Στις 6 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί η τελετή απόδοσης, στο Πολεμικό Ναυτικό (ΠΝ), του πρώτου ελικοπτέρου ναυτικής συνεργασίας S-70 Aegean Hawk, η συντήρηση του οποίου υλοποιήθηκε από την εταιρία Aeroservices. Το ελικόπτερο είχε παραδοθεί στην εταιρία στις 25 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της υλοποίησης Διακρατικής Συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ, σχετικής με την εν συνέχεια υποστήριξη των ελικοπτέρων S-70 Aegean Hawk από πιστοποιημένο εγχώριο επισκευαστικό φορέα. Όπως είχε ανακοινώσει, στις 25 Φεβρουαρίου, το ΠΝ η υποστήριξη των ελικοπτέρων θα πραγματοποιείται από την Aeroservices, μέσω πιστώσεων FMS, και παράλληλα με τις δομές υποστήριξης του ΠΝ. Η διαδικασία θα περιλαμβάνει εργασίες επισκευής, επιθεώρησης, συντήρησης και αναβάθμισης. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική εξέλιξη που αφορά στην απρόσκοπτη ενός πολύτιμου οπλικού συστήματος για το ΠΝ.

Comments

  1. Ευτυχώς που η σύμβαση είναι με την Aeroservices γιατί αν ήταν με την ΕΑΒ…………….Α ξέχασα, ίσως η ΕΑΒ να μην έχει χώρο να παρκάρει και τα μέσα του ΠΝ. Συγνώμη ΠΝ ο χώρος είναι κατηλειμένος από την ΠΑ (βλέπε C 130).

    1. Γιατι ως γνωστόν ειναι παρκαρισμενα στα υποστεγα της εαβ τα αεροσκαφη της ΠΑ και δεν εχει χωρο για του ΠΝ.
      Μην αγχωνεστε και για τα δυο προγράμματα. … τωρα που απαξιώθηκε η εαβ θα ερθουν εγχωριοι και διεθνεις εργολαβοι να τα φερου εις περας…..
      Δεν βαριεσαι. Ποιος προσλαμβανει προσωπικο τωρα μωρε. Θα φέρουμε απ εξω

      1. Μια χαρά είναι οι ιδιώτες εργολάβοι όταν κάνουν σωστή δουλειά εντός χρονοδιαγράμματος. Και φυσικά προσλαμβάνουν προσωπικό, μόνο που αυτό δουλεύει.

      2. Μακάρι να έφευγε η ΕΑΒ εντελώς απο τον έλεγχο του κράτους και να έρχονταν οσο το δυνατόν περισσότεροι ιδιώτες στην αγορά της συντήρησης εναέριων μέσων!

      3. ποια ακριβώς τεχνογνωσία (βλεπε εξαγωγες) έχει η ΕΑΒ , ώστε ζητάς απ τους φορολογούμενους να τα σκάσει και να προσλάβουμε βοηθούς, για να την εξασκήσουν και να παράξουν πλούτο στη χώρα?
        Τα χρεη της ΕΑΒ ποιος τα πληρώνει 50 χρόνια ?

        Μην κοροιδευόμαστε, 50 χρονια, για να αλλαζουν λαδια-φίλτρα στα μέσα της ΠΑ και ο μισθός να παίφτει straight throught (που έλεγε και ο μεγας δασκαλος Ζαμπέτας) καλοί ειναι στην ΕΑΒ. Ειχαν 50 χρόνια καιρό, που έβρεχε χρήμα να αποδείξουν την αξία τους, και αυτοί το έκανα βουλκανιζατέρ το μαγαζι.

        Περα απο αυτό , μόνο τα ουζερί της χαλκίδας θα έχουν κέρδος απο άλλους 500 ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟΥΣ και προσεχώς καφενόβιους.

        Και να θες να βρεις 500 άξιους στην Ελλαδα, δεν νομίζω οτι μπορεις, δεδομένου οτι όσοι ειχαν γνώσεις σπουδες εμπειρία στον τομέα είτε δεν ήρθαν ποτέ ελλαδα είτε έφυγαν με τη μεγάλη φυγή της 12ετίας που μας πέρασε.

        Να λέμε και καμιά αλήθεια που και που έτσι ? δεν βλάπτει.

      1. Επείδη ειναι μονο 1 , το μη-αναβαθμισμένο της ενδιάμεσης λύσης που βλέπεις να πετά, ναι ντε, αυτό που το επαναφεραν σε πτήση με τα ίδια συστήματα του 1980, ναι αυτό …..

        Γι αυτό, είτε κόψε τον πλυθηντικό , ή κόψε τις επισκέψεις στα Λιόσα γιατί παλι ξεκίνησαν να δίνουν χαλασμένα.

  2. Χαίρομαι που υπάρχει και άλλη εταιρεία που μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες στα πτητικά μέσα του ΕΣ, αυτό βοηθάει στο να μην είναι εξαρτημένοι όλοι από την ΕΑΒ, ενώ θα βοηθήσει και την Aeroservices να μεγαλώσει και να μπορεί να παράσχει ακόμη καλύτερο και μεγαλύτερο έργο στο μέλλον, και ελπίζω, ελπίζω λέμε, να αποδειχτεί και πολύ ποιοτική και πολύ γρήγορη και πιο οικονομική.

    Και by the way, την θυμάμαι σωστά την εταιρεία? Νομίζω ότι την θυμάμαι από πτητική επίδειξη με ελικόπτερο που είχε κάνει στο Athens Flying Week και μάλιστα μου είχε κάνει πολύ καλή εντύπωση γιατί και ήξερε να πετάει πολύ καλά, και το ότι συμμετείχε ιδιώτης από Ελλάδα που ήταν από μόνο του τιμητικό και ενδιαφέρον.

  3. Το ερώτημα είναι, μετά την ολοκλήρωση των προγραμμάτων, τι θα μείνει στην ΕΑΒ; Ούτε την συντήρηση κάποιων εκ των νέων συστημάτων, υποσυστημάτων και συσκευών, δεν εξασφάλισαν οι αρμόδιοι, ώστε να μην απαιτείται η αποστολή τους στο εξωτερικό.
    Μήπως, αντί να “διασώζει” διαρκώς το κράτος τις προβληματικές εταιρείες του δι’ αυτού του τρόπου, δηλαδή με ανάθεση γενναίων συμβάσεων σε ξένους, είναι πιο παραγωγικό και προτιμότερο να αφιερώνει κάποια χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων για την ανάπτυξη προϊόντων από τις ελληνικές εταιρείες; Εάν η ΕΑΒ, επί παραδείγματι, που “διασώζεται” διαρκώς με Ρ-3, τα F-16V και μεθαύριο F-16 Block 50, δεν έχει στο τέλος να παρουσιάσει και να εμπορευθεί δικό της προϊόν, μοιραίως θα παραμένει με περιορισμένο κύκλο εργασιών και χαρτοφυλάκιο. Με μια φράση, ξοδεύουμε χωρίς να παράγουμε πραγματικά τίποτα.

    Το βασικό ερώτημα λοιπόν, είναι γιατί η κυβέρνηση που εμφανίζεται με ευχέρεια αφιερώσεως δισεκατομμυρίων για εξοπλιστικά, δεν αφιερώνει κάποια πολύ λιγότερα κεφάλαια για την ανάπτυξη εγχωρίως αμυντικών προϊόντων;
    https://doureios.com/exoplismoi-diasozontas-diarkos-tin-amyntiki-viomihania/
    Στα παλαιότερα προγράμματα αναβαθμισης συντήρησης τουλάχιστον στην εταιρια εμενε η τεχνογνωσια. Πλεον και αυτη θα παει οεριπατο με οτι συνεπάγεται αυτο….

    1. Αν και πολύ θα ήθελα, το βλέπω δύσκολο να αναπτυχθεί η ΚΡΑΤΙΚΗ αμυντική βιομηχανία. Ακόμη και αν την αναστήσει κάποιος πρωθυπουργός με αγνές προθέσεις, το πιθανότερο είναι να έρθει κάποιος πιο… Τσοχατζόπουλος στο μέλλον να την γεμίσει πάλι με κομματοδίαιτους τους οποίους θα πληρώνουμε εμείς για να κάνουν συνδικαλσμό.
      Παραδείγματα υπάρχουν πολλά δυστυχώς, με κορυφαίο την Ολυμπιακή. Σκέψου ότι αν είχαμε τώρα τα λεφτά που δώθηκαν μόνο για την «διάσωση» της Ολυμπιακής, θα μπορούσαμε να έχουμε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ άλλη μια μοίρα Ραφάλ και άλλες 4 νεότευκτες φρεγάτες. Άμεσα!

      1. Ενα ενα τα λεφτά που γλυτώσαμε απο το κλείσιμο της ΟΑ δόθηκαν στην ανέγερση νοσοκομείων και σχολείων σύμφωνα με ενα τζίνι.

    2. Εάν το κράτος κάνει αυτό που πρέπει, θα έχει δουλειά η ΕΑΒ.
      Εάν τα παρατήσουν πάλι όλα όπως χρόνια τώρα, δεν θα έχει τόσο απλά.
      Είναι τόσα πολλά που πρέπει να γίνουν. Αρκεί το κράτος να βάλει ένα πρόγραμμα πολυετές επιτέλους. Εν τω μεταξύ είναι και τα F-16 που θα πάρουν σειρά κάποια στιγμή, ενώ αναπτύσσεται και το UAV από την ΕΑΒ. Υπάρχουν και τα Hercules, τα Spartan θέλουν αναβάθμιση κ.λπ.
      Εάν δεν λείψει η χρηματοδότηση, υπάρχουν πάρα πολλές δουλειές για χρόνια.

      1. Ποιος πιστευει στα αληθεια οτι αναπτησει uav η ΕΑΒ οταν δεν προλαβαινουν να κανουν τις συντηρησεις. Η ενημερωση του υπουργου ηταν πως το προγραμμα neuron τελειωσε και πως ηταν προγραμμα επιδειξης τεχνολογιων οι οποιες θα χρησιμοποιηθουν στο fcas. Τωρα ξαφνικα υποτιθεται πως το ανακαλυψε η ΕΑΒ σε καποια αποθηκη και το προχωραει μονη της? Πολυ περιεργο μου φαινεται. Ισως απλα ειδαν πως το να τους παει 1 μεσα 4 εξω δεν περναει οσο παλια και δινονται δουλειες σε εργατικες ελληνικες ιδιοτικες εταιριες, και ειπαν να βγαλουν καμια φωτο διπλα στο Neuron για ξεκαρφωμα.

        1. Άλλο τμήμα συντηρεί τα α/φ και άλλο αναπτύσσει το uav.
          Οι επιδείξεις τεχνολογίας, γι’ αυτό υπάρχουν, για να εφαρμοστούν μετά κάπου.
          Δεν είναι αναγκαίο το uav να είναι επ’ ακριβώς ένα nEUROn.
          Η ΕΑΒ έχει ήδη την βασική τεχνογνωσία ό το ΠΗΓΑΣΟΣ.

        2. Δεν μιλαμε για το Neuron.

          Το σχεδιο υπαρχει, ειναι απο το Πανεπιστημιο Μακεδονιας, βασιζεται σε ιπταμενη πτερυγα για μεγαλυτερη αντωση, και το εχουν δοκιμασει και σε αεροσηραγγα.

          Η Ιντρακομ θα παρεχει το συστημα επικοινωνιων και ελεγχου.

          Η ΕΑΒ ειχε σχεδιασει και ειχε κατασκευασει τα Μη Επανδρωμενα Αεροσκαφη Πηγασος εδω και δεκαετιες, οποτε γνωριζει τη δουλεια. Δεν προκειται για τεχνολογια death star, αλλα για τηλεχειριζομενο RC αεροπλανακι με ανοιγμα φτερων 3-4 μετρων. Μεχρι και ιδιωτες εχουν κατασκευασει τετοια στο γκαραζ τους και τα πετουν συχνα σε αεροπορικα σοου. Μεχρι και αεριωθουμενα τετοια εχουν κατασκευαστει.

          1. Για το οτι η εαβ δεν προλαβαίνει οπως λες δεν φερει κανεις ευθυνη….βρηκεε το Neuron….. και το αναπτύσσει?pravdanet ειδηση να υποθέσω….τεσπα τα πραγματα ειναι απλα η ΕΑΒ εχει πλεον συγκεκριμένο προορισμο….και το ταξιδι εχει ηδη ξεκινησει. . . . Και δεν ειναι για καλο. Βλ c130 με τριπλασιο κοστος

          2. @ S/M

            Σε ποιον απευθυνεται το σχολιο?

            Μα φυσικα εαν η ΕΑΒ εμπλακει σε κατασκευη Μη Επανδρωμενων Αεροσκαφων, θα εχει παρα πολυ δουλεια, ενω εχει επισης, τα προγραμματα εκσυγχρονισμου F-16 μεχρι το 2027, κατασκευαζει κομματια του F-16 για την Lockheed Martin κτλ.

            Το Neuron δεν ειναι της ΕΑΒ, ειναι κυριως Γαλλικη προσπαθεια της Dassault, η ΕΑΒ ειχε μονο μια μικρη συμμετοχη στο προγραμμα.

          3. Η ΕΑΒ ειχε εμπλακεί στην κατασκευή του αποτυχημένου UAV Πήγασος.
            Το Πήγασος ΙΙ που επιχειρεί η ΠΑ σήμερα είναι εξ ολοκλήρου κατασκευή του απαξιομένου ΚΕΑ (κρατικό εργοστάσιο αεροπορίας). Η ΕΑΒ δεν έχει καμμία συμμετοχή στο Πήγασος ΙΙ και υποθέτω καμμία τεχνογνωσία σε UAV .

    3. Αν τα λεφτά που πήρε η ΕΑΒ τόσα χρόνια τα είχε πάρει η Aerostar services (τυχαία λέω το όνομα, εννοώ μια ιδιωτική εταιρεία) τώρα και θα πετούσε και θα είχε γίνει διεθνές επισκευαστικό κέντρο που θα μαλώνανε ποιος θα πρωτοέρθει.

  4. Πολύ καλή είδηση. Επιτέλους μια εναλλακτική λύση σε σχέση με την βραδυπορεία της ΕΑΒ. Στην δεύτερη περίπτωση θα παραδιδόταν το 2023…

  5. Πολύ καλή είδηση. Λογικά ο χρόνος συντήρησης θα μειωθεί από το 2ο και μετά.

    Θυμάστε όταν μεταφερόταν οδικώς το 1ο ελικόπτερο , κάποιοι ….παντογνώστες τι συμπεράσματα έβγαζαν? Κάποιοι έλεγαν οτι για να μην πάει από μόνο του στις εγκαταστάσεις συντήρησης, ήταν άθλια η πτητική του κατάσταση, εγκαταλειμμένο και δύσκολα θα ξαναπέταγε.

    Άλλοι, πιο προχωρημένοι έσχιζαν τα ιμάτιά τους, ότι ήταν κανιβαλισμένο και τα κουφάρι μεταφερόταν για το Θεαθήναι και για μοίρασμα σανού.

    Γιατί ως γνωστό, το ποτήρι πάντα μισοάδειο..

    1. @ Spartan,
      Έτσι ακριβώς. Επέμεναν οτι λείπουν μηχανές και συστήματα και περιφέρουν το κουφάρι.

      Που είσαστε τώρα Κύριοι παντογνώστες?

      Είσαστε γνωστοί και για την γκρίνια σας, σε όλα , αλλά και το πέρα βρέχει όταν δεν σας βγαίνει

    2. Ούτε μια αξιοπρεπή κυβίστηση δεν κάνουν οι ξερόλες.

      Θυμάμαι την εμμονή τους οτι είναι παραμύθι η μεταφορά για συντήρηση.

      Με τους ενοχλείτε, έχουν δουλειά με τις Φρεγάτες τώρα.

      Γεμίζουν τα τσουβάλια με την γκρίνια, γιατί τα αδειάσανε με τα Rafale

  6. Ααααα.Η Ολυμπιακη.Τι υπεροχη ιστορια αυτη η εταιρια.Που by the way πηγε down the drain γιατι καποια κομματα την χρησιμοποιουσαν κατα κορον για να μεταφερουν κομματοσκυλα περα-δωθε στις εκλογες και μετα δεν πληρωναν,εκαναν ταξιδακια για τα κομματικα μελη χωρις φυσικα να πληρωνουν και προσλαμβαναν καθε καρυδιας κομματικο καρυδι φτανοντας στο σημειο η Ολυμπιακη με 40 αεροσκαφη να εχει περισσοτερους εργαζομενους απο την British με 340.

    Απλη ερωτηση.Αν αφεθουν οι εταιριες του δημοσιου να προσλαμβανουν ΜΟΝΕΣ τους με κριτηρια αγορας και αξιας τους εργαζομενους τους,απο τον απλο υπαλληλο εως το management ποσοι απο το management θα επερναν αμεσα ποδι;

    Το management αλλωστε διοριζεται απο τις εκαστοτε κυβερνησεις.Και μεχρι τωρα διαχρονικα ολοι οι αριστοι αποδειχθηκαν αχρηστοι.

    Οποτε η ΕΑΒ και καθε ΕΑΒ μπορει να λειτουργησει καλλιστα εαν ΚΟΠΕΙ η κυβερνητικη/κομματικη σχεση μεταξυ εταιριας και κρατους/κομματος.Αν αφεθουν οι εταιριες να δουλεψουν με απλα ιδιωτικο-οικονομικα κριτηρια χωρις παρεμβασεις απο τις εκαστοτε κυβερνησεις οπως γινεται στις χωρες του εξωτερικου.

    Αλλα ξεχασα.Αυτοι εκει τρωνε βελανιδια.Εμεις εχουμε υπουργο Ζουπερμαν με τουρτα αναλογης διακοσμησης και επιτυχιες απο εκει που περασε αναλογες με το σκηνικο του Βεγγου στο ζαχαροπλαστειο.

    1. @ Q

      Καλά τα λες για το management. Υπάρχει όμως ελπίδα να αφαιθούν οι κρατικές εταιρίες χωρίς την σοφή καθοδήγηση των κομμάτων μας;
      Υπενθυμίζω ότι μέχρι πολύ πρόσφατα, το κόμμα που κέρδιζε τις εκλογές έβαζε προέδρους στις εταιρίες αυτές τους υποψηφίους του που είχαν αποτύχει να εκλεγούν βουλευτές. Αυτό από μόνο του λέει πολλά.

    2. Είμαι σίγουρος ότι αυτά που λές τα λές από καλή πρόθεση και αγάπη για κάτι Ελληνικό και για την Ελλάδα.

      Ωστόσο, επιστημονικά, όλη η παράγραφος που αναφέρεις το κάτωθι, είναι ένα άτοπο, είναι αλληλοαναιρούμενη:

      «Αν αφεθουν οι εταιριες του δημοσιου να προσλαμβανουν ΜΟΝΕΣ τους με κριτηρια αγορας και αξιας τους εργαζομενους τους,απο τον απλο υπαλληλο εως το management ποσοι απο το management θα επερναν αμεσα ποδι;
      Το management αλλωστε διοριζεται απο τις εκαστοτε κυβερνησεις.Και μεχρι τωρα διαχρονικα ολοι οι αριστοι αποδειχθηκαν αχρηστοι.»

      Είναι σαν να λες, αν αφεθεί η γάτα να γαυγίζει, τότε θα γίνει ένας πολύ καλός φύλακας του σπιτιού έναντι πιθανών κλεφτών. Μα είναι γάτα (Δημόσια επιχείρηση), δεν πρόκειται ποτέ να κάνει κάτι άλλο.

      Σε όλες τις εταιρείες το management διορίζεται από τον μέτοχο, είτε είναι ιδιωτικές είτε δημόσιες. Στις δημόσιες ο μέτοχος είναι το Δημόσιο, τι να κάνουμε, να βάλει το κράτος έναν μεγαλοεπιχειρηματία να διαλέξει το management της κρατικής εταιρείας?

      Σε όλες τις Δημόσιες εταιρείες, και καθώς το management ξέρει πως όσο καλή δουλειά και να κάνει, στην επόμενη αλλαγή κυβέρνησης θα αλλάξει, θεωρείς ότι θα προσλάβει με κριτήρια ιδιωτικά ή με άλλα? Πως μπορεί να διαλέξει με κριτήρια ιδιωτικά, αφού εξ ορισμού δεν είναι ιδιωτική?

      Δυστυχώς η LM, η Boeing και οι άλλες που έχουν πετύχει, τρέχουν με ιδιωτικά κριτήρια, γιατί είναι ιδιωτικές. Δεν μπορώ να σκεφτώ πως μια εκ γενετής γάτα θα την μάθεις να γαυγίζει. Πιθανόν να είναι εφικτό, αλλά πολύ δύσκολο και με πιο μικρές πιθανότητες επιτυχίας από το να αρχίσεις να τα δίνεις στον ιδιωτικό τομέα με τρόπο που να υπάρχει ανταγωνισμός και συνεχής επιτήρηση τιμών, χρόνων, ποιότητας. Γιατί ακόμη και αν καταφέρεις για 10 χρόνια να την τρέχεις ιδιωτικά, μπορείς στον 11ο αυτό να αλλάξει. Μια φορά να αλλάξει, μετά είναι δύσκολο να ξαναγυρίσεις το παιχνίδι.

      1. Απλά να προσθέσω ακόμη ότι έως τώρα στην Ελλάδα, όλες οι κυβερνήσεις διόριζαν προέδρους και συμβούλους των κρατικών εταιριών τους αποτυχώντες να εκλεγούν υποψήφιους βουλευτές του κόμματος.
        Και είδαμε όλοι πόσο «επιτυχημένο» ήταν το μοντέλο του κομματικού βολέματος για την Ελλάδα.

  7. Νόμιζω ότι είναι από τις λίγες φορές που με λύπη επιβεβαιώνομαι. Κάποτε είχα πει ότι τα Ρομέο θα έπρεπε να τα είχαμε πάρει πάμφθηνα, καθώς αφορούσαν τα Ρομέο που είχαν παραγγελθεί από το ΠΝ των ΗΠΑ για τις LCS, και καθώς η παραλαβή αυτών πάγωσε, ενώ τα ελικόπτερα συνεχίζουν να κατασκευάζονται, είχαν βρεθεί οι ΗΠΑ να παραλαμβάνουν καμιά 30αριά ελικόπτερα τώρα, ενώ θα τα χρειαστούν σε 3-5 χρόνια.

    Έτσι ξένη αρθρογραφία έλεγε ότι τα πουλάνε με μεγάλη έκπτωση (στα 2/3 της κανονικής τιμής) και ετοιμοπαράδοτα. Εμάς δεν μας χαλούσε φυσικά να τα πάρουμε άμεσα και φτηνά. Το πρόβλημα είναι ότι οι διάφορες φυλλάδες πανηγύρισαν ότι τα 4 πρώτα τα πήραμε με έκπτωση 25% (σε σύγκριση με ποια τιμή?) και τα 3 επόμενα ότι τα πήραμε με μικρή έκπτωση, καθώς το ΠΝ των ΗΠΑ μας έκανε την μεγάλη χάρη να μας δώσει άμεσα κάποια που ήταν να παραλάβει αυτό, και αυτό θα παραλάβει μετά από χρόνια τα δικά μας όταν θα κατασκευαστούν.

    Σιγά την μεγάλη χάρη (εμείς τους την κάναμε) και λόγω της οποία στο τέλος δεν πήραμε και μεγάλη έκπτωση. Τι λέτε???

    Τέλος πάντων, διάβασα το άρθρο σε άλλο σαιτ και συγχίστηκα, μας περνάνε όλους για πρόβατα…

      1. Τα γραφει το defence point

        Για τα πρώτα 4 μάλλον το ξεχάσανε αλλα μετά από το κράξιμο που φάγανε μάλλον τα προσθέσανε

        Ελπίζω!!

        Για αυτό ρικτε τους κράξιμο στα στραβά μπας και ξεστραβωθούνε!!

  8. @Q και @agnostosependytis
    Και οι δυο είστε σωστοί ,και οι δυο λογικοί.
    Μολις δυστυχως αρχίζεις και ανεβαίνεις την πυραμίδα εξουσίας και αποφάσεων καταλήγεις στο ίδιο ανίκανο και οπορτουνιστικό πολιτικό σύστημα το οποίο φυσικά για να μπορεί να συνεχίσει να κλέβει και να υπαρχει πρώτα αυτό ,δεν φτιάχνει τίποτα σωστά.
    Η τελευταία μου ελπίδα ήταν στα χρόνια του μνημονίου να τους άλλαζαν τα φώτα οι ξένοι ,αλλά δυστυχως αυτοί αποδείχτηκαν πιο αρπακτικά από τους δικούς μας ,αλλά και όσοι δεν ήταν τους μεταλαμπαδευσαν την τεχνογνωσία οι δικοί μας.
    Η ελπίδα πλέον βρίσκεται ξεκάθαρα σε ανώτερη δύναμη μέρες πουναι…
    Με εκτίμηση.

  9. Εδώ να θυμηθούμε να δώσουμε τα εύσημα στο προσωπικό του Τεχνικού Σώματος(που είχα την τιμή να υπηρετήσω πριν χρόνια ως έφεδρος Λοχίας), όπου περιοδικές επιθεωρήσεις(όπως αυτή των S70) εκτελούνται στα δικά του μέσα εδώ και 50 χρόνια. Μάλιστα σε ορισμένα μέσα, γίνεται και εργοστασιακή συντήρηση. Πόσο εύκολο θα ήταν αν ο ΣΞ είχε πάρει και αυτός Blackhawck και όχι NH-90, θα μπορούσαν να γινόταν αυτές οι συντηρήσεις στις μονάδες του.

  10. Η ΕΑΒ ουδέποτε ασχολήθηκε με το πρόγραμμα Πήγασος της ΠΑ, το οποίο είναι έργο του ΚΕΑ και του προσωπικού της ΠΑ, από τον σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση.

  11. @agnostosependytis,ενοχλητικό κουνούπι,Fylax1970

    Αγαπητοι φιλοι κοιταξτε.Βασικα αυτο που λεει ο επενδυτης εχει δικιο.Υπαρχουν ομως παμπολλα παραδειγματα εταιριων του εξωτερικου που ειναι ειτε πληρως δημοσιες η που το δημοσιο κατεχει το πλειοψηφικο πακετο μετοχων και λειτουργουν με τον τροπο που αναφερω εχοντας πολυ καλα αποτελεσματα.

    Η διαφορα και πολυ βασικη ειναι μια.Εκει υπαρχει το λεγομενο accountability.Πολυ σοβαρος ορος που στην Ελλαδα απλουστατα δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ.Τοσο στον δημοσιο οσο και στον ιδιωτικο τομεα.

    Θα σας κανω ενα απλο και προσφατο παραδειγμα.

    Υποθεση Πειραιως και επιτροπης για COVID.Πειτε μου ΜΙΑ χωρα(Ευρωπη,Αμερικη) που η κυβερνηση θα περνουσε νομοθετημα που απαλασει τον εαυτο της ΚΑΙ τους συνεργατες της απο την οποιαδηποτε νομικη ερευνα in advance και στην οποια δεν θα καιγοταν το συμπαν την επομενη ημερα.ΜΙΑ!!!

    Αυτο ειναι ενα πολυ δυνατο δειγμα του πως γινονται τα πραγματα σε χωρες μπανανιες.Οχι σε χωρες του Δυτικου κοσμου.Οποτε μεσα σε ενα τετοιο κλιμα ειναι φυσικο να μην μπορει οχι η γατα να μαθει να γαυγιζει αλλα ουτε να βγαζει νυχια και να κυνηγα ποντικια.

    Στην Γαλλια αν ειχε γινει κατι τετοιο θα ειχε γκρεμιστει ο πυργος του Eiffel.Στην Γερμανια ειδατε τι εγινε με το σκανδαλο που βγηκε με τις μασκες.Στην Αγγλια εχουν παραιτηθει υπουργοι για θεματα που εδω θα προκαλουσαν γελιο(υπουργος παραιτηθηκε επειδη ειχε παρει σε ταξιδι την γατουλα της επειδη δεν ειχε καπου να την αφησει και χρεωσε στα κρατικα εξοδα δυο γατοτοτροφες.Οταν αποκαλυφθηκε,στην φιλοζωικη Αγγλια ειχε γινει ΧΑΜΟΣ.)

    Οποτε αγαπητοι φιλοι δεν φταιει καμμια εταιρια.Πανω απο ολα φταιει μια Ελληνικη κοινωνια η οποια εχει εθιστει στο να λειτουργει σε αυτον τον τροπο.Με αυτα τα δεδομενα ειτε ιδιωτικη ειτε κρατικη ειναι η επιχειρηση,απο την στιγμη που θα δουλευει με το δημοσιο το σκανδαλο και η κατασπαταληση ειναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ.

    Υ.ΓΚουνουπι οταν θα γραφεις λογικα πραγματα θα υποστηριζω ΣΥΝΕΧΩΣ τις θεσεις σου.Οταν ομως γραφεις κομματικα θα ειμαι ΑΠΕΝΑΝΤΙ σου οπως και σε οποιον φοραει κορνιζα.

    1. Αμήν μέρες που είναι… στο ΗΒ οι άριστοι (αριστοκρατία) οφείλει να καταθέση το χρέος μέσω της θητείας, κατά προτίμηση σε εμπόλεμη ζώνη για να έχει μετά τα εχέγγυα να ηγηθεί. Παρόμοια και σε χώρες όπως η Ελβετία, όπου ο πολίτης-οπλίτης αναγνωρίζεται ως θεσμός και αξία. Εν Ελλάδι, το μεγαλύτερο βύσμα είναι οι(η) πολιτικοί(η). Σταματάω εδώ την ‘γκρίνια΄για το ότι θεωρείται θεσμός το πόθεν έσχες αλλά όχι το πόθεν υπηρέτησες…απο εκεί ξεκινάει και συνεχίζει με τη λεγόμενη προστασία όπου ένστολοι χρησιμοποιούνται ως υπηρέτες και απο ένστολους ‘πασάδες’ σε αστυνομία, ΕΔ, κοκ. Ως προς το νόμο, υπάρχουν οι πολίτες και οι έχων το ακαταδίωκτο, εκτός αν θεσμικά οι αναλαμβάνωντες την ‘πολιτική ευθύνη’ (σαρκασμός) εδεήση να επιλέξει με μη-κομματικά κριτήρια…

  12. …η υποστήριξη των ελικοπτέρων θα πραγματοποιείται από την Aeroservices, μέσω πιστώσεων FMS…
    Καλώς τις LCS με 20 κελιά. Μας ταΐζουν, μας ποτίζουν, εμείς δεν έχουμε πρόσωπο στην Ελληνική αγορά γιατί από τους Έλληνες τα θέλουμε όλα τζάμπα και τους φεσώνουμε, άρα…

    Εκτός εάν η LM έχει καταλάβει τι «πατάτα» άναυτο σκαρί (συστήματα η εταιρεία έχει κορυφαία) φτιάξαν με τους Ιταλούς που μπλέξανε και θέλει να αμβλύνει τις εντυπώσεις.

    Με FMS συντήρηση. Τι να πεις. Ανατέθηκε δουλειά σε Ελληνική εταιρεία μέσω ΗΠΑ. Εμείς δεν μπορούσαμε από μόνοι μας. Πάμε από Βόλο στην Θεσσαλονίκη μέσω Πρέβεζας.

    Καλά έλεγε ο Χάρυ Κλην, ¨Η Ελλάδα είναι η χώρα των 2 ταχυτήτων. Νεκράς και όπισθεν».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *