Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις και συγκεκριμένα το Τουρκικό Ναυτικό παρέλαβαν πέντε (5) UAV τύπου Bayraktar ΤΒ2. Με την παράδοση των πέντε (5) Bayraktar TB2, οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας έχουν παραλάβει συνολικά 63 από τα 76 υπό παράδοση Bayraktar TB2/TB2S. Από τα 63 συστήματα ο Τουρκικός Στρατός έχει παραλάβει 34, το Τουρκικό Ναυτικό έχει παραλάβει πέντε (5), η Αστυνομία έχει παραλάβει έξι (6), ενώ 18 έχει παραλάβει η Χωροφυλακή.

Comments

  1. Καλώς τα παιδιά. Άντε να δούμε, θα καταρρίψουμε κανένα ή θα τα αφήσουμε να κάνουν εικονικούς βομβαρδισμούς και να καταγράφουν τα πάντα ανενόχλητα.

  2. Πόσο διαφορετικό είναι το δικό μας ΠΗΓΑΣΟΣ σε επιδόσεις σε σχέση με αυτό που θα μπορούσαμε να «γεμίσουμε» όλους τους κλάδους και συνεχώς να βελτιώνονταν και να ενσωματώνονταν νεώτερες ελληνικές τεχνολογίες?

  3. Κάτι δεν μου κολλάει.
    Μέχρι τώρα ξέραμε ότι οι γείτονες είχαν παραλάβει 20 Bayraktar ΤΒ2 οπλισμένα και 23 αναγνωριστικά.
    Δηλαδή, ότι ο Τουρκικός Στρατός έχει παραλάβει 43 συνολικά και όχι 34.
    Αυτά τι είναι? οπλισμένα ή αναγνωριστικά?

    1. Το συμβόλαιο αφορά σε 76 Bayraktar για τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα Σώματα Ασφαλείας. Τα 5 του Ναυτικού δεν γνωρίζουμε αν μπορούν να φέρουν οπλισμό, αλλά είναι πολύ πιθανό. Οι αριθμοί που δίδονται στην ανάρτηση είναι οι ακριβείς, όπως προκύπτει από τις κατά καιρούς ανακοινώσεις της Προεδρίας Αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας (SSB).

  4. Τα Ελληνικά Πήγασος ΙΙ, έχουν αυτονομία μόλις 8-10 ώρες, top speed 210 χλμ./ώρα, cruise speed 120 χλμ./ώρα και οροφή πτήσης 18 χιλ. πόδια. Τα Bayraktar έχουν μέγιστη ταχύτητα 222 χλμ. / Ώρα, cruise speed 129,64 χλμ. / ώρα), οροφή πτήσης 27.000 πόδια και αυτονομία 24 ώρες.
    Αξίζει να σημειωθεί ότι το Πήγασος ΙΙ, έχει αυτές τις δυνατότητες, έχοντας σταματήσει η ανάπτυξή του πάνω από 10 χρόνια!
    Υπάρχει ήδη από το 1996 το παγωμένο πρόγραμμα ΤΕΛΑΜΩΝ σε συνεργασία με την Northorp! για όχημα με ταχύτητα 924 χλμ/ώρα, αυτονομία 740 χλμ. και ύψος 30 χιλ. πόδια, προϋπολογισμού όχι πάνω από 300 εκ, ενώ υπάρχει και η τεχνογνωσία πλέον στην Ελλάδα για υπερσύγχρονο μη επανδρωμένο ιπτάμενο όχημα από τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα του nEuron και εξοπλισμό.

  5. Ακριβώς και σε αυτό το σκεπτικό είναι το σχόλιο μου. ότι ο ΠΗΓΑΣΟΣ έχει ακόμα και τώρα αξιοπρεπείς επιδόσεις που πάντα συγκρίνονται με το τι αποστολή έχει να εκτελέσει και έναντι ποιου πόσο μάλλον αν είχε προχωρήσει η μαζική του παραγωγή και με λίγα λεφτά το τι θα είχαμε τώρα όπως έναν ΠΗΓΑΣΟ ΙΙΙ/ΙV ή για να κάνουμε και λίγο πλάκα έναν ΥΠΕΡΠΗΓΑΣΟ. Όταν ιδιωτικές και ιδρύματα μπορούν να δημιουργήσουν HCUAV RX-1 ή HCUAV RX-3 τότε με λίγη χρηματοδότηση ας σκεφτούμε τι μπορεί να κάνουμε.

  6. Όντως, αν δεν είχε παγώσει η εξέλιξη του ΠΗΓΑΣΟΣ, τώρα θα είχαμε ένα αερόχημα με τις παραπάνω προδιαγραφές του προγράμματος ΤΕΛΑΜΩΝ και σχεδίασης stealth (κάτι σαν nEuron).
    Κατάλαβα τι εννοούσες, γι’ αυτό και έκανα τη σχετική αναφορά.
    Το επίσης αξιοσημείωτο είναι ότι δεν έχουμε καν ucav. Απαράδεκτο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *