H Sikorsky ανακοίνωσε το σχέδιο της να κατασκευάσει ένα υβριδικό-ηλεκτρικό όχημα επίδειξης καθέτου απογειώσεως και προσγειώσεως (HEX/VTOL) σε διαμόρφωση Tilt-Wing. Το σχέδιο αυτό είναι το πρώτο από μία σειρά μεγάλων αεροσκαφών VTOL νέας γενιάς, που καλύπτουν το φάσμα από παραδοσιακά ελικόπτερα έως ελικόπτερα διαμόρφωσης σταθερής πτέρυγας, τα οποία θα βασίζονται σε διάφορα επίπεδα ηλεκτροκίνησης, καθώς και σε εξελιγμένες μορφές αυτόνομης τεχνολογίας για επανδρωμένη πτήση ή μη.

«Στη Sikorsky δεν σταματάμε ποτέ να καινοτομούμε», είπε ο πρόεδρος της, Paul Lemmo. «Οι αυτόνομες τεχνολογίες και η ηλεκτροκίνηση θα φέρουν σημαντικές αλλαγές στην ασφάλεια πτήσεων και στην επιχειρησιακή αποδοτικότητα των μεγάλων αεροσκαφών VTOL. Το πρόγραμμα επίδειξης τεχνολογίας HEX θα παρέχει σημαντικές πληροφορίες καθώς στοχεύουμε στην παραγωγή μιας μελλοντικής οικογένειας αεροσκαφών στο μέγεθος και την επιθυμητή διαμόρφωση, που θα απευθύνεται τόσο σε πολιτικούς όσο και στρατιωτικούς χρήστες».

Το πρόγραμμα ΗΕΧ στοχεύει σε εμβέλειες μεγαλύτερες των 926 χιλιομέτρων με υψηλή ταχύτητα, με λιγότερα μηχανικά μέρη για μειωμένη πολυπλοκότητα και μειωμένα κόστη συντήρησης. Η Sikorsky Innovations, η ομάδα δημιουργίας πρωτοτύπων της εταιρείας, και η General Electric Aerospace, βρίσκονται στο στάδιο ολοκλήρωσης των σχεδίων για την κατασκευή ενός υβριδικού-ηλεκτρικού συστήματος δοκιμής ισχύος βασισμένο σε έναν ηλεκτροκινητήρα 600 kW. To σύστημα δοκιμής είναι το πρώτο βήμα αξιολόγησης της επίδοσης κατά τη φάση αιώρησης του επόμενου οχήματος επίδειξης τεχνολογίας ΗΕΧ, ενός αεροσκάφους με μέγιστο μικτό βάρος 9.000 λιβρών (περίπου 4.082 κιλά), με ένα turbo κινητήρα ισχύος 1,2 MW και τα σχετικά ηλεκτρονικά.

«Στον τομέα ηλεκτρικών συστημάτων της Sikorsky, σχεδιάζουμε ηλεκτροκινητήρες, ηλεκτρονικά ισχύος και το δικό μας σύστημα διαχείρισης και ενεργοποίησης οχημάτων» είπε ο Igor Cherepinsky, διευθυντής της Sikorsky Innovations. «Το ΗΕΧ θα ενσωματώσει όλα αυτά τα κομμάτια, και θα επιδείξει την αυξανόμενη ωριμότητα του MATRIX autonomy suite και τη δυνατότητα ύπαρξης αυτόνομων συστημάτων για τα οποία δεν θα απαιτείται καμία συντήρηση. Αναλύοντας τα αποτελέσματα θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε πιο αποτελεσματικές σχεδιάσεις». Η Sikorsky Innovations δημιουργήθηκε το 2010 για να αντιμετωπίσει τις τεχνολογικές προκλήσεις στα συστήματα περιστροφικών πτερύγων σε σχέση με την ταχύτητα, αυτονομία και τεχνητή νοημοσύνη. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα επιτεύγματα της ομάδας μηχανικών μας σε αυτούς τους τομείς τεχνολογίας και τη νέα έμφαση στην ηλεκτροκίνηση και τον αυτοματισμό.