Συχνά πυκνά αναφερόμαστε στις γαλλικές ναυπηγικές σχεδιάσεις. Τα παρακάτω βίντεο που βρήκαμε είναι αντιπροσωπευτικά για τις δυνατότητες των πλοίων με πολύ καλά σκηνοθετημένα βίντεο και ενδιαφέροντα πλάνα.

Αξίζει να τα δείτε:

Comments

      1. οχι για την πολυαναμενομενη συναντηση με τον γαλλο κ τους θρυλουμενους εξοπλισμους,λεω
        το μπαραζ αφορα τον αριθμο των δημοσιευματων για τα γαλλικα οπλα

  1. Ηδη μιλανε καποιοι οτι η Συμφωνια απο προς υπογραφη ειναι ακομα σε συζητησεις κ παει για…. Αργοτερα.. Και επισης υπογραφες μονο για ραφαλ κ αναφορες στη ΔΕΘ για αναβαθμιση ΜΕΚΟ κλπ μικρα προγραμματα κ πρσληψεις ΕΠΟΠ.. Αυτα.
    Το καλαθι μικρυνε..

    1. Αν συμβεί αυτό τότε σημαίνει πως η κυβέρνηση υπέκυψε τελικά στις πιέσεις των Γερμανών και Αμερικάνων και πως ακολουθούν πιστά τις εντολές τους.

      Θα πρόκειται για μέγα φιάσκο.

      1. A μπα???

        Δεν μας πάει κάτω ο σανός τώρα??

        Εάν θέλαν να ανακτήσουν την αξιοπιστία θα είχαν ήδη αλλάξει τον νομο του Βενιζέλου!!

        Τώρα τι θα κάνουν?

        Θα προκηρύξουν ανταγωνιστικο διαολογο η διεθνή diαγωνισμό για την επέκταση του ορίου ζωής των scalp ας πούμε??

        Ας κάνουμε mpeeeeeeeeeee all together now!!

        1. Τους δίνω πίστωση χρόνου ολίγων ημερών.

          Αν κάνουν πίσω τελευταία στιγμή σημαίνει πως υπέκυψαν στις πιέσεις των Γερμανών (κυρίως) και των Αμερικανών και τότε η κριτική πίστεψε με θα πάει σε άλλο επίπεδο.

          Και δεν χρειάζομαι το βήμα του DR για να το κάνω αυτό, έχω τη δυνατότητα να τους κράζω κατ΄ ιδίαν!

  2. Στην Πτώση περιμένουν πως και πως να χαλάσει η συμφωνία για τα Rafale + Belharra + ενδιάμεση λύση FREMM για να πανηγυρίσουν με χαιρεκακία, άλλωστε είναι κάτι που δεν κρύβετε.

    Εύχομαι να κάνω λάθος αλλά τις τελευταίες ώρες λίγο πριν την υποτιθέμενη συμφωνία βλέπω να έχουν πέσει πολύ οι τόνοι και οι τυμπανοκρουσίες περί Rafale + Belharra + FREMM (ενδιάμεση λύση).

    Πάντως αν κάτι πάει στραβά και κάνουν πίσω τελευταία στιγμή δεν θα φταίει η Πτώση αλλά η κυβέρνηση που υπέκυψε τελικά στις πιέσεις των Γερμανών και Αμερικάνων.

        1. Ο ΣΟΥΛΤA’ΝΟΣ θα περιμένει?
          Εάν δει πως πάμε να ενισχυθούμε τι θα κάνει?
          Θα αναμένει ?

          Τώρα έχει την ευκαιρία!!

          14 μήνες είναι κυβέρνηση

          ο σουλτάνος τα είχε ξεκαθαρίσει τι πως και που θα κάνει

          Και τι κάναν ??

    1. Σχετικά με τη Πτώση, είναι απλά θλιβεροί.
      Παρατηρώ κι εγώ μείωση των τόνων σε ό,τι αφορά τις φρεγάτες… Ειλικρινά, δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο πολιτικό προσωπικό της χώρας. Πάντα έσκυβαν το κεφάλι. Μακάρι αυτή τη φορά να διαψευστούμε ολοι.

      1. Η αλήθεια είναι πως όλες τις προηγούμενες μέρες υπήρχε τόσο στα δελτία ειδήσεων όσο και σε κυβερνητικά μέσα υπήρχε ένας καταιγιστικός ρυθμός στα ρεπορτάζ με τα Rafale και 2+2 νέες Belharra και ενδιάμεση λύση FREMM και 10 δις ευρώ εξοπλιστικά και από χθες μέχρι και σήμερα βλέπω να πέφτουν οι τόνοι και άκρα του τάφου σιωπή.

        Εύχομαι να μην έχουμε καμία υπαναχώρηση της κυβέρνησης μετά από πιέσεις Γερμανών και Αμερικάνων.

        Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα γελοιοποιηθούν.

        Και είναι κάτι που θα φανεί τις αμέσως επόμενες μέρες.

        Το άρθρο χαιρεκακίας της φιλοκυβερνητικής Πτώσης σχετικά με της FREDA και γενικότερα το Γαλλικό πακέτο όπλων ίσως να κρύβει κάτι της τελευταίας στιγμής που ελπίζω να μην είναι κάποια αρνητική εξέλιξη και πιθανές πληροφορίες της κυβερνητικής Πτώσης της τελευταίας στιγμής.

  3. Για να είμαι ειλικρινής σήμερα περίμενα ένα άρθρο με αποκλειστικές πληροφορίες (μιας και μπαίνουμε στη τελική ευθεία) όπου θα έλεγε κλείδωσαν Rafale + Belharra + FREDA (ενδιάμεση λύση) δεν πειράζει ας ευχηθούμε όλα να πάνε καλά και αυτό να συμβεί από αύριο και τις επόμενες μέρες.

  4. Καλησπέρα. Σε γνωστό αμυντικό site ανέβηκε το μεσημέρι ένα άρθρο στο οποίο ο τίτλος είναι » Χαμένο όνειρο οι φρεγάτες Belharra με απαίτηση Τραμπ. Γνωρίζουμε κάτι περί αυτού του θέματος;

    1. Μην το παίρνεις σοβαρά είπαμε!!

      NAVAL CRUISE MISSILE που να καταρρίπτει F35 στα 60km ξέρεις??

      δεν ξέρεις??

      Ποσα τσεπώνει αυτή η κυρια ήθελα να ξερα από που έχει χωθεί!!

      1. Τσαμπα τα τσεπωνει παντως ως ανικανη να γραψει ενα σοβαρο αρθρο δειγμα της ανικανοτητας αυτων που διαμορφωνουν την κοινη γνωμη.

      2. Αφου η μπελαρα ειναι αορατη, το ειπε το αρθρο! Flying Dutchman

        The Flying Dutchman Class is an invisible class of warships, developed by Naval Group. The revolutionary design includes stealth technology that makes the ship invisible. Leaks from the Ministere des Armees indicate that the Mantle Of Invisibility utilized to obtain invisible status, is rumoured to be one of legendary King Arthur’s possessions. Number 10 has promised to sign the Brexit Deal if the valuable artifact is returned to Britain and not used in the construction of the greek frigates.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Cloak_of_invisibility

        The new naval cruise missiles developed for the revolutionary frigate have an omnipotent role, as they can be target either land, air, surfase or submarine targets, The Japan Maritime Self-Defense Force has been using the aforementioned cruise missiles in whale hunting with great success. The latest versions of the naval cruise missile can target and destroy targets as small as a European woodcock at a range of 60km. Billionaires with a flair for hunting have obtained said missile to hunt a wide range of game.

  5. Οι Αμερικάνοι τον Νοέμβριο με τις εκλογές θα έχουν εμφύλιο, οι Γερμανοί τρέμουν από το μεταναστευτικό και κοιτάνε μόνο τα business.
    Καιρός να τους ΓΡΆΨΟΥΜΕ γιατί ειδικά απ’αυτούς τους δυο ακούμε μόνο κούφια λόγια και δεν καταδικάζουν ξεκάθαρα και έμπρακτα την Τουρκία.
    Κανένα χιλιοστό πίσω με τους Γάλλους, ραφάλε+μπελχάρα και μην καν σκεφτεί κανείς να πάρουνε για τα χατήρια και επειδή ήμαστε τόσο καλοί σύμμαχοι τα σάπια των αμερικανών.
    Κάτι μου λέει ότι αύριο δε θα ακούσουμε καλά νέα για τις μπελχάρες, δηλ. και πάλι θα υποκύψουμε.
    Με τί μας πιέζουν, ότι δε μας βοηθήσουν οικονομικά, με το μεταναστευτικό, με την Τουρκία, στα εξοπλίστικά;
    Καιρός να πιέσουμε και εμείς, με βέτο σε σε ΕΕ και ΝΑΤΟ, να ανοίξουμε σύνορα να περάσουν μετανάστες για κεντρική Ευρώπη, αμερικανοί έξω και με προσέγγηση σε Ρωσία.
    Δηλ. ότι κάνουν οι Τούρκοι και τους έχουν στα όπα όπα

  6. Φωνάζει πόσος κόσμος να γίνει διαγωνισμός για τα πλοία, να δούμε τιμές, τώρα κάποιους τους έπιασε πρεμουρα για τις belhara. Μέχρι προχθές ήταν ακριβές αλλά τώρα θα πάρουμε 4.. και 2 Fremm. Παιδιά γνωρίζετε πόσο κοστίζουν αυτά; Μετά που θα βρούμε χρήματα για άλλα προγράμματα; Ξέχασα ο στρατός δεν έχει ανάγκες…
    Όσο για τις Fremm, είχα από την αρχή μια ένσταση, όχι για το πλοίο, αλλά για το κόστος να το εντάξουμε σε υπηρεσία.

    1. «Το Βαπόρι απ’ την Γαλλία πάει για Μικρά Ασία… Χίλιους πύραυλος γεμάτο για του Ερντογάν τον πάτο»…!!! Έπος…… χα χα χα χα!!!!

  7. Μια αιρετική σκέψη: «οι αβύθιστες [email protected]» – με μία δόση χιούμορ.

    “Στη ζωή δεν έχει σημασία πόσες φορές θα πέσεις κάτω, αλλά πόσες φορές θα σηκωθείς όρθιος και θα συνεχίσεις μετά.”

    Πριν προχωρήσω στο συμπέρασμά μου θα ήθελα να παραθέσω μερικά σημεία περισσότερο ή λιγότερο γνωστά σχετικά με την επιβιωσιμότητα των [email protected]
    Τα σημεία 1 και 2 οι κύριοι Νικήτας και Λάζος τα έχουν θίξει κατά καιρούς.

    1. Τα σόναρ των [email protected] είναι ικανότατα και μυρίζονται τις υποβρύχιες απειλές όπως τα σκυλιά Foxhound τις αλεπούδες στο Αγγλικό κυνήγι.

    2. To ραντάρ Seafire 500 είναι απλά κορυφαίο στην ανίχνευση πολλαπλών απειλών. Καθοδηγεί τους Aster 30 οι οποίοι είναι φτιαγμένοι να καταστρέφουν ΚΑΙ SUPERSONIC [1] sea skimming αντιπλοικούς πυραύλους, οι Γάλλοι τους έφτιαξαν έχοντας στο νου τους την απειλή των πολύ προηγμένων έναντι των Δυτικών Ρωσικών πυραύλων. Επίσης παρέχουν προστασία από αντιβαλλιστικούς πυραύλους [2] οι οποίοι μπορούν να χτυπήσουν και πλοία εμβέλειας έως 600χλμ πχ Turkish Bora with active radar [3].

    3. Όπως πολύ σωστά περιγράφει το 2ο βίντεο στο παρόν άρθρο η [email protected] έχει 2 data centers σε διαφορετικά σημεία του πλοίου τα οποία κάνουν είτε shared processing είτε εάν πληγεί το ένα λειτουργεί το άλλο άρα αυξάνεται η επιβιωσημότητα.[4][5]

    4. 4 μηχανές των 8MW έκαστη χωρισμένες ανά δύο σε διαφορετικά σημεία του πλοίου τα διαμερίσματα των οποίων χωρίζονται με armored bulkhead [6] δηλαδή ατσάλι υψηλής ελαστικότητας το οποίο παραμορφώνεται και απορροφά τα χτυπήματα και δη των τορπιλών άρα αυξάνεται η επιβιωσημότητα. Αξιοσημείωτο είναι ότι η λέξη armored χρησιμοποιείται στα πολεμικά πλοία σε πάχη άνω των 37mm πάχος ατσαλιού [7]. ΑΠΟΡΙΑΣ άξιο είναι ότι υπάρχει για τους εξαγωγικούς πελάτες ΕΤΟΙΜΗ λύση για τις μηχανές με 4 Χ 10MW που προσδίδουν στο πλοίο ταχύτητα 29 κόμβους…[8]

    5. Η πλώρη inverted bow [9] – δεκαετής μελέτη για Β[email protected] – δίδει μεγαλύτερη σταθερότητα και πλευσιμότητα σε άγριες θάλασσες ενώ το σπρέυ της θάλασσας είναι ελάχιστο στην πλώρη στο τμήμα του πυροβόλου και των πυραύλων. Είναι μεγάλη υπόθεση να μπορείς να χρησιμοποιείς τα όπλα σου σε συνθήκες που ο αντίπαλος δεν μπορεί.

    6. Η πλώρη inverted bow επειδή είναι πιο στενή στο πάνω μέρος προσδίδει λίγες περισσότερες «κάτω» μοίρες [9] στη στόχευση του πυροβόλου άρα στο μοντέλο STRALES πολύ πιο ικανοποιητική αντιμετώπιση των αντιπλοικών πυραύλων.

    Συμπερασματικά οι [email protected] είναι κάτι σαν bad ass πλοίο το οποίο ο αντίπαλος πρέπει να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να βυθίσει. Οι [email protected] όμως θα παραμείνουν μάχιμες και μετά από ένα πλήγμα. Και εδώ έρχεται η δόση του χιούμορ διότι ο αντίπαλος ΔΕΝ θα θέλει να βυθίσει ένα πλοίο το οποίο πριν πει «τετέλεσται» θα έχει το χρόνο να «ξεφορτώσει» 8 Χ MdCN (για να μην πάνε στον … πάτο) σε υποδομές του καταστρέφοντας 8Δις έναντι των περίπου 1Δις ( 1 προς 8) που κοστίζει μία [email protected] Κάθε ομοιότης με την αναλογία πληθυσμού 10.000.000 με 80.000.000 (1 προς 8) είναι καθαρά συμπτωματική. Asta la vista…

    1. https://en.wikipedia.org/wiki/Aster_(missile_family)
    2. https://military.wikia.org/wiki/Aster_(missile_family)
    3. https://kkalev4economy.wordpress.com/2019/10/24/to-belhara-or-not-to-be/
    4. https://www.edrmagazine.eu/naval-group-details-fti-capabilities-and-programme-development
    5. https://en.meretmarine.com/dcns-unveils-new-4000-tonne-high-tech-frigate/156878
    6. https://www.edrmagazine.eu/the-new-generation-digital-native-fdi-belhrra-frigate
    7. https://en.wikipedia.org/wiki/Torpedo_bulkhead
    8. https://www.edrmagazine.eu/naval-group-details-fti-capabilities-and-programme-development
    9. https://www.atma.asso.fr/dyn/memoires/memoire_42.pdf

    1. Mpoooooooooooooing

      4.
      Είναι το ατσάλι ελαστικό????

      Εάν πάρεις ένα σφυρί και το κτυπήσεις στο κεφάλι σου :
      το σφυρί δεν θα πάθει τίποτα επειδή είναι ελαστικό και απορροφάει την ενέργεια του κτυπήματος διά παραμόρφωσης??

      Για κάντο να δούμε !!

      armored bulkead = θωρακισμενο διαφραγμα

      Πως με 8 scalp θα καταστρέψεις υποδομές ..8 BILL???

      Είπαμε το ισοδύναμο μιας 1000s mk80 είναι ο καθένας!! 500 kg explosives

      Τι ποσοστό ευστοχiας είχαν στη Syria??

      Οι αμερικανοι ρίχνουν 60-70 tomahawk για να αδρανοποιισουν μια αεροπορική βάση και οι 8 scalpθα κάνουν τέτοια ζημια!!

      Ρε μπας και κτύπησες το κεφάλι σου στο σφυρί να δεις ποιο παραμορφώνεται πιο πολύ???

      1. Η λεξη ατσαλι και πλαστιμοτητα (κακη χρηση η λεξη ελαστικοτητα) ειναι εννοιες αντιθετες. Ωστοσο ο φιλος Harry ηθελε να γραψει χαλυβας με μεγαλη πλαστιμοτητα (ελεγχος του ποσοστου ανθρακα στο σιδηρο κατα τη χυτευση).
        Ολα τα υλικα παραμορφωνονται, αλλα λιγοτερο, αλλα περισσοτερο. Το ενδιαφερον σε μεγαλες παραμορφωσεις ειναι να μην εχουμε αποτομη θραυση αλλα ελεγχομενη πλαστικη παραμορφωση.
        CK ασε τα σφυρια ησυχα!!!

      2. Αγαπητέ CK,

        Πριν εκτεθείς καλό θα είναι να έχεις (όπως όλοι μας) κάποιες βασικές τουλάχιστον γνώσεις. Το πως μιλάς είναι καθαρά θέμα ιδιοσυγκρασίας.

        Επειδή η ελαστικότητα των μετάλλων και των κραμάτων είναι μαθήματα πρωτοετών στους φυσικούς και μηχανικούς μπερδεύεις το elasticity με το strechiness.

        Το παρακάτω παιδικό βιντεάκι αναλύει τι είναι πιο ελαστικό το καουτσούκ ή το ατσάλι (!)

        https://www.youtube.com/watch?v=z6iwX7PFdFE

        Επίσης εδώ και 35 χρόνια υπάρχουν πλέον κεραμικά (! ναι κεραμικά) υλικά τα οποία είναι flexible όπως ένας σχολικός χάρακας!!!

        Ελπίζω να διεύρυνα τις γνώσεις σου.

        Με εκτίμηση.

        1. Για να τα γραφεις αυτά προφανώς δεν είσαι Μηχανικός!

          Δεν υπάρχει ορος stretchiness στο engineering!!

          Αναφέρεσαι σε αυτό που λέμε παραμόρφωση στα αγγλικά λέγεται strain

          Τα κεραμικά υλικά μονο …flexible δεν είναι!!

          Λέγονται Brittile : ψαθυρά Η θραύση επέρχεται με πολύ μικρή παραμόρφωση

          https://en.wikipedia.org/wiki/Ceramic

          A ceramic is any of the various hard, brittle, heat-resistant and corrosion-resistant materials made by shaping and then firing a nonmetallic[1] mineral, such as clay, at a high temperature.

          https://en.wikipedia.org/wiki/Brittleness

          Το ατσάλι είναι : ductile όλκιμο το λέγαμε στα ελληνικά
          https://en.wikipedia.org/wiki/Ductility

          Καλή μελέτη!!

          1. Αγαπητέ CK,

            Προσπάθησα να σου δώσω να καταλάβεις με πιο «λαικούς» όρους όπως το βιντεάκι μια και βρισκόμαστε σε ιστοσελίδα με ειδικό μεν αλλά και γενικό κοινό.

            Τουλάχιστον απ’ότι φαίνεται από το Post σου μάλλον σε κινητοποίησα στον σκοπό μου να σε κάνω να διαβάσεις τη wikipedia.

            Οσο για τα κεραμικά καλύτερα άστο.

            Φιλκά και keep walking

      3. Αλλο τα αεροδρομια. Ειναι ειδικη κατηγρια στοχων. Και δεν θα τα βαρεσουμε με SCALP, αλλα με Durandal.

        Το 1999 ενας TOmahawk ηταν αρκετος για να ριξει τη γεφυρα του Νόβισαντ, και αλλος ενας για να ισοεδωσει το σερβικο Υπουργειο Αμυνας. Προκειται για οπλα συγχρονα και αποτελεσματικα.

    2. Ουτε εγω να το ειχα γραψει… Απλα ειμαι επιφυλακτικος αν 8 MdCN μπορουν να προξενησουν τοση μεγαλη ζημια ιση με 8 δις Ευρω. Μεχρι πριν ενα μηνα κανεις δεν ηξερε για Rafale οποτε ολοι ζητουσαμε επιτακτικα MdCN και [email protected] λογω οτι τα Mirage καποιοι ειχαν επιτρεψει να απαξιωνονται καθημερινως.

      Το μεγαλο ομως ερωτημα ειναι: τι προτιμας α) 1 [email protected] HN ή β) μια Gowind 3100 και 5 Rafale (=10 Scalp ή 15 Exocet + Mica, Meteor?

      1. Silent Arrow

        Σχετικά με την ζημιά που θα μπορούσαν να προκαλέσουν αυτά τα όπλα, και επειδή ο αξιότιμος Χάρυ μίλησε γενικά για υποδομές -υποθέτω εννοεί στρατηγικής σημασίας- θα φέρω ένα παράδειγμα για το πρώτο 1,7 δις $ που θα μπορούσε να πλήξει ένα όπλο αυτού του είδους, με προυπόθεση να πετύχει το σωστό σημείο εννοείτε που θα προκαλέσει την κατάρρευση, αφού παντού υπάρχει ένα αδύναμο η ευαίσθητο σημείο.
        Η Τουρκία έχει περισσότερες υποδομές αυτού του είδους στα νοτιανατολικά μέρη της χώρας σε περιοχές που συνορεύουν με την Συρία και το Ιράκ, που χρειάζεται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας αλλά και για πολιτικούς λόγους για να ασκεί πιέσεις στους Κούρδους στην Συρία και το Ιράκ.

        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ilısu_Dam

          1. Η αλήθεια είναι ότι με πρόλαβες με την αναφορά σου για γέφυρες και φράγματα ως δυνητικούς στόχους αγαπητέ Χάρυ.

            Εγώ απλά ανέφερα ένα συγκεκριμένο φράγμα ως παράδειγμα, αφού δεν είχα δει την απάντηση σου στον Silent Arrow. 🙂

        1. The Ilısu Dam will be a 135 m (443 ft) high and 1,820 m (5,971 ft) wide rock-fill embankment dam with a structural volume of 43,900,000 m3 (35,590 acre⋅ft). It will be 15 m (49 ft) wide at its crest and 610 m (2,001 ft) wide at its base.

          Για διαβάστε τις διαστάσεις του φράγματος

          Μήπως νομίζετε πως τα θα είναι εφοδιασμένα με ατομική κεφαλή????

          1. Παράδειγμα ήταν το συγκεκριμένο μην μένεις σε ένα η σε αυτό, αφού είπα ότι υπάρχουν περισσότερα.

            Έχεις υπόψην σου πως χτυπούσε η RAF με τους Dambusters τα γερμανικά φράγματα με τις bouncing bombs που ήταν ένα πρωτόγονο όπλο σε σύγκριση με έναν σημερινό πύραυλο πλεύσης υψηλής διακριτικότητας και ακρίβειας;

            Εχε υπόψην ότι οι Γερμανοί ήταν μάστορες στην κατασκευή ανθεκτικών κατασκευών σκυροδέρματος υψηλής αντοχής, και πρόσεξε τις ζημιές που φαίνονται στις φωτογραφίες που προκάλεσαν οι αγγλικές βόμβες σε αυτές τις υποδομές.

            https://de.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Chastise

            Δεν είναι όλα μόνο μπαρούτι και φιτίλι, παίζει και η κινητική ενέργεια και γενικά η φυσική σημαντικό ρόλο.

        2. Εχει γραφτει αρθρο παλαιοτερα περι αυτου για καταστροφη φραγματος στην ΝΑ Τουρκια και το συγκεκριμενο ειχε τυχει μεγαλης καζουρας απο αμυντικο ιστοτοπο με επιχειρηματα .Ειναι αστειο να πιστευει καποιος οτι πχ ενα φραγμα η καποια εγκατασταση θα βγει εκτος η θα καταρρευσει απο μερικους Scalp ακομη και αν καταφερουν να βρουν στοχο καθως οπς εγραψε φιλος παραπανω τα ποσοστα αστοχιων στην Συρια ηταν αποκαρδιωτικα .Χωρια την δυνατοτητα επισκευης αναλογως των ζημιων.-Καθε οπλο εχει τις αρετες και τηνχρησιμοτητα του αλλα η υπερτιμημενη αναφορα στην Ελλαδα των Scalp στα ορια του υπεροπλου εχει καταντησει αστεια.

          1. αν τα σκαλπ δεν μπορουν να βρουν ουτε το φραγμα του ατατουρκ να πανε για ιπταμενοι στοχοι

    3. Επίσης το για το inverted bow:
      Βασικά σε καιρό η πλώρη περνάει μέσα στο κύμα οποτε τρώει πολύ νερό και spray οποτε μάλλον προβλήματα θα δημιουργεί στο STRALES!!

      https://www.navygeneralboard.com/the-inverted-bow-and-warships/

      Inverted bows were not without considerable drawback. Due to their design, inverted bows have less buoyancy forward compared to a traditional bow. As war pushes against a traditional bow, its greater buoyancy makes the bow want to ride over waves. It’s the exact opposite for inverted bows. Without this added buoyancy (and coupled with its finer entry) inverted bows tend to cut through or even push down under water/waves.

      The second downside to an inverted bow is that it makes for an extremely wet ship. Traditional raked bows can help direct spray outwards and away from the ship, helping to keep it drier. Due to the design, inverted bows have none of this capability. Water and spray can easily travel over an inverted bow and directly on deck, shipping a substantial amount of water onto the vessel. This is made even worse by the fact that inverted bows tend to push down into the water, increasing the amount of water thrown onto the ship.

      Μην αρχίσω τέτοια ώρα και γράφω για τις NTOUGKOU-NTOUGKOU- diesel μηχανές και ποσο ακατάλληλες είναι για ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις

      Η το ποσο λίγοι είναι οι 16 aster εάν πάμε που θα πάμε για το γαλλικό πλοίο

      1. Αγαπητέ CK,

        Η αναφορά η οποία κάνεις είναι ενός «λαικού» ιστότοπου με ειδίκευση στα αμυντικά νέα και ουδεμία σχέση έχει με ένα επιστημονικό άρθρο δημοσιευμένο [9] https://www.atma.asso.fr/dyn/memoires/memoire_42.pdf
        το οποίο αναφέρεται σε δεκαετή μελέτη πάνω στο συγκεκριμένο πλοίο, με ΕΙΚΟΝΕΣ από πειράματα τα οποία δείχνουν ακριβώς το αντίθετο από αυτό που εικάζεις.

        Με εκτίμηση

        1. Μα και οι δυο στη naval group δουλεύουν!
          τι περίμενες να γράψουν?
          το προϊόν τους πάνε να πωλήσουν!

          τα μειονεκτήματα του inverted bow είναι γνωστά και για αυτό εγκαταλείφθηκε μετά από τον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο!

          1. Περίεργο που τα ξαναζέσταναν και οι αμερικάνοι πρίν απο τους Γάλλους στα Zumwalt.
            Αν ήταν όντως ακατάλληλο δεν θα έριχνα μερικά δις για ν φτιάξουν 3 πλοία με αντεστραμμένη πλώρη που τα φόρτωσαν και με οπλικά συστήματα.

          2. @Ndgi
            κάθε design έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα

            Τα μειονεκτήματα του inverse bow το δίνει η αναφορά στο πιο πάνω σχόλιο

            και τα ZUMVALT έχουν δεχθεί σφοδρή κριτική για το σχεδιασμό τους

            δες εδώ για παράδειγμα
            https://www.defensenews.com/naval/2015/12/03/instability-questions-about-zumwalt-destroyer-are-nothing-new/

            η πλώρη είναι σχεδιασμένη να περνάει μέσα από το κύμα σε καιρό και όχι πάνω όπως μια συμβατική
            το αποτέλεσμα πολύ νερό και spray

          3. Αγαπητέ CK,

            Ναι και οι 2 δουλεύουν για τη naval group.

            Ομως ας μην παρουσιάζουμε τα γεγονότα με αντεστραμμένη χρονική σειρά. Τα πειράματα τα οποία κάνανε χρειάστηκαν χρόνια. Μόνο και μόνο η κατασκευή των μοντέλων αρκεί. Αν έδιναν ένα διαφορετικό αποτέλεσμα θα είχαμε μία διαφορετική σχεδίαση. Το ζητούμενο ήταν μία πιο stelth φρεγάτα.

            ΠΧ δεν αναφέρθηκα καθόλου (@ Ndgi όπως πολύ καλά αναφέρθηκε στην κλάση Zumwalt) ότι χαμηλώνει το ίχνος του σκάφους στο ραντάρ.

            Το inverted bow έχει ΚΑΙ μειονεκτήματα, εδώ εστιάσαμε ΜΟΝΟ στα πλεονεκτήματα όσον αφορά την επιρροή του σε συστήματα που βοηθούν την επιβιωσημότητα του σκάφους.

            Το άρθρο έχει και πολλές συγκρίσεις με τους συνήθεις σχεδιασμούς.

          4. Όπως παρατήρησες ο ίδιος, όλα έχουν μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα.

            Έχω υπόψην μου ότι υπήρξε κριτική για το σχήμα της πλώρης των ZW, αλλά υπάρχει και ο αντίλογος με τα θετικά σημεία, όπως και αρκετά πλοία που έχουν φτιαχτεί ήδη και παραδόθηκαν στους πελάτες ειδικά για δύσκολες θάλασσες είναι αυτά για τις εταιρίες που υποστηρίζουν πλατφόρμες εξόρυξης αερίου η πετρελαίου έξω απο την Νορβηγία, ενώ υπάρχουν και σκέψεις για περισσότερα πλοία με αντεστραμμένη πλώρη, όπως π.χ. τα μελόντικα για την αμερικανική ακτοφυλακή.

            https://gcaptain.com/ulsteins-x-bow-incorporated/

            Όπως είπες η πλώρη είναι σχεδιασμένη να περνάει μέσα απο το κύμα η να το σκίζει και να βουτάει όταν είναι υψηλό, αυτό φέρει πολύ νερό αλλά λιγότερο spray νομίζω, αφού δεν σκάει το κύμα στην πλώρη αλλά περνάει απο πάνω. Σκαρί όμως πιο πίσω στην υπερκατασκευή της γέφυρας αφού εκεί συναντάει το νερό αντίσταση απο εμπόδιο.

    4. Επειδή βλέπω πως – σε αντίθεση με μερικούς μερικούς που δεν δεν διαβάζουν= ψάξε να δεις τι είναι το
      SLENDRENESS RATIO για τα πλοία
      Υπολόγισε το για τις [email protected] και σύγκρινε το με τις S ας πούμε!

      Να μην μιλήσω για τα φουγάρα με την ανύπαρκτη προσπάθεια κάλυψης του IR ίχνους

  8. Αν δεν μπορεί το Γαλλικό ναυτικό για επιχειρησιακους λόγους να δώσει 2 φρεμμ η 2 φρεμμ ντα που δεν είναι και έτοιμες ακομα του χρόνου και του παραχρονου, ας πάρουμε μια τώρα (καλό 2021 δηλαδή) και μια το 2024 όταν θα παραλαμβανουν τη 2η μπελαρα που θα δινα σε εμάς σαν 1η.
    Οι έτοιμες φρεμμ που πρέπει να μας ενδιαφέρουν είναι μόνο οι 2 πρόσφατες σε υπηρεσία ή Βρετανή και η νορμανδια που έχουν Α50 αντί για A43.
    Το πιο γρήγορο σενάριο για την ενίσχυση αεροπορίας και ναυτικού, άμεσα σε μήνες η 1 χρονο, είναι τα 12 μτχ ραφαλ άμεσα, και τα 8 καινούργια σε 3-4 χρόνια,, η μία φρεμμ από αυτές τις 2 που προανέφερα και αυτή παράδοση εντός μερικων μηνων, και η άλλη το 2024, και το κυριότερο οι 2 ολλανδικes katel doorman, που πουλιούνται 250 εκ, αν και ακριβουτσικες, μας είναι απαραίτητες. Και καλύτερα να κόψουμε από τον εκσυχρονισμο των Meko τα λεφτά, και να τις αγοράσουμε.
    Νομίζω είναι υπερβολή τα 400 εκ για τις Μεκο, ας δώσουμε 200 εκ, αφού και με αυτά τα λεφτά ραντάρ και σύστημα μάχης αλλάζουν, Ούτως ή άλλως και με τα 400 εκ ο οπλισμός τους δεν θα αλλαζε. Και τα 200 ας πάνε για τις 2 ολλανδικες.
    Αν σε 1 χρόνο από τώρα έχουμε έτοιμα επίχειρισιακα, 12 μτχ ραφαλ, 1 φρεμμ και 2 karel doorman, οι Τούρκοι εχουν τελειώσει.

  9. Παιδες προσωπικα δεν καιγομαι τοσο για φρεγατες, αν θα ειναι νεες, παλιες κλπ.
    Αυτο που με ενδιαφερει ειναι οτι καποιοι μετα απο 15 χρονια ξυπνησαν και καταλαβαν οτι διπλωματικη ισχυς και εξοπλιστικη ισχυς ειναι εννοιες ταυτοσημες. Στην Ελλαδα ειμαστε ειδικοι στο να αμολουμε χαρταετο, δυσκολια εχουμε στην κατανοηση του αυτονοητου.

    Καποιοι τη δεκαετια του 2000 δεν μεριμνησαν ωστε να εχουμε τωρα 45 Mirage 2000-5. Ακομα χειροτερα δεν μεριμνησαν ουτε να ειναι συντηρημενες οι παραπανω πλατφορμες ουτε τα οπλα τους. Βεβαια υπηρχαν και οι τυχαρπαστοι που μαγευονταν απο τους Maverick και αλλοι που εχυναν δηλητηριο για τη διαφθορα που υπηρχε μονο στην αποκτηση μη αμερικανικου οπλισμου εντεινοντας την ανυποληψια σε Scalp και Exocet. Απο κοντα και ερασιτεχνικα κατα δηλωση τους blog που αρεσκονται σε κοινο χειροκροτητων και κρυβουν τα προβληματα του στρατευματος κατω απο το χαλι. Καλα οι πλειονοτητα των λογαριασμων στο twitter ειναι ολως τυχαιως σε κοινη γραμμη εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων.

    Τουλαχιστον τωρα με τη παρεμβαση του Αγιου Ερντογαν ξυπνησαμε λιγο. Η αγορα των Rafale δεχνει οτι ο παλμος επεστρεψε στο αψυχο σωμα μας. Οι Ελληνοφωνοι Αμερικανοι που τοσα χρονια σαν σαρακι τρωνε το κουφαρι μας μετρωντας τα παντα σε $$$ εχουν εκνευριστει και αυτο ειναι καλο σημαδι. Και δεν εκνευριστηκαν τωρα. Συμπληρωνουμε 1-2 χρονια που ειναι ανήσυχοι. Τωρα εχουν χασει την ψυχραιμια τους, πιθανως το boss απο USA μερια να ειναι εξοργισμενο με το ‘μασαζ’ που απετυχαν να κανουν σωστα στο φιλοθεαμον ελληνικο κοινο.

    Αν προκυψει κατι καλο με τις φρεγατες εχει καλως. Το θεμα ειναι να ντριμπλαρουμε τους Αμερικανους και να αποφυγουμε τις MMSC. Οποιαδηποτε αλλο σκαρι ευσπροδεκτο. Ολα υπο την προυποθεση να κλεισουν τα Rafale.

    1. Εσύ μπορεί να μην καίγεσαι για τις φρεγάτες αλλά καίγεται το Πολεμικό Ναυτικό.

      Πολύ καλή η επιλογή του Rafale και μακάρι να προχωρήσει αλλά χρειάζονται και πλοία άμεσα και νέα και μεταχειρισμένα.

      1. Αν καιγοντουσαν πραγματικα επρεπε να ειχαμε δει καμια 10 παραιτησεις ανωτατων αξιωματικων του Π.Ν. ταυτοχρονα μπας και ξυπνουσε η κοινη γνωμη. Επρεπε να φτασουμε να χαζευουμε το Oruc Reis ενα μηνα τωρα στην υφαλοκρηπίδα μας για να νοιαστουν καποιοι. Οι ευθυνες δεν ειναι μονο πολιτικες, ειναι και στρατιωτικες και κοινωνικες ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ. Υπαρχει ενας ωχαδερφισμος απιστευτος ΠΑΝΤΟΥ.

        Στο δια ταυτα: Προτιμω τα χρηματα να πανε σε + 4 υποβρύχια AIP, σε 6 π.χ. φτηνες ανθυποβρυχιακες GOWIND 3100 (sea state 9, τιποτα λιγοτερο) και σε 48 Rafale full σε Mica, Exocet, Scalp, Meteor παρα σε πολυ ακριβα σκαφη επιφανειας. Αυτο ομως δεν σβηνει οτι ειμαι ενας λατρης του σχεδιου της [email protected] και αν ειχαμε φραγκα θα αγοραζα 4. Εχουμε ομως? Αν εχουμε παρτε τες τωρα αλλα τα 48 Rafale θα εκαναν πολυ περισσοτερα πραγματα, γρηγορα, ευκολα, απλα.

        1. Θα συμφωνήσω πως οι ευθύνες είναι διαχρονικές και πως η στρατιωτική ηγεσία έχει μεγάλες ευθύνες.

          Πάντως η στρατιωτική ηγεσία όπως γνωρίζεις φαντάζομαι επιλέγεται από την εκάστοτε κυβέρνηση με άλλα «κριτήρια» προκειμένου να λένε σε όλα ναι και αν μην δυσκολεύουν το «έργο» της κυβέρνησης.

          Άλλος ο ρόλος των μαχητικών άλλος ο ρόλος των υποβρυχίων και άλλος ο ρόλος των φρεγατών.

          Είναι κάτι που φαντάζομαι κατανοείς.

          1. Αγαπητέ CK,

            Το νούμερο που αναφέρεις είναι σωστό αλλά τα RAFALE των Ινδών είναι custom σε 7 σημεία.

            Δημοσιευμένα είναι:
            – Εκκίνηση του κινητήρα και απογείωση σε πολύ υψηλό υψόμετρο/ αραιή ατμόσφαιρα/ χαμηλή πίεση. Εκκίνηση του κινητήρα και απογείωση σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
            – Γαλλική βιομηχανική υποστήριξη για 50(!) χρόνια γκουχ γκουχχχ απλό βήξιμο όχι covid-19.
            – τα υπόλοιπα https://economictimes.indiatimes.com/news/defence/indias-rafale-edge-a-look-at-the-special-features-of-the-fighter-aircraft/articleshow/71497450.cms?from=mdr

            Ο λόγος είναι ότι θέλανε να τα χρησιμοποιήσουνε από υψόμετρο 5000+ μέτρων.

            Υπήρξε εκτεταμένο R&D από τους Γάλλους.

            Φιλικά

        2. @Silent Arrow

          Ανωτατος να παραιτηθεί στην Ελλάδα; Που ακούστηκε αυτο; Για να φτασει καποιος να γινει ενας απο 4 αντιναυαρχους και 11 υποναυαρχους, επρεπε να περασει δεκαετιες να φτιαχνει δίκτυα αλληλοεξυπηρετησεων μέσα στο ΠΝ, ενω φιλουσε κατουρημενες ποδιες πολιτικων, κομματαρχων μεχρι και δεσποταδων.

          Εαν εχει ιδεες, περιμενει να βγει στη συνταξη, να παρει το εφαπαξ και μετα να τις εκφρασει. Μεχρι τοτε, το πολυ πολυ επιδιωξει να βγει μια 12η θεση υποναυαρχου και μια 5η για αντιναυαρχου.

          Ακους εκει μαζικες παραιτησεις. Ελπιζω να μην διαβαζεις κανενας ναυαρχος τα σχολια και κανει καινουριο συκωτι απο τα γελια.

          Μπελαρα όπως λες ειναι καταστροφικες λογω ελλειψης χρηματων. Χρειαζομαστε πολλα πλοια και gowind λιγο πιο μεγαλες να σηκωνουν captas 4 ειναι μονοδρομος, εαν παμε σε γαλλικο σκαρι.

          Εγω θα ηθελα μια FREMM (σχεδιασμενη με seafire οπως το σχεδιο για Καναδα, με 48 κελια οπως μπορει να σηκωσει η ffgx , codlag προωθηση και εξτρα ατσαλι και μεγαλυτερη ακομα διαμερισματοποιηση. Το ιδανικο σκαφος για καθε ναυτικο. Το προβλημα ειναι τα χρηματα, επομενως δεν πρεπει να παρουμε καθε ευσεβη ποθο σοβαρα.

    2. Μπραβο silent arrow αριστη κριτικη σκεψη και αναλυση το χαρηκα το σχολιο σου και το υψηλο επιπεδο σχολιασμου μαθημα ακομα και στους επαγγελματιες.

  10. Γνωρίζει κανείς αν η ακατάσχετη μπουρδολογία δημοσιογράφου γνωστού τηλεοπτικού σταθμού για F35 και τα F16 των HAE έχει ίχνος αλήθειας;

  11. Καλές όλες αυτές οι πληροφορίες για τη Belharra και FREMM αλλά λίγο πολύ είναι γνωστές.

    Από χθες μέχρι και σήμερα όλες αυτές οι τυμπανοκρουσίες περί πακέτου Rafale + Belharra + FREDA (ενδιάμεση λύση) έχουν καταλαγιάσει.

    Είναι τακτική της κυβέρνησης και τις επόμενες μέρες θα ξεκαθαριστεί το θέμα ή οι πιέσεις των Γερμανών και Αμερικάνων κάνουν την κυβέρνηση να υπαναχωρεί τελικά;

    Το λέω γιατί σήμερα ψάχνοντας έστω και για μισή είδηση σχετική δεν βρήκα τίποτα.

    Άκρα του τάφου σιωπή.

    Λογικά αύριο θα περιμένουμε αποφάσεις ή έστω οι προθέσεις θα έχουν ξεκαθαριστεί και θα έχουν γίνει συγκεκριμένες.

  12. Το έχω ξαναγράψει… το γράφω και εδώ.

    Το μόνο πράγμα που θα αποδείξει ότι η ελίτ και το πολιτικό κατεστημένο νοιάζονται πραγματικά για τις Ένοπλες Δυνάμεις και την άμυνα της Ελλάδος, και ότι έχουμε πια αλλαγή νοοτροπίας και σωστό σχέδιο είναι η αλλαγή του νόμου περί προμηθειών του Βενιζέλου.

    Όσο δεν γίνεται αυτό, τότε στην πράξη έχουμε ή too little too late ή επικοινωνιακά πυροτεχνήματα και επικοινωνιακό σανό με το τσουβάλι.

    1. Και για του λόγου το αληθές… διαβάστε και το άρθρο «Η FOS των Mirage, “Νόμος Βενιζέλου”, η ΕΑΒ… και “τα δικά μας παιδιά”» από την άλλη «Defence-» ιστοσελίδα.

  13. Η ενδιαμεση λυση προφανως και ηταν αποτελεσμα διαρροων…. η στη καλυτερη των περιπτωσεων υπερβαλλων ζηλος δημοσιογραφων…Το ζητουμενο ειναι εαν κ εφοσον προκυψει συμφωνια για τα Rafale και τα Mirage. Το θεμα με τις φρεγατες θα τραβηξει οπως φαινεται. Εδω που εφτασαν τα πραγματα αργα η γρηγορα θα αναγκαστουν να ασχοληθουν με την αμυνα εκτος και εχουν προαποφασισει διχοτομισεις και συνεκμεταλλευση… Δυσκολη εξισωση διοτι ουτε οι Γαλλοι προκειται να αποσυρθουν απ την περιοχη ουτε οι Αμερικανοι. Ας ελπισουμε τα βουβαλια να ειναι προσεκτικα και να τη γλυτωσουν οι βατραχοι….

  14. Πάντως θα ήταν αστειο/πίκρα αν βγει τις επόμενες μέρες και ανακοινώσει, Τορπιλες από Γερμανία, ΜΕΚΟ Up από Αμερική, Harpoon από Αμερική, Romeo από Αμερική (ΟΚ αυτά τα συμφωνήσαμε αλλά μπορούμε να το ξαναπούμε), Μ1117 από Αμερική Bradley από Αμερική, παραγγελία F-35 από Αμερική με συμφωνία να μειωθεί λίγο το τίμημα πουλώντας στην LM τα F-16 blk30, επεκταση της αναβάθμισης σε Viper στην Αμερική, MMSC στην Αμερική και αεροπλάνα Eurofighter μεταχειρισμένα αλλά χωρίς πυραύλους από Γερμανία. Τώρα που το σκέφτομαι για φρεγάτες μπορεί να πούμε και Αγγλία με Arrowhead και με ενδιάμεση λύση τις Type 23.

    Μπαμ και κάτω όλοι ξεροί….

    1. Μην εκπλαγείς αν ακούσεις μια μέρα ότι τα αεροσκάφη της παρτίδας PX I έχουν περάσει ήδη στην ιδιοκτησία της ΛΜ για να συμπληρωθεί το ποσό χρημάτων για την αναβάθμιση των PX III και IV οι προσπάθειες να πουληθούν σε άλλους δεν είναι σύμπτωση η μακρόχρονο σχέδιο της ΠΑ, η οποία αποσύρει συνήθως αεροσκάφη δεν τα πουλάει σε άλλους πελάτες.

  15. Οι ολλανδοι έρχονται και προσφέρουν τις 2 Μ με 250 εκρκα, και συζητισιμη τιμή μάλιστα και με ευκολίες πληρωμής! Και το κυριότερο?
    Σε 3-5 μήνες θα είναι εδώ έτοιμα επίχειρισιακα!
    Ενδιαφέρονται και για τον Σκαραμαγκά, μάλιστα.
    Ανεξάρτητα με αυτό θα είμαστε όχι απλώς χαζοί, αλλά τρελοί αν χάσουμε αυτά τα 2 πλοία, που είναι τόσο κοντά τεχνολογικά με τα. δικά μας.
    Στην ανάγκη ας δωθουν 200 – 250 για τον εκσυχρονισμο των μεκο, και όχι 400 εκρια
    Που ακούγετε τώρα., και να βγουν Τα Περισσότερα λεφτά από κει.
    Επειδή οι μπελαρα ναυαγουν οριστικά μάλλον,
    Και επειδή πρέπει και συμβολικά με την υπογραφή της ιστορικής αυτής συμμαχίας που θα υπογράψουμε. Με τους γαλλους, εκτός από τα 20 ραφαλ, οι Γάλλοι να μπουν και στο ναυτικό. Και επειδή από ότι λέγετε, οχι ότι δεν θέλουν αλλά δεν μπορούν να μας δώσουν 2 φρεμμ γιατί έχουν και αυτοί επιχειρισιακα ανάγκες, ας πάρουμε μια φρεμμ από τις 2 τελευταίες με τους 2 Α50 και τους 2 Α70,
    Που θα ονομαστεί Αβέρωφ, και θα μας απογειώσει και ψυχολογικά.
    1.5 δις τα ραφαλ και 800 εκρια πιστεύω η φρεμμ., με 2.3 δις γίναμε.
    Ακόμα και να μην πάρουμε άλλη φρεμμ στο μέλλον. Που το πιο πιθανό είναι να πάρουμε και άλλη μτχ αργότερα, δεν βλέπω το πρόβλημα του ότι είναι μόνο ένα πλοίο, αφού και η Αίγυπτος και το Μαρόκο από μια φρεμμ έχουν.
    Η δε Αίγυπτος έχει μια φρεμμ που έχει μόνο 2χ8 Α43 για 16 aster 15 μόνο, γιατί οι Γάλλοι τους αφαίρεσαν τους εκτοξευτες για mdcn,
    Και θα πάρει και 2 ιταλικές που η κάθε μία έχει μόνο 2χΑ50 για 16 aster 30.
    Εμεις αν πάρουμε την Νορμανδία η την Βρετανή θα έχουμε 2χΑ50 και 2 Α70 σε ένα πλοίο, δηλαδή, σχεδόν τους ίδιους εκτοξευτες με τις 3 αιγυπτιακές φρεμμ! σε ένα μόλις πλοίο.
    Και από το 2028 έρχονται οι φτηνές επιδοτουμενες ευρωκορβετες που θα τις διαμκρφωσουμε όπως θελουμε, και το ΠΝ έκλεισε.
    Η αεροπορία με περισσότερα ραφαλ και το αναπόφευκτο 35 στο μέλλον, θα έχουν τον πρώτο λόγο σε. Σχέση με το ναυτικό έτσι κι αλλιώς.
    Με τέτοια ναυαρχίδα, οι Τούρκοι θα κλειστούν στα στενά όπως το; 1912.

    1. Δε γίνεται να ονομαστεί Αβερωφ, γιατί το Αβερωφ είναι πλοίο σε ενεργή υπηρεσία (έστω και τυπικά, ανήκει στη δύναμη του στολου)

  16. Η ενδιάμεση λύση της Γαλλίας είναι η στρατιωτική συμφωνία για εμπλοκή της σε περίπτωση που η Ελλάδα δεχθεί επίθεση.
    Αυτό σου δίνει χρόνο και Rafale να παραλάβεις,και Bel να χτίσεις κτλ

  17. Φρεγάτες υπάρχουν και μάλιστα φτηνές η σειρά ΧΟ 131 και όλα τα πλοία της σειράς
    CROSOVER. Που το διαβάσατε για φρεγάτες των 1,5 δις;
    Αν επιλέγαμε να κατασκευάζαμε 20 πλοία της σειράς CROSOVER, από 4 σε κάθε σειρά και δυο αποβατικά και λογιστικής υποστήριξης, το κόστος για την κατασκευή των πλοίων θα ανερχότανε στα 3,5 δις ευρώ χωρίς όπλα και ηλεκτρονικά γιατί αποτελούνται από 5 ίδια κομμάτια. Αν επιλέγαμε να σχεδιάσουμε- κατασκευάσουμε 5 άλλες κλάσεις πλοίων θα θέλαμε 5,7 δις ευρώ. Έχουμε ένα κέρδος της τάξης του 2,2 δις ευρώ που είναι το κόστος ανάπτυξης-σχεδίασης- κατασκευής διορθώσεων και υλικών -εργαλειομηχανών των ναυπηγείων.
    Γιατί είναι ίδια πλοία και όχι διαφορετικά. Στο κόστος έχω υπολογίσει ένα 25% παραπάνω 12% για σφάλμα στους υπολογισμούς και 13% η αύξηση του κόστους κατασκευής του πλοίου σε 10 χρόνια.
    Δηλαδή σε 20 χρόνια θα μπορούσαμε να είχαμε 4 περιπολικά ανοιχτής θαλάσσης, 4 κορβέτες, 4 φρεγάτες, 2 αποβατικά και δυο λογιστικής υποστήριξης και 4 φρεγάτες αεράμυνας με 3,5 δις ευρώ συν ηλεκτρονικά-όπλα
    Το κέρδος των 2,2 δις είναι εξαιρετικά σημαντικό για να το αγνοήσουμε.
    Αυτή είναι η φτηνότερη λύση για μένα αν θέλουμε να αναπτύξουμε ναυτική βιομηχανία και να έχουμε υγιές ναυπηγεία.
    https://products.damen.com/-/media/Products/Images/Clusters-groups/Naval/Crossover/Documents/Leaflet_CrossOver_Range.pdf

    Θα ακολουθήσει κείμενο πολλών σελίδων με παρουσίαση των πλοίων και πως και γιατί έχουμε αυτό το κέρδος των 2,2 δις ευρώ αν τα ναυπηγήσουμε.

    1. Για τα κοστη κτλ δε ξερω, αλλα σαν ιδεα η σειρα αυτη ειναι εξαιρετικη. Μου θυμιζει τον modular τροπο κατασκευης των sigma, απλα με δυνατοτητες που οι sigma δεν εχουν. Θα συμφωνησω απολυτα, τετοιες σχεδιασεις ειναι η μονη λυση για εμας που χρειαζομαστε πλοια πολλων κατηγοριων. Τυποποιημενα τμηματα που θα συνδυαζονται αναλογα τις αναγκες κ θα χεις απο φρεγατες μεχρι τπκ που λεει ο λογος…

    2. «Θα ακολουθήσει κείμενο πολλών σελίδων με παρουσίαση των πλοίων και πως και γιατί έχουμε αυτό το κέρδος των 2,2 δις ευρώ αν τα ναυπηγήσουμε.»

      Ελπίζω να μην ακολουθήσει κείμενο πολλών σελίδων, καλύτερα γράψε κάτι 10 σειρών και βάλε link για όποιον θέλει να διαβάσει κείμενο πολλών σελίδων

    1. Η νομική κατάσταση με τον Σκαραμαγκά είναι τόσο μπλεγμένη που κανένας σοβαρός δεν θα πάει να μπλέξει
      Μην ξεχνάμε πως ο σιαφας πως τον λένε δικαιώθηκε από το ICC και το ελληνικό δημόσιο πρέπει να πληρώσει πολλά εκατομμύρια
      Δεν βλέπουμε καμια εξέλιξη στο θέμα
      Η DAMEN Probably ενδιαφέρεται εάν τα Ναυπηγεία είναι καθαρά από υποχρεώσεις και πάρουν και το πρόγραμμα των φρεγατών
      Ότι έγινε με τα υποβρύχια και τόus γερμανούς δηλαδή πριν από πολλά χρονια

      1. Μπορεί να βρεθεί η φόρμουλα ώστε να ξεπεραστεί αυτός ο σκόπελος.

        Ένα νεκρό ναυπηγείο δεν είναι προς το συμφέρον ούτε του Σάφα.

        Πιθανός να πάρει μια μικρή αποζημίωση και να αποχωρήσει.

        Απλά να θυμίσω πως τον επενδυτή Σάφα στο Σκαραμαγκά μας τον κουβάλησε ο Βενιζέλος και σκέψου τι συμφωνία ήταν αυτή ώστε τόσα χρόνια ο Σάφα να έχει το πάνω χέρι και να τον δικαιώνουν και τα δικαστήρια!

        Αλλά τα τραγελαφικά δεν σταματούν εδώ και φτάσαμε στο σημείο να διαβάζουμε «συμβουλές» του Παπαντωνίου για τα εξοπλιστικά και την εξωτερική πολιτική!

        Από αυτούς δηλαδή που θα έπρεπε να είναι φυλακή.

        Βέβαια φυλακή στο νεοελληνικό κρατίδιο μπήκαν οι ήρωες του 21.

        Οι δωσίλογοι της κατοχής και οι διαχρονικά κλεφταράδες είναι όλοι έξω χάρη στην ομέρτα μιας μαφίας όπου αποτελεί την εξουσία της χώρας σε όλες της βαθμίδες.

        Φυσικά και αυτό που ονομάζεται Δικαιοσύνη στην Ελλάδα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα σύντομο ανέκδοτο.

  18. Για να φτιάξεις σήμερα σύγχρονα πλοία η προυπόθεση είναι να υπάρχουν και σύγχρονες εγκαταστάσεις και υποδομές όπου θα ναυπηγηθούν, όπως φαίνεται στην παρακάτω σύντομη παρουσίαση της BAE για τα νέα ναυπηγεία στην Αυστραλία όπου θα ναυπηγηθούν τα GCS που επέλεξαν και οι καναδοί και Άγγλοι.

    https://m.youtube.com/watch?v=8ehq5K6y65I

  19. θέλω τη γνώμη σας σε κάτι.. δεν είμαι σίγουρος αν είναι το σωστό thread.. αλλά εάν όπως λένε υπήρχαν γερμανικές πιέσεις για να μην υπογραφεί η συμφωνία με τη Γαλλία για τα πλοία και την αμυντική συμφωνία.. και εάν όπως ισχύει η Τουρκία μπορεί να επηρεάζει τόσο πολύ τη Γερμανία στις αποφάσεις της.. Τι μας κάνει να νιώθουμε ασφαλείς με το να δώσουμε τη σύμβαση για τις τορπίλες στους Γερμανούς… ανά πάσα στιγμή μπορούν να μπλοκάρουν την παράδοση αυτών…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *