Σύμφωνα με μελέτη της νοτιοκορεατικής βουλής, την οποία δημοσίευσε ο βουλευτής του κυβερνόντος Δημοκρατικού Κόμματος και μέλος της κοινοβουλευτικής Επιτροπής Άμυνας, Min Hong-Chul, είναι φθηνότερη η αγορά νέων, παρά η αναβάθμιση των υπαρχόντων μεταφορικών ελικοπτέρων CH-47. Σύμφωνα με την μελάτη, η αναβάθμιση 17 από τα 43 CH-47D της Νότιας Κορέας, στο επίπεδο CH-47F Block.1, θα κοστίσει περί τα $ 1,2 δισεκατομμύρια, ενώ η αγορά ισάριθμων νέων περί τα $ 1,1 δισεκατομμύρια. Η μελέτη αποδίδει το μεγάλο κόστος της αναβάθμισης στις εκτεταμένες εργασίες αντικατάστασης πολλών υπό-συστημάτων του CH-47D, τα οποία δεν υποστηρίζονται πλέον. Επίσης, επιπλέον κόστος θα πρέπει να καταβληθεί για την πιστοποίηση και ενσωμάτωση κορεατικών συστημάτων όπως το σύστημα ζεύξης δεδομένων VMF (Variable Message Format), τα οποία σήμερα είναι ασύμβατα με την έκδοση CH-47F Block.1.

Η μελέτη σημειώνει ότι τα νοτιοκορεατικό CH-47 πρέπει να αναβαθμιστούν άμεσα, καθώς ορισμένα ήδη μετράν 50 χρόνια υπηρεσία και η διαθεσιμότητα τους είναι χαμηλή, περίπου στο 40%. Σημειώνει επίσης ότι τα νέα ελικόπτερα θα παραδοθούν αργότερα, σε σχέση με τα αναβαθμισμένα. Στελέχη της αμυντικής βιομηχανίας της χώρας υπογράμμισαν την περίπτωση η αγορά νέων ελικοπτέρων να κοστίσει τελικά περισσότερο, αν υπολογιστούν και τα κόστη αναβάθμισης της υπάρχουσας υποδομής υποστήριξης. Επίσης υπογράμμισαν και την περίπτωση η Νότιος Κορέα να αναγκαστεί, λόγω πιεστικής επιχειρησιακής ανάγκης, να αναβαθμίσει ή να αγοράσει ελικόπτερα της έκδοσης Block.1 σε μια χρονική στιγμή που θα ξεκινά η παραγωγή της νεότερης έκδοσης Block.2 και η επιλογή της έκδοσης Block.2 πιθανότατα θα είναι ακριβότερη από την λύση της αναβάθμισης.

Comments

  1. Εδω θα εχουμε μεγαλο κενο μετα το 2030, οταν θα παλιωσουν (κι αλλο) τα 25 σινουκ και δεν θα συμφερει να εκσυχρονιστουν.
    Η ενταξη μας στο γερμανογαλλικο Future Transport Helicopter ειναι επιβεβλημενη.
    Τα 20 ΝΗ90 (οταν παραληφθουν ολα) και τα 12 super puma πρεπει οσο το δυνατον πιο γρηγορα να τα κανουμε να εχουν υπερυψηλες διαθεσημοτητες και μεχρι το 2040+.

  2. Τα Chinook είναι ένα από τα καλητερα μεταφορικά αεροσκάφη….ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΠΙΣΤΕΎΩ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΑ chinook…άσε που ΑΓΩΡΑΣΟΥΜΕ και παμφθηνα ανταλακτικα μεταχειρισμένα από Αμερική…ΠΡΟΤΙΜΟ ΤΑ Chinook από οποιοδήποτε ευρωπαϊκό μεταγωγικό

  3. Καλό θα ήταν στον ΕΣ να σκουπίσουν ότι ανταλλακτικό υπάρχει από τον Άμ. Στρατό και γιατί όχι να ζητήσουν άλλα 5-10 .Το νησιωτικό περιβάλλον αλλά και οι εμβέλειες κάνουν το Chinook για εμάς στρατηγικό και όχι τακτικό ελικόπτερο ειδικά σε νησιά ή περιοχές χωρίς κοντινό αεροδρόμιο για χρήση C-130/C-27 (λέμε τώρα).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *