Όπως ανακοίνωσε η γερμανική Rheinmetall Τα 209 νέα τεθωρακισμένα οχήματα μάχης Lynx KF41 της Ουγγαρίας θα ενσωματώνουν το ενεργητικό σύστημα αυτοπροστασίας StrikeShield της Rheinmetall, στο πλαίσιο σχετικής σύμβαση ύψους € 140 εκατομμυρίων, δηλαδή € 670.000 ανά σύστημα. Το StrikeShield είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα αυτοπροστασίας νέας γενιάς με αισθητήρες και αντίμετρα. Σύμφωνα με την Rheinmetall το StrikeShield παράγει πολύ μικρό όγκο εκπομπών στο ηλεκτρομαγνητικό φάσμα και επιτυγχάνει το μικρότερο χρόνο αντίδραση, σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά συστήματα. Το StrikeShield ενσωματώνεται εξωτερικά του οχήματος επί σημείων της θωράκισης και πρόνοια την κάλυψη όλου του τόξου των 360ο.

Περισσότερα για τα ενεργητικά συστήματα αυτοπροστασίας αρμάτων μάχης και τεθωρακισμένων οχημάτων, τον τρόπο λειτουργίας τους και την επιχειρησιακή τους αξία μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω άρθρο:

Comments

    1. Είναι μικρές οι Ε.Δ. τους και δεν συντηρούν και στόλο. Είναι άλλες οι ανάγκες και τα νούμερα σ’ εμάς.

      1. Ναι αλλά δεν έχουν τους ίδιους κινδύνους με εμάς. Νομίζω πως δεν χρειάζεται να πάμε σε κάτι τόσο ακριβό. Νομίζω πως η περίπτωση του cv90 είναι μια χαρά. Τα m113 όπως και τα Huey ανήκουν σε άλλη εποχή και πρέπει να αντικατασταθούν.

    1. Πολύ όμορφο, αλλά έχουν παραφρονίσει όλοι με τις τιμές.
      Οχήματα που θα έπρεπε να έχουν 2-2,5 μύρια το πολύ, τα πωλούν 8 και 10 μύρια.
      Αυτό που γίνεται με τους εξοπλισμούς παγκοσμίως, είναι και απαράδεκτο και σκέτο κλέψιμο.

      1. Ο αέρας χρηματοδοτεί το R&D. Βραχυπρόθεσμα και για μικρές ποσότητες συμφέρει να είναι ο πελάτης, μακροπρόθεσμα και όσο αυξάνονται οι ποσότητες όχι. Γι αυτό τον λόγο είναι σημαντικό να μπούμε με οποιονδήποτε τρόπο, έστω και με ελάχιστη συνεισφορά σε κοινοπραξίες που αναπτύσσουν εξοπλισμό. Πέρα από την μείωση του κόστους, θα δημιουργήσουν θέσεις εργασίας και θα συσφίξουμε τις σχέσεις μας με κάποιες χώρες. Είναι προτιμότερο να είσαι «μέσα» ακόμα και αν το αποτέλεσμα δεν είναι το καλύτερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό , παρά να είσαι ο απλά πελάτης που μονίμως πληρώνει τα κερατιάτικα.

        1. @dk
          Φίλε dk θα συμφωνήσω μαζί σου ότι δεν πάει άλλο να τρέχουμε στο ράφι κάθε φορά.
          Κάποια στιγμή πρεπει και εμείς προβάλλοντας τους μεγάλους μας αριθμούς, από κάπου να ξεκινήσουμε με συμπαραγωγές έστω και με χώρες δεύτερης αμυντικής ποιότητας…
          Με εκτίμηση

          1. @dk
            Επίσης η επισήμανση σου στο άρθρο για τις φρεγατες για τις πρώτες ώρες ποσο σημαντική είναι η εναέρια επικράτηση και ότι χρειαζομαστε συστήματά που θα δώσουν σε περίπτωση αιφνίδιας επίθεσης χρόνο στην συνολική άμυνα και στον πληθυσμό είναι εκ τον ουκ άνευ.
            Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το εξηγώ.
            Με εκτίμηση
            ΥΓ.
            Άσχετο με το εδώ θέμα αλλά αν το ποσταρα στο άλλο άρθρο θα χαθεί..

        2. Και το R&D αέρας είναι. Το πραγματικό ούτε 5% από αυτό που χρεώνουν είναι. Ειδικά στον τομέα των φαρμάκων που ξέρω από R&D, δεν μπορείς να φανταστείς το τι χρεώνουν εκεί.
          Επίσης κάνουν και το άλλο. Βγάζουν π.χ. 2 οχήματα, αλλά πειραματίζονται σε 30 ξέρω γω. Δηλαδή και για διάφορα άλλα. Εάν τα άλλα αποτύχουν και δεν βγουν στην παραγωγή, ΟΛΟ το R&D και για τα αποτυχημένα, το περνούν και καλά ως R&D του προϊόντος που τελικά βγαίνει στην αγορά. Ακόμα και πατέντες που αγοράζονται για άλλα πράγματα, χρεώνονται σε άλλα. Άστο, μην το ψάχνεις. Εδώ πληρώνονται και διάφορα ιδιωτικά τζετ και ένα σωρό άλλα.
          Εν τέλει, εάν δεν φτιάχνεις κάτι μόνος σου, σε γδέρνουν. Έτσι, το προηγούμενο μοντέλο του Γιουγκοσλαβικού ΤΟΜΑ, βγήκε στην αγορά ΚΑΤΩ από 1 εκ ευρώ, ΜΑΖΙ με τον πύργο, τα σκοπευτικά, τη θωράκιση κ.λπ. Δηλ. κομπλέ. Εάν το ΙΔΙΟ το βγάλει η κάθε Reihmentall (και μη νομίζεις ότι θα έχουν και κάποια τρομερή διαφορά επί της ΟΥΣΙΑΣ, όπως όταν βγήκε το δικό μας ΛΕΩΝΙΔΑΣ που στοίχιζε ΚΑΤΩ από 500 χιλ.), θα στο χρεώσει 6 και 7 και 10 εκ. Κάπου είναι και αστείο δηλ.

          1. @ gdmast

            Πρόσεξε, δεν είπα ότι πληρώνεις το R&D που έχει γίνει για το προϊόν που αγοράζεις, αλλά ότι έτσι εξασφαλίζουν πόρους για μελλοντικό R&D (προφανώς και την κερδοφορία τους). Ως ένα βαθμό το κόστος κορυφαίων προδιαγραφών είναι δυσανάλογα υψηλό σε σχέση με τις ελαφρώς υποδεέστερες (δες πχ τις τιμές των CPU, η «ναυαρχίδα» είναι δυσανάλογα ακριβή σε σχέση με το αμέσως επόμενο μοντέλο). Το ίδιο ισχύει και όσον αφορά κόστος για την βελτιστοποίηση του σχεδίου. Οπότε η Reihnmetall όντως μπορεί να έχει υψηλότερο κόστος, απλά σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά.

  1. Αυτά τα γράφω για χρόνια στην Βραζιλία κατασκεύαζαν 6Χ6 όσο κόστιζαν τα
    Χάμερ των Αμερικάνων!
    Έκλεισαν την εταιρία και ξαφνικά γέμισε ο κόσμος χάμερ και 4Χ4 και 6Χ6!
    Πως γίνετε να μην πωλούσε η εταιρία και μετά να αγοράζουν όλοι;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *