και παραδόθηκε το 1989. Το S-31 «Tamoio» άρχισε να ναυπηγείται το 1986, καθελκύστηκε το 1993 και παραδόθηκε το 1994. Το S-32 «Timbira» άρχισε να ναυπηγείται το 1987, καθελκύστηκε το 1996 και παραδόθηκε το ίδιο έτος, ενώ το S-33 «Tapajo» άρχισε να ναυπηγείται το 1996, καθελκύστηκε το 1998 και παραδόθηκε το 1999.

Στο συγκεκριμένο άρθρο είχαμε εκφράσει την άποψη ότι τα συγκεκριμένα υποβρύχια θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντικείμενο μελέτης του ΠΝ με στόχο της απόκτηση τους, υπό την προϋπόθεση ότι βρίσκονται σε καλή τεχνική κατάσταση, άρα μπορούν να ενταχθούν γρήγορα και οικονομικά στον ελληνικό στόλο. Τελικά πρόλαβε η Αργεντινή και έτσι χάθηκε μια δυνητική ευκαιρία για το ΠΝ. Σε κάθε περίπτωση η ναυπήγηση νέων υποβρυχίων παραμένει αναγκαία και πιεστική ανάγκη για το ΠΝ.

Comments

  1. Όχι θα περίμεναν εμάς να σπάσουμε τον κουμπαρά. Κάποιοι φίλοι έχουν αναφέρει το ιταλικό ναυτικό ως πηγή μτχ υποβρυχίων και πλοίων επιφανείας. Ίσως να ατοιμάζατε κάτι αν πιστεύετε ότι αξίζει.

  2. Συμφωνα με δημοσιευματα αλλα και την wikipedia το Ιταλικο ΠΝ θ αποσυρει ισως το 2025 μερος των περιπολικων σκαφων κλασεων Combandati, Sirio , Cassiopea τα τελευταια ισως και πιο μπροστα ,αν μπορουσαμε απο τωρα να διαπραγματευτουμε ενα αριθμο 2-3 μοναδων προκειμενου να παροπλιστουν τ ιστορικα Νasty,Asheville,Αντωνιου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *