Ο οργανισμός OCCAR ανακοίνωσε ότι το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Eurodrome ολοκλήρωσε, με επιτυχία, τη φάση Κρίσιμης Ανασκόπησης της Σχεδίασης (CDR : Critical Design Review) και ότι η σχεδίαση του Eurodrone. Η ολοκλήρωση της φάση αυτής σημαίνει ότι η σχεδίαση του συστήματος έχει ολοκληρωθεί, είναι ώριμη και μπορεί να περάσει στην επόμενη φάση, που είναι η παραγωγή και επίγεια δοκιμή του πρωτότυπου, πριν την εκτέλεση της πρώτης του πτήσης. Στο πρόγραμμα Eurodrone συμμετέχουν η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία, ενώ η Ιαπωνία και η Ινδία συμμετέχουν με το καθεστώς του παρατηρητή. Το Eurodrone θα είναι μια πλατφόρμα πολλαπλού ρόλου (επιτήρησης, συλλογής πληροφοριών, αναγνώρισης και προσβολής στόχων εδάφους και θαλάσσης). Η πρώτη πτήση έχει προγραμματιστεί για το 2025 (δεν θα γίνει, θα καθυστερήσει πιθανότατα μέχρι τα μέσα του 2027) και η ένταξη του σε υπηρεσία για το 2028 (αμφίβολο αν επιτευχθεί).
Οι βεβαιωμένες παραγγελίες αφορούν σε 20 ολοκληρωμένα συστήματα με 60 μη-επανδρωμένα συστήματα, εκ των οποίων επτά συστήματα με 21 οχήματα για τη Γερμανία, πέντε συστήματα με 15 οχήματα για την Ιταλία και από τέσσερα συστήματα με 12 οχήματα για τη Γαλλία και την Ισπανία. Το Eurodrone θα έχει ικανότητα μεταφοράς φορτίου βάρους 2.300 κιλών (μέγιστο βάρος απογείωσης 13.000 κιλά), μήκος 17 μέτρα, άνοιγμα φτερών 30 μέτρα και ύψος έξι μέτρα. Θα ενσωματώνει δύο κινητήρες, θα επιτυγχάνει ταχύτητα πλεύσης 500 χιλιόμετρα την ώρα σε υψόμετρο 12.000 μέτρων ή θα μπορεί να παραμείνει σε πτήση για 40 ώρες συνεχόμενα. Ο οπλισμός του θα αποτελείται από αντιαρματικούς πυραύλους της οικογένειας Akeron (μέσου και μεγάλου βεληνεκούς) και της οικογένειας Brimstone (μεγάλου βεληνεκούς), καθώς και από κατευθυνόμενες βόμβες (ευρωπαϊκές και αμερικανικές).