Ανταπόκριση από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Από τα πιο πλέον ενδιαφέροντα οπλικά συστήματα της έκθεσης είναι οι φωτογραφίες του οπλισμένου ελληνικού μη επανδρωμένου ταχυπλόου σκάφους (USV) της ελληνικής εταιρείας Barracuda. Η εταιρεία σε αφίσες παρουσιάσει το νέο οπλισμένο ταχύπλοο ως εξέλιξη του υφιστάμενου ελληνικού μη επανδρωμένου ταχυπλόου σκάφους στο οποίο έχει εγκατασταθεί σουίτα εξοπλισμού αποτελούμενη από αισθητήρες και ραντάρ όντας ικανό να επιχειρεί σε αποστολές σύνθεσης εικόνας τακτικής κατάστασης, πληροφοριών και αναγνώρισης. Το σκάφος αναπτύχθηκε από κοινού με την Intracom Defense.

Η εταιρεία Barracuda το τελευταίο διάστημα εργάστηκε σκληρά πάνω στο νέο οπλισμένο ταχύπλοο το οποίο φέρει έως και 8 πυραύλους Hellfire. Το σκάφος έχει σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου από το σχεδιαστικό τμήμα της Barracuda. Εκτός του ρόλου της προσβολής στόχων επιφανείας το σκάφος δύναται να εξοπλιστεί και με άλλα συστήματα ικανοποιώντας μια σειρά από αποστολές του ναυτικού πολέμου.

Αναλυτική παρουσίαση θα ακολουθήσει σε μεταγενέστερο χρόνο.

Comments

    1. Το σκάφος με τον εξοπλισμό έχει δοκιμαστεί στη Νατοική στο Τάραντο με 7-8 δύναμη αποσπώντας τα ευμενέστερα των σχολίων.Μην γράφουμε ότι νάναι.

    2. Θα ηταν χρησιμο νε ανδιαφερθει το ΠΝ και να παραγειλει προς παραγωγη μερικα προτοτυπα αυτης της μακετας, ωστε να δοκιμασουν πανω της τα ηλεκτρονικα και μετα να παμε σε μεγαλυτερα σκαφη που θα μπορουν να φερουν κα αντιπλοιικους. Ενδιαφερων προτζεκτ. Μακαρι να προχωρησει.

    1. Είναι μια καλή αρχή.
      Όχι για το φουσκωτό, για τα ηλεκτρονικά.

      Μια βοήθεια θέλει, με κλιμακούμενη χρηματοδότηση για 2-3 χρόνια και μπορεί να προκύψουν όμορφα πράγματα.

  1. Χαίρομαι ιδιαίτερα που εισακούσθηκε η προτροπή μου για παρουσίαση του συγεκριμένου αμιγώς ελληνικού σκάφους.
    Το ΠΝ θα εξακολουθήσει να το σνομπάρει ή περιμένει κάτι άλλο από το εξωτερικό σε5πλάσια τιμή και υποδεέστερη ποιότητα?Και δεν είναι μόνο σε φωτό το σκάφος και ο εξοπλισμός.Λ.Ειρήνης 22 στον Ταύρο για εκείνους που νομίζουν ότι οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν μπορούν να φτιάξουν ΣΚΑΦΑΡΕΣ.

    1. @ LOLOTOS

      Οπως γνωριζεις, το Μη Επανδρωμενο Σκαφος αυτο θα απορριφθει, για τους εξης απλους λογους:

      1) ΔΕΝ το εχει αγορασει η χωρα κατασκευης του πλοιου (δηλαδη η Ελλαδα). Αρα απορριπτεται χωρις δευτερη σκεψη !!!

      2) ΔΕΝ δεν ειναι «εθνικο» προιον καθως ΔΕΝ ειναι Ισραηλινης κατασκευης !!! Οπως ειναι γνωστο πλεον τα «εθνικα» τυφεκια, «εθνικα» τεθωρακισμενα, «εθνικα» φορτηγα και «εθνικες» πυραυλοκορβετες Θεμιστοκληδες / Θρασυβουλες και οτι αλλο αρχαιοελληνικο ονομα τους δωσουν, πρεπει απαραιτητα να ειναι Ισραηλινα.

      3) Δεν υπαρχει κατι το ενδιαφερον στην ολη προσπαθεια, π.χ. το ξεπουλημα καποιας πρωην κρατικης εταιριας οπως η ΕΛΒΟ για πενταροδεκαρες και στη συνεχεια παραγγελιες δισεκατομμυριων. Πως θα γινει γερη μπαζα ετσι?

      Ισως θα πρεπει να προσεχει η εταιρια, καθως φανταζομαι θα εμαθες τι επαθε ο Λαρισαιος οπλουργος που ΤΟΛΜΗΣΕ να σχεδιασει και να κατασκευασει ενα Ελληνικο τυφεκιο για τον Ελληνικο Στρατο. Οταν επικοινωνησε με τον Ε.Σ. για να κανει παρουσιαση του τυφεκιου, αυτοι εστειλαν την αστυνομια να τον συλλαβει και να του κατασχει τα πρωτοτυπα !!!

        1. @G-P,
          αν μας διαβάζει ο κ.Νικήτας,ας ρωτήσει ποιοϊ μετά τις δοκιμές στο Τάραντο ενδιαφέρθηκαν για την αγορά των σχεδίων του σκάφους.Αν βρει τη δύναμη να δημοσιεύσει την απάντηση,θα έχουμε έναν ακόμη λόγο να αισθανθούμε θλίψη.

          1. Oποιος θελει να δει τι εγινε με τον Λαρισαιο οπλουργο, ψαξτε στο youtube για τα εξης 2 βιντεο που δινει συνεντευξεις ο δικηγορος του οπλουργου :


            Το τυφέκιο ελληνικής παραγωγής που δεν προμηθεύτηκε το ελληνικό κράτος – GreekTv 70


            Μέγα σκάνδαλο με το Εθνικό τυφέκιο – Ο δικηγόρος του οπλουργού αποκαλύπτει

        2. Δυστυχως δεν ειναι για αστεια. Μακαρι να ηταν.

          Εινα για κλαματα κι πολυ μα πολυ απαγοητευση με τους ανθελληνες που εχουμε μπλεξει.

      1. έτοιμο σχέδιο πήρε, δεν σχεδίασε κάτι, και επίσης άλλο φτιάχνω ένα πρωτότυπο χειρός άλλο το βάζω σε βιομηχανική παραγωγή.
        Και ναι, το Ελληνικό κράτος είναι αρτηριοσκληρωτικό, χαμένο στη τυπολαγνεία κι αδιάφορο για την ουσία. Αλλά συνωμοσία εδώ δεν υπάρχει. Κατα την γνώμη μου.

  2. Εξαιρετικη προσπαθεια απο ελληνικη εταιρια. Και το σημαντικοτερο υπαρκτη εταιρια. Αυτο σαν απαντηση σε ολους αυτους που εκθειαζουν ALS και βλεπουν απλα ενα facebook που σαν διευθυνση δηλωνει απλα Αθηνα Αττικη.
    Σαφος και πρεπει να υποστηριξουμε την προσπαθεια της baracuda αν υπαρχει αναγκη απο το πολεμικο ναυτικο για τετοια σκαφη

    1. »αν υπαρχει αναγκη απο το πολεμικο ναυτικο για τετοια σκαφη» Μέσα στο Αιγαίο αν υπάρχουν σε εκατοντάδες
      (αφου λογικά είναι φθηνά) και σε συνδιασμό με UAV αλλά και με επάκτιες συστοιχίες αντιπλοικών πυραύλων κλειδώνουμε το Αιγαίο. Όλα αυτά σε πολύ μικρότερο κόστος σε σχέση με μια εκτεταμένη αναβάθμιση του στόλου.
      Σε αυτή την εκδοχή ο εχθρός δύσκολα θα μπορέσει να μπει μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον διότι θα προκαλέσεις επιθέσεις κορεσμού όπου πρακτικά είναι αδύνατο να τις αντικρούσεις.
      Έτσι σου μένουν κονδύλια για να επικεντρωθείς με σχετικά »λιγότερα» πλοία στην ανατολική Μεσόγειο. Εκεί με 4 νέες φρεγάτες αλλά και 4 εκσυγχρονισμένες και σε συνδιασμό με την ΠΑ νομίζω ότι μπορείς να ελέγξεις την περιοχή.

  3. Μια αρχή είναι, για πιο θωρακισμένα, γρήγορα, με βομβιδοβόλα και ηλεκτρονικό πόλεμο, αυτοματισμούς και τεχνητή νοημοσύνη.
    Οι Ελληνικές εταιρίες αξίζουν και μπορούν πολύ παραπάνω κσι πρέπει να τις στηρίξουμε.
    Τα λεφτά των φορολογούμενων να μένουν όσο γίνετε Ελλάδα, αν θέλουμε να μη μας κάνουν άλλοι κουμάντο.

  4. I BYE 10 FOR THE SUMMER HOME BUT I NEAD A FAVOUR
    A FLOATING M1097 AVENGER RESPECT TO GREECE
    A:4 AGM 114 L OR 1X4 FGM 148 JAVELLING +CLU
    B:4 FIM92C OR 1X10 FIM 92A MVSRL
    C:1X 12.7X99(O.5″) M2HB M/G+ 2 MG3 7.62X51(THE FULL O.3O8 WINCHESTER)
    PLUS IRIS-T SCAN

    GIVE MY WIFE ANOTHER 20

    COST:
    AGM 114L $ 117,OOO/MSSLE
    FGM 148 JAV+CLU $350,OOO TOTAL(FGM 148J MSSLE COST IS $ 176,OOO/MSSLE)
    FIM92A 1X1O TOTAL COST $2,7OO,OOO(FIM 92C $38,OOO/MSSL)

  5. Θα ηταν χρησιμο νε ανδιαφερθει το ΠΝ και να παραγειλει προς παραγωγη μερικα προτοτυπα αυτης της μακετας, ωστε να δοκιμασουν πανω της τα ηλεκτρονικα και μετα να παμε σε μεγαλυτερα σκαφη που θα μπορουν να φερουν κα αντιπλοιικους. Ενδιαφερων προτζεκτ. Μακαρι να προχωρησει.

  6. Ψυχραιμία!
    Το σκάφος στο οποίο αναφέρεστε, και που εξέλιξε επί της ουσίας η Ιντρακομ, είναι ένα πρωτότυπο, το οποίο εκτός από πιθανότατα το data link, όλα τα υπόλοιπα συστήματα είναι off the self από το εξωτερικό. Επιπλέον, το σκάφος είναι πολύ μικρό για να βγει με επιχειρησιακές αξιώσεις σε θάλασσα με καιρό. Θέλει πολλή δουλειά όχι απλώς για να συμπεριλάβει τα όπλα και τα απαραίτητα ηλεκτρονικά και αισθητήρες που χρειάζονται, αλλά απλώς για να μπορεί να χρησιμοποιήσει επιχειρησιακά τους απλούς αισθητήρες με 5 μποφόρ και πάνω.
    Αυτό που έχει αξία να ειπωθεί είναι ότι τα μη επανδρωμένα σκάφη, σε αυτό το μέγεθος αλλά και πολύ μεγαλύτερα, είναι μια κατεύθυνση η οποία παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον για μια χώρα σαν την Ελλάδα κι επιπλέον δίνει τεράστια περιθώρια για την ανάπτυξη τεχνολογικής και κατασκευαστικής δραστηριότητας στη χώρα με πραγματική αξία για τις αμυντικές της ανάγκες.
    Η Ελλάδα πρέπει λοιπόν να ερευνήσει και να επενδύσει συστηματικά προς αυτή την κατεύθυνση, ωστόσο φωτογραφίες με άθλια φωτοσοπαρισμένες προσθήκες βλημάτων σε μια εικονιζόμενη πλατφόρμα που ούτε να τα σηκώσει δεν μπορεί, στερούνται σοβαρότητας και κάνουν πολύ κακό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *