Όπως ανακοίνωσε η ΓΔΑΕΕ (Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων) προχώρησε στον έλεγχο των φακέλων δικαιολογητικών ποιοτικής επιλογής για το πρόγραμμα εν συνεχεία υποστήριξης των ελικοπτέρων AS-332C1 Super Puma.

Όπως ανακοίνωσε η ΓΔΑΕΕ απορρίφθηκαν οι φάκελοι δικαιολογητικών της «Airbus» (δεν ικανοποιούσε τους Γενικούς Όρους 5 Παρ.6 και 9 Παρ. 1.4.2), της «Κυριακίδης-Cylinder» (δεν ικανοποιούσε Γενικούς Όρους 5 Παρ.6 και 9 Παρ.1.4.2) και της «AIRTELIS» (δεν ικανοποιούσε τους Γενικούς Όρους 9 Παρ.1.2.2.4 και 9 Παρ. 1.4.2).

Αντίθετα έγινε αποδεκτός ο φάκελος δικαιολογητικών της «Ruag» καθώς «ικανοποιεί τις απαιτήσεις δικαιολογητικών ποιοτικής επιλογής σύμφωνα με τους Γενικούς και Ειδικούς Όρους της διακήρυξης», όπως αναφέρει η ανακοίνωση. Οι εταιρίες των οποίων απορρίφθηκαν οι φάκελοι έχουν το δικαίωμα υποβολής προδικαστικής προσφυγής, εντός προθεσμίας 10 ημερών

Μετά την πάροδο του δεκαημέρου θα εκδοθεί πρόσκληση για τη συμμετοχή στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού που είναι η υποβολή τεχνικών και οικονομικών προσφορών. Υπενθυμίζουμε ότι ο 2ος επαναληπτικός διαγωνισμός προκηρύχτηκε στις 16 Οκτωβρίου του 2020 και είναι συνολικού προϋπολογισμού € 37.767.204 (χωρίς ΦΠΑ) για την κάλυψη της περιόδου 2021-2024.

Comments

  1. Τελικα εχει αλλαξει ο νομος βενιζελου η οχι;Αυτος ο διαγωνισμος με βαση ποιον νομο γινεται;Ειναι δυνατον η airbus να αποριπτεται γιατι δεν ικανοποιει γενικους ορους;Ξερει κανεις να μας διαφωτισει τι στο καλο γινεται;

    1. Υποτίθεται έχει αλλάξει η νομοθεσία!!
      link
      https://www.e-nomothesia.gr/demosia-erga/nomos-4782-2021-phek-36a-9-3-2021-2.html

      Εντύπωση μου προκαλεί η απουσία της AEROSERVICES
      που είχε αναλάβει στο παρελθόν την συντήρηση των SUPER PUMA με εξαιρετικά αποτελέσματα!
      http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=449535

      1. Παντως οταν ξεκινα καποιος και μονο να διαβασει τις διαταξεις των νομων,ΠΔ,και κανονισμων συνολο αν δεν κανω λαθος 72!!! καταλαβαινει οτι εχει να κανει με τρελοκομειο.
        Υγ. στο κε διαταξεις του Ν.3978/11 «Δημόσιεςσυμβάσεις Έργων, Υπηρεσιών και Προμηθειών στους τομείς της Άμυνας και τηςΑσφάλειας – Εναρμόνιση με την Οδηγία 2009/81/ΕΚ – Ρύθμιση θεμάτων του
        Υπουργείου Εθνικής Άμυνας» ειναι ο νομος βενιζελου;

    2. Ε το 5 παρ 6 εχει να κανει με το αν εχουν προσλαβει προσωπικο απο ΥΠΕΘΑ, οποτε οποιδηποτε εταιρια μπορει να μεινει απ εξω αν .» Απαγορεύεται στους Υποψήφιους της παραγράφου 1 να απασχολούν, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, έργου ή εντολής, στρατιωτικό ή πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για χρονικό διάστημα τριών τουλάχιστον ετών μετά τη συνταξιοδότηση ή τη με οποιονδήποτε άλλον τρόπο αποχώρησή του»
      Το προβλημα που βλεπω εγω ειναι αν εχουμε κατι χωρις ανταλακτικα και η μονη εταιρια που τα φτιαχνει προσελαβε καποιον απο ΥΠΕΘΑ τι κανουμε; Περιμενουμε 3 χρονια; Και αν ξαναπροσλαβουν κι αλλον στο μεταξυ?
      Ειναι ανουσιο να εχουμε νομους τοσο περιοριστικους που με το παραμικρο πρεπει να παιρνει αποφαση ο υπουργος ή ο αρχηγος για απευθειας αναθεση.

      1. Επειδή δεν κρατιέμαι να μην τη πω τη κακια μου εδώ πήρανε πρώην αρχηγό ΓΕΣ και τον κάνανε υφυπουργό ’ Aμυνας ποσο καιρό μετά την αποστρατεία του??

        Οι αμερικανοι τους κρατάνε τουλάχιστον 7 χρονια εκτος από τέτοιες θέσεις!!

        1. δεν ειναι το ίδιο.
          Αλλο να γίνεις ΥΦΕΘΑ και άλλο να μπεις payroll εταιρείας που κέρδιζε διαγωνισμούς κατα την θητεία σου. Υπάρχει συγκρουση συμφερόντων.

          Το πρόβλημα λύνεται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ.
          Απαγόρευση και ποινική ευθύνη στον απόστρατο για 3-10 χρόνια ανάλογα την θέση.

          Στην εταιρεία, απλά ενα penalty ξέρω γω +10-20% αυξηση στην τιμή ώστε να ζορίστεί να ξανακερδίσει διαγωνισμούς για 3-10 χρονια.
          Αν ειναι η μόνη, χωρίς εναλλακτική παλι θα κερδίζει.

          Ο απόστρατος τον πάνε μια μπουζου σαν αντικίνιτρο για καθε επόμενο που θα το σκεφτεί.

        2. Σοβαρά τώρα.. Δεν τον θέλεις υφυπουργό εθνικής Άμυνας? Πιστεύεις ότι δεν κάνει? Και εάν όχι δώσε μου μια άλλη εναλλακτική επιλογή οποιουδήποτε πολιτικού χώρου και οποιουδήποτε επαγγέλματος για την θέση αυτή που θεωρείς εσύ σωστό. Ευχαριστώ.
          Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα Αν μου απαντούσες

  2. Λολ, διαβαζω RUAG διαβαζω φακελος διαβαζω αποδεκτος και λεω μια χαρα τυφεκιο ψωνισαμε. Τελικα απογοητευση….

    1. Η RUAG είναι σοβαρή εταιρία
      Έχει αναλάβει τη συντήρηση των PUMA των Ελβετών εδώ και πολλά χρονια οποτε έχει την εμπειρία

      1. Πάρα πολύ καλή και ποιοτικά υψηλού επιπέδου εταιρία που συντηρεί σχεδόν όλα τα ιπτάμενα μέσα της Ελβετίας.

  3. Δεν είμαι γνώστης – πιθανόν να κάνω λάθος- αλλά είναι το λιγότερο εντυπωσιακό η…..Ruag να πληρεί τους όρους και όχι η Airbus??
    Ξέρει κανείς να μας διαφωτίσει ποιοί έιναι οι «Γενικοί Όροι 5 Παρ.6 και 9 Παρ. 1.4.2»?

      1. 356 σελίδες!!

        Εάν κατάλαβα σωστά η Airbus δεν τηρούσε:

        Παράρτημα Β
        5 Παρ.6—->SELIDA B-21?

        6. Απαγορεύεται στους Υποψήφιους της παραγράφου 1 να
        απασχολούν, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, έργου ή εντολής, στρατιωτικό ή
        πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για χρονικό διάστημα τριών
        τουλάχιστον ετών μετά τη συνταξιοδότηση ή τη με οποιονδήποτε άλλον τρόπο
        αποχώρησή του

        9 Παρ. 1.4.2—> SELIDA B-30?

        1.4.2. Οι Ειδικοί Όροι για την περιβαλλοντική διαχείριση
        παραπέμπουν στο κοινοτικό σύστημα οικολογικής διαχείρισης και περιβαλλοντικού
        ελέγχου [EMAS, Κανονισμός 1221/2009 (ΕΕ L 342)] ή σε πρότυπα περιβαλλοντικής
        διαχείρισης που βασίζονται σε αντίστοιχα ευρωπαϊκά ή διεθνή πρότυπα
        πιστοποιούμενα από οργανισμούς που λειτουργούν βάσει του δικαίου της
        Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές ή διεθνείς προδιαγραφές όσον
        αφορά την πιστοποίηση

        1. Σοβαρά κρητήρια, προφανώς ειναι και ο λόγος που δεν κατεβαίνει η Aeroservice αφού απασχολεί μηχανικούς από τις ένοπλες δυνάμεις, γελοιότητα, παράνοια, καραγκιοζιλίκια του νομου.

          Μετά μας λένε για πριμοδότηση των ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας, δεν παιζόμαστε σε αυτή την χώρα, να πετάμε εκτός ακόμα και της μητρική εταιρία με νόμους τουαλέτας.

    1. 5παρ 6 ειναι για προσληψεις στελεχων υπεθα και το αλλο ειναι για καποιο ευρωπαικο πιστοποιητικο περιβαλοντως. Το πρωτο αντε μπορει και να ετυχε, αλλα το να μην εχει πιστοποιητικο περιβαλλοντως μου φαινεται αδυνατο.
      356 Σελιδες προκυρηξη αν αναρωτιεστε…

  4. Οι εταιρείες Airbus και Κυριακίδης-Cylinder δεν πληρούσαν αυτά που γράφει ο CK παραπάνω, που είναι απαράδεκτο αν σκεφτείς ότι
    η μια διάταξη είναι της Ε.Ε. του 2009 και έπρεπε να την τηρούν όλοι
    και η άλλη διάταξη έχει σκοπό να «προστατέψει» το Δημόσιο από τα πρώην μέλη του που αλλάζουν στρατόπεδο (για να μην χρησιμοποιούν τις γνωριμίες τους και επηρεάζουν καταστάσεις…) και ισχύει δεκαετίες.
    Η τρίτη εταιρεία δεν είχε ασφαλιστική ενημερότητα…
    Βέβαια, δεν ξέρουμε τις λεπτομέρειες στις οποίες συνήθως κρύβεται ο διάολος
    Τώρα αν οι κομένοι αρχίσουν τις προσφυγές, καληνύχτα ο διαγωνισμός

    1. Για την Κυριακίδης -CYLINDER δεν βρίσκω καν web site
      Με ένα βγαίνει μια μονοπρόσωπη IKE με έδρα στο Μαρούσι με :
      https://gr.kompass.com/c/kyriakides-cylinder-s-m-p-c/gr10059414/

      Η airtelis είναι γαλλική και φαίνονται σοβαροί
      https://www.airtelis.com/en/contact/

      Και το ερώτημα παραμένει:
      Γιατί η AEROSERVICES δεν ενδιαφέρθηκε για τον διαγωνισμό???

        1. !!!!!!
          Και πήρανε τη δουλειά με τα SEAHAWK του Nautkou μέσω αμερικανικου ναυτικού/FMS!!

          Αντίθετα λόγω του παραπάνω ορου δεν μπορούν να πάρουν απευθείας τη δουλειά με τα
          SUPER PUMA!!

          Ωραίες καταστάσεις οποτε θα πληρώνουμε τους Ελβετούς!!

          1. Επομενως το USN πηρε τη δουλεια, την ανεθεσε στην ελληνικη εταιρεια, και την τιμολογησε αυτο ως μεσαζων στο ΠΝ, προσθετοντας βεβαια και κερδος, κατι που δεν θα υπηρχε αν η η συμβαση ειχε ανατεθει κατ΄ευθειαν στην ελληνικη εταιρεια. Ο νομος Μπενίτο οχι μονο δε οδηγει σε εξοικονομηση χρηματων, αλλα αντιθετως σε σπαταλη, και ανεβαζει τα κοστη αντι να τα μειωνει.

          2. Νεοελληνική παράνοια, ξεκίνησε ο νόμος Βενιζέλου, τελικά δεν άλλαξε και οι νέες αλλαγές ως φαίνεται δεν άλλαξαν αυτή την αθλιότητα ενός κατασκευάσματος ανίδεου ξερόλα που δεν έχει λογική, αρχή μέση και τέλος…
            Νόμος που πετάει έξω την κατασκευάστρια εταιρία και κόβει τις ελληνικές εταιρίες και πριμοδοτεί ξένες εταιρίες, δοξάστε τους.

          3. @NF
            Ο Αντίλογος για τη χρήση του Αμερικανικου Ναυτικού ως ενδιαμεσου:

            Βασικά βάζουμε το Αμερικανικο Ναυτικό ως ενδιάμεσο για να managaroun αυτοί το πρόγραμμα
            Δηλαδή η εταιρία πρέπει να ικανοποιήσει τις προδιαγραφές & τα standards του Αμερικανικου Ναυτικού
            Το Αμερικανικο Ναυτικό είναι υπεύθυνο να διαβεβαιώσει πως το ελικόπτερο είναι αποδεκτό μετά τη συντήρηση και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του και της κατασκευάστριας εταιρίας

            Εμείς πίνουμε το φραπέ μας και περιμένουμε το ελικόπτερο μας
            approved and accepted by US Navy

            και αποφεύγουμε όλες τις XXXAXXX S του νομου προμηθειών που συζητάμε παραπάνω!!!!!

          4. @ NF & AIM

            Οι συγκεκριμένες διατάξεις δεν έχουν σχέση με το νόμο Βενιζέλου. Άλλωστε ο διαγωνισμός δεν έγινε με το νόμο Βενιζέλου.

            Ο λόγος που χρησιμοποιούνται τα FMS είναι ακριβώς για να αποφευχθούν τα προβλήματα των διαγωνισμών. Η γραφειοκρατία στα FMS είναι μεγάλη, το κόστος μάλλον μεγαλύτερο (οι Αμερικάνοι χρεώνουν έξοδα ενώ δεν σκίζονται κιόλας στην διαπραγμάτευση με τις εταιρείες) αλλά το αποτέλεσμα είναι σίγουρο. Αν στο διαγωνισμό των Super Puma αρχίσουν τώρα τις προσφυγές οι κομμένοι μπορεί να οδηγηθούμε σε ματαίωση του.

            Η μαγκιά με τα S-70 είναι ότι το USN ανέθεσε σε ελληνική εταιρεία που αλλιώς δεν θα μπορούσε να συμμετάσχει σε διαγωνισμό!
            Το ίδιο κάνει και η Πυροσβεστική μέσω ΝΑΤΟ.

  5. Απαγορεύεται στους Υποψήφιους της παραγράφου 1 να απασχολούν, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, έργου ή εντολής, στρατιωτικό ή πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας για χρονικό διάστημα τριών τουλάχιστον ετών μετά τη συνταξιοδότηση ή τη με οποιονδήποτε άλλον τρόπο αποχώρησή του.

    Πιστοποιητικό αρμόδιας αρχής ότι έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του όσον αφορά την καταβολή των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης, σύμφωνα με τις νομοθετικές διατάξεις της χώρας όπου είναι εγκατεστημένος ή αυτές του ελληνικού δικαίου.

  6. Aυτή η παράνοια των νόμων που ο ένας πέφτει πάνω στον άλλο, ενώ προσθέτουν γραφειοκρατία αντί να την μειώνουν, πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.

    Υπάρχουν νόμοι της δεκαετίας του ’30 , ’40, ’50, χωρίς καμία πρακτική εφαρμογή ή εναρμόνιση με το σύγχρονο κοινωνικο-οκονομικό περιβάλλον.

    Και όμως, κατέχουν θέση ιερής αγελάδας και δεν τολμά κανείς να τους αλλάξει. Ήμαρτον!
    Μόνο αναθεώρηση του Συντάγματος, κατόπιν σωστής προεργασίας από ειδικούς νομικούς και συνταγματολόγους (όχι άλλους Μπενίτο), θα μάζευε αυτό το χάλι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *