Η κοινοπραξία  των Kongsberg Thyssen Atlas JV και ThyssenKrupp Marine Systems, που υλοποιεί το πρόγραμμα ναυπήγησης των νέων υποβρύχιων T-212CD για τη Γερμανία και τη Νορβηγία, ανακοίνωσε ότι τα υποβρύχια θα ενσωματώνουν το σόναρ αποφυγής ναρκών και πλοήγησης SA-9510S Mk.2 και σύστημα πλοήγησης επί του κύτους της Kongsberg, το οποίο αποτελείται από τα συστήματα EM-2040MIL και EA-640. Γερμανία και Νορβηγία έχουν υπογράψει σύμβαση ύψους € 5,5 δισεκατομμυρίων για τη ναυπήγηση έξι T-212CD (δύο για τη Γερμανία και τέσσερα για τη Νορβηγία). Σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, το πρώτο υποβρύχιο θα αρχίσει να ναυπηγείται το 2023, ενώ η παράδοση του, στη Νορβηγία, έχει προγραμματιστεί για το 2029. Το πρώτο γερμανικό υποβρύχιο αναμένεται να παραδοθεί το 2032. Σε σχέση με τα T-212A, τα T-212CD θα έχουν 65% μεγαλύτερο εκτόπισμα, θα είναι 30% μακρύτερα, 50% πλατύτερα, ενώ θα είναι και ψηλότερα κατά δύο μέτρα.