Η Αμερικανική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι παρέλαβε τα δύο (2) πρώτα ελικόπτερα έρευνας και διάσωσης μάχης HH-60W Jolly Green II, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα εν υπηρεσία HH-60G PAVE Hawk (Precision Avionics Vectoring Equipment). Συνολικά η Αμερικανική Αεροπορία θα αντικαταστήσει 112 HH-60G με ισάριθμα HH-60W, έναντι $ 7,9 δισεκατομμυρίων (το πρόγραμμα υπογράφηκε το 2014). Τα HH-60G είναι έκδοση των UH-60A Black Hawk. Επιλέχθηκαν το 1981 ως αντικαταστάτες των HH-3E Jolly Green με τις εργασίες τροποποίησης να ξεκινούν το 1982. Τα πρώτα ελικόπτερα παραδόθηκαν το 1987 και τα τελευταία το 1994.

Τα νεότερα HH-60W ενσωματώνουν μια σειρά βελτιώσεων, ιδιαίτερα στον τομέα της προστασίας, ενώ ενσωματώνουν και νέα, ικανότερα ηλεκτρονικά συστήματα. Τα HH-60W αποτελούν έκδοση των UH-60M Black Hawk, τροποποιημένα κατάλληλα για την εκτέλεση επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης μάχης ημέρα και νύχτα, σε φίλιο ή εχθρικό έδαφος. Επίσης μπορούν να εκτελούν και αποστολές διακομιδής τραυματιών, υποστήριξης στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών, συμμετοχή και υποστήριξη ανθρωπιστικών αποστολών κ.ά.

Comments

  1. Αντικατάσταση των super puma κ AB205 SAR με παραγγελία 12 καινούργια Whisky Kai αντισταθμιστικά 12 μεταχειρισμενα Golf ( κονδύλια μπορούν να βρεθούν από εκποίηση των super puma ) εάν η παραγγελία ενταχθεί σε σε πλαίσιο μαζί με των 7 Romeo του ΠΝ τότε θα επιτευχθεί τόσο χαμηλότερη τιμή όσο και ομοιοτυπία στους δυο κλάδους με ότι συνεπάγεται αυτό για τη διαλειτουργικότητα των αεροναυτικών επιχειρήσεων, τη διακλαδικοτητα στην εκπαίδευση, κόστος χρήσης, υποδομών, ανταλλακτικών κτλ. Εάν εμπλακεί και η Α.Σ δε στο όλο εγχείρημα με εισαγωγή του τύπου τοτε ίσος μπορούνε να μιλήσουμε και για πολλαπλασιαστή ισχύος. Ένα άρθρο που θα πραγματατευεται τέτοια τυχών ομοιοτυπια θα ήταν ενδιαφέρον.

      1. Μη πω αν είναι σε καλή κατάσταση ειδικά αυτά 15ετιας έως 20ετιας …να πάρουμε 30-40 τουλάχιστον για γενικη χρηση στις ΕΔ. Με μικρό εκσυγχρονισμό θα ξεκουραστούμε τα αγαπητά μας Huye των 40+ ετών.

    1. Εχει πλακα οταν ζηταμε να καταργησουμε ηδη υφισταμενες υποδομες και να παει στο βροντο πολυετης εκπαιδευση προσωπικου χειριστών-μηχανικων προς χαριν οικονομίας λογω ομοιοτυπιας…
      Η επανεκπαιδευση του κοσμου και οι χαμενες εργατοώρες παιζει να κοστιζουν οσο τα μισα α/φη…

  2. Όσα και να πάρουν απο αυτά δεν πρόκειται να αντικαταστήσουν ποτέ τα MH-53J Pave Low που ακολούθησαν και αντικατέστησαν τους πράσινους γίγαντες.

  3. 10-15 απο αυτά θα ηταν οτι πρέπει για να αποσυρθουν τα οποια AB205 SAR πετούν ακομα και φυσικα να ενισχυθει το SAR στο FIR Αθηνων και να κοπουν οι ορέξεις των γειτόνων που πατάνε σε αυτό το ζήτημα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *