Η τουρκική BMC, μια εταιρία στην οποία συμμετέχει και το Κατάρ, αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας μετά την πρόσφατη αλλαγή ιδιοκτησίας. Αν και η εταιρεία έχει συμβόλαιο πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στο χαρτοφυλάκιό της για την παραγωγή του Altay, ο συνδικαλιστικός εκπρόσωπος είπε ότι ορισμένες μονάδες παραγωγής πέρασαν από τρεις βάρδιες την ημέρα σε μία βάρδια. Επίσης η BMC έχει επίσης σταματήσει να παράγει το πολιτικό φορτηγό Tugra, ενώ η κατασκευή μιας μεγάλης μονάδας παραγωγής, στη βορειοδυτική Τουρκία, σταμάτησε για οικονομικούς λόγους. Τέλος, οι υπεργολάβοι παραπονιούνται για απλήρωτους λογαριασμούς, ενώ το πρόγραμμα Altay συνεχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα και καθυστερήσεις.