Η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών της Γαλλίας (DGA) ανακοίνωσε ότι θα ενσωματώσει το βλήμα Akeron-LP στο Eurodrone. Αν και το Eurodrone είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα, στο οποίο συμμετέχουν η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία, εντούτοις η ανοιχτή του αρχιτεκτονική σημαίνει ότι κάθε χώρα μπορεί να ενσωματώσει στο σύστημα αισθητήρες και όπλα της επιλογής της. Έτσι, η DGA ανακοίνωσε ότι εκτός από την κατευθυνόμενη βόμβα GBU-49 Enhanced Paveway II των 500 λιβρών, η Γαλλία επέλεξε να ενσωματώσει το Eurodrone και το βλήμα Akeron-LP της MBDA.
Η οικογένεια βλημάτων Akeron αποτελείται από το Akeron-MP (πρώην MMP) και το Akeron-LP (πρώην MHT). Και τα δύο βλήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ανοιχτό πεδίο, εντός κατοικουμένων περιοχών, ημέρα και νύχτα, κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, κατά στατικών ή κινούμενων στόχων. Τα βλήματα μπορούν να ενσωματώσουν διαφορετικές πολεμικές κεφαλές, ανάλογα της αποστολής: Αντιαρματικές, κατά οχυρώσεων και κατά προσωπικού. Επίσης, μπορούν να λειτουργούν σε λειτουργία Fire-and-Forget, εγκλωβισμός στόχου πριν ή μετά την εκτόξευση και βολή πέραν του οπτικού ορίζοντα.
Τα βλήματα ενσωματώνουν τρείς διαφορετικούς ερευνητές: Τηλεοπτικό, υπέρυθρο και ημί-ενεργού λέιζερ. Ο Akeron-LP ζυγίζει 30-40 κιλά, έχει μήκος 1,8 μέτρα και επιτυγχάνει μέγιστο βεληνεκές 20 χιλιόμετρα. Το Eurodrone είναι ένα από τα σημαντικότερα κοινά ευρωπαϊκά προγράμματα, και θα προσφέρει στις ευρωπαϊκές χώρες στρατηγικές δυνατότητες. Σχεδιάζεται ως πλατφόρμα πολλαπλού ρόλου (επιτήρησης, συλλογής πληροφοριών, αναγνώρισης και προσβολής στόχων εδάφους και θαλάσσης). Η πρώτη του πτήση αναμένεται το 2025 και η ένταξη του σε υπηρεσία το 2028.
Η έναρξη του προγράμματος έγινε τον Μάιο του 2015 από τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία (η Ισπανία εντάχθηκε στο πρόγραμμα το 2017). Οι βεβαιωμένες παραγγελίες αφορούν σε 20 ολοκληρωμένα συστήματα με 60 μη-επανδρωμένα συστήματα, εκ των οποίων επτά συστήματα για τη Γερμανία, πέντε για την Ιταλία και από τέσσερα για τη Γαλλία και την Ισπανία. Το Eurodrone θα έχει ικανότητα μεταφοράς φορτίου βάρους 2.300 κιλών (μέγιστο βάρος απογείωσης 11.000 κιλά), μήκος 16 μέτρα και άνοιγμα φτερών 26 μέτρα. Θα ενσωματώνει δύο κινητήρες, θα επιτυγχάνει ταχύτητα πλεύσης 500 χιλιόμετρα την ώρα σε υψόμετρο 13.700 μέτρων.