Σύμφωνα με το αυστραλιανό τηλεοπτικό δίκτυο ABC το πρόγραμμα ναυπήγησης των 12 υποβρύχιων Shortfin Barracuda Block 1A προς αντικατάσταση των υποβρύχιων κλάσης «Collins» της χώρας φαίνεται να μην προχωράει και η Αυστραλία επεξεργάζεται άλλες λύσεις. Όπως αναφέρει το ABC μια πιθανή λύση που εξετάζει η Αυστραλία είναι τα γερμανικά υποβρύχια T-214, τα οποία διεκδίκησαν το πρόγραμμα, όπως και η Ιαπωνία με μια έκδοση των υποβρυχίων κλάσης «Soryu». Μια άλλη λύση που εξετάζει η Αυστραλία είναι η αναβάθμιση των «Collins», έτσι ώστε να παραμείνουν αξιόμαχα μέχρι το 2030.

Υπενθυμίζουμε ότι στις αρχές Μαρτίου, η Αυστραλία και η Naval Group συμφώνησαν στη συνέχιση της διαδικασία κατασκευής του κύτους του πρώτου υποβρύχιο, στη συνέχιση της ανάπτυξης του κέντρου δοκιμών του συστήματος διαχείρισης μάχης και της ολοκλήρωσης της φάσης λεπτομερούς σχεδίασης του συστήματος διαχείρισης μάχης και ότι το κύτος του πρώτου υποβρυχίου θα πρέπει να είναι έτοιμο το 2024, ενώ το πρώτο υποβρύχιο θα πρέπει να χαρακτηριστεί επιχειρησιακό στα μέσα του 2035.

Comments

    1. Νομιζω οτι οι Αυστραλοι ειχαν ζητησει πολλες προσαρμογες και μεταφορα τεχνογνωσιας. Αν κανουν τα ιδια και στους Γερμανους, νομιζω τα ιδια προβληματα θα εχουν.

    2. Το ίδιο υποβρύχιο στη Γαλλία με πυρηνική προωση κοστίζει 1,3 δις ευρώ το ένα Για 6 υποβρύχια.
      Για 12 υποβρύχια με ηλεκτρική προωση οι Αυστραλοί θα πληρώσουν (μόνο κατασκευή) 30 δις ευρω άρα 2μιση δις ευρω. Το καθενα
      Αν οι Γάλλοι φτιαχναν 12 πυρινικα Για τον εαυτό τους η τιμή από 1,3 δις θα έπεφτε στο 1,1 δις σίγουρα.
      2μιση φορές ακριβότερο το ίδιο υποβρύχιο για να μετατραπεί από πυρινικο σε ηλεκτρικό.
      Προφανώς και οι Γάλλοι ενημερώσαν τους Αυστραλούς για το εξωπραγματικο κόστος της μετατροπής.
      Κακως οι Αυστραλοί ασχολήθηκαν από την αρχή.
      Αν θελαν κανονικό υποβρύχιο ας περνάν scorpene.
      Αλλά θελαν μεγάλο των 5000+ τόνων.
      Τώρα πως θα πάνε σε 214 που δεν είναι ούτε 2000 τόνους?
      Οριακά τα scorpene 2000 είναι Μεγαλύτερα από τα 214 στη μεγάλη τους έκδοση.

  1. @ Διονυσης

    Οταν ζητας παραλογα ανεβαινει η τιμη
    και αμα αυτα τα παραλογα τα ζητας απο τους Γαλλους
    με δαχτυλακι του θειου, απλα θελεις να χαλασεις την δουλεια.

  2. Και οι φρεγατες και τα υποβρυχια ειναι σε αδικαιολόγητες τιμες οτι και αν ζητουν οι Αυστραλοί μαλλον υπαρχουν και εκει σμπωκοι και μαλιστα πιο αχορταγοι

    1. Μάλλον δεν γνωρίζεις πως οι Αυστραλοί θέλουν ότι αγοράζουν να είναι κατασκευασμένο στην Australia από Αυστραλούς και επιπλέον κοιτάζουν την υποστήριξη σε όλη τη διάρκεια ζωής
      τοlife cycle cost που λέμε στο χωριο μου
      εξού και οι τσιμπημένες τιμές!

      Τ$όχα- $mpokoi μάλλον δύσκολο αφού η χωρα και η κουλτούρα τους δεν ανέχεται τέτοιου είδους ταλέντα

  3. Αυτό το πρόγραμμα είναι πολύ σημαντικό δίδαγμα για εμάς γιατί παρουσιάζει αξιοσημείωτες ομοιότητες (χωρίς να ταυτίζεται απόλυτα) με το δικό μας πρόγραμμα νέων φρεγαττών.

    Οι αυστραλοί θα αγόραζαν Soryu και τα είχαν μισοσυμφωνήσει. Αλλά άλαξε η κυβέρνηση της Αυστραλίας πριν οριστικοποιηθεί η μπίζνα. Από την άλλη οι γάλλοι έτρεξαν και αγόροασαν πρόσβαση στο αυστραλιανό κράτος προσλαμβάνοντας ένα πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος ή του ναυτικού η του κράτους, δε θυμάμαι που ήταν μέσα στη διαδικασία. Έτσι ξαφνικά οι Ιάπωνες έμειναν μπουκάλα μια ωραία πρωϊα

    Ομοιότης πρώτη με μας. Οι Γάλλοι κοιμόταν όρθιοι δύο χρόνια και τώρα κινδυνεύουν σοβαρά να χάσουν τη δουλειά με τις μπελάρες.

    Από κει και πέρα το πρόγραμμα της Αυστραλίας είναι κατά το ήμισυ αναπτυξιακό. Θέλουν να δώσουν φιλί ζωής στα ναυπηγεία και να εισάγουν τεχνογνωσία κλπ. Όλα αυτά πληρώνονται ακριβά.

    Ομοιότης δεύτερη με μας. Και σε μας το πρόγραμμα των φρεγατών έχει ώς βασικό του συστατικό την διάσωση των ναυπηγείων.

    Επιπλέον θέλουν σε ένα σχέδιο γνωστό να κάνουν τρελές μετατροπές και από πυρηνοκίνητο να γίνει συμβατικό και αν θυμάμαι να έχει και κυψέλες αντί για AIP. Αυτά φυσικά έχουν ως αποτέλεσμαι τρελό κόστος ανάπτυξης και διαιώνιση του χρόνου παράδοσης.

    Ομοιότης τρίτη με εμάς. Και εμείς θέλουμε ένα περιπολικό παράκτιας άμυνας (LCS) να του κάνουμε τροποποιήσεις για να γίνει κορβέτττα. Ή μία φρεγάτα-ΠΑΘ όπως φαντάστηκαν οι Γάλλοι την FDI (αντικαταστάτη της La Fayette αν και σημαντικά πιό καλά οπλισμένη από αυτή) να την κάνουμε πλοίο αεράμυνας περιοχής και στρατηγικής κρούσης.

    Συμπέρασμα οι Αυστραλοί επιδίωξαν να συνδυάσουν πολλά και συχνά ασυμβίβαστα πράγματα στο πρόγραμμα των Υποβρυχίων τους με καταστροφικά αποτελέσματα. Ελπίζω να μην τραβήξουμε τα ανάλογα.

  4. Νομιζω οτι πολλοι εδω μεσα δεν γνωριζουν περι των «τι και πως» του κοινοβουλευτικου ελέγχου εκει στο Αουστραλια γνωστο και ως down under στους αγγλοσαξωνες.
    Λοιπον επειδη εχουν συμβει απιστευτα πραγματα που δεν οφελουν παρα βλαπτουν τον κοινο νου και τη λογικη, εντελως επιγραμμματικα θα υπενθυμισω οτι υπηρξε μελος της επιτροπης ελεγχου για την επιλογη του Γαλλικου σχεδιου που δεν ηξερε κυριολεκτικα τι εστι υ/β.
    https://www.youtube.com/watch?v=UYF08jJi9Hg

    Η ιστορια του Αυστραλιανου κοινοβουλευτικου ελεγχου (…) και των μελων των συγκεκριμενων επιτροπων νομιζω οτι εχει σπασει ολα τα ρεκορ διεθνως με μονη εξαιρεση του ενος βουλευτη στο Amerika που ανησυχουσε μηπως το σκαφος θα αναποδογυριζε ολο το νησι οταν θα εδενε εκει. Για οσους γελουν με το παραπανω ενα θα πω.
    Μην βαζετε στοιχημα
    https://www.youtube.com/watch?v=cesSRfXqS1Q

  5. Η Αυστραλια πλεον δεν μπορει να κανει πισω γιατι οι Γαλλοι ειναι οι μοναδικοι που εχουν την τεχνογνωσια να κανουν τις μετατροπες. Το θεμα σκαλωσε αρχικα στο κοστος και εν συνεχεια στο υψος της συμπαραγωγης κι εμπλοκης των ντοιπιων εταιριων .
    Η τελευταια επισκεψη στην Αυστραλια της Γενικης Δ/ντριας των ναυπηγειων -για περιπου 1 μηνα- ξεκαθαρισε τα πραγματα καθως οι μεν Αυστραλοι συμφωνησαν να λογικευτουν ως προς τις απιτησεις/προδιαγραφες και η δε Naval να αυξησει την συμπαραγωγη τουλαχιστον στο 50-60% νομιζω ωστε να ικανοποιηθουν οι τοπικες κοινωνιες και ο κλαδος που περναει τρελα ζορια λογω Κινας και Κορεας,

  6. Μήλα με πορτοκάλια. Δεν συζητανε να αλλάξουν απόφαση αλλά για την αναγκαιότητα ή μη ενδιάμεσης
    Αν ναι αυτή μπορεί να είναι Collins upgrade ή 214
    Η πρόταση των Γερμανών για την τελική λύση ήταν το 216, ένα 214 on steroids των 4,000 τόνων
    Οι Αυστραλοί δεν πείστηκαν ότι οι Γερμανοί μπορούν να φτιάξουν ένα τόσο μεγάλο υ/β μια και δεν το έχουν ξανακάνει

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *