Σύμφωνα με δημοσίευμα του ρωσικού πρακτορείου ειδήσεων «TASS» το τρίτο περιπολικό πλοίο τύπου Project 22160 κλάσης «Vasiliy Bykov» εντάχθηκε σε υπηρεσία από το Ρωσικό Ναυτικό. Το πλοίο «Pavel Derzhavin», το οποίο εντάχθηκε στο στόλο της Βόρειας Θάλασσας, άρχισε να ναυπηγείται το Φεβρουάριο του 2016 και καθελκύστηκε το Φεβρουάριο του 2019. Τα δύο (2) προηγούμενα πλοία εντάχθηκαν σε υπηρεσία το Δεκέμβριο του 2018 και τον Ιούνιο του 2019 αντίστοιχα. Άλλα τρία (3) πλοία του τύπου ναυπηγούνται, ένα εκ των οποίων έχει καθελκυστεί, και αναμένεται να ενταχθούν σε υπηρεσία το 2021 (δύο πλοία) και το 2022 (ένα πλοίο).

Η σχεδίαση των Project 22160 είναι σπονδυλωτή, έχουν εκτόπισμα 1.700 τόνων (σε πλήρη φόρτο) και διαστάσεις (μήκος x πλάτος x βύθισμα) 94 μέτρα x 14 μέτρα x 3,4 μέτρα. Το σύστημα πρόωσης είναι τύπου CODAG (Combined Diesel And Gas) με δύο (2) κινητήρες Kolomna 16D49 μέγιστης ισχύος 6.000 ίππων έκαστος και δύο (2) αεροστρόβιλους κινητήρες M70FRU. Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 30 κόμβων (56 χιλιόμετρα την ώρα) και εμβέλεια 6.000 ναυτικών μιλίων (11.112 χιλιομέτρων) ή 60 ημέρες στη θάλασσα χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού. Οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι 80 άτομα. Ενσωματώνει ραντάρ Pal-N και Pozitiv-MK, ηλεκτροπτικό σύστημα Sfera-2 και σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου TK-25.

Ο οπλισμός του αποτελείται από ένα πυροβόλο AK-176MA των 76,2 χιλιοστών μέγιστου βεληνεκούς 15 χιλιομέτρων και δραστικού 10 χιλιομέτρων, δύο (2) πολυβόλα MTPU των 14,5 χιλιοστών, σύστημα βομβίδων κατά δολιοφθορέων DP-65 των 10 σωλήνων και DP-64 των δύο (2) σωλήνων. Επιπλέον, κατόπιν σχετικής απαίτησης τα πλοία μπορούν να εξοπλιστούν με βλήματα Kalibr-NK σε κάθετο σύστημα εκτόξευσης, αντιαεροπορικά βλήματα 3S90M, επίσης σε κάθετο σύστημα εκτόξευσης, αντιαεροπορικό σύστημα 3M-47 Gibka και τορπίλες Paket-NK των 324 χιλιοστών. Επίσης μπορεί να φιλοξενήσει και ένα ελικόπτερο ναυτικής συνεργασίας Ka-27 ή Ka-226.

Comments

  1. Είναι πραγματικά τραγελαφικό ότι τα συγκεκριμένα περιπολικά είναι πιο βαριά ή τουλάχιστον ισάξια εξοπλισμένα από σχεδόν όλες τις κορβέτες της αγοράς και σίγουρα μακράν πιο εξοπλισμένα από τις MMSC που προσπαθούν να μας πασάρουν οι Ουσαίοι!!!

  2. Ερωτηση αφελους: Ενα τετοιο σκαρι ΠΛΗΡΩΣ δυτικοποιημενο ομως, απο αισθητηρες και προωση μεχρι οπλα, θα μας επεφτε λιγο; Και αντε να δεχτω οτι υπαρχει CAATSA, το ιδιο δεν θα μπορουσε να γινει σε ενα κινεζικο ή νοτιοκορεατικο σκαρι; Δλδ οι εφοπλιστες που ναυπηγουν σε Κινα-Κορεα ειναι κορο’ι’δα ή νοιαζονται λιγοτερο για τα πληρωματα τους;

    ΥΓ: Αν δεν ειναι ΛΜ δεν λεει….

    1. Σε μία τέτοια περίπτωση το κόστος θα έφευγε κατά πάσα πιθανότητα στον Θεό.
      Το προβλημα δεν είναι στα «σκαριά» τα οποία θα μπορούσαμε να τα σχεδιάσουμε μόνοι μας με μια συνεργασία υπουργείου Άμυνας,Π.Ν πανεπιστημίων κ ναυπηγείων.
      Το προβλημα είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα,τα οπλικά συστήματα κ οι αισθητήρες που για τουλάχιστον 35 χρόνια το ίδιο το κράτος δεν έχει κάνει καμία προσπάθεια ώστε να αποκτήσει τεχνολογία κ τεχνογνωσία ούτε καν βεβαια να δώσει την βοήθεια που χρειάζεται σε ελληνικά χέρια κ μυαλά να αναπτύξουν τέτοια συστήματα.
      Κ αν όχι όλα τουλάχιστον κάποια γιατί κακά τα ψέματα μυαλά κ ιδέες υπήρχαν κ Υπάρχουν.
      Οι Ρώσοι έχουν κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά σε όλα τα προγράμματα του Π .Ν .
      Άφησαν για αργότερα τα μεγαλεπήβολα σχέδια για αεροπλανοφόρα κ καταδρομικά κλάσης ,Κirov, από την στιγμή που δεν έχουν ικανά ναυπηγεία αλλά κ εμπειρία για τέτοια μιας κ όλα τα αεροπλανοφόρα που είχαν κατασκευαστεί επί ΕΣΣΔ είχαν φτιαχτεί σε ναυπηγεία της Ουκρανίας κ είχαν σχεδιαστεί από ουκρανικά σχεδιαστικά γραφεία-επιτελεια,κ πήγαν σε αναβάθμιση των σκαφών που είχαν με νέα ηλεκτρονικά, αισθητήρες κ οπλικά συστήματα κ σε νέες σχεδίασεις μικρότερων σκαφών αλλά με ανοιχτή αρχιτεκτονική στα οποία μπορούν να τοποθετηθούν σχεδόν το 90% των οπλικών συστημάτων που φτιάχνουν.
      Φτιάχνουν πλοία «μικρά» για να κατεβάσουν το κόστος αλλά κ τους χρόνους κατασκευής αλλά ταυτόχρονα με τέτοια σχεδίαση κ πρόβλεψη που τους επιτρέπει να τα κάνουν «αστακούς» από άποψη οπλισμού.

      1. Καλα δεν ειπα να το κανουμε και αστακο (βλ Sa’ar6) Δλδ ποσο ρισκο ειναι να βαλεις 1 STIR απο τις S, ενα TRS3D, ενα DR3000SLW, ενα MW08, ενα φαλανξ και εναν μκ29 και 8 Χαρπουν παλι απο S και 4 MTU ή WARTSILA;

  3. Εκτός από ελικόπτερο μπορεί να φιλοξενήσει και σκάφος στο είδος του CB90 στην πρύμνη, ενώ υπάρχει ήδη και συμφωνία -η προσύμφωνο- για εξαγωγή 4 πλοίων στην Αλγερία που φαίνεται πως θα είναι ο πρώτης εξαγωγικός πελάτης για αυτό το νέο πλοίο.

    Algeria and Russia have signed an agreement to acquire four Project 22160-class patrol ships

    https://navalnews.net/algeria-and-russia-have-signed-an-agreement-to-acquire-four-project-22160-class-patrol-ships/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *