Το ΑΦΝΣ P-3B Orion «744» (αεροσκάφος ενδιάμεσης λύσης), το πρώτο από
τα αεροσκάφη του προγράμματος αναβάθμισης μέσης ζωής (ΜLU), που
παραδόθηκε τον περασμένο Μάϊο στο Πολεμικό Ναυτικό, πέταξε την Τρίτη
28 Απριλίου από την Ελευσίνα στην Κύπρο στο πλαίσιο συμμετοχής του ΠΝ
στην Νατοϊκή Επιχείρηση «Sea Guardian».

Στο συγκεκριμένο αεροσκάφος και το σημαντικό του ρόλο στην ενίσχυση της αποτρεπτικής δύναμης της χώρας, έγιναν αναφορές με θετικά σχόλια.
Ο Πρέσβης των ΗΠΑ κ. Geoffrey Pyatt δημοσίευσε σχετική ανάρτηση στο
λογαριασμό του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ο Αντιπρόεδρος της
Lockheed Martin κ. Ντένης Πλέσσας μετέφερε τις ευχαριστίες του προς τις
ομάδες της ΕΑΒ και της Lockheed Martin, που εργάζονται στο εν εξελίξει
πρόγραμμα.

Παράλληλα, όσον αφορά στα χρονοδιαγράμματα και την υποστήριξη των
γραμμών παραγωγής του C-130J της Lockheed Martin, έγινε ιδιαίτερη
αναφορά από εκπρόσωπο της LM, ο οποίος εξήρε τις προσπάθειες του
προσωπικού της ΕΑΒ – των μηχανικών, των τεχνικών και γενικά όλων όσων
υποστηρίζουν το κατασκευαστικό αυτό πρόγραμμα. Χαρακτηριστικά αναφέρει

«…with the circumstances I am delighted [personally] that HAI is still striving to make the commitments for deliveries to protect your delivery and revenue and also to protect the Production Lines in both Marietta and Meridian…».

Στις δύσκολες για όλες τις επιχειρήσεις συνθήκες αυτής της περιόδου, η
παραγωγική δραστηριότητα της ΕΑΒ παραμένει ενεργή, με στόχο να
ανταποκριθεί στις συμβατικές της υποχρεώσεις απέναντι στους πελάτες της.

Και το πραγματοποιεί χάρις στις άοκνες προσπάθειες των εργαζομένων
της, χωρίς τη συμβολή των οποίων τίποτα από όλα αυτά δεν θα
μπορούσε να επιτευχθεί.

Comments

  1. Λυπουμαι, αλλα η πραγματικοτητα ειναι πολυ διαφορετικη.

    https://www.defence-point.gr/news/ypoik-vs-eav-nea-omireia-gia-tin-ethniki-amyna-kai-ochi-mono-eleos

    Η ΕΑΒ πρεπει να κλεισει, και να μετατραπει σε εργοστασιο βασης της Πολεμικης Αεροποριας.
    Εναλλακτικα, να δοθει η διαχειριση και ενα πακετο μετοχων πχ στη Lockheed (αλλωστε αυτη εστησε την εταιρεια το 1975) με εν λευκω εξουσια να κανει ο,τι χρειαζεται.
    Προκειται για μια ακρως αντιπαραγωγικη και ζημιογόνο επιχειρηση που εχει κοστισει δισσεκατομμυρια στο Κρατος.

    Την ιδια ωρα που η ΕΑΒ «αγωνιζεται να τηρησει τις δεσμευσεις προς την Λοκχηντ» (και λογικο, αφου προβλεπονται βαρβάτες ποινικες ρητρες), συσσωρευονται στα υποστεγα της πληθος ασυντηρητων αεροσκαφων της Πολεμικης Αεροποριας. Ιδιαιτερα η μη εγκαιρη συντηρηση των Canadair ειναι απολυτως απαραδεκτη, εν οψει του καλοκαιριου.

    1. Δεν ξέρω αν γίνεται αντιληπτό αλλά οι δεσμεύσεις στην Lockheed είναι και τα προγράμματα f-16 viper και p3. Δεν ξέρω αν διάβασες φίλτατε το άρθρο που παρέθεσες. Τι ακριβώς σου φάνηκε άδικο? Σου φάνηκε κακό που αντιδρούν οι εργαζόμενοι σε μια ΑΚΟΜΗ μείωση του μισθού τους? Περιμένεις δηλαδή από άνθρωπο ο οποίος θα φτάσει να αμοίβεται με 680€ ( 14 μισθούς αφού θέλετε να συγκρίνεται με τον ιδιωτικό τομεΑ) να εργάζεται σε αεροπορικό υλικό με ότι επικίνδυνο κ ανθυγιεινό έχει αυτό? Περιμένεις να σφραγίζει για το αξιοπλοο αυτού και να αναλαμβάνει αυτή την ευθύνη? Εγώ αυτή την στιγμή έχω φίλους στον τομέα της εστίασης ( προ covid) που ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ με αυτά τα χρήματα. Νομίζω καταλαβαινεις την αδικία τουλάχιστον

      1. Τέλος του 2018, η εταιρεία ειχε 1.400 άτομα και η ετήσια μισθοδοσία 42 εκατ, που δίνουν ετήσιο μέσο κόστος ανά άτομο 30 χιλ.

        Φαντάσου μια εταιρεία Χ που δίνει 4 χιλιάρικα το μήνα στο προσωπικό της, με την πάροδο των ετών σιγά σιγά να χρεωκοπεί, γιατί παίρνει συνέχεια έργα, αναλώνει τις αμοιβές για αυτά και δεν παραδίδει. Καθώς χρεωκοπεί έχει κόψει ήδη τους μισθούς στα 2,5 χιλιάρικα, αλλά πάλι αντί να προσπαθήσυν όλοι να παράγουν, πάλι καθυστερήσεις κτλ, με συνέπεια να είναι η εταιρεία πλέον ήδη χρεωκοπημένη, χωρίς φράγκο, να χρωστάει της Μιχαλούς, και να έχει καταναλώσει και τις προκαταβολές που πήρε για τα έργα.

        Η εταιρεία σε μια απέλπιδα προσπάθεια, μπας και ζήσει τους ζητάει μια τελευταία προσπάθεια μπας και ζήσει, μιας και όλοι έπεσαν να την βοηθησουν δίνοντάς της ένα σωρό έργα. Και λέει α) δώστε τα όλα να παράγουμε καλά και γρήγορα, ώστε να πάρουμε τα επόμενα έργα και πληρωμές (γιατι για τα τωρινά αυτά ήδη αναλώθηκαν) και κάντε ένα σκόντο στην αμοιβή 10%, να πέσουν στα 2.200 ανά μήνα. Ναι είναι άδικο, αλλά α) παράγουν αργά και β) ακόμη και αν παράγουν γρήγορα, αυτή την υποχώρηση πρέπει να κάνουν σήμερα, για να ζήσει η εταιρεία και να μην γίνει και για αυτούς το 2.200 μηδέν.

        Η απάντηση, απεργία. Ναι είναι αδικία να πέσουν οι μισθοί τους, όπως και αυτού που αναφέρεις στην εστίαση με 680, αλλά είναι καλύτεροι από αυτού με τα 680, και όταν παν καλύτερα (με την δική τους δουλειά) θα μπορούν να τα ξαναπάρουν πίσω.

        Έστω οι 400 είναι στα γραφεία, άντε βάλε άλλους 200 σε διάφορες άλλες ειδικότητες, μένουν 800 άτομα. Και πες ακόμη, ότι έχουν και άλλες δραστηριότητες, παραγωγή κομματιών, service μηχανών κτλ, βάλε 400 άτομα εκεί, μένουν 400 για τα αεροπλάνα. Ακόμη και 20 αεροπλάνα να είχαν μέσα (που δεν έχουν) θα πει ότι θα υπήρχαν γύρω γύρω από κάθε αεροσκάφος, 20 άτομα, που θα δουλεύανε επί 8ώρου βάσεως πάνω του συνεχώς (δεν θα χωρούσαν βασικά αλλά λέμε τώρα).

        Κάπου διάβασα ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν πολλούς τεχνίτες αεροσκαφών. Το δέχομαι, ας πάρουν, αλλά πρώτα να μας πουν στην Ελληνική Αεροδιαστημική Βιομηχανία, αυτή την στιγμή πόσοι τεχνίτες αεροσκαφών υπάρχουν, και τι είναι όλοι οι υπόλοιποι. Και αν χρειαζόταν τεχνίτες αλλά έπαιρναν κάτι άλλο, γιατί δεν απεργούσαν τότε για τις λάθος προσλήψεις (αν ποτέ έγινε έτσι?)

        Αυτή την στιγμή όλη η κατάσταση είναι σε αδιέξοο, στο οποίο μπορεί να μην φταίει κανείς και να οφείλεται σε προβλήματα προ δεκαετιών, αλλά αν δεν κάνουν όλοι θυσίες να βάλουν πλάτη να ξανασηκωθεί η εταιρεία, τετέλεσθαι.

        1. Από θεωρία βλέπω μπόλικη. Από στοιχεία μηδέν. Σε προκαλώ να μου στείλεις mail και θα λάβεις τουλάχιστον 40 αποδεικτικά μισθοδοσίας με τα ποσά που αναφέρω. Πάμε παραπέρα . Σε άλλη σου απαντηση λες ότι έχει δύο προμηθευτές. Δεν έχει δύο φίλε μου. Τα έχουμε αναλύσει πάλι. Ξεχνάς η μάλλον θες να ξεχνάς κ εσύ κ οι υπόλοιποι η ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΥΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΕΙ ΤΟ 20% ΤΟΥ ΜΠΑΤΖΕΤ ΚΑΘΕ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΕΡΔΟΥ ΝΑ ΕΊΝΑΙ 3-4% ΑΡΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΒΑΖΕ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΕΑΒ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΖΕΚΤ 15%. ΑΥΤΟ ΦΕΤΟΣ ΚΡΙΘΗΚΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ. δλΔΕΝ ΣΥΜΦΈΡΕΙ ΜΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ. Αναφέρετε να περάσουν τα υπόστεγα συντήρησης στην Π.Α . ΕΚΕΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?? Δεν θα έχει κόστος η συντήρηση των αεροσκαφών? Η Lockheed δεν θέλει να αναλάβει τίποτα. ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΕ ΓΙΑΤΙ. ΑΦΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΊΑ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΚΝ Η ΕΚΆΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΠΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΗΚΕΙ Η ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ Η ΕΑΒ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΕ Η ΔΕΚΟ. ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Η Lockheed ήθελε να χρηματοδοτήσει την ΕΑΒ αλλά δεν της επιτράπηκε χάρη ΚΑΙ σε ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ? Η Lockheed σε δύο σημερινά άρθρα αναφέρει τα καλύτερα για το εργατικό δυναμικό. Τι ξέρουν αυτοί… Το ότι ήθελαν να αναλάβουν να δώσουν χρήματα στις εργαζόμενους σαν μπόνους αλλά δεν ήθελε η διοίκηση το ξέρεις? Ούτε αυτό να υποθέσω. Για την υπόθεση του εργολάβου της onnex με την περίπτωση που είχε πάρει μεγαλύτερΑ πόσα από ότι έπρεπε είδες να ασχολείται ο κανένας? Μάντεψε ποιου κόμματος κολλητός είναι. Δεν μπήκε μέσα η ΕΑΒ εκεί? Αλλά ξεχάστηκαν να γίνουν μηνύσεις. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ Lockheed όπως καταλαβαίνεις έχει βαρύτητα μάντεψε τι είχε δείξει έρευνα της ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΑΒ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Μ Α Ν Α Τ Ζ Μ Ε Ν Τ. Αυτό έπρεπε να διορθώσει το κράτος χρόνια τώρα. Δεν είδα κανέναν να αναλαμβάνει την ευθύνη και τις συνέπειες μετά το πέρας της θητείας του. Ούτε είδα το κράτος να τον κυνηγα φυσικά. Για να μην πούμε ότι συζητάμε τόσα πράγματα αλλα μάλλον θα σε κ α νοσοκομεία να σου φέρνουν κερδος. Αυτά έλεγαν κάποιοι πριν covid. Τώρα? Τα ίδια θα συμβούν και στην άμυνα μας . Αν έχεις όμως την καλοσύνη μπορείς να αναφερεις με το τι ασχολείσαι γιατί από γνώσεις αεροπορικής βιομηχανίας δεν ξέρω διακρινω κάποιες αστοχίες στην σκέψη σου. Μόνο λεφτααααα

          1. Νομίζω ότι μπερδεύεσαι,

            1. δεν αμφισβητεί κανείς τα μισθολογικά που αναφερεις για εσένα και για αυτό λέω ότι μπερδεύεσαι γιατί εμεις μιλάμε για αεροπλάνα, πόσο κοστίσανε και πότε θα τα πάρουμε

            2. Εσύ μιλάς για μισθοδοσία (για αποσπασματικό άτομο και όχι για σύνολο εταρείας).

            3. Εγώ ξαναμιλάω για αεροπλάνα και πότε θα τα πάρουμε.

            Εγώ δεν μιλάω για λεφτά αλλά για αεροπλάνα, μιλάω για το πότε θα τα πάρουμε. Η συζήτηση για τα λεφτά άνοιξε από άλλον, οι προτεραιότητες του λαού είναι ότι πλήρωσε και παράγγειλε αεροπλάνα και τα περιμένει kαι η συζήτηση ήταν για την ημερομηνία παραλαβής και τις ικανότητές τους (πουθενά λεφτά). Η συζήτηση για λεφτά άνοιξε από άλλον, αν ψάξεις τα σχόλια εδώ, δεν ποιος έβαλε το πρώτο σχόλιο για τα λεφτά και την μισθοδοσία. Άρα το μόνο λεφτά λεφτά, είναι προτεραιότητα όποιου ξεκίνησε την συζήτηση για λεφτά λεφτά, και σίγουρα όχι δική μου, δική μου είναι ημερομηνία παραλαβής και ικανότητες (αφού έτσι και αλλιώς τα λεφτά πληρώθηκαν ήδη όλα)

        2. Επίσης επειδή αναφέρεις για δύο προμηθευτές. https://www.google.com/amp/s/www.onalert.gr/eksoplismoi/elikoptero-super-puma-ispania-episkevi/98692/amp/ ΑΥΤΑ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΛΈΓΟΝΤΑΙ. ΝΑ ΔΩ cl να πηγαίνει έξω για συντήρηση και να κλαίω από τα γέλια με τα κλάματα των ξένων συναδέλφων. Αναρωτιέμαι έχεις δει ποτέ αεροσκάφος η ελικόπτερο όταν φεύγει για συντήρηση από την μοίρα? Έχεις πετάξει ποτέ με κάποιο μέσο μετά την συντήρηση? Νομίζεις ότι η ΕΑΒ χρεώνει όλες τις επισκευές? Πάρε ένα δείγμα τι συνέβη με το puma . Και να έχεις υπόψιν σου ότι αυτό θα συμβεί με πολλά πτητικά μέσα . ΥΓ και μάλλον τελευταίο ποστ … Τα χρήματα που ανέφερα είναι για τους Τ.Ε . Υπάρχουν συνάδελφοι τεχνικοί Δ.Ε. οι οποίοι πλέον θα κλείσουν να εργάζονται με 580-600….. ΕΝΙΑΊΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΒΛΕΠΕΙς. ΜΗΠΩς ΕΙΝΑΙ Κ ΑΥΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ? καλή συνέχεια

        3. Από ότι είδα ομως κανένα σχόλιο για τους αριθμούς από που προκύπτουν . Για το 15% που βάζει μέσα το δημόσιο την ΕΑΒ. Κανένα σχόλιο για το τι θα επακολουθήσει αν φεύγουν αεροπλάνα στο εξωτερικό για αναβάθμιση συντήρηση. Βλ link για σούπερ puma. Θα γελάσει το παρδαλός κατσίκι και θα κυλάει η Π.Α . Αεροπλανα θέλετε και θέλω εννοείται. Αλλά…. Πως η Lockheed δίνει συγχαρητήρια γιατί παίρνει τα αεροπλάνα της ενώ το ελληνικό δημόσιο δεν τα παίρνει ( και καλά) .? Τις πάει αραγες? Καλή συνεχεια

      2. Ο ι ζημιες της ΕΑΒ

        https://www.kathimerini.gr/999695/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/oi-sysswreymenes-zhmies-ths-eav-f8anoyn-to-15-dis

        Αφου λοιπον η λειτουργια της ΕΑΒ ως εχει ζημιωνει και το Δημοσιο και τους εργαζομενους, ιδου λυσεις:

        1. Η ΕΑΒ κλεινει, το προγραμμα των F-16 και των ΑΦΝΣ μεταφερεται εξ ολοκληρου στη Λοκχηντ, και η συντηρηση των αεροσκαφων σε καποιο εργοστασιο βασης της ΠΑ που θα ιδρυθει προς τουτο. ΟΙ εργαζομενοι αναζητουν εργασια σε διωτικες αεροπορικες εταιρειες οπως η Aegean, η οποια αναμφιβολα χρειαζεται εξειδικευμενους τεχνικους, και τους πληρωνει αναλογως.

        2. Η Λοκχηντ αναλαμβανει την ΕΑΒ, (αλλωστε αυτη την εστησε), και καθαριζει εκεινη την κόπρο του Αυγείου.

        Το σιγουρο ειναι οτι η κατασταση αυτη δεν μπορει να συνεχιστει. Το Κρατος ειναι κακος επιχειρηματίας, ακομα χειροτερος οπλοβιομήχανος, και αυτο ισχυει και στην αεροδιαστημικη. Δεν το εχει, δεν τον κατεχει το αθλημα, πώς να το κανουμε δηλαδη. Το καρκινωμα που λεγεται ΕΑΒ πρεπει να αφαιρεθει εδω και τωρα. Και το ιδιο ισχυει για ΕΛΒΟ και ΕΑΣ.

      3. @ S/M

        Χρεοκοπημένη εταιρία είναι πρακτικά. Δεν έχει σημασία πως χρεοκόπησε. Αν οι αμοιβές δεν είναι καλές μπορούν να ψάξουν εργασία σε άλλες εταιρίες που δεν είναι χρεοκοπημένες και έχουν να δώσουν. Βασικά δεν ζητάνε απ την εταιρία, απ το δημόσιο ζητάνε. Απ το δημόσιο όμως ζητάνε κι άλλοι. Άνεργοι, άνθρωποι με παιδιά, κλπ κλπ.

        Δεν είναι θέμα δικαιοσύνης. Κι οι άνεργοι άδικο είναι που δεν έχουν δουλειά αλλά αμφιβάλλω αν θα υπάρξει ένας στους 1000 ΕΑΒίτες να δώσει την θέση του σε κάποιον άνεργο έστω και για 6 μήνες.

        Αλλά γέρικο σκυλί δεν μαθαίνει νέα κόλπα. Αυτό ξέρουν αυτό κάνουν.

    2. Η ΕΑΒ κανονικά θα έπρεπε να πουληθεί η να κλείσει μέχρι τώρα με τα χρέη της μας έχει στοιχίσει μία μοίρα μαχητικών αεροσκαφών και χρόνια ταλαιπωρίας… αντίστοιχο με τα ναυπηγεία και τα γυμνάσια που κάνουν στο ΠΝ.
      Το δημόσιο με την υπάρχουσα νοοτροπία είναι ανίκανο να διαχειριστεί οτιδήποτε…

      1. Γεια στο στομα σου φίλε.
        Το καλυτερο ειναι να συρρικνωθει σε ενα εργοστασιο βασης της ΠΑ, που θα αχολειται μονο με τη συντηρηση των αεροσκαφων της, κρατωντας μονο τους ικανους τεχνικους και απολυοντας ολους τους αλλους. Το προγραμμα αναβαθμισης των F-16 να μεταφερθει ως εξ ολκληρου στη Λοκχηντ, με ανταλλαγμα καποια εκπτωση. Το Κρατος γλιτωνει τεραστια ποσα, και η Αεροπορια παραλαμβανει ολα τα F-16V σε 3 χρονια το πολυ.

  2. Ποιές εργασίες? Πρέπει να μην έχει ξαναγίνει στα παγκόσμια χρονικά. Να έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή του προγράμματος και το πρώτο αεροσκάφος να έρχεται το 2022. Εντωμεταξύ τι μας το δείχνουν το αεροσκάφος αυτό και μας λένε και επιχειρησιακό? Τι επιχειρησιακό μπορεί να κάνει? Μόνο να μας ανεβάζει το κόστος λειτουργίας των ενόπλων δυνάμεων γιατί για να πετάξει και να μην πάθουμε κανένα κάζο θα πρέπει να σηκώνουμε και κανα δύο f-16 να το προστατεύουν. 500 εκατ. και κάποιοι να λένε τα πήραμε για να κάνουν περιπολίες στον πόλεμο στο Ιόνιο για να κρατάνε ανοιχτούς τους διαύλους ανεφοδιασμού στην Ελλάδα!!! Όσο για asw, μάλλον τίποτα. 500 εκτα. γι αυτό το … πρόγραμμα και ακόμα αναμονή και παίζουν με τις λέξεις για αναβάθμιση ΜΕΚΟ, τορπίλες ενώ ακόμα έρχονται τα UAV από το Ισραήλ και τις ΗΠΑ. Εκείνη η ΕΑΒ θα απαντήσει πότε θα παραδώσει τα εκσυγχρονισμένα C-130?

  3. Τι μπέρδεμα, εχτές παρακάλεσα για ένα άρθρο για τα P3 (αν αι δεν βρίσκω το σχόλιό μου) και σήμερα βρίσκω δύο σε μια μέρα, σε ποιο να πρωτοσχολιάσουμε?

    Όπως και να έχει, είναι καλό να υπάρχουν καλά σχόλια τρίτων/ξένων για την ΕΑΒ, αλλά αν μεταφράσει κανείς σωστά την Αγγλική φράση, θα έλεγε ότι είναι μια πολύ έξυπνη φράση να πεις ωραία λόγια που να μην σημαίνουν τίποτα στην κυριολεξία.

    Οι παραδόσεις είναι αλλού για αλλού χρονικά, σε όλα τα προγράμματα, αντί να συνειδητοποιούν εταιρεία και εργαζόμενοι ότι δεν τους μένουν άλλες ευκαιρίες, αν πραγματικά δεν τα δώσουν όλα και σταθούν στο ύψος τους, προχωρώντας όσο πιο καλά και γρήγορα μπορούν τα προγράμματα, σε λίγο, ΕΑΒ πάπαλα. Έτσι όπως το πάνε, μοιάζει ότι θέλουν να διαψεύσουν ακόμη και τους τελευταίους φανατικούς υποστηρικτές του να δοθεί η δουλειά σε Ελληνικά χέρια. Βλέπω ότι το πράγμα πάει τα P3 και ίσως και άλλα προγράμματα, να τα καταντήσουν αιχμάλωτα όπως έκαναν τα ναυπηγεία με τις Super Vita. Αν διαλέξουν αυτή την τακτική όμως θα κάνουν μεγάλο λάθος, καθώς εδώ δεν είναι SV, είναι προοίμιο του τι θα γίνει με΄το σπουδαιότερο πρόγραμμα αμυντικής αναβάθμισης της χώρας (το F-16). Αν δεν δώσουν γρηγορο και καλό δείγμα γραφής, η χώρα που είναι υπό καθεστώς μπούλινγκ από τον γείτονα, θα πρέπει να επιλέξει αν θέλει να δυναμώσει αύριο ή να πάρει τα αεροπλάνα σε 10 χρόνια και ως τότε να τρώει φάπες.

    Σε τέτοια περίπτωση, νομίζω γρήγορα θα αποφασισθεί το πρώτο, και θα δοθεί η παραγγελία αλλού, οπερ επιτέλους πιάστε το αεροπλάνο.

    Λένε ότι υπάρχουν προβλήματα, θέλουν προσωπικό κτλ, από την άλλη υπάρχει:
    -ο δρόμος που βρίσκεις το δίκιο σου, όπου προσπαθείς να ξεπεράσεις τα προβλήματα με υπεράνθρωπες προσπάθειες, όπου θα σε ακούσουν
    -ο δρόμος που χάνεις το δίκιο σου, όταν απλά αναφέρεις ένα πρόβλημα και κολλάν τα πάντα όλα, καθως τότε μοιάζει με πρόφαση.

    1. Καλό το δίκιο. Θα πληρώσω την ΔΕΗ του Ιουνίου με δίκιο. Τέρμα τα αστεία. Με 680 ευρώ 14 μισθούς πάω να δουλέψω σερβιτόρος αρχικά και σε δύο χρόνια το πολύ στο εξωτερικό να κάνω την δουλειά που σπούδασα , εκπαιδευτικά – πιστοποιηθικα , απέκτησα εμπειρία και θα μου δίνει την δυνατότητα να κρατήσω την οικογένεια μου. Τα p3 τα f16 τα cl θα τα βγάλουν τα ξωτικά που νομίζετε ότι κατεβαίνουν το βράδυ και τα δουλεύουν. ΥΓ θα έρθει και η conex η εργολαβία να τα βγάλει πιο γρήγορα. Με επενδύσεις και εργαλεία μηδενικά και απλήρωτους εργαζόμενους. Καληνύχτα Ελλάδα . Καλό κουράγιο. Υπομονή δύο χρονακια

      1. ΔΕΚΟ με μισθό 680€ μοιάζει απίθανο να υπάρχει, ιδιαίτερα η ΕΑΒ που στην αρχή τις κρίσης το 2009 είχε μέσο μισθολογικό κόστος 40.000€ χωρίς τις εργοδοτικές εισφορές. Η εταιρία δεν σώζεται, πρέπει είτε να μετατραπεί σε εργοστάσιο βάσης είτε να φτιαχτεί ένα ίδρυμα ενόπλων δυνάμεών κατά τα πρότυπα της Τουρκίας και να περάσουν σε αυτό οι εξαιρετικά ζημιογόνος αμυντικές ΔΕΚΟ. Όποιος θέλει κάθεται και δουλεύει εκεί με τα μισθολογικά δεδομένα που προσφέρονται και με απαγόρευση απεργίας. Όποιος δεν θέλει κρεμάει την στολή του στην είσοδο και βγαίνει στην αγορά εργασίας. ΤΟ ανέκδοτο της ΕΑΒ πρέπει να τελειώσει κάποια στιγμή, μακάρι η κυβέρνηση να βρεί θάρρος να το τελειώσει μια και καλή.

      2. Όπως αναφέρω πάνω σε άλλο σχόλιο, η ΕΑΒ με βάση τα στοιχεία του 2018 είχε 1.400 εργαζόμενους με κόστος 42 εκατομύρια, άρα μέσος όρος 30.000 ανά έτος το άτομο. Βγάλε εργοδοτικές εισφορές, μέσος όρος περίπου 24.000 το άτομο, ή περίπου 2.000/μήνα. Καταλαβαίνω ότι μέσος όρος μπορεί να σημαίνει και ότι οι μισοί παίρνουν 3.000 και οι άλλοι μισοί 1.000, αλλά τότε έπρεπε να γκρινιάζουν οι εργαζόμενοι για άλλα θέματα.

        Οποτε το 680 μάλλον δεν στέκει, ενώ το 2.000/μήνα, μπαίνει βγαίνει ο μήνας είναι καλύτερο από αυτόν της εστίασης που Μάρτιο, Απρίλιο Μάιο παίρνει μηδέν, και αν δεν βγαίνει ο εργοδότης του, μάλλον θα σταματήσει ή θα πάρει λιγότερο. Εδώ ο εργοδότης όχι μόνο λέει δεν βγαίνω, έχω χρεωκοπήσει εδώ και χρόνια, αλλά εξακολουθώ να χρεωκοπώ περισσότερα με κατανάλωση δανεικών, προκαταβολών κτλ που του έχει δώσει ο λαός να φτιαξει τα αεροπλάνα για να πληρώσει μισθούς, αλλά αεροπλάνα γιοκ. Το θέμα δεν είναι να πάρει 680, αν βγάλει δουλειά για 10.000 τον μήνα, να πάρει τα 8.000 και να μείνει και κάτι στον εργοδότη, αλλά για την ώρα δυστυχώς για κάποιο λόγο δεν βγαίνει.

        Το θέμα μου δεν είναι ποιος είναι σωστός ή λάθος, απλά διαπιστώνω ένα αδιέξοδο, το οποίο αν δεν λυθεί με κάποιες θυσίες από τους εμπλεκόμενους, στο τέλος θα υπάρχουν προβλήματα για όλους, εταιρεία εργαζομένους, πολεμική αεροπορία, ελληνικό λαο και πάει λέγοντας. Κι επειδή ένας μόνος δεν μπορεί να το λύσει θέλει πλάτες από όλους.

        1. Απο την δικη μου εμπειρια στον ιδιωτικο τομεα, τα 30.000 ευρω ανα ετος αντιστοιχουν το πολυ σε 1000 ευρω το μηνα καθαρα. Λιγοτερο απο τα μισα. Ειναι οι εργοδοτικες εισφορες, ( οι υψηλοτερες ισως στην Ευρωπη) ειναι ο φορος μισθωτων υπηρεσιων, ειναι πολλα πραγματα.
          Και ειναι μεσος ορος, Μπορει οι τεχνικοι οντως να παιρνουν 700 ευρω, και διαφοροι κομματικως διορισμενοι διοικητικοι 5000 ευρω. Και μαλλον αυτο συμβαινει. Οι λυσεις για την ΕΑΒ ειναι αυτες που ειπα. Και βολευουν και το Κρατος και το τεχνικο προσωπικο της ΕΑΒ. Μονο τα τρωκτικα που τωρα λυμαίνονται την εταιρεια δεν βολευουν.

        2. @ agnostosependytis
          Μια και το γράφεις 2 φορες σου απαντώ…
          Το μισθολογικό κόστος της ΕΑΒ το 2018 ήταν σύμφωνα με τα επίσιμα στοιχεία κάπου 30εκ…
          Μικτά…
          περιλαμβάνει “καθαρή” αμοιβή, εισφορά εργαζόμενου, εισφορά εργοδότη, και λοιπές κρατήσεις, που το άθροισμά τους αποτελεί το [πραγματικό] μισθολογικό κόστος)…
          Παραβλέπω ότι βγάζεις μέσο όρο και έστω ότι όλοι παίρνουν τα ίδια…
          1.430 εργαζόμενοι λοιπόν… 18.074 ευρω έκαστος…
          Από αυτά τα χρήματα το 45% επιστρέφει στα κρατικά Ταμεία με την μορφή φόρων και εισφορών, στην τσέπη μένουν 9.940€ … Δηλαδή 828€…
          http://www.haicorp.com/images/hai/documents/economics/eab_oikon_katast_31_12_2018n.pdf
          σελ. 81/82

          Για τις περικοπές, όταν γίνονται σε άλλους το ρίχνουμε στο πατριωτικό, όταν γίνονται σε εμάς όμως πονάει…

          Το ερώτημα είναι ένα και κανένα άλλο…
          Θέλουμε αμυντική βιομηχανία ή όχι? Αν κάτι είναι προβληματικό το διορθώνεις, ΑΝ το θέλεις…
          Αν όχι το κλείνεις, όπως έγραψε πολλές φορές ο NF και τα δίνεις στην λοκχιντ…

          Το σίγουρο είναι ότι μια χώρα με υψηλά εμπορικά ελλείμματα λόγω διάρθρωσης της οικονομίας (μικρή βιομηχανική παραγωγή, μεταφορά επενδύσεων σε χαμηλής παραγωγικότητας τομείς του (παρασιτικού) τριτογενούς τομέα) και γενικότερης αρπακολλητζήδικης νοοτροπίας της ελληνικής οικονομικής ελίτ, είναι τελευταία στις εξαγωγές με μια οικονομία που περιστρεφόταν γύρω από τα δάνεια, τις τηλεπικοινωνίες και το εμπόριο εισαγόμενων προϊόντων και αέρα κοπανιστό…

          Θα έρθουν τέτοια κεφάλαια να επενδύσουν?
          Θα επενδύσουν στην παραγωγική βάση τέτοιας οικονομίας; Καμιά αρπαχτή ίσως…
          Κεφάλαια με εξαγωγικό χαρακτήρα? Εδώ δεν επενδύουν σε χώρες με πιο φτηνά εργατικά (Αλβανία, Β. «Μακεδονια», Βουλγαρία) θα επενδύσουν στην Ελλάδα?

          Φάε λοιπόν μια ύφεση μέχρι και 35% (ΟΟΣΑ) και το μοντέλο «ανάπτυξης» που σε έκανε προσάρτημα του ευρωκέντρου και δεν είσαι ικανός να φτιάξεις ούτε δέκα μπουκάλια οινόπνευμα…

          1. Οχι ξεκάθαρα δεν θέλουμε τέτοια αμυντική βιομηχανία, να μείνει ότι είναι βιώσιμο και δουλεύει με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια…
            Μόνο η ΕΑΒ τα χρέη της ισοδυναμούν με μια μοίρα μαχητικών τη ΠΑ.

            Προσωπικά με νοιάζει η αμυντική ενίσχυση πρώτα της χώρας και μετά οι όποιες μη παραγωγικές αμυντικές βιομηχανίες.

          2. Λοιπόν αν και βαριέμαι, καθώς έγραψα την άποψή μου και jαφνικα ήρθαν άτομα που τους επηρεάζει προσωπικά και το πήραν μανιάτικο, λες και αν πείσουν εμάς θα βγάλει κέρδη η εταιρεία και θα πάρουν αυξήσεις οι ίδιοι. Ωστόσο επειδή το σχόλιο με αναφέρει προσωπικά και μάλιστα ότι κάνω λάθος θα απαντήσω μάλλον αν και δεν θα ξαναμπω στην συζήτηση αυτή

            Λοιπόν, πάμε στα στοιχεια που λές ότι κάνω λάθος:
            -σελίδα 81, σημ 4.29 κόστος πωληθέντων 2018 έχει μέσα 30,5 εκατ.
            -σελιδα 81 σημ 4.30 έξοδα διοίκησης 2018 έχει μέσα άλλα 6,65 εκατ
            -σελίδα 81 σημ. 4.30 εξοδα διάθεσης 2018 αλλα 0,2 εκατ
            -σελιδα 82 σημ 4.30 εξοδα μη κοστολογημένα αλλα 4,8 εκατ

            Άθροισμα 42 εκατ ακριβώς όσα είπα, όταν γράφω τσεκάρω πρώτα δεν γραφω ότι ναναι.

            Είναι ακριβώς στο link που βάζεις στις σελίδες που βάζεις, περίεργο που δεν τα βλέπεις να τα αθροίσεις. Ωπππ 40% παραπάνω από τα 30 εκατ βγαίνουν τώρα, περίεργο….

          3. 30εκ είναι οι αμοιβές όπως παρουσιάζονται στο κόστος πωλήσεων και είναι μικτά…
            Μην μπλέκεις με την ανάλυση δαπανών που ακολουθεί…
            Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν αγαπητέ…
            Αλλά να μην γράφουμε οτι μας κατέβει για 2000 ευρώ μισθούς με μπακαλίστικες προσθαφαιρέσεις και διαιρέσεις…
            Αν ήταν έτσι για 90 θέσεις δεν θα πήγαιναν μόνο 170 άτομα αλλά χιλιάδες…

          4. Shadowfax
            2 Μαΐου 2020 στις 00:14

            Τετοια σπουδή να υπήρχε και στις γραμμές παραγωγής θα έβγαιναν όλα στην ώρα τους. Αλλά όταν ειναι για συνδικαλισμό και μισθό, βαράμε τα πληκτρολόγια και μεταμεσονύχτια.

            Μπορείς να μας πεις πόσα χρόνια καθυστέρηση θα παραδοθούν P-3 και C-130 που έχει πάρει το πρόγραμμα η ΕΑΒ; Και γιατί οι ένοπλες δυνάμεις και ο κόσμος να υποστούν τέτοια κατάσταση άλλη μια φορά;

          5. Στο τυπικό σκέλος, τα έξοδα μισθοδοσίας, τα άλλα νούμερα που αναφέρω δεν είναι υποαναλύσεις των 30 αλλά πρόσθετα στα 30.

            Για τα άλλα τι να πω, μας μιλάτε λες και όσοι είναι απέξω θέλουν το κακό κάποιου. Εγώ εύχομαι να είναι όλοι καλά, να πάρουν πολλά λεφτά και να αμοιφθούν για την δουλειά τους, η εταιρεία να είναι βιωσιμη και η χώρα να έχει οικονομικά και στον χρόνο της τα οπλικά της συστήματα.

            Απλά σαν ένα άτομο έξω από τον χορό, η κατάσταση στα μάτια μου μοιάζει ως εξής. Ένα πλοίο είναι στην θάλασσα, και όσοι είμαστε σε μια οθόνη και βλέπουμε από έναν δορυφόρο, τυχαίνει να έχουμε επικοινωνία με κάποιους ναυτικούς του πλοίου, και να προσπαθούμε να πούμε προσοχή, παγόβουνο μπροστά! (κίνδυνος από τις πολλές καθυστερήσεις και να μην πάρουν άλλο έργο και να αποσυρθούν υφιστάμενα).

            Οι ναυτικοί λένε ότι τους μείωσαν την μισθοδοσία και για αυτό απεργούν, οπότε δεν θα ασχοληθούν με το πρόβλημα αυτό, δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα και φταίνει άλλοι που πείραξαν το ραντάρ του πλοίου και δείχνει άσχετα πράγματα και δεν υπάρχει παγόβουνο και καθώς το μισθολογικό τους επηρεάζει άμεσα ενώ είναι πρόβλημα του καπετάνιου αν θα το στρίψει ή πέσει πάνω του.

            ΟΚ, όπως το βλέπει κανείς, εγώ το βλέπω ότι αν βουλιάξει το πλοίο για όσους είναι πάνω θα είναι πλέον αργά και δεν θα έχει σημασία ποιος φταίει. Πρώτα λύνω το άμεσο και πιο επικίνδυνο πρόβλημα και μετά το άλλο. Ωστόσο δεν θα μπω άλλο ούτε σε debate ούτε σε κάτι άλλο, είπα την γνώμη μου αλλά δεν θα κάτσω να αλλάξω και χίλια σχόλια για το θέμα. Αν εμείς που είμαστε πιο μακριά δεν τα βλέπουμε καθαρά, όκ, κανένα πρόβλημα, παρεξήγηση.

          6. Συνδικαλιστής??! Το ακούσαμε και αυτό… Ευθυμήσαμε μεσημεριάτικα…
            Απο πότε η παρουσίαση στοιχείων είναι συνδικαλισμός?
            Το να λές ότι παίρνουν 2000ευρώ συμβασιούχοι τι είναι?

            Που έγραψα την άποψη μου για το τι μέλλει γενέσθαι με την ΕΑΒ?

            «Θέλουμε αμυντική βιομηχανία ή όχι? Αν κάτι είναι προβληματικό το διορθώνεις, ΑΝ το θέλεις…
            Αν όχι το κλείνεις, όπως έγραψε πολλές φορές ο NF και τα δίνεις στην λοκχιντ…»
            Αυτό έγραψα…
            Αν θέλεις την άποψή μου, απλά ρώτα…
            Είναι δύσκολο βέβαια να καταλάβει ο Έλληνας ξερόλας οτι για κάθε ευρώ που φεύγει εξωτερικό και κόβεται από τις δημόσιες δαπάνες χάνεται πάνω από 1,5 ευρώ στον ΑΕΠ…
            Μια χώρα με μεγάλα εμπορικά ελλείμματα και τελευταία στις εξαγωγές όπως επίσης έγραψα…

            Για τις καθυστερήσεις υπάρχουν πολλοί πιο αρμόδιοι ένθεν και ένθεν που μπορείς να γκουγκλάρεις…
            » βαράμε τα πληκτρολόγια και μεταμεσονύχτια. »
            το τι κάνω τις μεταμεσονύχτιες ώρες είναι δικό μου θέμα και δεν πέφτει λόγος σε κανέναν…
            Άσε που μετά από 40+ έτη στον ΙΤ (κυρίως εκτός Ελλάδας) το 00:14 είναι για μένα μεσημέρι…

      3. Τα P3 δεν θα τα βγάλουν τότε τα ξωτικά αλλά άλλες εταιρείες έξω, στην ίδια ή και μικρότερη τιμή και στην ώρα τους.

        Και όσο ανθελληνικό μπορεί να βρίσκει κάποιος το να λέει εε αν δεν γίνεται εδώ ας τα κάνουμε έξω, το ίδιο ανθελληνικό είναι να λέει κάποιος όχι να τα δώσουμε σε ελληνικά χέρια που είναι ικάνά και θα το κάνουν στην ίδια τιμή και ίδιο χρόνο, και στο τέλος αυτά τα ελληνικά χέρια που υποσχέθηκαν να το κάνουν στον ίδιο χρόνο και τιμή, να μας πουν ότι μας ξεγέλασαν και θα βγει σε διπλή τιμή και 4πλό χρόνο (π.χ. Super Vita )

      4. Tα P3 και τα F-16 θα τα βγαλει η Λοκχηντ, στο 1/3 του χρονου και φθηνοτερα.

        Εσυ μπορεις να εργαστεις ειτε στο Εργοστασιο Βασης της ΠΑ που εκ των πραγματων θα ιδρυθει στη θεση της ΕΑΒ (καποιος πρεπει να κανει εργοστασιακη συντηρηση στα μαχητικα ) ειτε στην Πολτικη Αεροπορια, η οποια χρειαζεται τεχνικους. Και στις δυο περιπτωσεις, ειναι βεβαιο οτι θα παιρνεις καλυτερο μισθο απο αυτον που δινει η αμαρτωλη ΕΑΒ.

        Δε φταις εσυ για αυτους που ειναι πανω απο εσενα και τρωνε τα δισ. , αλλα δεν φταινε και οι φορολογουμενοι.

        Τα πραγματα ειναι απλα. Ειτε καποιος θα ελθει να καθαρισει την κοπρο του Αυγείου, (η Λοκχηντ, ή οποιος τελος παντων θελει και μπορει) ειτε η ΕΑΒ θα κλεισει.
        Και το Κρατος ολοφανερα δεν μπορει να το κανει, στην πραγματικοτητα ειναι μερος του προβληματος, ή μαλλον ειναι το ιδιο το προβλημα.

        1. Τα ποσά που αναφέρω παραπάνω είναι ακριβή. Τα αυτή την στιγμή ο μισθός μου είναι 780 έυρω (14 μισθοί ιδιώτικου τομέα) με τις νέες μειώσεις θα φτάσουμε πραγματικά στα 680€. Πιστεύετε ότι η οι εργασίες θα γίνουν πιο οικονομικά από την Lockheed? Με οποίος τεχνικούς? Αλλοδαπούς? Οι αλλοδαποί ( αμερικανοί πχ) έχετε ιδέα τι μισθούς έχουν? Αυτά που λαμβάνουμε κ εμείς. Αλλά εκείνοι τα λαμβάνουν ανά βδομάδα. Σε ενημέρωση για τον μισθό μαε στην αρχή πίστεψαν ότι τα χρήματα είναι λογικά. Μετά αντιλήφθηκαν ότι μιλούσαμε για μηνιαίες αποδοχές και όχι εβδομαδιαίες. Απάντηση της. Lockheed??? Οκ αν θέλετε να δουλεύετε τζάμπα. Μετά τις πρώτες μειώσεις περίπου 25% του μισθού ξέρετε τι συνέβη? Η Lockheed ζήτησε μείωση (και φυσικά την πέτυχε) στα εργοσυλολα του f16 . Δεν μπορεί να πετσοκοβεις εσύ και εμείς να σε πληρώνουμε σε αεροπορικη τιμή . Όσο για την προ covid εποχή πίστεψέ με έχω αδερφή και φίλη σε καφέ κ φούρνο που λαμβάνουν περισσότερα από εμένα. ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΟΝΑ Η ΑΛΛΟΥ. Πιστέψτε με και εγώ νευριάζω με καταστάσεις τύπου supervita και φυσικά μπορεί να αλλά εδώ πλέον μιλάμε ότι εμείς οι εργαζόμενοι έχουμε φτάσει στα όρια μας. Και πραγματικά όλοι ( ειδικά οι νεότεροι συνάδελφοι) στην μετά covid εποχή θα χαιρετισουμε. Ίσως φίλε NM να πωληθεί η ΕΑΒ
          και εγώ όπως λες να ευννοηθω από αυτό αλλάά με όσα έχω δει στο τέλος εσύ και το κοινωνικό σύνολο η χώρα μας να έχει βγει χαμένη και εννοείται η ΠΑ θα ναι η μεγάλη χαμένη.

          1. 1. Η διαφορά μεταξύ μας είναι ότι εσύ βλέπεις το δέντρο (τι αμοιβή παίρνεις για όγκο εργασίας που πιστεύεις ότι παρέχεις) και εμείς βλέπουμε το δάσος (έχουμε δύο προμηθευτές για να μας κάνουν την δουλειά σε Χ χρόνο και Ψ τιμή).

            2. Οπότε εσύ λες παράγω πολύ, παίρνω λίγα δεν πληρώνω ενοίκιο, ΔΕΗ κτλ του μήνα με αυτά, εμείς λέμε ότι δεχτήκαμε να πάρουμε λιγότερα και χειρότερα ρούχα, βιβλία, εκπαίδευση, γιατρούς για τα παιδιά μας, για να εξοικονομήσουμε λεφτά, και να τα δώσουμε στους εργαζόμενους μιας εταιρείας για να πληρώνουν τα δικά τους ενοίκια, ΔΕΗ κτλ και αυτοί σε ανταλλαγμα θα μας δώσουν καλύτερα αεροπλάνα σε Χ χρόνο και Χ κόστος που θα μας προτατεύσουν από τους γείτονες. Τελικά βλέπουμε ότι έχουμε πληρώσει την ΔΕΗ, τα ενοίκια και τους λογαριασμούς και έξοδα των εργαζομένων με δικές μας στερήσεις, αλλά αυτό που μας υποσχέθηκαν δεν το πήραμε. Αντίθετα μας λένε στερηθείτε και άλλο, γιατί να πάρετε ρούχα στα παιδιά, μην πάρετε τίποτα, μην τα πάτε γιατρό, μην ανάψετε την θέρμανση, γιατί θα πρέπει να μας πληρώσετε τα διπλά τριπλά, και φάτε και φάπες όσοι ζείτε σε νησιά του Αιγαίου γιατί το κράτος θα κάνει την κότα, γιατί δεν θα έχει τα καλύτερα οπλικά συστήματα για τα οποία στερηθήκαμε όλοι για να αποκτήσουμε.

            3. Από τις 2 πάνω προσεγγίσεις προκύπτει μια αντίφαση, ένας εργαζόμενος θεωρεί ότι παράγει πολύ, εξαιρετικά φτηνά και παίρνει το 1/5 από τους ξένους, αλλά εμείς που είναι να πάρουμε το προιόν βλέπουμε ότι α) οι ξένοι που έστω έχουν 5πλάσιους μισθούς από τον δικό σου θα μας τα έκαναν πιο φτηνά και πιο γρήγορα και β) παρότι λες ότι παράγεις πολύ, γρήγορα και φτηνά, εμείς δεν έχουμε πάρει τίποτα και το κόστος μάλλον θα πάει στα ουράνια.

            4. Η απάντηση στο ανωτέρω πρόβλημα είναι ότι αν όντως ισχύει αυτό που λέμε και οι δύο και έχουμε δίκιο (ότι το δικό σου δέντρο είναι ΟΚ, και εμείς ότι το δάσος έχει πρόβλημα), ίσως φταίνε τα άλλα δέντρα, ίσως φταίει αυτός που τα ταξινομησε και τους είπε τι δουλειά να κάνει ο καθένας, ίσως οτιδήποτε.

            Φαντάσου ένα παράδειγμα στον ιδιωτικό τομέα. Εταιρεία με έσοδα 10, δινει 6 μισθό στον ένα υπάλληλο που δεν κάνει τίποτα, 3 στον άλλο που ξεσκίζεται, και έχει ένα κέρδος. Στην αγορά για την δουλειά των υπαλλήλων δίνουν 5. Λέει ο εργοδότης στον υπάλληλο των 3 που απειλεί να πάει στο άλλο μαγαζί με 5, Έχεις δίκιο, θα σου δώσω 5 και θα κοψω από τον άλλο που θα τον απολύσω. Όχι, δεν γίνεται αυτό αφεντικό, θα κατέβω σε απεργία, απειλείς τους εργαζόμενους. Εεε, ΟΚ θα του μειώσω τον μισθό στα 4 και θα πάρεις εσύ 5. Όχι αφεντικό, θα κάνω απεργία γιατί βλάπτεις τα δικαιώματα των άλλων εργαζόμενων. Εεεε τότε τι θες να κάνω? Από τα έσοδα των 10, να δίνεις 6 σε αυτόν που δεν εργάζεται, να δίνεις σε εμένα 5 που τα δικαιούμε, και το 1 ευρώ που χρειαζόμαστε (καθώς τα έσοδα είναι 10( τι να κάνουμε κόψε το γάλα από την οικογένειά σου, και με νερό θα είστε ΟΚ… Λοιπόν, όταν άλλες εταιρείες με μισθό υπαλλήλων 5πλάσιο λένε το κάνουμε πιο γρήγορα και πιο φτηνά, κάποιο πρόβλημα υπάρχει εσωτερικά και επειδή εμείς είμαστε απέξω και εσείς από μέσα, πρέπει να το λύσετε εσείς, εμείς αν δεν λυθεί είμαστε ο πελάτης, απλά πάμε την παραγγελία αλλού για να σταματήσουμε να στερούμαστε εσαεί για κάτι που δεν παίρνουμε

          2. @S/M

            Μην ανησυχεις για το κοινωνικο συνολο και την ΠΑ φιλε μου. Η ΠΑ βασικα θελει γρηγορα τα αεροπλανα της, και εμεις θελουμε να μην μας ροκανίσουν αλλα δισεκατομμυρια τα κομματικα τρωκτικα που τωρα λυμαινονται την ΕΑΒ.

            Αφου εσυ θα ωφεληθεις, πού ειναι το προβλημα;
            Με 780 (και προσεχως 680) ευρω μισθο, μαλλον δεν εφαγες εσυ τα δισεκατομμυρια.

            Μην ανησυχεις, η χωρα θα χρειαστει εξειδικευμενους τεχνικους για τα στρατιωτικα αεροσκαφη της και στην μετα-ΕΑΒ εποχη.

            Αν δεν πραξουμε αυτα που προτεινω (ή κατι παρεμφερες) με σοφια και περισκεψη, η λυση που θα μας επιβαλλει η ιδια η ζωη και η πραγματικοτητα θα ειναι πολυ χειροτερη.

            Παντως σε ευχαριστω, γιατι μας εδωσες μια εκ των εσω οπτικη για τα τεκταινομενα εντος της ΕΑΒ.

        2. Υγ1 διαθέτω και την ενημερωση μισθοδοσιας μου αν πραγματικά δεν γίνομαι πιστευτός.
          Υγ2: σε αναμονή των νέων προσλήψεων πόσοι πιστεύεται ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ Η ΕΑΒ θα εργαστούν με 770€ 14 μισθούς μέχρι το τέλος της σύμβασης του αλλά δεν θα εκπαιδευτούν και τελικά θα αποδίδουν τη εκπαίδευση τους αλλού??? Ευχαριστώ. Συγνώμη για το ύφος μου αλλά είμαι οργισμένος γιατί πλέον θα αντιμετωπίζω πρόβλημα επιβίωσης και νιώθω ότι πέρα από τεχνικός απαξιώνομαι και ως ανθρωπος. Ευχαριστω

          1. Αν εμείς δίνουμε ένα ποταμό νερο σε ένα δάσος να υπερποτιστεί, αλλά ένα (και όχι μόνο ένα αλλά περισσότερα δέντρα) λέει διψάω μου δίνουν μόνο μια σταγόνα το μήνα:

            1) το θέμα δεν είναι μια απεργία για να δώσουμε δύο ποτάμια νερό στο δάσος, αλλά
            2) μια εσωτερική συζήτηση στο δάσος πως να κατανεμηθεί καλύτερα το νερό, ή πως θα παράγουν κάτι που να αξίζει δύο ποτάμια νερό (αν και υποθέτω το πρόβλημα είναι το πρώτο, γιατί και στα δύο ποτάμια απλά θα πάρει δύο σταγόνες).

          2. Εγώ καταλαβαίνω ότι θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές πάλι με την ΕΑΒ, αν παραδοθεί πάλι τίποτα στην ώρα του στις ΕΔ, σφυράτε μου…

  4. 3 δισ. με όπλα μας λένε οι 2 Belharra, εδώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνεχίζεται αυτός ο παραλογισμός και μάλιστα από δύο σερί κυβερνήσεις…
    Με τέτοιο ποσό αντικαθιστούμε μεγάλο αριθμό κύριων μονάδων 6-8 σε μια πιο συμβατική διαμόρφωση, τι παράνοια είναι αυτή, τι πρέπει να τους αρχίσουμε στα καντήλια;
    Αυτοί οι Ναυαρχοι και Καπετάνιοι τι ριμάδο-εισιγήσεις κάνουν, συμφωνούν;

    https://newpost.gr/amyna/5eab9c8de633f54d408da0f9/apokleistiko-sta-3-dis-eyro-ektinassoyn-oi-galloi-to-kostos-gia-tis-fregates-belhara-se-anotato-politiko-epipedo-perna-i-diapragmateysi

    1. Αχαχα, για γέλια, είναι σαν το ανέκδοτο με τον Χότζα, όπου κάποιος ζούσε σε ένα μικρό σπίτι (έστω δυάρι) με 5μελή οικογένεια και διαμαρτυρήθηκε στον Χότζα αν μπορεί να του δώσει μεγαλύτερο γιατί εκεί σκάνε. Ο Χότζας τότε έστειλε άλλα 10 άτομα να εγκατασταθούν σπίτι του, και τον ρώτησε πως είναι, είπε χάλια κτλ κτλ. Εεε καλά θα βγάλω 1, καλύτερα τώρα, εεε χάλια. Βγάζει και άλλον, και άλλον, όταν μένει μόνο η οικογένεια των 5 του λέει πως είσαι τώρα? Ααα τζάμι.

      Έτσι και εδώ. Μας πλασάρουν για 2 δις, φρεγάτες που θα έπρεπε να κοστίζουν χωρίς όπλα 450 εκατ η μία, και με όπλα 600 εκατ, 1,2 δις σύνολο. Εκεί που λέμε όλοι σκάνδαλο τα δύο δις, να’σου άρθρα ότι το κόστος είναι 2,3 δις, 2,5 δις και τώρα 3 δις (!!!). Το κλου του άρθρου που αναφέρεις, είναι ότι τα πήραμε στο κρανίο και θα κάνουν διαπραγμάτευση οι πρωθυπουργοί πλέον, για να ρίξουν το κόστος 300 εκατ.

      Στο τέλος θα λένε έριξαν το κόστος 700 εκατ, θα τις πάρουμε για 2,3 δις (αντί 1,2) πληρώνοντας καπέλο 1,1 δις (απίστευτα λεφτά) και θα πούμε τι κατόρθωμα ήταν αυτό, τζάμπα της πήραμε.

      Εν τω μεταξύ, η Αίγυπτος πήρε τις Fremm 550 την μία από τους Ιταλούς που ήταν και καλύτερα εξοπλισμένες, ενώ οι Αμερικανοί σήμερα βγήκε άρθρο ότι διάλεξαν την Fremm των Ιταλών (με τροποποιήσεις) και ουσιαστικά θα πάρουν 10 πλοία με 550 μύρια το ένα (τα παπαγαλάκια λένε το κόστος της πρώτης που είναι 1,2 δις, αλλά τεχνηέντως δεν λένε ότι το συνολικό συμβόλαιο είναι για 10 και κόστος 5,5 δις)

      1. Εάν και συμφωνώ με όσα αναφέρεις,απλά το κόστος που αναφέρεις για τις αμερικανικές Fremm είναι λάθος,γιαστί δεν περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό κουστούμι και την διασύνδεση του. Εκτιμάται το συνολικό κόστος να κυμανθεί γύρω στα 950 εκ ανά πλοίο.

        1. Σε σχόλιό μου για το άρθρο για την Fremm αναφέρω αναυτικά και με παραπομπές για το κόστος, και βλέπω ότι και άλλοι έγραψαν ακριβώς τα ίδια με εμένα σε άλλο site και χρησιμοπιώντας την ίδια πηγή που αναφερω. Το κόστος θα είναι μέσος όρος 550 εκατ δολλάρια για το σκάφος και 231 εκατ δολλάρια για όλο το άλλο υλικό, σύνολο 781 εκατ δολλάρια ανά πλοίο επί 10 πλοία. Το πρώτο θα έχει μεγάλο R&D μέσα, το δεύτερο λιγότερο και μετά θα πέφτει συνέχεια

          1. Δεν εχει κόστος οπλων, υποστήριξης, εκπαίδευσης και όλο το κόστος των R&D που θα φουσκώσει κατά πολύ το λογαριασμό, μην βγάζετε συμπεράσματα με ανομιες τιμές.

            Θα μπορούσε να σου πει κάποιος το κόστος 5 γαλλικων ειναι 600εκ. σύμφωνα με όσα θα δώσουν οι Γαλλοι, στην πράξη ενα συμβόλαιο έχει πολλά παραπάνω

          2. ΄΄Εχεις δίκιο αλλά οι ανόμοιες τιμές βγαινουν για την Μπελάρα. Παγκοσμίως οι τιμες είναι για το σύστημα, πουθενά δεν αναφέρεται το κόστος της Ισπανικής, Δανικής, Αγγλικής Αμερικανικής Ρωσικής κτλ φρεγάτας με κόστος υποστήριξης εκπίδευσης και δεν ξέρω και τι άλλο. Όταν λένε κόστος εννοούν την αγορά, όπως όταν βλέπεις τιμές υτοκινητων δεν βάζουν και το κόστος service, ελαστικών κτλ για μια 10ετία. Μόνο στην Μπελάρα το ακούσμε και δεν ακούσαμε ποτέ την κανονική τιμή

  5. Από ότι βλέπω η συζήτηση έχει ανάψει για τα καλά και θα πω και εγώ τι γνώμη μου συμφωνώντας κατά βάση με τον S/M και Shadowfax.

    Οι πολεμικές βιομηχανίες απαξιώθηκαν με πολιτικό σχέδιο διαχρονικά και δεν φταίνε οι εργαζόμενοι για αυτό.
    Οι κυβερνήσεις διαχρονικά διόριζαν υπεράριθμο προσωπικό σε αυτές τις εταιρίες προκειμένου να βολέψουν κομματικούς αργόσχολους.
    Δεν λειτουργούν έτσι οι εταιρίες στο εξωτερικό για αυτό και πάνε μπροστά.
    Δηλαδή επειδή ο Τράμπ είναι πρόεδρος της Αμερικής να πει στην LM πάρε και 5,000 άτομα στην εταιρία γιατί με στήριξαν προεκλογικά και οι κομματικοί.
    Δεν πάει έτσι στο εξωτερικό ούτε στη Γερμανία ούτε στη Γαλλία ούτε πουθενά, αυτά μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες γίνονται όπως στην Ελλάδα έτσι όπως την κατάντησαν οι βαθύτατα κρατιστές μέχρι το μεδούλι πολιτικοί.
    Πέρα του ότι όλες οι κυβερνήσεις διόριζαν κομματικούς αργόσχολους και στην ΕΑΒ και στην ΕΛΒΟ και στην ΕΒΟ κτλ διόριζαν και διοικήσεις κομματικούς άσχετους με το μάνατζερ και με τον αντικείμενο της εταιρίας.
    Αυτή κατέστρεψαν τις πολεμικές βιομηχανίες με σχέδιο όπως ακριβώς απαιτούσαν οι Γερμανοί.
    Τυχαία η αποβιομηχάνιση της χώρας,τυχαίο που όλες οι πολεμικές βιομηχανίες είναι προβληματικές τυχαίο που όλα τα ναυπηγεία είναι κλειστά;
    Όλα τυχαία έγιναν;
    Τίποτα δεν έγινε τυχαία.
    Η Ελλάδα τη δεκαετία του 70 είχε βιομηχανία και πολεμική και εργοστάσια λιπασμάτων και εργοστάσια ζάχαρης κονσερβοποιίας φρούτων κτλ υφαντουργία μέχρι και ψυγεία έβγαζε τα Izola Pistos κτλ.
    Η ΕΛΒΟ τότε κατασκεύαζε μέχρι και τα τρακτέρ Στάγιερ, φορτηγά για το Στρατό άλλη εταιρία κατασκεύαζε το θρυλικό Pony.
    Σήμερα στην Ελλάδα δεν κατασκευάζουμε ούτε σπιρτόξυλα και ούτε λίγο ούτε πολύ μας παρουσιάζουν ως άχρηστους.
    Η αποβιομηχάνιση της Ελλάδας έγινε με πολιτικό σχέδιο.
    Τα εργοστάσια ζάχαρης έκλεισαν και τώρα μας πουλάνε Γερμανική ζάχαρη από εταιρίες που αγόρασε η Γερμανία εκτός Ελλάδας.
    Τα εργοστάσια λιπασμάτων έκλεισαν και τώρα μας εισάγουμε λιπάσματα από εταιρίες Γερμανικές.
    Τα ίδια έγιναν και με τις πολεμικές βιομηχανίες.
    Έχει δίκιο ο S/M και με το παράδειγμα του για τα Super Puma που τα έστειλαν στην Ισπανία για επισκευή και το κόστος ήταν τεράστιο.
    Τέτοια παραδείγματα είναι πολλά και φυσικά εξαφανίζονται για να μπορούνε μετά να πουλάνε το αφήγημα το πόσο κακές και κοστοβόρες είναι οι πολεμικές βιομηχανίες.
    Δεν νοείται χώρα όπως η Ελλάδα με τόσους κινδύνους εξ ανατολών και να μην έχει δικές της πολεμικές βιομηχανίες.
    Ας πούμε για την οικονομία της συζήτησης ότι έχουν κόστος το να τις συντηρείς τις πολεμικές σου βιομηχανίες.
    Μιλάμε βέβαια πάντα με ένα καλό μάνατζμεντ και χωρίς οι κυβερνήσεις να διορίζουν σε αυτές τον κάθε κομματικό κηφήνα.
    Με μια λογική χρήση και χωρίς ρουσφέτια διορισμούς υπεράριθμο προσωπικό και χωρίς τις κομματικές διοικήσεις οι πολεμικές βιομηχανίες μπορούν να λειτουργήσουν φυσιολογικά χωρίς φυσικά την κακοδιαχείριση των κυβερνήσεων.
    Τώρα αν υπάρχει ένα μικρό κόστος παραπάνω για να συντηρηθούν είναι δεκτό.
    Γιατί και οι αργόσχολοι που έχουν διοριστεί κατά εκατοντάδες χιλιάδες στο δημόσιο χωρίς να χρειάζονται έχουν κόστος και δεν παράγουν τίποτα αλλά δεν είδα καμία κυβέρνηση να τους διώχνει ούτε καν μέσα στην οικονομική κρίση και τη χρεοκοπία γιατί απλούστατα είναι η κομματική τους πελατεία.
    Να σας φέρω και μερικά άλλα παραδείγματα.
    Πόσα εκατομμύρια κοστίζει το leasing για το στόλο αυτοκινήτων των βουλευτών – υπουργών και κυβερνητικών παρατρεχάμενων;
    Πόσα εκατομμύρια στοιχίζει η βουλή με τους υπαλλήλους τους και τους υπέρογκους μισθούς τους και τα σκανδαλώδη προνόμια τους που εντελώς συμπτωματικά είναι όλοι τους συγγενείς πολιτικών;
    Πόσα εκατομμύρια στοιχίζει στο κράτος να νοικιάζει κτήρια ιδιωτών (κομματικών ημετέρων) σε όλη την Ελλάδα που στη συνέχεια χρησιμοποιεί για δημόσιες υπηρεσίες ενώ υπάρχουν κρατικά κτήρια εγκατελειμμένα που θα μπορούσαν άνετα να καλύψουν αυτές τις ανάγκες;
    Πόσα εκατομμύρια είναι τα θαλασσοδάνεια των κομμάτων;
    Πόσα εκατομμύρια ίσως και δισεκατομμύρια είναι τα θαλασσοδάνεια που μοίραζαν οι κυβερνήσεις με «παρότρυνση» στις τράπεζες για να δοθούν σε ημέτερους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες;
    Πόσα δισεκατομμύρια έχουν φαγωθεί στους αγροτικούς συνεταιρισμούς;
    Πόσα εκατομμύρια χρωστάνε τα κανάλια από τα θαλασσοδάνεια και γενικότερα τα ΜΜΕ;
    Πόσα δισεκατομμύρια φαγώθηκαν σε μίζες υπερκοστολογημένες προμήθειες, δημόσια έργα και εξοπλιστικά;
    Ο κατάλογος είναι μακρύς και φυσικά τα γνωρίζεται όλοι σας.
    Δηλαδή διυλίζουμε των κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο.
    Εδώ έχουν γίνει όργια κακοδιαχείρισης και σπατάλης οι πολεμικές βιομηχανίες μας πείραξαν που στο κάτω κάτω το ότι έφτασαν εδώ που έφτασαν με ελλείμματα και χρέη την κύρια ευθύνη την έχουν όλες οι κυβερνήσεις που όπως ένας γιος που παίρνει την περιουσία του πατέρα του και λόγω κακοδιαχείρισης την χάνει από τα χέρια του έτσι και το παντελώς ανίκανο πολιτικό προσωπικό που είναι κλεφταράδες έτσι και αυτοί ότι έπιασαν στα χέρια τους το κατέστρεψαν.
    Χρυσό να δώσεις στο εδώ πολιτικό προσωπικό θα το κάνουν στάχτη.
    Πετρελαιοπηγές να τους δώσεις σε λίγα χρόνια θα τα χρεοκοπήσουν.
    Όχι επειδή είναι άχρηστοι αλλά επειδή είναι κλεφτρόνια και «δουλεύουν» για τα ντόπια και ξένα συμφέροντα.

    1. Σαφώς και δεν φταίνε οι εργαζόμενοι.
      Όταν όμως ο εργοδότης και ιδιοκτήτης τα κάνει μαντάρα την πληρώνουν και οι εργαζόμενοι. Αυτό είναι νόμος, κι εξαίρεση είναι μόνο οι τράπεζες.

  6. Διαβαζω εδω πολλες τερατωδεις ανοησιες σχετικα με την ΕΑΒ. Τα ελλειματα δεν τα προκαλεσε η εταιρια, τα προκαλεσαν οι πολιτικες ηγεσιες που διοριζαν βυσματιες που δεν παραγουν εργο. Οι ζημιες της εταιριας ανηκουν στο κρατος και οχι στην εταιρια. Εαν δεν υπηρχε η ΕΑΒ τοτε θα επρεπε να την φτιαξουμε, οπως κανουν αλλωστε ολες οι σοβαρες χωρες. Αυτες οι ανοησιες με δηθεν Ευρωπαικους κανονες διασωσης εταιριων ισχυουν μονο για τους αδυναμους, καθως οι ισχυρες χωρες οπως Γερμανια , Γαλλια κτλ μπορουν και κανουν διασωσεις οποιας εταιριας θελουν, απο τραπεζες μεχρι αεροπορικες εταιριες.

    Ας δουμε τι κανουν οι χωρες που σεβονται τον εαυτο τους στους τομεις της αμυνας και οικονομιας (π.χ. Ισραηλ, Γαλλια, Βρετανια, Ιταλια κτλ).

    1) Βασιζονται στην εγχωρια βιομηχανια για να κατασκευασουν / συντηρησουν τις ενοπλες δυναμεις, ωστε να ειναι αυταρκης, αλλα ωστε να υπαρχουν θεσεις εργασιας υψηλης ειδικευσης στις χωρες τους.

    2) Εχουν νομους οπου απαιτειται η εγχωρια παραγωγη κρισιμων οπλικων συστηματων και μεταφορα τεχνογνωσιας και θεσεων εργασιας. Δεν ειναι απλοι εισαγωγεις οπλικων συστηματων.

  7. Η ΕΑΒ μια χαρά κάνει τη δουλειά της. Θα έλεγα ότι αν την κλείσουν θα πάνε γκαρσόνια οι υπάλληλοί της αλλά ούτε αυτό δεν μπορεί να εξασφαλίσει η άριστη ελληνική κυβέρνηση. Ούτε θέσεις για καμαριέρες και γκαρσόνια…
    Κατά τα άλλα:
    1) Ο Πρίνος (Energean) «προσπαθούμε να αποφύγουμε το μοιραίο» κατά δήλωση του Δ/ντος συμβούλου του (που είναι οι αγωγοί οέο; EastMed ας πούμε)
    2) Η Aigean είναι σε μαύρα χάλια κατά δήλωση κ. Βασιλάκη
    3) Η Lufthansa και η Air France παίρνουν Δις € κρατικών ενισχύσεων
    4) Η Fraport ζορίζεται να πληρώνει κι αυτή
    5) Κλείνει και η Πτολαμαϊδα 5 για να φέρει η κυβέρνηση το εισαγόμενο ΦΑ αντί του φτηνού λιγνίτη

    Κατά τα άλλα η ΕΑΒ κοστίζει στον Έλληνα φορολογούμενο.

    ΥΓ: ούτε οικοδομή ούτε γκαρσόνια.

  8. Πέρασαν μέρες χωρίς να σχολιάσω. Σε ερώτηση στον άνθρωπο που διορίσε το υπουργείο οικονομικών για έλεγχο στην ΕΑΒ αν θα μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στην ζωή μας με μισθό 630 ευρώ ( 14 μισθούς) μου απάντησε η εταιρία όμως παράγει ζημιές. Όταν τον ρώτησα τι έγινε με τους προηγούμενους μάνατζερ που η ίδια πολιτική παράταξη που τον διόρισε είχε ορίσει στο παρελθόν αν υπήρξε κάποια επίπτωση για το πώς παρέδωσαν την εταιρία δεν είχε απάντηση. Η απάντηση λοιπόν έχει δωθεί για εμάς, ειδικά τους νέους και καταρτισμένους με πτυχία που έγινε η πρόσληψη μας με αξιοκρατικά στοιχεία . Υπομονή. Λίγος καιρός έστω και σαν σερβιτόρος. Πιο πολλά θα κερδίζω. Και για να λέμε κ την αλήθεια μιας κ ο ιδιωτικός τομέας είναι άγιος…. ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ ΑΦΟΥ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΔΗΛΩΝΟΜΑΙ ΠΈΝΤΕ ΘΑ ΕΡΓΑΟΖΟΜΑΙ. ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ 25€/h plus benefits. Αλλά σιγά μην υπάρχουν αυτά . Ψευδη. Για 630 αξίζει ο ΕΑΒΙΤΗΣ. ΥΓ ΤΟ 30% ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΎΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΑΒ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΠΟΧΏΡΗΣΕ Ι. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΔΙΔΙΕ ΑΛΛΟΥ ….
    Brain gain διαδίδουν μετά……μάλλον θα ναι αλα σκοιλ ελλικικου

    1. Τέτοιο πάθος να υπήρχε πως θα προχωρήσει η δουλειά θα ήταν όλα πολύ καλύτερα. Κατά την γνώμη με αυτή την μορφή λειτουργίας ειναι πεταμένα χρήματα, πρέπει να κλείσει και να φτιαχτεί ένα νέο σχήμα με ιδιωτικοοικονομικά κρητήρια.
      Αρκετά δισεκατομμύρια πλήρωσε η εθνική άμυνα, είτε κρατικοδίαιτους ιδιώτες, είτε κρατικές αμυντικές βιομηχανίες.

      1. Δόξα τον Θεό έχω πάθος και στην δουλειά μου. ( ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΑΙΙ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ) Είτε αυτή είναι everyday job είτε not every day job όπως λεγουν στα ξένα για την εργασία μας. Τι να κάνουμε έτσι αναφέρονται στον μηχανικό εξωτερικό εδώ ειπαμε…εν συνέχεια ένας ακόμα λόγος που δείχνουμε έξτρα πάθος είναι γιατί πλέον μας κλείνουν το σπίτι μας ( κυριολεκτικά αλλά κ μεταφορικά βλ ΕΑΒ) . ΆΧ αυτός ο άγιος ιδιώτης. Ο επενδυτής . …τι μου θυμίζετε. Τις μέρες του 2016 που ο άγιος επενδυτής της Ελλάδας που θα δώσει κ το ναυτικό μας conex μας είχε προσλάβει ως υπεργολαβος της ΕΑΒ. Φυσικά έληξε η σύμβαση μας τον Αύγουστο του 2016 αλλά μας πλήρωσε τον Νοέμβριο. . . . Λεπτομέρειες βέβαια….

    2. Πηγαίνω 22 χρόνια στην ΕΑΒ για διάφορες δουλειές.Κάθε χρόνο περισσότεροι στα γραφεία και λιγότεροι στα υπόστεγα. Τεράστιες υποδομές και το χειρότερο managment. Κάθε κυβέρνηση διόριζε και απο ένα τσάτσο καθε φόρα.Το ότι θα πουληθεί ειναι σχεδόν σίγουρο,το θέμα είναι ποιος θα την πάρει με τι συμβάσεις για το προσωπικό που θα μείνει.Για τα αεροσκάφη της ΠΑ δεν σχολιάζω .. δεν πρόκειται να επιστέψει ούτε το 30% απο αυτά σε πτήσιμη κατάσταση

  9. @NF * Μην ανησυχεις, η χωρα θα χρειαστει εξειδικευμενους τεχνικους για τα στρατιωτικα αεροσκαφη της και στην μετα-ΕΑΒ εποχη.»»
    ΔΙΑΒΛΕΠΩ ΜΕΓΑΛΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΑΒ ΕΠΟΧΗ… ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΧΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ …..

    Αν δεν πραξουμε αυτα που προτεινω (ή κατι παρεμφερες) με σοφια και περισκεψη, η λυση που θα μας επιβαλλει η ιδια η ζωη και η πραγματικοτητα θα ειναι πολυ χειροτερη.
    ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΗ ΑΠΟ ΛΥΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ CONEX ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟ 4 ΜΗΝΕΣ

    Παντως σε ευχαριστω, γιατι μας εδωσες μια εκ των εσω οπτικη για τα τεκταινομενα εντος της ΕΑΒ.
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΕΙΚΟΝΑ….ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΑΛΕΥΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΟΥ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΙΣΤΕΨΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩ ΚΑΒΑΤΖΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΈΧΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΥΗΝ ΕΑΒ??? ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΜΙΑ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥ ΙΣΩς Κ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ? ΜΕ ΦΙΛΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *