H ΓΔΑΕΕ (Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών & Επενδύσεων) ανακοίνωσε ότι ο διαγωνισμός για την προμήθεια 300 κατευθυνόμενων αντιαρματικών βλημάτων MILAN ματαιώθηκε, λόγω έλλειψης συμμετοχής, δηλαδή καμία εταιρία δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον για το πρόγραμμα. Υπενθυμίζουμε ότι το πρόγραμμα προκηρύχτηκε στις αρχές Μαρτίου, με προϋπολογισμό € 9 εκατομμύρια για την τριετία 2021-2023 (100 βλήματα ανά έτος, € 3 εκατομμύρια δαπάνης ανά έτος). Η καταληκτική ημερομηνία κατάθεση δικαιολογητικών ποιοτικής επιλογής είχε οριστεί η 10η Μαΐου.

Comments

  1. τι αξια εχουν πλεον οι μονοι εκτοξευτες α/τ πυραυλων ,οταν οι τουρκοι εντασουν συνεχως αρματα με ενεργα αντιπυραυλικα συστηματα?
    χρειαζομαστε πρωτα εναν πυργο που θα φερει 4-6πυραυλους και θα κανει πολλαπλες εκτοξευσεις προς τον ιδιο στοχο.διαφορετικα ο,τι κανουμε ειναι καπνος χωρις φωτια.
    ο πυργος αυτος μπορει ανετα να κατασκευαστει εδω με συστηματα της theon,ως φορεας του πολυ καλος θα ηταν το Μ1117οποτε ερθουν,αν μας το επιτρεψουν οι η.π.α.

    1. @ C.p.

      Συμφωνω.

      Εκτοξευτες οπου το προσωπικο ειναι εκτος του οχηματος και εκτιθεται σε θραυσματα απο πυρα πυροβολικου, πυρα ελαφρων οπλων κτλ, νομιζω οτι ανηκουν πλεον στο παρελθον.

      Καλο ειναι επισης τα νεα αντιαρματικα να εχουν δυνατοτητα top-attack, δηλαδη να πληξουν στοχους απο το πανω μερος οπου η θωρακιση ειναι σχεδον ανυπαρκτη.

    2. 1. Δεν έχουν όλα APS
      2. Δεν έχει 100% αποτελεσματικότητα το APS
      3. Μπορεί να έχει υψηλή αποτελεσματικότητα έναντι ενός πυραύλου,αλλά μπορεί να βρεθεί και εκτός πυρομαχικών και να είναι ευάλωτο
      Στην Ελλάδα ψάχνουμε το τέλειο σύστημα και τις τέλειες συνθήκες αλλά αυτό δεν ισχύει έτσι κι’αλλιώς.

  2. Καλύτερα που ακυρώθηκε, όταν είχε ανακοινωθεί προσπαθούσα να καταλάβω σε τι χρειάζονται, όταν είναι περιορισμένης εμβέλειας και μιλάμε για το 2021+ έτος. Ούτε ένας δεν θα είχε προλάβει να χρησιμοποιηθεί.

    Να πάρουν NLOS αλλά για ελικόπτερα, αυτά που είναι σε αυτοκίνητα για απλά καλούς στόχους για τους Τούρκους τα βλέπω

  3. Καλύτερα αυτό που χρειαζόμαστε είναι αντιαρματικά καινούριας γενιάς, όχι παλιά. Εάν μιλάμε για οχήματα Tow 2b ή την εξέλιξη του που ετοιμάζεται τώρα από τους Αμερικανούς ή Spike ER2, ενώ για στρατιώτες spike LR2, MMP και Javelin. Ακούς εκεί Milan ποιος το σκέφτηκε ρε αυτό. Επίσης αυτοί που λένε για Kornet ετοιμαστείτε για κυρώσεις και εκεί from the US of the fucking A with lots of love.

    1. Κυρώσεις για σύστημα που ήδη υπηρετεί στις Ε.Δ;
      Δεν νομίζω να υπάρχει τέτοιο θέμα.
      Άσε που το πιο πιθανό είναι για παραγγελία επιπλέον βλημάτων κ όχι εκτοξευτων.
      Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα τόσο για συστήματα που ήδη υπηρετούν , όσο κ με πυρομαχικά τέτοιων συστημάτων.
      Το πρόβλημα είναι για νέα συστήματα κ κυρίως για συστήματα που πρέπει να διασυνδεθούν στο νατοϊκό σύστημα επικοινωνίας.
      Τα αντιαρματικά δεν χρειάζεται να διασυνδεθούν πουθενά δεν είναι αντιαεροπορικά που χρειάζονται στοιχεία βολής από τα ραντάρ.

    2. Γιατι εισαι σιγουρος οτι θα παρουμε KORNET;Και εκει διαγωνισμος θα προκηρυχτει και θα κηρυχτει αγονος.Αν δεν αλαξει νομος ουτε σφαιρα δεν θα μπορουμε να προμηθευτουμε.Αυτο που γινεται ειναι τρελο και το κυριοτερο ειναι οτι δεν ιδρωνει κανενος το αυτι.

    3. @Διονυσης

      Ειναι πολυ αμφιβολο οτι θα μας επιβληθουν κυρωσεις CAATSA για τυχον αγορα Kornet. Ειναι μικρο συμβολαιο, δεν ειναι major transaction. (=σημαντικη συναλλαγη). Επιπλεον οπως ορθως λενε αλλοι σχολιαστες παρακατω, δεν προκειται για ενα στρατηγικης σημασιας συστημα που διασυνδεεται με αλλα ΝΑΤΟικα συστηματα οπως ειναι πχ τα αντιαεροπορικα.

  4. Όταν δεν έχεις αντιληφθεί ότι η υγρασία που νιωθεις δεν προέρχεται από βροχή,αλλά από κάτι άλλο…
    Τι να πεις…

    1. @ Fylax1970

      Ολοι στη διεθνη αγορα ξεφορτωνονται αυτου του ειδους τα παλαια συστηματα και πηγαινουν σε νεα. Καλυτερα που ακυρωθηκε ο διαγωνισμος αυτος ωστε να αποκτηθουν συστηματα, και οχι τεχνολογικα απολιθωματα.

  5. Ποιά MILAN; Κάτι ψήνουν Ελλάδα και Ισραήλ.
    Τους επόμενους μήνες θα έχουμε ανακοινώσεις. Εως το ’25 θα έχουν αντικατασταθεί.

      1. @ C.p.

        Πηρε το ματι μου πριν απο καμποσο καιρο οτι αλλαζει η μετοχικη συνθεση της ΕΛΒΟ, και οτι θα παρει την ηγεσια η Rafael, αυτη που κατασκευαζει τους Spike !!!

        Απο το να αποκτηθουν παρωχημενα συστηματα δεκαετιας 1970 οπως τα MILAN, HOT, KORNET, κτλ, καλυτερα να παμε σε συστηματα οπως τα Spike με μεγαλη προμηθεια ωστε να υπαρχει κατασκευαστικο εργο στην Ελλαδα.

        Τα αντιαρματικα πλεον πρεπει να εχουν δυνατοτητα TOP ATTACK ωστε να καταστρεψουν επιτυχως αρματα.

        Διαφορετικα, ας παμε στον Σερβικο ALAS

        1. Αγαπητέ φίλε συμφωνώ μαζί σου. Ειδικά για το Σερβικό θα ήταν καλύτερα να το επιλέξουμε, γιατί σίγουρα θα πάρουμε μεγαλύτερα α/Ο ίσως και εγχώρια παραγωγή του.
          Αρκεί βέβαια να μην υπάρξουν και εδώ συνδικαλιστές-φίδια όπως στην Ε.α.β.

  6. Εξαρχης μου φανηκε καπως περιεργη η επιλογη για περαιτερω προμηθεια ενός συστηματος που εχει μια Α ηλικια, με ξεπερασμενα χαρακτηριστικά, μειωμενη εμβέλεια και κινητικοτητα.

    Καλύτερα θεωρώ που ακυρώθηκε.

  7. Ρε παιδιά ,άλλο το ότι ακυρώθηκε γιατί κανείς διαγωνισμό και ουδείς ενδιαφέρεται δηλ κοινώς τρως φτύσιμο!
    Και άλλο ότι καλώς ακυρώθηκε γιατί θα πάμε σε πιο σύγχρονα συστήματά.
    Καταλαβαίνετε την διαφορά για να μην τρελαθώ τελείως….

    1. @ Fylax1970

      Βρε φιλε, τι θα πει τρωμε φτυσιμο? Τι ειναι οι εταιριες, γκομενες? Ξερεις εταιρια που να λεει οχι σε χρηματα???

      Το ΜILAN το παραγει μια εταιρια, η MBDA, η ιδια εταιρια που κατασκευαζει τους Aster, CAMM, CAMM-ER, MICA VL κτλ.

      Ισως ο διαγωνισμος να αφορουσε εκδοση του πυραυλου που δεν ειναι πλεον σε παραγωγη.

      Γαλλοι και Γερμανοι φευγουν απο παλιατζουρες τυπου MILAN και πηγαινουν σε συγχρονα βληματα με ικανοτητα fire and forget οπως τα MMP και Spike.

      1. @ G_P

        Έτσι. Μάλλον όλοι έχουν παρατήσει τους Milan πρώτης γενιάς, εκτός από μας. Oι Ιταλοί έχουν ήδη πάρει Javelin και πήραν ήδη ή υπέγραψαν για Spike NLOS (δε θυμάμαι). Προφανώς δεν εμβανίστηκε κανείς, γιατί κανείς πια δεν ασχολείται με Milan Ι.

  8. Ουτε KORNET, ουτε MILAN, ουτε HOT. Αυτα ειναι συστηματα τεχνολογιας 1970, δηλαδη 50 ετων.

    Καλυτερα να παμε σε ενα καινουριο και αποτελεσματικο συστημα οπως το ΜΜΡ η το Spike για μεγαλη προμηθεια ωστε να αναλαβουμε βιομηχανικο εργο και να τελειωνουμε.

    https://www.mbda-systems.com/?action=force-download-attachment&attachment_id=17951

  9. Η αρχική απόφαση εκτιμώ ότι είναι σωστή. Πρώτον διότι έχεις 300 συστήματα Milan που αν δεν ανανεώσεις με νέα βλήματα θα πάνε στα αζήτητα σε λίγο. Δεύτερον πριν την απόσυρση Milan υπάρχουν πιο απαξιωμένα συστήματα όπως Fagot κ ΠΑΟ. Τρίτον κ βασικότερο τα νέα συστήματα Α/Τ είναι προφανώς καλύτερα αλλά πολύ ακριβότερα . Με 9 εκατ παίρνεις 10-15 πλήρη συστήματα. Λεφτά δεν υπάρχουν και καλα θα κάνουν να το καταλάβουν η πλειοψηφία που συμπεριφέρεται ως αν να μην γνωρίζει ότι η χώρα είναι χρεωκοπημένη επι της ουσίας και υπό έλεγχο. Τέλος το προβληματικό είναι ότι κάποιοι στο Υπουργείο δεν καταλαβαίνουν τι θέλουν και τι παίζει. Προκήρυξαν διαγωνισμό που ουσιαστικά είχε 1 εταιρία και ακυρώθηκε; ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ η ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.

    1. @ Banker

      Συμφωνώ απόλυτα για την ένδεια χρημάτων. Μήπως όμως δεν παρουσιάστηκε κανείς, γιατί τα βλήματα είναι πια εκτός αγοράς; Γιατί κοιτώντας λίγο, ακόμη και το Milan II, που είναι του 1984, έχει διαφορετικό διαμέτρημα από το Milan I. Αν εσύ ζητάς αρχαιολογία και η αγορά δεν παράγει, ποιος θα παρουσιαστεί να σου πουλήσει;

        1. @Banker
          Ακριβως η ανάλυση που έκανες και η εύλογη απορία σου είναι και δίκη μου.
          Εκεί έγκειται και το σχόλιο μου για το φτύσιμο….
          Και εν παση περιπτωση είναι τόσο μεγάλες οι ανάγκες σε τέτοια συστήματά και οι αριθμοί και επειδή χρήματα ατελείωτα δεν υπάρχουν δεν μπορεις να απαξίωσης 300 εκτοξευτές ετσι…
          Στο φιναλε αν δεν τον υποστηρίζει πλέον η ίδια η εταιρία αγόρασε το σχέδιο του εσυ ,αφού έχεις κάνει ένα μακροπρόθεσμο πλάνο ότι τον χρειάζεσαι και όταν καταλήξεις ,αποφασίζεις χωρίς να καταλήγεις τελικά η γκομενα που σε φτύνουν και αυτοί που δεν λένε ποτε όχι.
          Με εκτίμηση

          1. Αυτα ειναι πανεπιστημιακου επιπεδου, θα σε διαβαζουν και θα κοιταζονται καποιοι σα χανοι.

        2. Φίλε Φύλακα,

          Ειλικρινα δεν ξέρω, αλλά μας έχω ικανούς για όλα… Υπηρέτησα ΣΥΠ 1995-1996. Την εποχή που ήμουν εγώ, αν γινόταν επιστράτευση, θα γινόταν το έλα να δεις. Πχ θα άνοιγες κασόνι για άρβυλα νο 44 και θα ήταν μέσα 42. Ήταν άλλα αντ’ άλλων. Χάος. Το ήξεραν και οι αξιωματικοί και το ήξεραν και κάποιοι που έρχονταν να κάνουν έλεγχο. Το σημαντικό ήταν στα χαρτιά να φαίνονται όλα εντάξει. «Προβλεπέ» κι άγιος ο Θεός. Δε μου κάνει τίποτα εντύπωση.

          1. @Zefiros
            Αγαπητέ φίλε αυτά είναι πταίσματα μπροστά σε αλλά…
            Για τα οποία φυσικά δεν δύναται να μιλησω.
            Μακάρι το πρόβλημα ναταν τα δυο αριστερά αρβύλα η τρία νούμερο μικρότερο παντελόνι.
            Πολλές φορές συμφωνώ με την κριτική του NF του kanenas1 του G_P του C.p. την δικη σου και πολλών άλλων φίλων στο φόρουμ…
            Νιώθω και το πιστεύω όμως ,ότι πρεπει να δίνω κάποιες φορές και άλλο τόνο η να δίνω και κουράγιο με αλήθειες που ζω η έχω βιώσει…
            Σαυτο τον ιστότοπο έχω δει τέτοια αγωνία και αγάπη για την πατρίδα που ειλικρινά είναι ένα σημάδι ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει και ότι μπορούμε να ξανά σηκωθούμε όρθιοι και δυνατοί…
            Και να διαφωνούμε και να μαλώνουμε καμία φορά μεταξύ μας ,δεν πρεπει να ξεχνάμε ποτε ότι είμαστε αδέρφια μεταξύ μας και δεν περισσεύει κανένας μας…
            Ισως είναι κοντά η ώρα που θα χρειαστεί να στοιχηθούμε ο ένας δίπλα στον άλλο.
            Με εκτίμηση

          2. Φίλε Φύλακα,

            Το ξέρω. Και γω χρησιμοποιήσα τα άρβυλα ως παράδειγμα, επειδή είναι σχετικά αθώο. Όταν έγιναν τα Ίμια, ήμουν Κομοτηνή. Το ηθικό, παρ όλα τα στραβά του ΕΣ, ήταν ακμαιότατο, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Συνέβησαν και κάποια προβλήματα στην κίνηση κάποιων Μ113 λόγω κακοκαιρίας, αλλά κι αυτά αναμενόμενα ήταν. Στην Τουρκία ήταν πολύ χειρότερα το έδαφος.

            Δεν είμαστε χαμένοι ούτε δεν μπορούμε να έχουμε αποτροπή. Η καλύτερη απόδειξη και αυτό που καίει πραγματικά τους Τούρκους το λέει αυτός. Τους καίει να μην μπορούμε να χτυπήσουμε εμείς την Τουρκία:

            https://www.youtube.com/watch?v=VR0dLI9Cr7c

            Όπως και οι Αμερικανοί, που ξύπνησαν ξαφνικα κι ανακάλυψαν τη Μέση Ανατολή, μετά τις 9 Σεπτεμβρίου. Έτυχα τότε να διαβάζω αμερικανικά σχόλια σε ειδησεογραφικές σελίδες κι οι Αμερικάνοι λέγαν «γιατί σε μας, τι τους κάναμε!». Σοκ! Είναι άλλο να πηγαίνεις και να εισβάλλεις άφοβα σε μια χώρα κι άλλο να βλέπεις τη χώρα σου να τινάζεται κι αυτή στον αέρα. Αυτό θα έπρεπε να απασχολήσει την Ελλάδα. Δηλαδή, να μπορεί να επιφέρει καταστροφή στις τουρκικές υποδομές-βιομηχανία, όχι απλά να αμύνεται.

            Το πρόβλημα της Ελλάδας όμως, είναι πρωτίστως πολιτικό και νοοτροπίας. Γιατί καλλιεργείται κουλτούρα ήττας και απάθειας. Δηλαδή σου λέει ο άλλος, εντάξει και που μου κάνει 2000 παραβιάσεις των χωρικών υδάτων, τι έγινε. Αυτό, δεν είναι νορμάλ σε καμία χώρα του κόσμου. Η μικρή Ταιβάν, λοκάρει με SAM και αναχαιτίζει κινεζικά αφή, πολύ πριν μπουν στον εθνικό εναέριο χώρο της Ταιβάν. Εγώ έχω κατά καιρούς κάνει ολόκληρη ανάλυση σε καλόπιστους ξένους. Όλοι, μα όλοι και ακόμη περισσότερο αυτοί που ξέρουν από άμυνα, μου λένε «πώς το ανέχεστε, γιατί δε ρίχνετε ένα κάτω». Ούτε UAV δε ρίχνουμε. Τι να τους απαντήσεις; Όταν εγώ ήμουν μικρός, ήταν σκάνδαλο η παραβίαση. Τώρα, έχει γίνει ρουτίνα. Παραβιάσεις στα ύδατα ήταν απίθανες δε. Σπάααανια!
            Η δε υφαλοκρηπίδα ήταν αιτία πολέμου. Δηλαδή, 7νμ έξω από το ναύσταθμο της Σαλαμίνας, αν έρθουν να κάνουν έρευνες οι Τούρκοι, σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργού που είπε «εμείς υπερασπιζόμαστε 6νμ», θα την αφήσουμε να γίνει. Γιατί είναι στα 7νμ.

            Μετά, αν πεις στον άλλο, πως είσαι φινλανδός, βιλαέτι ή προτεκτοράτο, το παίρνει και βαριά κιόλας.

            Δυστυχώς, δεν ξέρω πόσοι ενδιαφέρονται πια για τα εθνικά. Υποψιάζομαι πως και εδώ στο φόρουμ επικρατεί η «γερουσία». Eγώ δεν έχω πια στενή επαφή με την ελληνική κοινωνία, αλλά αυτά που βλέπω ως απέξω, μαζί με το γεγονός πως οι πολιτικοί απλά λαικίζουν μόνο όταν είναι αντιπολίτευση, συν το ότι πια ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού είναι μετανάστες, δε με κάνει αισιόδοξο πως θα αλλάξει κάτι. Για παράδειγμα, το προφανές για τον πολιτικό που κόπτεται για την άμυνα και είναι αποφασισμένος να κάνει πράξη τις κορώνες, θα ήταν να αναβαθμίσει την εκπαίδευση και την εκπαίδευση των εφέδρων, στα πλαίσια της παλλαικής άμυνας. Δεν το κάνει κανείς, γιατί δυστυχώς, επικρατεί το γνωστό «σιγά μην κάνουμε πόλεμο. Πόλεμο θα κάνουμε μόνο αν πατήσουν κατοικημένο νησί». Έχω και συγγενή που ασχολήθηκε με την πολιτική στην Ελλάδα και δεν τους απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα. Βλέπουν την άμυνα ως δεξαμενή ψήφων των στρατιωτικών, ως δουλειά για τις κρατικές βιομηχανίες και διπλωματικό εργαλείο και απλά έχουν και τη θητεία/αγγαρεία, για το φόβο των Ιουδαίων, μη γίνει καμιά στραβή και μας λένε μετά γιατί δεν είχαμε στρατό να ρίξει μια μπαταριά. Γι αυτό δεν υπαρχει και ορθολογικό σχέδιο στα όπλα που παίρνουν οι ΕΔ. Και στην αριστερά, είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα, γιατί έχουν και τα γνωστά ιδεολογικά προβλήματα.

          3. @Zefiros

            Aυτο που γραφεις φοβουμαι οτι ειναι μια πραγματικοτητα, με βαση τα οσα ειδα και εγω οταν πηγα στον Στρατό. H λογικη να «φαινομαστε» και οχι να «ειμαστε», και να τα κρυβουμε κατω απο το χαλι.
            Πρεπει και οι στρατιωτκοι να αναλαβουν τις ευθυνες τους σε ορισμενα πραγματα, δεν χρειαζονται πολλα λεφτα για να γινουν ολα, και δεν φταινε για ολα οι πολιτικοι.

  10. https://slpress.gr/ethnika/etsi-opos-to-pame-mazi-me-tis-fregates-tha-chasoyme-kai-tin-gallia/

    έχει δίκιο εδώ ‘ετσι όπως το παμε θα χάσουμε και την Γαλλία

    θα ξυπνησουμε καμια μερα με ανακοίνωση πώλησης ραφαλ η μπελαρα στην τουρκια

    και καθηστε να βλεπετε τα σχεδιακια της σιγμα μετα και την νεα ακαταμαχητη προσφορα του Παγιατ περιμενοντας τα τρυπανια στην Κρητη

    υπογραφη για μπελαρα χθες με αμυντικη συνδρομη και ρητρα μη αποδεσμευσης σε τουρκια για ραφαλ μπελαρα

    οι Γαλλοι καναν μια προσφορα που αλλη δεν μας εχει ξαναγινει λογω συγληριων και εμεις κοιταμε τα σχεδιακια της κορβετας του Μεξικου

    οι συγκυριες αλλάζουν και οι ευκαιριες δεν περιμενουν μια ζωη ξυπνηστε

    1. ασχολουμαστε εξι μηνες με το στραλες και αν εχει και αν δεν εχει και ερχονται τα τικο και κολησαν καπου στον δρομο

      εχει κανεις μισο δραμι μυαλο ?

      Μπαιντεν ουτε που τον ειδε στο ΝΑΤΟ τον δικο μας τον φαντασμενο

      1. @ Δημήτρης

        Όταν έχεις περιορισμένο χρόνο, δεν κόβεσαι για να δεις τον δεδομένο. Πας να δεις αυτούς που δεν είναι δεδομένοι.

      2. Ο κύριος Μπάιντεν δεν τον ειδε λογω ελλειψης χρονου.
        Ο Μακρόν ειναι αυτος που τον εφτυσε (για αλλη μια φορα), ουτε ζωγραφιστο δεν θελει να τον δει πλεον.

  11. Δημητρης Λ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ,ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΣΥΜΜΑΧΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΠΡΩΞΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ…ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΗΚΕ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΑΒ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ F16?ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ?ΑΝ ΖΟΥΜΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΤΑ 2 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΕΤΟΙΜΕΣ ΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ 214 ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΡΟΥΣΣΕΝ….ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΣ,ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΣΠΑΣΕΙ,ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΓΚΑΓΚΑΛΑ?ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΨΗΦΟΚΥΝΗΓΟΥΣ………

    1. Γραψτε και κανενα αρθρο για αυτα που συμβαινουν στην ΕΑΒ.

      Απορω που ανεχεται αυτη την κατασταση η κυβερνηση, με τους συνδικαλιστες που συμπεριφερονται σαν να ειναι η επιχειρηση τσιφλικι τους.

      Καλυτερο θα ειναι να σπασει η εταιρια σε 3 κομματια, Κατασκευαστικο, Εκσυγχρονιστικο και Συντηρηση, με διαφορετικες εισοδους, με προσθηκη χωρισματων και χωρις ικανοτητα

      Στο κατασκευαστικο θα μεταταχθουν οσοι ειναι επαγγελματιες που συμμετεχουν σε προγραμματα κατασκευης οπως αυτο με την EAB.

      Στο Εκσυγχρονιστικο να μεταταχθουν οσοι ασχολουνται με τον εκσυγχρονισμο των F-16 και των P-3B

      Οι τεμπελχαναδες καραγκιοζηδες να μεταταχθουν στο συντηρησης, να στησουν μια παραγκα με τσιγκους, και να τους βαλουν να μπαινουν απο αλλη πορτα χωρις προσβαση στις υπολοιπες κτηριακες εγκαταταστασεις. Στη συνεχεια κλεισιμο και απολυση.

      Αυτη η κατασταση με τον κρατικο-διαιτο συνδικαλισμο νοοτροπιας 1980 τυπου Τσοβολα δωστα ολα πρεπει να σπασει οπως γινεται με τη ΔΕΗ. Ειναι να απορει κανεις που ανεχονται αυτους τους τυπους για δεκαετιες ολοκληρες. Δρομο ολοι, να ψαξουν να βρουν δουλειες εκτος δημοσιου για να μαθουν τι θα πει δουλεια.

      1. Ξερεις καποιος τι εχει γίνει στην ΕΑΒ, η βγηκαν τα γνωστα παπαγαλακια ; Υπάρχει εν εξλίξει διαγωνισμός εδω και 1 χρόνο για εκατονταδες νέους εργαζομένους. Η σημερινή κυβερνηση τον προκηρυξε , και δεν γνωρίζω κατα ποσο ηταν αξιοκρατικός η εγινε το γνωστό κομματικό ρυσφέτι όπως επισήμαναν ιστοδελίδες που μονον αντικυβερνητικές δεν μπορούν να χαρακτηρισθούν όπως το Defence Point. Ομως απο οτι καταλαβα το θέμα δεν αφορά οσους συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Υπάρχει καποια αλλη παραλληλη διαδικασία που προσλαμβάνονται εργαζόμενοι στην ΕΑΒ : Μηπως καποιοι κομματικοί που πηραν πακέτα χρηματων σαν κινητρο για αποχώρηση ερχονται τωρα απο την πίσω πόρτα σαν «ανεξάρτητοι» συνεργάτες; Καμία προσπαθεια να υπερασπιστω ενα σωματείο που ελέγχεται απο ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚΕ, αλλά μηπως το θεμα είναι πιο συνθετο απο οτι το παρουσιαζουν τα κυβερνητικά «πετσωμενα ΜΜΕ»;

        1. Από ότι ξέω ο διαγωνισμός έχει γίνει μέσω ΑΣΕΠ οποτε δεν νομίζω να περνάει το κομματικό ρουσφέτι

          Αλλα αργεί πολύ να ολοκληρωθεί ιδιαιτερα εάν αρχίσουν τις ενστάσεις

          Το μπάχαλο γίνετε γιατί οι συνδικαλιστές αποφάσισαν να μην αφήσουν κάποιους που προσλήφθηκαν από LM? να μπούνε μέσα να δουλέψουν στη γραμμή παραγωγής F16?

          Οι οποιοι μάλλον δούλευαν για την ΕΑΒ οποτε φύγαν με σύνταξη η οικειοθελώς?

          Το ερώτημα είναι πως μια ομάδα συνδικαλιστών μπορεί να ελέχει ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει σε μια εταιρία σαν την ΕΑΒ

          Γενικός έχει αφεθεί και αυτή στη μοίρα της αφού δεν υπάρχει πολιτική από τη Κυβέρνηση

        2. @ banker

          Εσυ εισαι τραπεζιτης δηλαδη? Για να γραφεις τετοιες χαζομαρες, μαλλον σε πρωην κρατικη τραπεζα στην Ελλαδα φανταζομαι.

          Αυτα που λες δεν θα τα εγραφε κανενας σοβαρος ανθρωπος που εχει δουλεψει στο εξωτερικο.

          Η ΕΑΒ πρεπει να λειτουργει οπως ακριβως λειτουργουν ιδιωτικες εταιριες, με το ιδιο νομικο καθεστως και νομοθεσια.

          Τι θα πει «καποιοι κομματικοί που πηραν πακέτα χρηματων σαν κινητρο για αποχώρηση ερχονται τωρα απο την πίσω πόρτα σαν «ανεξάρτητοι» συνεργάτες; » Εδω μιλαμε για προσωπικο που εχει προσλαβει η ιδια η Lockheed Martin.

          Ουτε κομματα, ουτε ΔΑΚΕ, ουτε ΠΑΣΚΕ, ουτε ΠΑΜΕ, ουτε συνδικαλιστες, ουτε προσληψεις απο ΑΣΕΠ, ουτε τιποτα. Οι εργαζομενοι δεν ειναι ιδιοκτητες ωστε να εχουν λογο και αποψη για το τι κανει η διοικηση της εταιριας. Οσοι δεν θελουν να δουλεψουν, ας παραιτηθουν να βρουν αλλου δουλεια η ας τους κανουν αμεση μεταταξη καπου αλλου στο δημοσιο ωστε να συνεχισουν να τα ξυνουν οπως κανουν και σημερα.

          Βγηκε αυτος ο συνδικαλιστης της ΕΑΒ ο Καμπιρης στην τηλεοραση. Αυτος ο ανθρωπος, εχει βγαλει το γυμνασιο ??? Σοβαρα τωρα. Εγω αμφιβαλλω. Ειναι σαν να ακουω εναν μαναβη στη λαικη να μιλαει, ισως και χειροτερα. Αυτος ο ανθρωπος κανει εκσυγχρονισμο σε F-16???

          Με τον τροπο που μιλαει, ουτε κεραια για τηλεοραση δεν θα τον αφηνα να συνδεσει.

          Εκει ειναι το προβλημα της εταιριας πιστευω, οτι ενα μερος του προσωπικου μπηκε το παραθυρο μεσω κομματων χωρις προσοντα και τωρα παριστανει τον συνδικαλιστη και εχει δει τον εαυτο του ως αφεντικο απο πανω. Πρεπει να παρουν ποδι γρηγορα, διαφορετικα ας πωληθει η εταιρια σε ιδιωτες για να βαλουν ταξη στο προβλημα με το κηφηναριο.

        3. Αυτο που βλεπεις τωρα στην ΕΑΒ ειναι αυτο που γινοταν για χρονια στα ναυπηγεια. Να φυγουν οι κακοι εφοπλιστες τοτε ,να φυγει η κακη LM τωρα σε αυτη την περιπτωση. Αν σταματησει να δινει δουλειες η LM βεβαια, σε χρονο dt θα ειναι για κλεισιμο σαν την ΕΛΒΟ. Αλλα δε βαριεσαι οι συνδικαλιστες ειναι οι τελευταιοι που θα φυγουν και θα λενε κιολας με πρηφανια πως αγωνιστικαν για τους συναδελφους τους, παρα το γεγονος πως οδηγησαν στο κλεισιμο της εταιριας και εμεινε τοσος κοσμος στο δρομο.
          Πρεπει να υπαρχει δυνατοτητα απολυσης στο δημοσιο, αυτο που γινεται με εκβιασμους λιγων να την πληρωνουν τιμιοι εργαζομενοι ειναι απαραδεκτο.
          Οσο για τις προσληψεις οπως ειπε κι ο @CK ηταν μεσω ΑΣΕΠ.

          1. @

            Να φερουν την αστυνομια να τους συλλαβει.

            Η απεργια ειναι νομιμη.

            Αυτο που ονομαζουν ως «περιφρουρηση της απεργιας» ειναι παρανομο, δεν μπορεις να εμποδισεις οσους θελουν να μπουν για να δουλεψουν, ουτε να κανουν παρακωληση συγκοινωνιων.

            Ουτε μπορουν 5-10 ατομα απο το ΠΑΜΕ που μαλιστα δεν ειναι καν εργαζομενοι ναυτεργατες, ειναι αφισοκολλητες για το ΚΚΕ, να εμποδιζουν πλοια να αποπλευσουν απο το λιμανι.

            Στις φωτογραφιες φαινοταν οτι ηταν 18 χρονων και τους μαζεψαν οι καθοδηγητες στο λιμανι για να τους εκπαιδευσουν για «ταξικη παλη» και εκνομη συμπεριφορα. Παραλιγο να τους εδερναν οι επιβατες των πλοιων επειδη εμποδιζαν την αναχωρηση των πλοιων.

            Μονο με συλληψη, αυτοφωρο, προστιμο και φυλακη θα βαλουν μυαλο.

            Το ιδιο πρεπει να γινει και με τις μαθητικες καταλληψεις, δηλαδη συλληψη και αποβολη απο τα σχολεια. Να αναγκαστουν να τους στειλουν οι γονεις σε ιδιωτικα σχολεια, καθως αυτοι ειναι που βαζουν τα παιδια τους να κανουν καταλληψεις.

      2. @G_P

        H EAB πρεπει απλως να κλεισει. Απλα πραγματα. Εχει φορτωσει 3 δισ. χρεη στους φορολογουμενους.Φτανει πια.
        Η συντηρηση να αναληφθει απο Εργοστασιο βασης της ΠΑ, που θα ιδρυθει στις εγκαταστασεις της Ταναγρας, και θα απορροφησει οσους καλους τεχνικους εχουν μεινει στην εταιρεια. Τα υπολοιπα ας τα αναλαβει ο ιδιωτικος τομεας. Δεν καταλαβαινω γιατι το Κρατος πρεπει να εχει δικη του αεροπορικη βιομηχανια.

  12. Ελπιζω να εχετε αντιληφθει οτι η ΕΑΒ ειναι ο μονος λογος για τον οποιο η Lockheed Martin ειναι ακομη υποψηφια για τις φρεγατες.

    Προφανως ο μονος λογος που δεν εφυγε εντελως απο την ΕΑΒ ειναι οτι ισως να παρει το προγραμμα για τις αλουμινοτρατες.

    Επομενως, απο το να καταστρεψουμε το ναυτικο με την αγορα ακαταλληλων πλοιων, καλυτερα να μεταχοποιηθει η ΕΑΒ και να πωληθει ενα μεγαλο πακετο μετοχων στην αγορα, και ταυτοχρονα το μανατζμεντ να παραχωρηθει σε ιδιωτικη εταιρια.

    Το δημοσιο δεν μπορει να κανει τετοιες δουλειες. Ο ιδιωτης θα κυνηγησει τους κηφηνες και η εταιρια θα λειτουργει σωστα.

    1. @ G_P

      Το δημοσιο δεν μπορει να κανει τετοιες δουλειες. Ο ιδιωτης θα κυνηγησει
      τους κηφηνες και η εταιρια θα λειτουργει σωστα.

      Εδω ο ιδιωτης θα προστεθει με τους κηφηνες και θα τρων παρεα
      απο τον κρατικο κορβανα.

    2. Η να περασει ενας σοβαρος νομος για απολυσεις στο δημοσιο και να δεις πως φτιαχνουν ολες οι δημοσιες υπηρεσιες.
      Εδω δεν μπορουσαν να κανουν τον ΟΠΑΠ κερδοφορο, δουλευομαστε? Γινεται να πουλας τζογο και να μπαινεις μεσα?
      Καφενειο να χεις σε χωριο, μονο απο τα γεροντια που παιζουν δηλωτη κανεις γερη μπαζα.

  13. Καθε φορα που ακουω για τα κατορθωματα τους,
    το δευτερο που σκεφτομαι ειναι να νοικιασουμε μια περιοχη
    στη Σιβηρια και να στειλουμε ολους αυτους τους συνδικαλιστες
    εκει να κανουν μελετες για την κλιματικη αλλαγη.
    Θα στρωσουν επιδερμιδα σιγουρα.
    Το πρωτο δεν λεγεται.

  14. Kοιτωντας φωτο απο την ασκηση του πυροβολικου, μπορει να οι ανθρωποι να σκιζονται για να μαθουν και να αποκτουν και στη πορεια υψυλου επιπεδου γνωσεις στο τομεα τους, αλλα αυτο με τα κρανη και γενικα με τον ατομικο οπλισμο και φορτο, οσων αφορα το στρατο ξηρας ξινιζει πολυ, δε θα μπω στη διαδικασια για το τι χρειαζεται το πυροβολικο, και καπου δε μου αρεσουν καποια πραγματα για την αντιληψη, την αρνηση, που διακατεχει γενικα τους ανωτατους αξιωματικους και κατα ποσο υπηρετουν την πατριδα απ το εκαστοτε οπλο, καλα τα παρασημα και τα λογια, αλλα…

  15. προφανώς δεν είμαι τραπεζίτης. Τυγχάνω καθημερινά εργαζόμενος σε ιδιωτική τράπεζα . Επίσης δεν χρησιμοποίησα χαρακτηρισμούς για κανένα συνομιλητή. Ορισμένοι όμως εκτίθενται ανεπανόρθωτα όταν υποστηρίζουν ότι σε ελληνική κρατική (ακόμη κ ιδιωτική) εταιρία προσλήψεις κάνει ο πελάτης (!) δηλαδή η Lockheed Martin . Δηλαδή γίναμε μπανανία ΕΝΤΕΛΩΣ; Όπως κ με την προκήρυξη «τζούφιου» διαγωνισμού για τα Α/Τ , έτσι και στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτοί που έχουν την ευθύνη δεν μπορούν να σχεδιάσουν τίποτα και μετά οδηγούνται στη γνωστή μέθοδο του «κατεπείγοντος» κ της «πίσω πόρτας» . Δηλαδή ποσο μυαλό θέλει ώστε στις 1000 προσλήψεις στην ΕΑΒ να μην έχεις ένα πλάνο για την κάλυψη εργασιών του κυρίου πελάτη σου; Αφού δε τα έκαναν επίτηδες μαντάρα μετά εξαπολυουν τα τρολ για να καλύψουν την ανικανότητα τους. Έχει συμβεί από όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις , τώρα όμως την ευθύνη έχουν ο Σταϊκούρας και ο υστερικός σανοπωλης του Υπουργείου Ανάπτυξης.

    1. @ Banker

      Eχεις το ιδιο προβλημα αντιληψης που εχουν και οι κρατικοδιαιτοι ημι-αμορφωτοι κηφηνο-συνδικαλες της ΕΑΒ.

      H Lockheed Martin ΔΕΝ ειναι ΠΕΛΑΤΗΣ, ειναι ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ της ΕΑΒ.

      Ειναι σαν να εχουν joint venture. Mας εχουν δωσει αποκλειστικη γραμμη παραγωγης ως αντισταθμιστικα προγραμματα απο τις αγορες μαχητικων F-16V και τον εκσυγχρονισμο των ιπταμενων μουσειων P-3B οπου πεταξαμε 500 εκατομμυρια για να εχουν συνεχισει να εχει δουλεια η ΕΑΒ και να μην κλεισει.

      Και παει να βοηθησει την κατασταση με εξοδα απο την τσεπη της, και πηγαινουν οι φραπεδομαγκες και κλεινουν την πυλη λες και ειναι τσιφλικι τους. Εσυ αν πας να κλεισεις την πορτα και να εμποδισεις καποιους που εφερε η διοικηση (π.χ. ορκωτους ελεγκτες για ελεγχο), τοτε τι θα γινει??? Θα σου ζητησουν να τα μαζεψεις και να πας σπιτι σου η οχι???? Πες μας.

      Δηλαδη οι πολιτικοι ξοδευουν δισεκατομμυρια απο τα χρηματα των Ελληνων φορολογουμενων για να διατηρησουν ανοιχτη μια ζημιογονο και προβληματικη ΔΕΚΟ με τεμπελοσκυλα ως εργατες και το κηφηναριο κανει οτι γουσταρει και θελει να διοικησει και απο πανω.

      Και οχι μονο αυτο, αλλα κοντευουμε να ξοδεψουμε και 5 δις για ακαταλληλα πλοια για το ΠΝ ωστε να καλοπιασουμε την Lockheed Martin για να παραμεινει στην Ελλαδα και να συνεχισει να συνεργαζεται.

      Την ιδια ωρα η ιδιωτικη THEON κανει πωλησεις και εξαγωγες 30 εκατομμυρια ευρω το τριμηνο με μηδεν παραγγελιες απο την Ελλαδα.

      Πρεπει να εκδιωχθουν με τις κλωτσιες οι κηφηνες απο την ΕΑΒ, διαφορετικα να γινει ιδιωτικοποιηση της εταιριας ωστε να μαθουν να δουλευουν οι βυσματιες τεμπελχαναδες.

      Εμεις ενδιαφερομαστε για να εχει η χωρα ισχυρη αποτροπη, οχι για να ταιζει τεμπελοσκυλα συνδικαλες που νομιζουν οτι ειμαστε στη δεκαετια του 1980. Ας απολυσουν οποιον δεν δουλευει και την εχει δει αφεντικο στη δικη μας περιουσια.

      1. Στα θέματα Αμυνας αλλοι ειναι ειδικοί, και δεν επιμένω. Στα οικονομικά οφείλω να επισημανω οτι η ΕΑΒ είναι 100% κρατική και ελέγχεται απο το Υπουργείο Οικονομίας. Οποιος φραπεδόμαγκας δεν γνωρίζει τι είναι Joint Venture καλύτερα να μην χρησιμοποιεί τον όρο. Στις οικονομικές καταστασεις της ΕΑΒ η Lockheed Μartin εμφανίζεται στον λογαριασμό «Πελάτες», και όπως ολοι οι πελάτες εχουν καποια μορφή συνεργασίας η συμφωνίας. Η συμφωνία είναι σύμβαση έργου και εναποκειται στην ΕΑΒ να την υλοποιήσει. Οταν λοιπόν η Διοικηση μιας εταιρίας και αυτοί που την τοποθέτησαν (δηλαδή ο Υπουργός της κυβέρνησς) δεν μπορεί να διαχειρισθεί τον μεγαλύτερο και αποκλειστικό πελάτη , την ιδια ωρα που κανει 1.000 προσλήψεις , ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. Οποιος λοιπόν δεν το βλέπει είναι παπαγαλάκι της κυβέρνησης και εχει πολιτικό αλληθωρισμό. Κάποια κομματικά τσακάλια απαξίωναν ηθελημένα την ΕΑΒ. Μετα η νυν κυβέρνηση (όπως και η προηγούμενη) τοποθετεί τον όποιο αποτυχημένο πολιτευτή κανει το χατήρι του Υπουργού (γι αυτό και άλλαξε η νυν κυβέρνηση τον πρόεδρο που η ιδια τοποθέτησε). Μετα ειδοποιεί τα κομματικά συνδικαλιστικά στελέχη της να τους πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο την αποχωρηση και θα βρεθεί ενας τρόπος να τους παρουν απο την πίσω πόρτα. Προωθούν και ενα διαγωνισμό 1.000 νεων εργαζομένων και δεν προβλέπουν μεσα στον διαγωνισμό να καλύψουν τις ανάγκες του μεγαλύτερου πελάτη τους, αλλά οι μισοί είναι ρουσφετια της ΝΔ που καταλαμβάνουν θέσεις Διοικητικές και όχι στην παραγωγή. Εχουν κανει και συμφωνία απο την πίσω πόρτα να πάρουν τους πονηρούς που αποχώρησαν με τριπλάσιες αποδοχές απο τους νυν εργαζόμενους, με σύμβαση εξωτερικού συνεργάτη. Τα ιδια έχουν συμβεί και στον ΟΤΕ (ιδιωτική εταιρία) , και στην ΔΕΗ (ημικρατική) και στις Τράπεζες (ιδιωτικές εταιρίες). Απο ολο αυτό το μπάχαλο και το προκλητικό φαγοπότι που δεν γίνεται σε καμία σοβαρή χώρα, ορσμένοι για να αποσήσουν τιςευθύνες τους , θα ψαξουν να βρουν «εναν μουτζούρη » να τα φορτώσουν . Ολα καλά λοιπόν , φταίνε οι συνδικαλιστές και ζήτω η κυβέρνηση των αρίστων και η ιδιωτική πρωτοβουλία. Δυστυχώς δεν υπάρχουν μόνο Α/Τ βλήματα αλλά και πολιτικά βλήματα . Καληνύκτα και δεν επανέρχομαι.

        1. Oπως εγραψα, προκειται για ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ και οχι ΠΕΛΑΤΕΣ.

          Δες την ανακοινωση της εταιριας ΑΠΕΛΛΑ στον Δουρειο σημερα, οπου λιγο πολυ το γραφουν και οι ιδιοι οτι ειναι ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ της ΕΑΒ.

          Απλα εσυ δεν καταλαβαινεις ποια ειναι η πραγματικοτητα. Οι συνδικαλιστες δεν ειναι αφεντικα, ειναι εκει για να κανουν μια δουλεια και δεν μπορουν να κανουν οτι γουσταρουν. Να τους πεταξουν εξω με τις κλωτσιες.

          Η φιλοσοφία αυτή της Lockheed Martin συμβαδίζει πλήρως και με την πίστη μας ότι η Ελλάδα κερδίζει έχοντας μία δυνατή και παραγωγική ΕΑΒ, ως μία από τις ναυαρχίδες της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας πλαισιωμένη από πιστοποιημένους και καταξιωμένους συνεργάτες που υποστηρίζουν την αποστολή της. Η ΑΠΕΛΛΑ έχει τοποθετηθεί δημοσίως επανειλημμένως επί τούτου, ως μέλος τόσο του ΣΕΚΠΥ όσο και του ΕΛΕΑΑ.

          Για τον λόγο αυτό δεχθήκαμε από την Lockheed Martin την εξάμηνη ανάθεση του έργου υποστήριξης της παραγωγής των απαρτίων του F-16 στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ, συνδράμοντας άμεσα την γραμμή παραγωγής της τελευταίας και παρέχοντας έτσι τον αναγκαίο χρόνο ώστε να απορροφήσει, εκπαιδεύσει, και τοποθετήσει τους νέους εργαζόμενους που τώρα προσλαμβάνει, διασφαλίζοντας την παραμονή του εν λόγω προγράμματος στην ΕΑΒ και στην Ελλάδα.

          Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω ότι τόσο ως συνεργάτης της ΕΑΒ, όσο και ως συνεργάτης της Lockheed Martin, έχουμε από κοινού εργαστεί με το παραγωγικό προσωπικό της ΕΑΒ με τρόπο άψογο και συμμεριζόμαστε τις αγωνίες τους στην δύσκολη περίοδο που όλοι διανύουμε.

          https://doureios.com/epistoli-tis-apella-gia-tin-paremvasi-tou-somateioy-ergazomenon-eav/

          Οπως ειπα, οταν η διευθυνση στειλει ορκωτους λογιστες η στειλει μια εταιρια οπως η KPMG, PWC, Delloitte για να κανει ελεγχο, η να βοηθησει σε καποιο σημειο, να παρεχει συμβουλευτικες υπηρεσιες κτλ, εχεις δικαιωμα εσυ και 5-10 ακομη ατομα να τους κλεισετε την πορτα και να τους απαγορεψετε την εισοδο????

          Ναι η οχι?

          Εαν το κανεις αυτο, τοτε τι ειναι πιο πιθανο? Να παρεμεινεις στη θεση σου η να σε απολυσουν επι τοπου?

    2. @banker

      H Λοκχηντ δεν ειναι «ενας πελατης», στην ουσια ειναι ο μονος πελατης, αυτος που δινει την τεχνογνωσια στην ΕΑΒ, και αν παμε πισω στο χρονο, ειναι αυτη που εστησε την ΕΑΒ το 1975. Αν η ΕΑΒ δεν εκτελει σωστα και εμπροθεσμως τις υποχρεωσεις της στη Λοκχηντ, θα υπαρξουν συνεπειες, ποινικες ρητρες. Αφου στην ΕΑΒ ειναι ανικανοι να κανουν τα στοιχειωδη, γιατι να μην κανει τις προσληψεις η Λοκχηντ;

  16. Θεούλης σχολιάστης της πτώσης σε γελοίο ως συνήθως άρθο με τίτλο.
    «Γιατί δεν σας φτάνουν οι 64 καμμ ι-ερ της αρου και οι 32 καμμ-ι-ερ της τράτας»?

    Τι’χες Γιαννη τι’χα παντα…

    Μας χαλαει το ενα, μας χαλαει το αλλο , δεν καταλαβαινουμε ΚΤΛ…

    Εμεις δεν καταλαβαινουμε η εσεις που γραφετε στα παλια σας τα παππουτσια την γνωμη των στελεχων του ΠΝ , που κατεταξαν το σαπακι τελευταιο(οπως γραφτηκε στο τυπο) κ την arrowhead τριτη-τεταρτη στη σειρα?
    ΟΧΙ οτι σας νοιαζει για τους βρετανους πολυ, αλλα ποσο ακομα να λιβανισετε το σαραβαλο που αποσυρουν οι ναυαρχοι του USN . Αναγκαστηκα βαζετε κ τους βρετανους στην εξισωση για ξεκαρφωμα.

    Μονοι σας λετε οτι η μεγαλυτερη απειλη ειναι τα 214ΤΝ οποτε ποιος ο λογος να μετρατε κελια κ πυραυλους οταν δεν υπαρχει σοναρ κητους… ποσο η HF2 θα σας μαγευει με τον οπλισμο πυραυλακατου που φερει αλλα σε τιμη φρεγατας.
    Με την δικια σας λογικη τι θα μας προσφερουν τα τικο κ τα ΑΒ αν παραχωρουνταν? Τιποτα απολυτως.Τι να τα κανουμε? Θα καθαριζαν τα rafale κ οι meteor…

    Ποτε θα ξαναυπαρξει τετοιο κονδυλι για να εισαγει το ΠΝ την δυνατοτητα αεραμυνας περιοχης που αναζητα 20 χρονια τωρα για να βγει Μεσογειο μερια?

    Κλεινω με παροιμια οπως αρχησα…

    Στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα…

    Χα Χα, πως το περάσαν το σχόλιο?

    1. αυτοι καθε μερα ψαχνουν τροπο να βαλουν εστω και 5 σειρες για την τρατα

      να μας φτανουν οι 64 καμερ αρα το επομενο βημα θα ειναι παιδια δεν ειναι πλεον στην εε η βρετανια οποτς τι 64 καμερ παμε σε 32 καμερ με το γεωπολιτικο βαρος των αμερικανων

      το αλλο που γραφουν οι τραγικοι οτι καλυτερα ναχασουμε ενα πλοιο με 32 καμερ παρα ενα πλοιο με 64 καμερ λογω κοστους

      το οτι θα χασουμε ανθρωπους δεν τους νοιαζει αρκει να πουν την αηδια τους να πεισουν κανενα λαχανο να παρουμε την τρατα στο τελος.

      απο κοντα και κανα δυο ακομα site και τουιτεραδες

      το νεο μοτο θα ειναι να παρουμε κατι φτηνοτερο για να παρουμε και 2 υποβρυχια

      το μεθεπομενο θα ειναι να παρουμε γερμανικα λογω κοστους ομοιτυπιας

      και η καταληξη θα ειναι τρατες με γερμανικα υποβρυχια χωρις τορπιλες τους Γαλλους εξοργισμενους και τον ερντογαν να βρισκει την ευκαιρια να τους πλευρισει

      και κατι ακομα η πτηση και διαστημα που βλεπεις 20 φορες αρθρα για τον παγιατ και καμια για το διαστημα και ανεβαζει μονιμα αρθρα για τις φρεγατες αν με το καλο γινει επιλογη μετα θα το κλεισει και το παρεακι με το ναυτικο θα μας πρηζει καθε μερα με αλλα προιοντα της λμ

      αηδια

      1. @Δημήτρης

        Ακριβώς! Ψάχνουν αφορμή για να γράψουν για τα καρέ του άσσου! Δεν τους ενδιαφέρει καθόλου η Arrowhead, ξέρουν πως δεν πρόκειται να δώσουμε συμβόλαιο σε Αγγλία. Αλλά τη χρησιμοποιούν ως αφορμή για να γράψουν για την HF2, την παρεξηγημένη, τη συκοφαντημένη, την πανώρια αμερικάνα και να ρίξουν και ένα θαψιματάκι στην FDI. Γιατί ο πραγματικός αγώνας είναι με την FDI. Τα άλλα είναι για ξεκάρφωμα.

    2. Θα τους ξέφυγε. Εγώ ένα έχω καταλάβει. Αν θες να δεις ποιος απειλεί την MMSC, δες ποιον μισεί η Πτήση. Οι άλλοι είναι για ξεκάρφωμα. Η Πτήση την FDI έχει στη μπούκα, γιατί αυτή παίζει γερά. Εγω πιστεύω πως και οι Ολλανδοι δεν παίζουν πραγματικά, αλλιώς δεν έχει νόημα να σπάσουμε την ενδιάμεση και να μην πάρουμε πακέτο. Θα μου πεις, στην Ελλάδα είμαστε τόσο ανορθολογικοί που είμαστε ικανοί να βγάλουμε την ενδιάμεση και τις ΜΕΚΟ και μετά να δώσουμε τις φρεγάτες στους Ολλανδούς πληρώνοντας τελικά υψηλότερο τίμημα.

      Τέλος πάντων. Όσο βλέπετε η Πτήση να βγάζει σπυριά με ένα πλοίο και να πουσάρει MMSC, πάει να πει πως υπάρχει ακόμα ελπίδα να αποφύγουμε το σαμιαμίδι στο ΠΝ. Αν προσέξατε, τώρα η Πτήση που το αμερικάνικο γκανιάν έχει χάσει έδαφος, έχει σταματήσει να απαντά «ό,τι πει το ΠΝ! Το ΠΝ ξέρει, εσύ τι ξέρεις, είσαι ναύαρχος; Είσαι ειδικός;» Γιατί τώρα το MMSC έχασε τα πρωτεία.

      Καταλάβατε πατριώτες…

      1. @Zefiros

        Kαι ομως η ολλανδικη υποψηφιοτητα ειναι ο μεγαλυτερο φοβητρο για ολους αυτους. Ποιό ειναι το μονο σοβαρο επιχειρημα υπερ του «Μίμη»; Οτι ειναι οικονομικοτερος απο τις Μπελχαρες, τις Arrowhead και τις FREMM. Ε, λοιπον οι Ολλανδοι προσφερουν και καλο πλοιο, και ανταγωνιστικη τιμη. Και χαλανε το σκηνικο που εχει στηθει υπερ του «Μίμη», διοτι ηλθαν και πρωτοι στην αξιολογηση.

        1. @ NF

          Λαθος, η μικρη Ολλανδεζα ειναι η μεγαλυτερη συμμαχος του θειου,
          αυτη που θα του δωσει στο πιατο την συμφωνια για τις αλουμινοτρατες.
          Δεν ειναι υπαρκτη, δεν ειναι φθηνη, δεν εχει το γεωπολιτικο βαρος
          απο πισω της για να κοψει το νημα, αλλα εχει ολο το παραμυθιασμα
          για να κοψει την FDI.
          Οταν φτασει στο τελικο μαζι με την αλουμινοτρατα, εκει θα ειπωθουν
          ολες οι αληθειες και θα σκασει σαν μπαλονι, γιατι ειναι αερας κοπανιστος.

  17. @g_p

    με εκανες και γελασα στην ελλαδα ζεις

    αλλο τι θα επρεπε και αλλο τι γινεται

    επισης σοβαρα η κυβερνηση δεν εχει ευθυνυη για τους συνδικαλιστες ??

    1. καί πόσα νά ἀγοράσεις 100 δέν φτάνουν θές «ἀμέτρητα». ἄν δέν φτιάχνεις ἐδῶ σέ κοντινή στιγμή στήν μάχη ἴσως ποῦν δέν ἔχωμε ἄλλα…..

  18. Το ραμολι δεν τα καταφερε με το σουλτανο για τους S-400
    και ο κληρος πεφτει στον δεδομενο.
    https://www.ieidiseis.gr/politiki/97871/sto-stoxastro-ton-ipa-kai-oi-s-300-tis-kritis
    Ευτυχως που εχουμε τον θειο να μας στηριζει απο την αναποδη.
    Αλουμινοτρατες και αφοπλισμος πανε πακετο με Πρεσπες,
    για να ερθουν και τα υπολοιπα.

  19. @kanenas1

    Oι S300 μας ηλθαν απο καραμπολα το 1999, και τοτε οι σχεσεις με της Ρωσιας με την Δυση ηταν πολυ καλες. Εξαλλου η τοποθετηση τους στην Κρητη ηταν προταση των Αμερικανων.
    Ο Νομος CAATSA δεν τους πιανει, δεν απαιτει απο τις χωρες του ΝΑΤΟ να ξεφορτωθουν ρωσικα συστηματα που ηδη ειχαν πριν την θεσπιση του. Απαγορευει να αγορασουν νεα. Απαγορευει μεγαλα στρατιωτικα συμβολαια (significant transactions). Απαγορευει μεγαλης εκτασης αναβαθμιση ρωσικων οπλων που ηδη εχουν, επιτρεπει ομως τη συνηθη συντηρηση, ελαφρες αναβαθμισεις, και βεβαιως επιτρεπει να παραμεινουν σε λειτουργια. Οι χωρες μελη προτρεπονται και ενθαρρυνονται να τα ξεφορτωθουν, χωρις ομως να υποχρεωνονται. Υπενθυμιζων οτι μελη του ΝΑΤΟ στην Ανατολικη Ευρωπη εχουν ακομα αρκετα ρωσικα «σιδερικα» , ακομα και αεροσκαφη Mig-29.

    1. @ NF

      Ο θειος ειναι απελπισμενος στο θεμα με την Τουρκια και προσπαθει
      ματαια να βρει κατι για να τους πεισει να αλλαξουν γνωμη
      και αυτο το κατι ειναι η απομακρυνση των δικων μας S-300
      ωστε να καταλαβουν οι απεναντι οτι μιλανε σοβαρα.
      Ματαιος κοπος για τον θειο, αλλα λουκουμι για τους απεναντι,
      γιατι θα εχουν εναν μπελα λιγοτερο οταν κανουν την κινηση τους
      εναντιον μας.
      Στις πιεσεις του θειου στο ανθρωπακι δεν δινω ουτε 1% να μην
      υποχωρησει ο βουτηρατος, ετσι σιγουρα εμεις θα ειμαστε
      οι χαμενοι απο ολη αυτη τη προσπαθεια και το πιθανοτερο ειναι
      την ιδεα αυτη να την ριξανε στο ραμολι κυκλοι του σουλτανου.

  20. @ NF

    Το πιθανοτερο ειναι τελευταια στιγμη να μας δωθει για ενδιαμεση μια FREMM
    και αν δεν αρκει ουτε και αυτη, να μας υποσχεθουν με την υπογραφη για τις FDI,
    μεταφορα ολης της τεχνογνωσιας των FREDA για να κανουμε εδω ναυπηγηση
    παραλληλα ή μετα απο τις FDI.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *