Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Hindustan Times» η Ινδία σχεδιάζει την ενοικίαση αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού A330 MRTT (Multi Role Tanker Transport) από τη Γαλλία. Σύμφωνα με το δημοσίευμα αρχικά η Ινδία θέλει να νοικιάσει ένα αεροσκάφος για εκπαιδευτικούς σκοπούς και στη συνέχεια πέντε για επιχειρησιακούς. Ήδη η Ινδία έχει εκδώσει σχετικό αίτημα για πληροφορίες (RFI) για ένα αεροσκάφος (το εκπαιδευτικό).

Να σημειωθεί ότι η Ινδία διατηρεί σε υπηρεσία έξι αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού Il-78MKI με ισραηλινό σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού και ικανότητα ανεφοδιασμού 6-8 Su-30MKI σε μια αποστολή. Η Γαλλία βρίσκεται σε φάση παραλαβής 12 A330 MRTT. To A330 MRTT μπορεί να μεταφέρει 111.000 κιλά καύσιμο ή 45 τόνους φορτίου. Με πλήρη φόρτο καυσίμου μπορεί να επιχειρεί σε απόσταση 1.852 χιλιομέτρων από τη βάση του, να παραμείνει στον αέρα για 2 ώρες και να επιστρέψει.

Comments

  1. Οποίος θέλει να έχει αεροσκάφος για εναέριο ανεφοδιασμό μπορεί να έχει χωρίς να το αγοράσει. Όποιος δεν θέλει έπειδη επιλέγει συνειδητά να παραμένει στην παλιά εποχή, λέει απλά ότι είναι ακριβό και ασύμφορη υπόθεση.

  2. Έχω απορία….οκ και έχουμε αεροσκάφος.
    1) πρέπει να το Προστατεύουμε γιατί είναι εύκολος στόχος.
    2) τι να το κάνω άμα στο μαχητικό έχουν τελείωσει οι πύραυλοι ;;

    1. Όλα τα άοπλα αεροσκάφη όπως και τα ελικόπτερα είναι εύκολοι στόχοι για τα αντίπαλα μαχητικά, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχουν.
      Όσο για την 2η σου απορία, σκέψου το αντίθετο απο αυτό που παρατήρησες, να έχεις πυραύλους και να είσαι υποχρεωμένος να εγκαταλείψεις η το πεδίο μάχης η το αεροσκάφος επάνω απο θάλασσα επειδή ξέμεινες απο καύσιμο και είσαι μακρυά απο αεροδρόμιο για ανεφοδιασμό.

      Σε περιόδους ειρήνης πάντως δεν θα τολμούσε να σου καταρρίψει κανείς αεροσκάφος είτε ανεφοδιασμού είτε μεταγωγικό μόνο επειδή τον ενοχλεί.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *