Η Mitsubishi Heavy Industries ανακοίνωσε ότι καθέλκυσε το πρώτο υποβρύχιο κλάσης «Taigei», το ομώνυμο SS-513 «Taigei», εκτοπίσματος 3.000 τόνων. Το υποβρύχιο είναι ένα από τα τρία (3) υποβρύχια της κλάσης που θα ναυπηγήσει η Ιαπωνία στο πλαίσιο του προγράμματος σταδιακής αντικατάστασης των 12 εν υπηρεσία υποβρυχίων κλάσης «Soryu», εκτοπίσματος 2.900 τόνων. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι το τελευταίο «Soryu» αναμένεται να καθελκυστεί τον Μάρτιο του 2021, ενώ το πρώτο παραδόθηκε και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2009. Το πρώτο «Taigei», το οποίο κόστισε $ 720 εκατομμύρια, αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2022, ενώ τα επόμενα δύο (2) τον Μάρτιο του 2023 και τον Μάρτιο του 2024 αντίστοιχα. Τα υποβρύχια που θα αντικαταστήσει εντάχθηκαν σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2009, τον Μάρτιο του 2010 και τον Μάρτιο του 2011 αντίστοιχα.

Comments

  1. «το πρώτο παραδόθηκε και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2009»

    Αυτα που αποσυρουν οι Ιαπωνες δεν θα ηταν καλα να αντικαταστησουν τα υπεργηρα 209 δικα μας; Η μηπως εχουν αμιαντο; Οι μπριζες ειναι σωστες η θα πρεπει να τις αλλαξουμε; Λεω εγω τωρα.

    Θα ηταν και μια ωραια κινηση με πολιτικο προσανατολισμο.Οι Τουρκοι κανουν business με Κορεα εμεις γιατι οχι με Ιαπωνια;

  2. Οι υπεύθυνοι για τους εξοπλισμούς στην Ελλάδα ίσως θα έπρεπε να ρίξουν και μια ματιά -έτσι για σύγκριση- στις νέες φρεγάτες FMF που ναυπηγούν οι Ιάπωνες, πρίν αποφασίσουν με τα συνηθισμένα κριτήρια να πετάξουν μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια στα αμερικάνικα πλοία της συμφοράς.

  3. Τα «Taigei» είναι ο διάδοχος των «Soryu», όχι ο αντικαταστάτης τους.

    Τα παλαιότερα «Oyashio» θα αντικατασταθούν απο τα «Taigei», επίσης αξιόλογα Υ/Β, χωρίς AIP πρόωση όμως, και όταν θα ξεκινήσει η αντικατάσταση τους θα είναι περίπου 25 ετών.

    Τακτική της Ιαπωνίας είναι να αποσύρει τα Υ/Β της σε ηλικία περίπου ετών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *