Η γερμανική KMW ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο με την Ολλανδία για την αναβάθμιση των 322 εν υπηρεσία οχημάτων αναγνώρισης Fennek, συνολικού κόστους € 300 εκατομμυρίων. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει την ολοκλήρωση νέων συστημάτων αναγνώρισης και παρατήρησης καθώς και νέων σταθμών διοίκησης και ελέγχου. Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν στην Ολλανδία και τη Γερμανία, ενώ οι παραδόσεις των πρώτων αναβαθμισμένων οχημάτων θα γίνουν το 2021. Το πρόγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2027.

Comments

    1. Eμεις θα παρουμε εως και 1200 μεταχειρισμενα Μ1117 τα οποια μπορουν να διαμορφωθουν πολυ ευκολα και σε εκδοση αναγνωρισης.

      Οταν πατησουν σε Ελληνικο εδαφος, μπορουμε πολυ ευκολα να βαλουμε πανω θερμικα ηλεκτροοπτικα της Miltech Hellas σε συνδυασμο με ηλεκτρονικα και συστηματα επικοινωνιας της Intrakom Defence και ειμαστε ετοιμοι.

      1. @Stealth
        Ισχύει. Βεβαίως, το Μ1117 θα έχει περισσότερη αξία σε επιχειρήσεις εδραίωσης εσωτερικής ασφάλειας, ειδικά με τόσους «επενδυτάς» εις τα μετόπισθεν (…)

        1. Tα M117 εχουν υψηλοτερο επιπεδο θωρακισης τοσο σε σχεση με τα VBL, VAB οσο και με τα Μ113. Ειναι τουλαχιστον 15-20 χρονια νεοτερα απο τα VAB, επομενως εχουν νεοτερα συστηματα και πολυ λιγοτερες φθορες.

          Πρεπει να παρουμε οσο το δυνατον περισσοτερα απο τα 1200 που μας προσφερονται, και να τα μετασκευασουμε σε οχηματα αναγνωρισης με ιστο ηλεκτροοπτικων (θερμικες καμερες), φορεις αντι-αρματικων οπλων, αυτοκινουμενους ολμους, φορεις αντι-αεροπορικων οπλων (π.χ. stinger). Το οχημα μπορει να δεχθει και πυργο με πυροβολο απο 20 εως και 90 χιλιοστα. Εαν αποκτηθει μεγαλος αριθμος θα ειναι πολυ ευκολη η λογιστικη υποστηριξη και θα υπαρχει αφθονια υλικων. Ειναι ιδανικο για τα νησια και για Εβρο η και για φυλαξη συνορων.

          https://www.textronsystems.com/sites/default/files/_documents/TS_ML_COMMANDO_Family_Brochure.pdf

          1. Τα είπες όλα. Το όχημα αυτό, μπορεί να αντικαταστήσει μεγάλο αριθμό Μ113 σε πολλούς ρόλους και άρματα σε ρόλους υποστήριξης, ειδικά στα νησιά αλλά και στα μετόπισθεν.

        2. Όταν σχεδιάζεις από μόνος σου την κατασκευή μουσουλαμνικών πόλεων στην ελληνική επικράτεια, και 100.000 Μ1117 να μας δώσουν δεν εδραιώνεται η εσωτερική ασφάλεια.

  1. Σχεδον 1 εκ/οχημα για αισθητηρες και επικοινωνιες. Ειμαι περιεργος να μαθω πως η EODH θα αλλαζε κινητηρα, θα εβαζε προσθετη θωρακιση και σταθμο οπλισμου με 1 εκ/οχημα στα Λεωνιδας. Πραγματικα πολυ περιεργος.

      1. Εγω θα το θέσω αντιστροφα. Τι πιστευεις πως απο ολα αυτά ειναι εξωγηινη τεχνολογια και θα πρέπει να χρεωθει αστρονομικα ποσα?

        Κινητηρας εμπορίου. RWS πυροβόλου σε αφθονία απο πολλους κατασκευαστες. Τα πυροβόλα τα έχουμε ήδη. Η θωρακιση κάτι μετρημένο θα είναι. Τιποτα το εξωπραγματικό. Θερμικα-νυκτός, επίσης δεν εχουν παράλογο κόστος.

        Δεν θα γινει κορυφη σε κάτι, αλλα θα γινει πολυ καλυτερο απο αυτο που ειναι ήδη.

        Καλο θα ειναι πράγματα που μπορουμε να υλοποιησουμε εμείς, να τα επιδιώξουμε. Μην πληρώνουμε δεκάδες χιλιάδες ευρώ ένα τροφοδοτικό οπως μας το ζητούσαν οι γερμανοι και το φτιάξαμε με υλικα εμπορίου για κλασμα κόστους.

        1. @TASMO,

          Εγω συμφωνω οτι μπορουμε να το κανουμε πιο φτηνα απο Ολλανδους. Και επιβαλλεται να τα αναβαθμισουμε. Αλλα ακομα κι ετσι, η αγορα πχ πυργων μαχης ειναι καρτελ και ολα εισαγομενα. Μονο ο πυργος μπορει να βγει 1 εκατομμυριο.

          Οπως και αλλοι σχολιαστες στο παρελθον, εχω να πω το εξης: Να φτιαξει πρωτοτυπο η EODH, να ετοιμασει αναλυτικο προτζεκτ με προυπολογισμο και τοτε κρινουμε!

          1. phormio

            Για να τα φτιάξει αυτά η EODH στην Ελλάδα χρειάζεται αρκετά περισσότερα απο ένα σχεδιαστικό γραφείο με δυο γκαράζ, αν δεν έχει υποστήριξη απο την μητρική εταιρία στην Γερμανία που έχει όλες τις απαραίτητες υποδομές για να φτιάξει ένα αξιόλογο πρότυπο.
            Η ειδικότητα της εταιρίας δεν είναι όμως η παραγωγή ολοκλήρου προτύπου οχήματος, αλλά μέρους αυτού που αφορά την θωράκιση που είναι το μέρος στο οποίο έχει εξειδίκευση και γνώσεις αν θυμάμαι σωστά.

    1. Τα οχήματα αναγνώρισης εχουν ακριβά ηλεκτροοπτικα και κρυπτογραφημενα συστηματα επικοινωνίας
      Χαμηλής πιθανότητας υποκλοπών (πχ Spread spectrum) καθως βρίσκονται μπροστά από την πρώτη γραμμη.
      Απαιτούνται επισης σταθμοί λήψης δεδομένων, διοίκησης και ελέγχου με επισης ακριβά ηλεκτρονικα που περιλαμβάνονται στη συμφωνια εαν προσέξεις.

      Δεν ειναι μονο τα οχήματα. Γι αυτό και κοστίζει τόσο.

  2. @Stealth
    Μάλλον θα αποκτήσουμε αρκετά αλλά όχι ως EDA.
    Το κακό με το όχημα είναι ότι στη βασική, προσφερόμενη λεκδοση, παίρνει μόλις 4 άτομα και ο τροχός δεν ενδείκνυται για περιοχές σαν του Έβρου όταν ακούγεται το οξύμωρο να το θέλουν να συνοδεύει τα 2Α6ΗEL.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *