Δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια ο τρόπος κατανομής της χρηματοδότησης για την ολοκλήρωση των προγραμμάτων ναυπήγησης υποβρυχίων και πυραυλακάτων του Πολεμικού Ναυτικού με το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας με έγγραφο του προς την Τράπεζα της Ελλάδος ζητεί να εγκριθεί και κατανεμηθεί η σχετική χρηματοδότηση, στο πλαίσιο της συλλογικής απόφασης έργων (ΣΑΕ) 337 ΠΔΕ/ΥΠΕΘΑ έτους 2020, ως εξής:

Για το έργο: Ολοκλήρωση πρόσθετων εργασιών γιατ την πλήρη επιχειρησιακή απόδοση των υποβρυχίων (Υ/Β) «ΠΙΠΙΝΟΣ», «ΜΑΤΡΩΖΟΣ», «ΚΑΤΣΩΝΗΣ» και «ΩΚΕΑΝΟΣ», την αντιμετώπιση βλαβών που προκύπτουν από τις εν εξελίξει δοκιμές καθώς και συντήρηση των συνοδών πλοίων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση των δοκιμών των ανωτέρω Υ/Β, με το ποσό του ενός εκατ. ευρώ.
Για το έργο: Ολοκλήρωση ναυπήγησης πλοίων ΤΠΚ (πυραυλακάτων) Τ. VOSPER υπ’ αριθμό 6 & 7 του Πολεμικού Ναυτικού στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ΝΒΕΕ ΑΕ, με το ποσό των τεσσάρων εκατ. πεντακοσίων χιλιάδων ευρώ.

Comments

  1. Ας ελπίσουμε τα Τ-214 να είναι έτοιμα το συντομότερο δυνατό, γιατί λέμε για τορπίλες ενώ η πρηγούμενη κυβέρνηση τα είχε αφήσει στο έλεος του θεού, πετώντας 500mil για αναβάθμιση των παλαιών P-3 χωρίς καμία αντίρηση από τη στρατιωτική και πολιτική ηγεσία της χώρας μας. Παλι καλά που ο Παναγιωτόπουλος τα έβαλε σε μία σειρά πρώτα επισκευή τους ώστε να είναι επιχειρησιακά και μετά τορπίλες.
    Για τις Super Vita, είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι ο Ελληνικό λαός πρέπει να πληρώσει λάθη άλλων. Όταν πάω για παράδειγμα να αγοράσω ένα αυτοκίνητο και μου πουν κάνει 20.000 ευρώ και θα έρθει σε ένα μήνα, δε το παίρνω σε 5 χρόνια και δίνω άλλα 5.000 ευρώ. Κινούμαι νομικά και ζητάω ή το αυοτκίνητο ή τα χρήματά μου πίσω και το αγοράζω από αλλού. Γιατί φαγώθηκαν τόσα χρήματα? Ποιο είναι το πρόβλημα, γιατί άργησαν να παραδοθούν τόσο πολύ και ακόμα δεν είναι έτοιμες. Γιατί συνέχεια παράταση? Δεν υπάρχουν νομικές ενέργειες να πληρώσουν αυτοί που έχουν ευθύνη?

    1. Είμαστε στο ίδιο έργο θεατές. Η εκάστοτε Κυβέρνηση για να πουλήσει κοινωνική ευαισθησία πληρώνει τα σπασμένα 2 εταιρείών. Έχουμε πληρώσει ακόμα και τους μισθούς των εργαζόμενων του τμήματος σιδηροδρόμων των ΕΝΑΕ που δεν κάνει τίποτα εδώ και χρόνια, κάθεται στην κυριολεξία – πάντα στο πλαίσο της ολοκλήρωσης των σκαφών του ΠΝ…

  2. Συμφωνω με τον προλαλήσαντα.ο ίδιος ο υπουργός δεν είπε οτι δεν πρόκειται να δοθεί αλλη παράταση της παράτασης και αλλά χρήματα για την ολοκλήρωση του προγράμματος.
    Τι ειναι στραγάλια τα εκατομμύρια;;;
    Μιλαμε για ένα τελειωμένο κράτος.
    Ο απένταντι ναυπηγει ένα σκάφος κλάσης super vita σε 1-2 χρόνια και εμεις θελουμε 20 χρόνια.αξιοι την μοίρας μας είμαστε.

    1. Θα έχουν ξεχάσει και οι εργάτες τι φτιάχνουν.
      Θα τους λες, παιδιά ήρθαν τα λεφτά, πάμε να τελειώσουμε τη Σούπερ Βήτα και θα σε ρωτούν: «Τι είναι η Σούπερ Βήτα?»
      Ε, μα. Ξέρω και γω.

  3. Να ολοκληρωθουν οι εκκρεμεις ναυπηγησεις, και τελος. Ποτε πια ναυπηγηση του ΠΝ σε ελληνικο ναυπηγειο. Αν δεν μπορουν να ειναι ανταγωνιστικα στον ιδιωτικο τομεα, λουκετο.

    1. Συμφωνώ απόλυτα….. Με τις Super Vita μπλέξαμε και δεν έχουμε καμία επιλογή εφόσον θέλουμε να τις παραλάβουμε σε λογικό χρόνο. Αν πάμε πάλι σε δικαστήρια και διαμάχες δε θα τις παραλάβουμε πρακτικά ποτέ….και είναι πλοία σημαντικά όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα.

  4. Τα πρώτα 2-3 χρόνια είχαν φτιαχτεί 3 ΤΠΚ. Μετά προφανώς είχαμε διάφορα παιχνίδια και καθυστέρησαν. Αυτό σημαίνει πως προφανώς μπορούν τεχνικά να τα πάνε μια χαρά και κάτι παραπάνω αλλά κάποιοι δεν θέλουν.
    Τα P3 έφεραν πολύ πίσω το ναυτικό σε επίπεδο εξοπλισμών και φυσικά δεν τα έχουμε ακόμα, πλην ενός που απλώς είναι σε πτητική κατάσταση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *