Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας «Daily Telegraph», η οποία επικαλείται επίσημα έγγραφα, τα νέα οχήματα αναγνωρίσεων Ajax του Βρετανικού Στρατούς αντιμετωπίζουν σημαντικά τεχνικά προβλήματα όπως εκτεταμένες δονήσεις, κάτι που έχει αναγκάσει τον Βρετανικό Στρατό να επιβάλει περιορισμό στην ταχύτητα κίνησης, αλλά και το χρόνο παραμονής του πληρώματος εντός του οχήματος. Σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, το όχημα δεν μπορεί να κινηθεί με την όπισθεν όταν βρίσκεται αντιμέτωπο με κωλύματα ύψους μόλις 20 εκατοστών. Επίσης, το επίπεδο θορύβου που παράγουν είναι πολύ μεγάλο, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να είναι αναγκασμένο να φορά ωτασπίδες και να επιβάλλονται σε τεστ ακοής συχνά.

Σχολιάζοντας το δημοσίευμα το Βρετανικό Υπουργείο Άμυνας δήλωσε ότι ορισμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες του Ajax έχουν σταματήσει για προληπτικούς λόγους. Δήλωσε επίσης ότι ο Βρετανικός Στρατός, η General Dynamics και το Υπουργείο Άμυνας συνεργάζονται για να επιλύσουν τα προβλήματα. To 2010 η Μεγάλη Βρετανία επέλεξε την General Dynamics, αντί της BAE Systems και του CV-90, για την ανάπτυξη ενός νέου τεθωρακισμένου οχήματος αναγνώρισης με βάση το όχημα ASCOD. Το 2014 υπογράφηκε σύμβαση ύψους £ 3,5 δισεκατομμυρίων για την απόκτηση 589 οχημάτων διαφόρων εκδόσεων, εκ των οποίων 245 θα είναι Ajax. Οι πρώτες παραδόσεις έπρεπε να ξεκινήσουν το 2017, αλλά μέχρι σήμερα τα οχήματα δεν έχουν χαρακτηριστεί επιχειρησιακά.

Comments

  1. Αντι να αγορασουν ενα ετοιμο προιον, το CV90 αποφασισαν να βαλουν Αμερικανικη εταιρια να κανει αλλαγες στο Ευρωπαικο ASCOD και οριστε τα αποτελεσματα.

  2. Δεν θέλεις να κάνεις λάθη αν σου πόσα έκανε η εταιρία;
    Έτσι βάζεις αυξημένο βάρος σε ένα τεθωρακισμένο;

    Πως πας στο 50% μεγαλύτερο βάρος γιατί δεν σου αρέσει η θωράκιση;
    Πως θέλεις να τα αλλάξεις όλα δεν γίνετε.

    Το άλλο ο αντίπαλος έχει βγάλει και έκδοση ελαφρού άρματος με πυροβόλο
    των 120/50 στραβομάρα έχεις δεν το βλέπεις;

    Την μίζα μόνο κοιτάς και τίποτα άλλο;

    Τα ίδια έγιναν και στην Αμερική που προσπαθούσαν να δικαιολογήσουν
    τα αδικαιολόγητα όταν πήγε η φρεγάτα των Δανών εκεί.

    Καλό είναι αλλά εμάς δεν μας αρέσει δεν μας κάνει.

    Όσο για το CONSEPT των Ολλανδών δεν μπορεί να πάρει και δυο ραντάρ
    και παραπάνω από δυο ΜΚ-41.

    Το ίδιο η φρεγάτα των Γάλλων.

    Έχω ξεστραβωθεί στο διάβασμα για να δω πως μπαίνουν τα 4 πάνελ σε
    ένα πλοίο και τι προβλήματα δημιουργούν.

    Τι να γράψω τώρα πως υπάρχει αναλογία πλάτους πλοίου και πάχους ιστού;!

    Πως υπάρχει αναλογία στην θέση τοποθέτησης και στο ύψος του ιστού αναλογικά με το μήκος του πλοίου!

    Όπως υπάρχει και αναλογία βάρους κάθε ενός πάνελ για σε τι ύψος θα το τοποθετήσουν στον μεγάλου πλάτους ιστό.

    Θα μου γράφουν πάλι τα ξεφτέρια πως δεν είσαι ναυπηγός αυτή είναι δουλειά
    των ναυπηγών.
    Ναι ναυπηγοί έβαλαν τον ιστό στο Ισραήλ στης κορβέτες και ναυπηγοί το σχεδίασαν
    έτσι το ραντάρ και γενικά το πλοίο.

    Η ομάδα είχε όλες της ειδικότητες που δούλευαν συλλογικά και όχι ο κάθε ένας μόνος του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *