Σύμφωνα με δημοσιεύματα της «Hürriyet» η πώληση των 30 επιθετικών ελικοπτέρων T-129, συνολικού κόστους $ 1,5 δισεκατομμυρίων, στο Πακιστάν τίθεται σε κίνδυνο, καθώς οι ΗΠΑ αρνούνται να παραχωρήσουν άδεια τελικού χρήστη για τους κινητήρες CTS80-4A. Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα ο χρόνος παράδοσης του πρώτου ελικοπτέρου είναι πλέον αμφίβολος, καθώς η TAI, κατασκευάστρια εταιρία του T-129 αναζητά λύση στο θέμα των κινητήρων από τη Γαλλία και την Πολωνία.
Το πρόβλημα για την Τουρκία είναι ότι η κοινοπραξία LHTEC (Light Helicopter Turbine Engine Company), που κατασκευάζει τον κινητήρα CTS800-4A των T-129 αποτελείται από τη βρετανική Rolls-Royce και την αμερικανική Honeywell. Σε περίπτωση εξαγωγής, όπως στην περίπτωση του Πακιστάν, θα πρέπει αυτή να συνοδεύεται από την έκδοση πιστοποιητικού τελικού χρήση. Εκτός της πολιτικής πίεσης που ασκεί μια τέτοια απόφαση στην Άγκυρα, οι ΗΠΑ έχουν και εμπορικό συμφέρον να δημιουργήσουν δυσκολίες στο Πακιστάν για την επιλογή του T-129.
Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα το Πακιστάν διατηρεί σε υπηρεσία 51 επιθετικά ελικόπτερα τύπου AH-1S και AH-1F Cobra που απέκτησε την περίοδο 1984-1986 και το 2007 αντίστοιχα. Και οι δύο εκδόσεις ενσωματώνουν τεχνολογίες του 1980 και το Πακιστάν έχει αποφασίσει να τα αντικαταστήσει με 45 νέα επιθετικά ελικόπτερα. Ήδη έχει παραγγείλει 15 επιθετικά ελικόπτερα AH-1Z King Cobra της αμερικανικής Bell στο πλαίσιο προγράμματος ύψους $ 581 εκατομμυρίων. Πιθανή καθυστέρηση στο πρόγραμμα των 30 T-129, θα δημιουργούσε «κενό», το οποίο θα μπορούσε να καλύψει η Bell.